Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
HEAHEA
tag
CaNNa3IS
senior tag
Tényleg akkor csak 28k. Viszont a linked szar mert az középcsapággyal van. Az ebay-es w/o.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
Because
őstag
megnézném ezt is a helyedben, jobbnak tűnik 800 fontért: [link]
[ Szerkesztve ]
Atke
senior tag
Ha elkapják... Amúgy ebike-on akciós volt nyáron 23.999 volt. De akkor még volt egy 3as SLX-em
Középcsapágy nem kell, mert a váz amibe megy press-fittes
[ Szerkesztve ]
szjoci
őstag
Szia!
Erre gondolsz?
ivana
Ármester
Most kicsit körbe néztem fura nem megszokott ezeken az 1:1-nél kisebb áttét, ami kb. egy komfort outin a legkisebb szokott lenni. Pedig ezeket én valami erdei földútra képzeltem Betonra elég az 1:1 csomag nélkül, de általában csomaggal is, illetve ha nincs nagy emelkedő földútra is.
parkr: A belsejük a lényeg az valami rohadt jó. Mondjuk az is vicces amikor az elsőt ledobom kistányérra topon kisujjal A pöcök itt pont jó helyen van, mind dropból, mind hoodsból tökéletesen használható.
[ Szerkesztve ]
Nézd nem megbántani akartalak vagy kétségbe vonni a tömegedhez tartozó fizikumodat,
de irreális elvárás az, hogy 95Kg-mal és saját bevallásod szerint csak rendszertelen-ritka tekeréssel
felpattansz egy egytányéros bicajra és egyből, probléma nélkül nyomod a hosszú montitúrákat...
Egytányéros rendszer szvsz XCO versenyre való ahol nincs sem olyan nagy sebesség, ahol már elfogynának a fokozatok, sem olyan táv, hogy a versenyző térde esetleg már nem bírná el a terhelést.
Nagy küzdősport-MMA rajongó vagyok, de attól még látom, hogy ezek a tagok bármilyen jók legyenek a sportágukban másféle terhelésnek vannak kitéve, mint egy kerékpáros. Nem tudom ők bicajoznak-e, de ha az utóbbi 10 évben nem ültek bicajon, akkor azért meg merem kockáztatni, hogy egyik sem alkotna maradandót egy amatőr versenyen, illetve ha egy hosszabb maratont egytányéros bicajjal akarna elsőre letolni, akkor másnap lenne egy vizitje a sportorvosnál...
6030D
Ármester
Esőt mond egyelőre...
joysefke: ha a 95 kg-nak nagy része lábizom, akkor simán elbírhat vele. Sokkal nagyobb wattok kellenek hozzá, nyilván nem ez ő hátát fogja nézni az elit mezőny, de letekerheti. Meg ha jól emlékszem nem volt szó, mennyi szintet akar tekerni, csak hogy hegyen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Nem tudom, nem vagyok szakember és tudatlan vagyok gravel bike témában, sőtt ezt az egész gravelbike dolgot sem értem
Tegnap egyébként nekem is megragadt a szemem a bicajon amit linkeltél és még aznap elolvastam róla egy tesztet. Elsőre az ember azt gondolná, hogy jó cyclocross versenyre, mert 35-ös "terep"-gumik, vállrakapós geometria, koskormány meg az egytányéros rendszer is valamennyire azt sugallja, hogy kicsit oda szánták, de érdekes módon a gyártó a termék oldalán egy szót sem szól semmiféle cyclocrossról. A súlya is elég magas, 10,3Kg...
Sosem próbáltam én még gravel bike-ot, szóval tudatlan vagyok a témában, de nehezen tudom elképzelni magamról, hogy egy ilyen fából vaskarika bicajjal akarjak menni bármiféle terepen, mint egy (akár merevvillás) 29-essel és kormányzásra is alkalmas kormánnyal...
atok666
őstag
Ne legy kispalyas... Olasz vaz, olasz gruppo, olasz kerekszett.
Atok
concret_hp
addikt
a felsoroltak közül ugye egyik sem bringás?
országúti bringások közt a sprinterek a legizmosabbak, közülük Kittelt találtam a legnehezebb megadott versenysúllyal, ő 86kg + minél inkább hegyre mész, annál inkább előny az alacsony tömeg
vagy fullba vagy sehogy :D
concret_hp
addikt
vagy fullba vagy sehogy :D
Elsősorban a térdízületre gondoltam, nem az izmokra.
maximilian4
addikt
Ha nagy küzdősport rajongó vagy, akkor biztos tisztában vagy vele hogy pl. egy profi mma versenyző milyen brutál kardio edzést végez. A ringbe kell az állóképesség és a tüdő. Láttam én már több mint 95kg-os embert aki úgy futott mint a villám és olyan állóképessége és tüdeje volt hogy sokan megirigyelnénk.
concret_hp
Robert Förstemann
90kg
[ Szerkesztve ]
Maxi
(#77965) concret_hp válasza maximilian4 (#77964) üzenetére
concret_hp
addikt
úgy látom ő is sokat megy hegyre
mondjuk ő annyira kemény,hogy hátulra se kell váltó ugyebár
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
(#77966) Tothgera30 válasza Hasaggymeg (#77817) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Kocog vagyol...
#77840 1eske: A Kellysnél volt talán új Thorx tavaly 250-ért, az ha most is lenne, érdemes összerakni rá. Az újj, mellényúlni nem tusz, és akik vettek, pozitívan nyilatkoztak róla.
#77876 joysefke: Sokáig használtam is, sőt Singlespeed-em volt, haverom versenyzett is ilyennel. Göröngyös, XCO, XCM-en kívűl földi halandóknak tökéletes, fanatikusoknak mindenhová.
#77837 Strezi/ #77882 Strezi/ #77937 Strezi: Szépséges, még mindig, de még mindig össze kell nyomni azt a telót. Egy jó tanács, hátra valami kellemesebb mintájú gumit nézz, hogy aszfalton/földúton gyorsabb legyen, hátra legalább egy 160mm-es tárcsát szerezz be, sokkal több biztonságérzetet fog nyújtani. Az XT 11-es sronál az fáűj legjobban hogy bután vannak a kiosztások (11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-46), de ezt már beszéltük is, viszont nézd a SunRace-t (11-13-15-18-21-24-28-32-36-40-46), annál sokkal jobban oldották meg. Ha nem akarsz első váltót, esetleg szerezz be egy MX8-as sort. De mindent egybevetve, nagyon szuper bringa, ha nem lennék ennyire hardtail b#zi, akkor ilyesmiben gondolkodnék én is.
#77925 Emtra Prime: Nagyon rossz helyen nézelődsz, 2x11 Tegrás gépek árai is beestek már rendesen, szerintem 300-350k körül nagyon jó, 1-2 éves vételeket meg lehet fogni. Bár én itthon nem nagyon veszek bringát, de sok webshop is elég korrekt áron dobálja ki a bennragadt gépeit. Új Felt Carbon outit vett ismerős 2x11-es 105-el 400k alatt.
#77927 Atke: "...38-as első és hátul 11-4x-el egész jó lehet haladni..." - 29er-en, már 34-nél is elég húzós, nem hogy 38-nál. Még mindig azt mondom hogy edzetebb usernek, XCO-ra elég egy 32/34 - 11-42, viszont XCM-en single tányérral halál.
#77938 TayRol: Az tényleg jó vétel, nekem meg Cyclocrossra kellene az ára. De annyi nevetségesen primitív érdeklődő felhív hogy lehet végül megtartom, vagy feldobom majd tavasszal ebay-re. Sajnos itthon nem ismrt márka, hiába 3000eur újonnan, meg handmade Italy, FSA/Ultegra szettes, akkor is, inkább megveszi (az idióta) a leélt nagy nevű gépet, közben Carbon nyak/villa/támvilla repedt, mert kint is szezonoztak velük, csapatban, a többit már tudjátok. A másik aki abba köt bele hogy miért nem Tegra hajtómű van benne? Jah, hogy ez gyárilag így jött ki, mert vastagabb a tengelye, mint a Tegrának, és könnyebb, jah, hogy nem csavarodik úgy a váza...
...Milyen vicces hogy hűtött fékbetét a M8000-es XT-nél befütyül nagyobb tempónál, hö-hö, még most is vigyorgok, mint ha ez az előző (M785-ös) szériánál nem lenne...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
rétisün
veterán
új Feltet 2x11-es 105-el én 1340 euróért találtam.....ha minden igaz, úton van
de láttam pl. fujit ~350.000 ft-ért, szintén 105-ös szettel, el is tűnt a webshopból.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
(#77968) maximilian4 válasza concret_hp (#77965) üzenetére
maximilian4
addikt
Még a végén kiderül hogy ő nem is kerékpáros.
Biztos tud hegyre is tekerni ha akar. Igaz pályán lett olimpia, világbajnok- és európa bajnoki érmes, de bicajon ülve.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Tothgera30
Ármester
Az úgy nem volt rossz vétel. Remélem teljes 105, nem ilyen "olcsó fél, olcsó kerék kombó". Bár sokkal jobban kedvelem a Tegrát, mint ha nem lehetne kapni, egyszerűen vagy brutális áron megy, vagy nincs.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Ha nagy küzdősport rajongó vagy, akkor biztos tisztában vagy vele hogy pl. egy profi mma versenyző milyen brutál kardio edzést végez. A ringbe kell az állóképesség és a tüdő. Láttam én már több mint 95kg-os embert aki úgy futott mint a villám és olyan állóképessége és tüdeje volt hogy sokan megirigyelnénk.
Gyakorlatilag az összes UFC-t / Pride FC-t láttam az eleje óta
Nem a küzdősport versenyzők fizikumát vonom kétségbe, egyszerűen azt a józan ésszel könnyen belátható tényt közöltem, hogy attól hogy valaki X sportágban nagyon jó (fenti három linkelt arc) még nem fogja a térde/lába feltétlenül elsőre mindenféle szoktatás nélkül elbírni az egy tányért terepen huzamosabb távolság/szint mellett. (És emellett azért gondolom aki megkérdezte, hogy akkor egy vagy kéttányéros rendszer az azért nem egy Remi Bonjasky...)
Ugyanígy valaki aki egész jól bírja bicajon a távot/szintet még nem lesz automatikusan jó futó, általános kardió ide vagy oda.
Másrészt meg a tipikus MMA (mixed martial arts) harcos 3x5 percre épít kardiót intervallum jellegű gyakorlatokkal és sokkal kevesebb egyenletes kardió edzéssel, ne mossuk már össze a kerékpározás jellegű állóképességet az mma-val, mert köze nincs a kettőnek egymáshoz. Ez persze totál off, nem én kevertem ide, de nem tudtam szó nélkül hagyni...
Robert Förstemann:
pályakerékpáros és sprint számban versenyez. Ahhoz képest hogy az alakjával eléggé kilóg a mezőnyből nem lehet azt mondani, hogy egy kategóriával a többi ember alkatú versenyző előtt lenne. Hogy hegyen fölfelé mit alkotna egy profi mezőnyben ahol nem két perc egy menet hanem két óra és van mondjuk 1000m szint is mellé, arra kíváncsi lennék...
[ Szerkesztve ]
Karbon vagy sima aluvillád volt? Csuklód hogy bírta?
Tothgera30
Ármester
Pro XCR Carbon 465-ös villa volt. Csuklóm bírta, bár így utólag már átütős, tapered villát keresnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
TayRol
veterán
Ha nekem most kellene outi eléggé megfontolnám a tiedet. Es mèg szép is.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez a Marin nevetségesen drága.X7-sel 1000 font? Pfff...Ami meg Förstemannt illeti esélye nem volna egy hegyi szakaszon az olyan vékony és könnyű ellenfelekkel mint Qintana,Contador,vagy Froom.Nálam biztos jobban nyomná,de az sem kizárt,hogy egy ~200km-es egyes kategóriájú hegyi befutóval végződő szakaszon már tolná a végén.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#77975) Hasaggymeg válasza Tothgera30 (#77966) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha már így összebarátkoztunk,gondoltam szólok,hogy nejemnek keresek (akár használt) országúti bringát 50-52-est (163cm/77cm belső lábhosszal) 220e alatt és Sora fölött.Hátha gyorsabban belebotlasz egybe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Atke
senior tag
Nincs bántodás... Csak a fizikumra mondtam hogy nem ettől függ.
Bár meg kell hagyni hogy a futás és bringa között is rengeteg a különbség már ami a kondit illeti. Haverom akivel tekertem régebben röhögve teker ott ahol én már rég elfogytam... Viszont 2 km futás után megpusztul, de bringával jár télen is mindenhova. Én félév nem futás után is lefutok egy 10 km bármikor, de a tekerésben hamar elpusztulok. Nyáron edzetlenül megjártam XXI ker-leányfalu -XXI ker 80 km, az utolsó 5 öt a csepeli héven 3 napig állni sem bírtam. A kondim jó volt mert versenyre készültem de más jellegü
Volt 1x10 es zee 38as hajtásom 11-28 as talán sora sorral, tudom milyen szenvedés. De 38 -40 el nincs tapasztalat. Viszont eldöntetett, 2x10 lesz. 38-24 és 11-36. Ehhez már csak sor meg lánc kell.
Köszönöm szépen a segítséget!
Azt az állóképesség miatt meg ne öljétek tovább egymást
[ Szerkesztve ]
(#77977) Tothgera30 válasza Hasaggymeg (#77975) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Nem lesz az nagy neki? Carbon vagy alu? 2x10 vagy 2x11? Talán lesz egy kis fehér Target Carbon-One-m, Campa Veloce-val, de árat még nem tudok mondani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
#27813376
törölt tag
Teljesen egyet kell értsek. Régóta küzdösportolok, edzek rendesen. Mégis az első tekerésem (30km) ami országúton, emelkedős utakon volt, igaz, mentem izomból, eléggé megterhelőre sikeredett. 182cm, 95kg. Ugyanaz mint mikor egy testépítő lejön bokszolni, aztán egy perc zsákolás után konkrétan elpusztul, a háromperces menetbe simán belehalna. Szokni kell, nagyon szokni kell. Amikor elkezdtem fekvenyomni, alig bírtam pár tíz kilóval, pedig nem voltam legyengülve. Néhány hét után, több edzést követően sokkal jobban ment. Hetente pakoltuk felfele a súlyokat.
Because
őstag
ebayről rendeltem oval narrow wide tányért kíváncsi vagyok mit fog hozni
valakinek esetleg van tapasztalata hasonlóval?
(#77980) Napfénysüti válasza Tothgera30 (#77969) üzenetére
Ennyiért igazán normális kereket még nem szoktak adni, sajnos ott spórolnak legjobban a gyártók.
Més que un club!
rétisün
veterán
a kerék 'sajátmárkás' a többi 105, hajtómű, fékváltókarok, váltók. az én hobbi szintemen fölösleges ennél följebb menni, sőt talán még a karbon is túlzás, de ha már egyszer ez a hobbim, és most éppen összejött így, miért ne.....
(#77980) Napfénysüti: úgyis megkapja az 1 éves fulcrum kerekeket, szóval a kerék igazán nem volt szempont, de tény, hogy a legtöbb bringában vagy valami 'sajátmárkás', vagy nagyon alap (pl. mavic aksium) kerekek vannak.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Strezi
őstag
KIosztás, semmi bajom vele. Olyan tökéletes a váltó és annyira változatos terepen megyek, hogy amikor kell fejjeb vagy lejjebb váltok leggyakrabban nem is egyet.
Egy 30-as vagy ovál sort ki fogok próbálni amíg gyenge vagyok, de ennyi. Tetszik az 1x11, marad!
Gumi, pont több tapadást szerettem volna, ezért ez a gumi. Gyorsan csak lefele akarok menni. Pont az a jó ha sokat kell dolgozni a bringán. Ha oda kerül a sor hogy XCO versenyre megyek, akkor nem leszek rest feltenni egy oda való gyors gumit. De, most még nem erről szól a történet.
Fékek, tökéletesen múködnek, pláne hogy most a fogáspontot (a kar távolság után) is magamra állítottam. ... és bizony teljesen hangtalan is nálam az XT rendszer. Szerintem azért mert direkt nem tettem sem elöl sem hátul alá emelőt egy nagyobb tárcsa miatt!
Köszi, hogy igyekszel segíteni, de kb. minden tanácsod pont ellentétes avval amit szeretnék és amit az eddigi tapasztalataim mutatnak a bringával
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Strezi
őstag
Szerintem én is kipróbálok egy ilyet! Én Absolute Black-et fogok venni, szrintem egyszerre egy 30-ast és egy 32-est is..
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Strezi
őstag
:/ Maga az eső nem zavarna, de nekem a börzsöny amúgy is nagy kihívás lenne, a kettő együtt biztosan sok
Szerintem akkor egy Dobogókő, Prdikálószék-dobogóköt megyek megint, ott van bőven technikás rész amit alig várok hogy kipróbálhassak, illetve nem annyira sáros esőben sem.
Azt hiszem tekerek ma is, nem várok hanem kihasználom a jó időt, már ritka ilyenkor! Szerencsére a tegnapi tekerésre még jobban sikerült beállítani a bringát, így ma már semmi bajom. Elsőre volt kicsi hátfájásom, de csak túleröltettem magam(muszáj votl hozni pár mászást). Meg, kellett az a pár fokos billentés a nyeregnek előre a mászásokhoz is. Így már nem akarok hátra csúszni, és teljesen laza karokkal, csak lábból tudok mászni... Ennek folyománya, hogy a hátam sem dolgozik annyit.
Édekes az a térd, izület, súly probléma is, ami felvetődött. Én úgy tapsztalom, hogy amíg az ember nem elég erős és/vagy kitartó addig nem is tudja igazán lezúzni magát. Izomláza, ínfájdalma hamarabb lesz.
Porcokat igazán akkor lehet amortizálni, ha valaki erős, hideg van és nagyon alacsony fordulaton erőltet mászásokat....
Jelenleg ugye 99 kiló vagyok, de eddig semmi gondom a térdeimmel holott a versenysúlyom 86, de legalább erős sem vagyok Nomeg, tüdő, és pulzus sem enged már annyira vadulni mint régen.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Hasaggymeg
Topikgazda
Okos szerkezet az élő szervezet,idővel és gyakorlással a legnehezebb fizikai terhelést is megtanulja a lehetséges legalacsonyabb befektetett energiával megoldani.Ezért van az,hogy egy profi élsportoló is hamar elvérzik mikor egy számára idegen sporttal próbálkozik először.
(#77983) Strezi...érdekes mennyire megoszlanak a vélemények az óvális tányérról.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Nekem az esővel annyi bajom van, hogy nincs esőkabátom. A sár nem zavar, csak ne essen folyamatosan.
Nehogy már ezért feladd a Börzsönyt, van itt is olyan út, ami nem sáros, ha szakad az eső, akkor sem.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy holnap egyeztetünk, mit jeleznek előre.
Ha nem jársz fel ide nap közben, akkor dobj egy mobilszámot privátban, és írok, mi legyen.
Én nagyon mennék, mert ahogy nézem, most jön megint az igazán sok eső, így ezt a hétvégét ki kellene használni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
6030D
Ármester
Nem lesz sár, hó lesz!
Ehhez akkor egy téma: kinek mi a véleménye a "hogyan vigyük el a havas hegyig a bringát?" kérdéskörben?
Mennék majd hóban tekerni (azon a kedden, amikor lesz...), de féltem a sós latyaktól a dolgokat.
Opciók:
- eltekerek, de akkor is van olyan rész, ahol autóúton kell menni
- elviszem tetőn, de akkor meg a kocsik felverik ugyanúgy rá a sós cuccot, mint az autóra
- behajtogatom a kocsiba, de akkor hazafelé tiszta dzsuva a kocsi.
Természetesen otthon egyből takarítás.
Vagy a neten keringő "megette a sós latyak" képek az mind olyan bringa, hogy egész télen kint van az utakon, és havi 1-2 alkalomtól nem lesz baja?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Because
őstag
én inkább csak egy 5000ft-os példányba ugrok bele
ivana
Ármester
Itthon manapság nem használnak rendes sót, kivéve egyes durva helyeket (pl. Pilisszentléleki út) szerintem nagy baja nem lehet max. le kell takarítani.
A sós latyak főleg az acékra veszélyes ha sérül a festék, de az igazi sózás már ritka.
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem sem eszi meg pár óra alatt,amíg hazaérsz és alaposan lemosod vízzel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Azert amikor egy komplett csaladot latok az avasra felfele tekerni pedelec montikkal, agymotorral, a gyerekek meg a felnottek is ezeken, nagy 2,x cos gumikon, akkor valahogy megertem, mire gondol runner. Azert jopofa latni, hogy rohogtek mindannyian, meg ha jardaztak is
Everybody lies.
#27813376
törölt tag
Avason pedec? Nem illik abba a képbe
Azért egy ~10-12 éves kislányt például képzelj már el egy nem egészen ő mérete pedelecen, csak néztem először az apukára, hogy huha, az az utcai ruha meg kabát nem igazán illik a géphez, de hát na, kinek mi, aztán látom, hogy jön az anyuka, ő is egy böszme montival, meg a gyerekek is ugyanezekkel kb, meg is álltam ,hogy jesus, miről maradtam le, ingyen osztogatják?
De szerintem az excelsiorbol hoztak el tesztnapra vagy valami hasonlo, jópofa dolog, hogy egy egész család így ki tud menni bárhova és mindenki annyira hajtja ki magát, amennyire akarja
Everybody lies.
-=RelakS=-
veterán
Most eszembe jutott a kb ugyanilyen idős kislány az éjszakai tekerésről. És hogy lejtőn/emelkedőn/mindenhol a legkisebb lánckeréken futott a lánc, apuci meg csak mondta neki a magáét, hogy "mármegintrádkellvárni"
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
6030D
Ármester
Az milyen szép, amikor vigyorogva átnyomják Turbo fokozatban a hegyen a bringát, aztán a másik oldalról visszafelé meg lemerül az akku. Akkor apucinak van 4 db 25 kg-os bringája.
Ettől függetlenül igen, erre lett kitalálva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
noorbertt
őstag
Nem tudom, itt (Anglia) egyre többször találkozom elektromos bringával és semmi negatívum.. sőt sok olyan bringassal is találkozom akiknek nincs és nem lenéznek vagy irigykednek.. Ez egy közlekedési eszköz.
6030D
Ármester
Én a támogatói táborba tartozom, így egyet értek. Csak elmondtam egy lehetséges negatívumot.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
maximilian4
addikt
Ésszel kell használni. Be kell osztani az energiát.
Aki szellemifogyatékos módjára használja az meg is érdemli.
Maxi
az idei újdonság, nem tudom linkelte-e már valaki: Zipp 454 nsw, nekem már látványra is bejön kár, hogy 4-szer annyiba kerül, mint maga a bringám.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"