Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6551) concret_hp válasza dqdb (#6513) üzenetére


concret_hp
addikt

nah kipróbáltam, nem ponta jelölt úton mentem, nekem 2300 méter lett (szabadság hídi lámpától a szobor tövéig)
viszont hogy milyen fos aszfalt van, a fele úton lefele alig lehet gyorsabban jönni mint felfele :DDD
10:45 alatt értem fel, de lesz ez még jobb is ;]

[ Szerkesztve ]

vagy fullba vagy sehogy :D

(#6552) ludsimon válasza zack (#6549) üzenetére


ludsimon
veterán

Outival gyere.

undefined

(#6553) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Az elől egysebességes bringákon hogy van megoldva a váltás? Ha csak hátul van váltó, az nem árt a láncnak?

(#6554) fi:zi'k válasza HollyBoni (#6553) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Ha elől csak egy lánctányér van, akkor nyilvánvalóan csak hátul tudsz váltani.
Miért ártana? MTB esetén jellemzően a középtányért használja az ember, még sincs vele gond. :U

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6555) zack válasza Cathfaern (#6550) üzenetére


zack
nagyúr

Én azt szeretem, ha látom a telefont hogy megvan még. A hátamon pedig ehhez hatalmas bravúr kellene, hogy meg tudjam oldani. :DDD

(#6552) ludsimon

Olyanom nincs. :B Nem fogunk így harmonizálni...leginkább tempóban. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#6556) Hasaggymeg válasza deicide (#6519) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

:Y ...ezt a halálhörgést is zenének hívják? :U

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#6557) D.Orion válasza HollyBoni (#6553) üzenetére


D.Orion
veterán

Sztem a legtöbb ilyen gépen hátul csak 7 fokozat van. Így még lehet úgy pozicionálni a hajtást, hogy a szélső állásokban se legyen túlzott mértékű a "keresztbe" futás. Nekem is van egy ilyen gépem, de még sose néztem meg, hogy hol fut egyenesen a lánc.

(#6558) Jorus válasza HollyBoni (#6553) üzenetére


Jorus
nagyúr

DH/FR gépeken, ha egy tányér van elöl, akkor pl. láncvezető-láncfeszítő kombóval, amiket pl. az MRP is gyárt.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6559) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Üdv!
3 bicikli van a birtokomban: egy régi nem használt, egy régebbi ismeretlen előmenetelű, de tartaléknak jó, és egy újabb, mindennapokban használt.
A mindennapi hátsó gumija defektes lett. Az ismeretlen előmenetelű mindkettő-, és a régen használt (2009 szeptembere óta áll, kint a kerekén)hátsó gumija eddig jól tarja a nyomását, pár hónapja lett fújva.

Kérdem, hogy merjem-e átrakni a legrégebbiről a belsőt (ha passzol a mindennapiba), vagy inkább a tartalék kerót bontsam meg, esetleg vegyek egy új belsőt, vagy foltozzam meg a meglévőt?

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#6560) Hasaggymeg válasza HollyBoni (#6553) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A szélső koszorúkon nyilvánvalóan kissé már keresztbe van a lánc,így a kopás is fokozottabb mint középen,a láncvonal körül.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#6561) DjKoxi


DjKoxi
senior tag

Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjem!

Megvettem a nemrég linkelt Merida 96-ot, 3 órája hozta a futár.
Nem gondoltam, hogy ilyen is lehet a biciklizés! Tegnap jött meg az SPD cipő, amit nagyon hamar meg lehet szokni.
A Merida pont olyan mint a képeken, mindene tökéletesen működik, 1-2 karctól eltekintve kifogástalan! A váltó, a fékek, a rugózás, pedálozás teljesen más dimenzió mint amit eddig tapasztaltam. Szerintem 10 Km-t simán letekertem.

Köszönöm annak aki először belinkelte, mert kár lett volna erről lemaradni.

(#6562) zack válasza ludsimon (#6552) üzenetére


zack
nagyúr

Lehet kihagyom. Úgyis mindenki Outival megy. Nem fogok bohóckodni egy montival, hogy "hahóóó várjatok meg..." :DDD

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#6563) fi:zi'k válasza zack (#6562) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Nekem csak montim van. :D

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6564) ludsimon válasza zack (#6555) üzenetére


ludsimon
veterán

én mtb-al megyek, azért mondtam outit, hogy ha van akkor azzal gyere inkább.

Tempó úgy se lesz 26-28-nál több, este van és igazodni fog a sor a lassabbakhoz.

undefined

(#6565) HollyBoni


HollyBoni
veterán

:R

Például Sram 1X11 rendszerénél nem tudom elképzelni hogy nem áll nagyon keresztbe a lánc a szélső fokozatokon.

(#6566) fi:zi'k válasza HollyBoni (#6565) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Miért raknál 11-et hátra? Ki lenen használva? :U

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6567) Jorus válasza HollyBoni (#6565) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az eleve 1x11-es rendszerek spéci lánctányérral és fogsorral készülnek, hogy a láncvonal változását nagyjából semlegesíteni tudják. A lánctányér fogai sokkal nagyobbak, szélesebbek, más típusú lánc kell hozzá, és a váltó görgői kompenzálják a láncvonal változását. Itt magyarázzák Sramék.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6568) zack válasza ludsimon (#6564) üzenetére


zack
nagyúr

Ok. Akkor talizzunk a Hősök Terén... Többit pü-ben. ;)

ui: 26-28 átlag? Akkor sokan ki fognak hullani. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#6569) HollyBoni válasza Jorus (#6567) üzenetére


HollyBoni
veterán

Köszi, így már érthető. :R

(#6566) fi:zi'k : Nem akarok hátra 11-et, csak kíváncsi voltam hogy működik.

(#6570) fi:zi'k válasza Jorus (#6567) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Köszi, a videót, érdekes volt. :R

(#6569) HollyBoni
Ok, csak meglepődtem. :)

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6571) fpeter07


fpeter07
veterán

[link] 102 km, 17.6 átlag, 34 fok, mi kell még? :) Nagyon tudnám élvezni, hogy ha nem eresztene le állandóan a hátsó gumim 1 barra. Mire Zeg.-re beértem a nyomásmérő 0.5-t mutatott. Tudom, hogy így jobban lehet combosodni, de nem ilyen melegbe kellene.
Másfél óra múltán a testhőmérsékletem lecsökkent kb. 39 fokra. ;]

(#6572) Manitou válasza Jorus (#6567) üzenetére


Manitou
addikt

Big kvescsön:
Én pl azt se értem a 2x 10-es rendszrnek mi értelme van, amit megspórolnak tányért elöl, azt súlyban hozzáteszik hátul a kazettán. pl van alapból egy 9 vagy 10-es 11-32-es kazi hátul + van elöl egy 3 tányéros hajtómű (pl XT ) Ezzel szemben ott van egy 28/42-es XT-h.mű pl. + hátra teszünk egy 11-36-os kazettát, de csak tegyünk egy 11-34-et, akkor is kb azonos súly jön ki a két rendszernél.
Elsőváltó + elsőváltóhoz kar mindkét esetben kell, az 1x 11-nél mondjuk legalább ezek lejönnek, de cserébe a hátsó kazi elég nehéz, mondomn ezt úgy hogy jobban nem néztem rá a 11-es rendszerre.

[ Szerkesztve ]

(#6573) deicide válasza fpeter07 (#6571) üzenetére


deicide
veterán

Elismerésem, nekem 41km jutott melóból hazafelé, kellemes szembeszélben. Ami nem lett volna baj, ha reggel nem fúj még másik irányból (persze hogy az is szembe :DDD )

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#6574) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Valaki ért itt a Formula tárcsafékekhez? Formula Oro K18-as fékem már elég régóta csilingel, megnéztem és nem nagyon találtam a tárcsában 8-ast, ha van is benne nagyon, de nagyon apró amit én nem tudok kiszedni belőle, egy fékezés után meg úgy is belekerül. Ezt a csilingelést csak fékrendszercserével lehetne megszüntetni? Főleg kanyarokban hallatszódik jobban, de egyenes úton is hallani, de ott halkabban.

[ Szerkesztve ]

(#6575) ludsimon válasza zack (#6568) üzenetére


ludsimon
veterán

az nem is sok. :) Síkon bárki képes szélárnyékban ennyire. :)

Tőlem sem kell félni, én 5:00-kor egy picit hosszabbal (több szint) fogom lefárasztani magam. :)
[link]

[ Szerkesztve ]

undefined

(#6576) szki válasza fpeter07 (#6571) üzenetére


szki
őstag

:R Szép volt ebben a hőségben!
Én meg kondiztam a tűző napon. Persze a szokásos 2x10 km ma is megvolt bicajon, de épp csak gurultam.

(#6577) Teasüti válasza DjKoxi (#6561) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Egy megtért bárány. :C
Legalább te nem rögtön azzal kezdted az ismerkedést a biciklizéssel, mint olyannal, hogy "hülye aki 50k-nál drágábbat vesz". :R
Használd egészséggel!

(#6578) Jorus válasza Manitou (#6572) üzenetére


Jorus
nagyúr

A tömeget nem mondanám előnyének, jellemzően több differencia van egy 2 tányéros és egy 3 tányéros rendszer között, mint egy 9-es és egy 10-es fogsor között. Különösen, ha az így lecsökkent áttételtartományt egy nagyobb fogszám-differenciával rendelkező hátsó sorral kompenzáljuk, ugye. De mondjuk, hogy egy súlyban vannak kb. az azonos kategóriájú motyók, ha a komplett rendszert vizsgáljuk.

Ami előnye lehet (bár ezek miatt nem érzek leküzdhetetlen késztetést a cserére :D):
- nem tudsz vele keresztbe váltani, minden fokozat elérhető mind a 2 tányérról.
- áttétel tekintetében is több a lehetőség arányaiban, bár ez elsőre furán hangzik. Egy 3x9-es rendszerben nagyjából 21 fokozat érhető el, és ebből 14-15 fokozatnak van értelme, ha az áttételt vizsgáljuk, míg egy 2*10-es rendszer esetében mind a 20 elérhető, és szintén 14-15 fokozatnak van értelme - ez természetesen attól függ, mekkora fogszámú tányérok vannak elöl és milyen fogsor hátul.
- kevesebbet kell váltani.
- a kisebb első tányért nehezebben vered oda, a kisebb fogszám-differencia elöl lehetővé teszi, hogy hátul kisebb kanalas váltód legyen, amit megint csak nehezebben versz oda, stb.

Hátránya, hogy a végáttételek kisebbek lesznek általános esetben, így alacsonyabb lesz az elérhető max sebi, és nehezebb lesz mászni is vele.

Mindezen előnyöknek és hátrányoknak persze így általánosságban ellőve semmi értelme, mindig azt kell vizsgálni, hogy az adott rider által megcélzott felhasználáshoz passzol-e egy 2x10-es rendszer, vagy sem. Ha kistányéron szeret mászni, akkor nyilván nem, ha 44-es tányéron küldi síkon kónuszon, akkor megint nem, ha hegyről völgybe, durva mászások és ereszkedések tarkította etapokat nyom, oda kell a 3*9 simán, vagyis akinek szükgéges a nagy áttételtartomány, annak biztosan nem lesz megfelelő a 2x10-es rendszer.

A 2x10-es rendszereket leginkább Freeride, Enduro, All-mountain, Back Country felhasználásra tudom elképzelni.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6579) vendingo


vendingo
veterán

Ma én is nyomtam 40km-t. 40 fok volt meg szembeszél. Kicsit megizzadtam, be is küldtem pár mineral tablettát. Ez volt az első komoly utam az evado 3.0-al. Egész jól teljesített, de a gumi elvérzett a murván. Konkrétan alig bírtam megállni, szitált a hátsókerék. Vennék rá terepes gumit, csak az meg városba lenne szar. Az első fogaskerekekkel is kéne valamit kezdenem, nincs szükségem a legkönnyebb fokozatra,viszont egy nagyobb fokozat jó lenne helyette. Erre van megoldás?

Sürgőssen be kell szereznem szarvakat, kesztyűt meg egy sisakot is. A kesztyűre nagy szükségem lett volna ma, nagyon izzadt a tenyerem.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#6580) zoli03 válasza vendingo (#6579) üzenetére


zoli03
őstag

48 fog előre nem elég? Hátul a 11 fogas lánckerékre váltva 90-es pedálfordulattal 50 km/h-val lehet menni. De még a 70-hez is alig több, mint 120-as pedálfordulat kell, még azt is lazán ki lehet pörgetni, ha kell.

[ Szerkesztve ]

(#6581) fi:zi'k válasza Jorus (#6578) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Maratonon és XC is előkerül a 2x10-es rendszer.

(#6579) vendingo
A kis tányért leszednéd és tennél fel nagyobbat? Nincs nagytányérod? Mert ha van akkor max fogszámot tudod növelni még kicsit, pl 42->46, ha az átdobó "megeszi".

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6582) Frenky89


Frenky89
őstag

Hi!

Cross bicajomra keresek gumit 5k-ig. 30-50-20% rossz földút -- jó minőségű földút -- aszfalt felhasználásra kellene.

Most 37-es Schwalbe Tyrago-k vannak fent és a túlnyomórészt földutas használat miatt szeretnék kicsit alacsonyabb nyomással menni, ezért úgy gondoltam, hogy ha már új gumi, akkor legyen szélesebb (42-47). A vázban a legszűkösebb hely 50mm úgyhogy szerintem a 47-es is elférne, de nem tudom van-e esetleg más buktató.

Továbbá szeretnék valami olyan gumit, aminek a közepén egy összefüggő minta van, nem pedig bütykök, ezért egyelőre a kiszemeltem a Schwalbe Silento. Amerre a szemem ellát csak alföld van a környéken, szóval nem kell, hogy jó legyen mászáshoz, illetve a legnagyobb ellenség errefelé a púder szerű por, szóval sárban, vagy hasonló "extrém" körülményekben sem kell, hogy jól muzsikáljon a leendő abroncs.

Vélemények?

ui.: Nézegettem testbike-on a véleményeket, de ahol a 4 bar-ig ajánlott gumit lefikázzák, mert 5 bar-on nem jó, vagy egy semi-slick gumit ócsárolnak, mert vízen, füvön esetleg sárban béna, onnan nem feltétlen tájékozódnék.

(#6583) Cathfaern válasza Jorus (#6567) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Azért az kemény, hogy az egész hátsó sort egy darabból alakítják ki :Y

Egyébként nekem nagyon szimpatikus az első váltó nélküli megoldás. Ráadásul számolgattam, pont annyi áttétel különbség van egy 1x11-el, mint az én 2x10-emmel... ha lenne 42-es hajtómű, akkor ugyanolyan áttételek lennének elérhetőek, mint a mostani rendszeremen (csak nyilván nagyobb ugrásokkal). Remélem mire odaérek(2-3-5 év), hogy teljes váltás+hajtás csere, addigra már alsóbb kategóriába (jobb ár/érték arány sávba) is lekúszik ez a megoldás :K

Szerk:
Számolgatáshoz kerestem egy használható képletet, ha más is akar számolni, akkor ne kelljen keresni:
sebesség [km/h] = (hajtómű fokszám)/(lánckerék fokszám)*(pedál fordulatszám)/60*(kerékkerület[1])*3,6

[1] méterben, 26" esetén 2.075, 28" 2.234, persze egyedi méréssel lehet finomítani

Manitou:
Szerintem nem feltétlen (csak) a súly a lényeg itt. Nekem pl. sokszor úgy jön ki, hogy a két első tányér "határán" változik a megfelelő áttétel. Szóval vagy váltogatom folyamatosan az első váltót (ami messze kényelmetlenebb, mint a hátsó), vagy keresztbeváltással használom. Utóbbi nem biztos jó ötlet ha ~1 órán keresztül megy így. Persze tudom ez totál hely, erőnlét, stb. függő, illetve átvariált hátsó sorral meg is lehet oldani. De lényeg a lényeg: kényelmesebbé teheti a váltást.

[ Szerkesztve ]

(#6584) Jorus válasza fi:zi'k (#6581) üzenetére


Jorus
nagyúr

Profi, vagy legalábbis versenyzőzi szinten igen, de egy koca maratonosnak lehet sok lesz a 26-28-as tányér hosszabb mászásokhoz.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6585) fi:zi'k válasza Jorus (#6584) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Igen, arra gondoltam. :K

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#6586) vendingo válasza zoli03 (#6580) üzenetére


vendingo
veterán

Dombnak lefelé nem bírtam 42 fölé vinni :-(

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#6587) D.Orion válasza vendingo (#6586) üzenetére


D.Orion
veterán

28"-as Cross gépemmel 48/11-ben képes vagyok síkon pillanatnyi 56km/h-ra pár másodpercig. Persze utána nem kapok levegőt jó pár percig. Ott valami mérési hiba lesz.

[ Szerkesztve ]

(#6588) Toomy válasza fpeter07 (#6571) üzenetére


Toomy
senior tag

Gratula, ebben a melegben. Ilyen finom kis gumival... Nem kéne azt megcsinálni, hogy ne szívjál vele?
Én reggel 6:30-11 -ig zavartam le a 115 km-et. Szigorúan 110 -es átlagpulzussal amihez 26-27 -es átlag tartozik nálam. Viszont 9:30 után már engem is igen zavart a hőség pedig akkor még nem is volt olyan vészes.
Délután 4 óra bringa tisztogatás szerelgetés gumizás, lánc mosás olajozás, kormány bandázsolás készülve a holnap 15 órától kezdődő vasárnap 15 -is tartó 24 órás tekerésre. Napközben leszünk min. 20-25 -en. De éjszaka biztos meg fog csappanni a létszám.
Nagyon jó kis strandidő lesz hozzá, fürdeni fogunk a saját levünkben rendesen. :K

[ Szerkesztve ]

(#6589) zoli03 válasza vendingo (#6586) üzenetére


zoli03
őstag

Ugye erről a bicikliről beszélünk (gondolom gyári felszereltséggel)? Mert akkor alig több, mint 70-es pedálfordulatod volt, ami lejtőn lefelé, maximális értéknek nagyon kevés. Nekem single speed van, ennek a dupláját bármikor kipörgetem sík úton is (persze nem tartósan).
Szerintem valahogy meg kéne tanulnod jobban pörgetni, mert azzal a biciklivel 70 km/h-val is simán lehetne menni lejtőn.
Amúgy ha kicserélnéd a 48 fogast nagyobbra, akkor se mennél vele sokra, 52 vagy 53 fogasnál nagyobbat nemigen kapsz.

(#6590) vendingo válasza zoli03 (#6589) üzenetére


vendingo
veterán

Igen, ilyen bringám van.
Lehet az órám mér falsot?
Lehet combosodnom kéne egy keveset, sok sok éve nem bringáztam már.
Érzetre nagyon hasítottam, alig bírtam megállni a domb alján.
Legközelebb GPS-el is mérek.

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#6591) rétisün válasza fpeter07 (#6571) üzenetére


rétisün
veterán

nálam valami nagyon nem jó, se operában, se explorerbben nem mutatja az útvonaladat, több böngésző meg nincs a laptopon..... :U

pár települést írhatnál, merre jártál.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6592) Cathfaern válasza Toomy (#6588) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Sok sikert, kitartást és szerelésmentes napot holnapra :R

(#6593) Bati0501 válasza Toomy (#6588) üzenetére


Bati0501
őstag

Azért nem vagy semmi... ;)
Holnapra pedig én is kitartást és egy kis felhős hátszélben gazdag napot kívánok!Biztos jól oda fogsz pörkölni. :K

(#6594) zoli03 válasza vendingo (#6590) üzenetére


zoli03
őstag

Ha alig bírtál megállni a végén, akkor könnyen lehet, hogy rosszul mér az órád. Keress egy hosszabb fajta egyenes utcát, mérd le Google Földdel vagy Maps-szel vagy valamilyen térképpel, aztán össze tudod hasonlítani az óráddal. Ha jól van beállítva, nem szabad félremérnie (hacsak nem vezeték nélküli, és nem kódolt).

(#6595) vendingo válasza zoli03 (#6594) üzenetére


vendingo
veterán

Én nem állítottam semmit, csak felszereltem. Kellene valamit állítani is? Cateye órám van, kb 8 éves elem van benne. Lehet szar az elem?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#6596) Bati0501 válasza vendingo (#6595) üzenetére


Bati0501
őstag

Hát pl a kerékátmérőt újra állítani?

(#6597) rétisün


rétisün
veterán

na, megnéztem merre jártál (szerencsére a másik gépen van még böngésző :D )

szép kis kör, ahhoz képest hogy a múltkor nekem írtad, hogy ne menjek ilyen melegben :DDD

(#6589) zoli03: van akár 56-os is, csak nem könnyű beszerezni....meg azért sztem hobbi szinten nem is sok értelme van :N

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6598) zoli03 válasza vendingo (#6595) üzenetére


zoli03
őstag

A kerék kerületét be kell állítani, az alapján méri a sebességet (a fordulatot számolja, és a kerületből következik, hogy egy fordulattal mekkora utat tesz meg a kerék). Így nem csoda, hogy félremért.

(#6599) GhostLead


GhostLead
tag

Northwave Tour napszemüveghez szerintetek lehet külön lencsét venni? Alapból adnak hozzá egy sötét és egy átlátszó lencsét. De az enyémben megtört középen a sötét színű. vagy esetleg szemüveg boltban megtudják csinálni?

(#6600) Toomy válasza Bati0501 (#6593) üzenetére


Toomy
senior tag

Ez bizony nem az odapörkölésről fog szólni. Annál inkább a túlélésről :K
Szerelés remélhetőleg nem lesz mert nagyon átnyálaztam az egész gépet.
Igaz a hajtás ami rajta van: a hajtóműbe - több mint 40ezer, a láncba - 7ezer, a hátsó sorba 16ezer kili van.
De ezt még ki kell bírnia, ha azt nézzük, hogy amikor még tudatlan voltam pl. egy lánccal 14ezret is elmentem. :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.