Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
concret_hp
addikt
nah kipróbáltam, nem ponta jelölt úton mentem, nekem 2300 méter lett (szabadság hídi lámpától a szobor tövéig)
viszont hogy milyen fos aszfalt van, a fele úton lefele alig lehet gyorsabban jönni mint felfele
10:45 alatt értem fel, de lesz ez még jobb is
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
ludsimon
veterán
Outival gyere.
undefined
HollyBoni
veterán
Az elől egysebességes bringákon hogy van megoldva a váltás? Ha csak hátul van váltó, az nem árt a láncnak?
fi:zi'k
nagyúr
Ha elől csak egy lánctányér van, akkor nyilvánvalóan csak hátul tudsz váltani.
Miért ártana? MTB esetén jellemzően a középtányért használja az ember, még sincs vele gond.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
zack
nagyúr
Én azt szeretem, ha látom a telefont hogy megvan még. A hátamon pedig ehhez hatalmas bravúr kellene, hogy meg tudjam oldani.
(#6552) ludsimon
Olyanom nincs. Nem fogunk így harmonizálni...leginkább tempóban.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Hasaggymeg
Topikgazda
...ezt a halálhörgést is zenének hívják?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
D.Orion
veterán
Sztem a legtöbb ilyen gépen hátul csak 7 fokozat van. Így még lehet úgy pozicionálni a hajtást, hogy a szélső állásokban se legyen túlzott mértékű a "keresztbe" futás. Nekem is van egy ilyen gépem, de még sose néztem meg, hogy hol fut egyenesen a lánc.
DH/FR gépeken, ha egy tányér van elöl, akkor pl. láncvezető-láncfeszítő kombóval, amiket pl. az MRP is gyárt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
ledgeri
nagyúr
Üdv!
3 bicikli van a birtokomban: egy régi nem használt, egy régebbi ismeretlen előmenetelű, de tartaléknak jó, és egy újabb, mindennapokban használt.
A mindennapi hátsó gumija defektes lett. Az ismeretlen előmenetelű mindkettő-, és a régen használt (2009 szeptembere óta áll, kint a kerekén)hátsó gumija eddig jól tarja a nyomását, pár hónapja lett fújva.
Kérdem, hogy merjem-e átrakni a legrégebbiről a belsőt (ha passzol a mindennapiba), vagy inkább a tartalék kerót bontsam meg, esetleg vegyek egy új belsőt, vagy foltozzam meg a meglévőt?
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Hasaggymeg
Topikgazda
A szélső koszorúkon nyilvánvalóan kissé már keresztbe van a lánc,így a kopás is fokozottabb mint középen,a láncvonal körül.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
DjKoxi
senior tag
Sziasztok!
Nem is tudom hol kezdjem!
Megvettem a nemrég linkelt Merida 96-ot, 3 órája hozta a futár.
Nem gondoltam, hogy ilyen is lehet a biciklizés! Tegnap jött meg az SPD cipő, amit nagyon hamar meg lehet szokni.
A Merida pont olyan mint a képeken, mindene tökéletesen működik, 1-2 karctól eltekintve kifogástalan! A váltó, a fékek, a rugózás, pedálozás teljesen más dimenzió mint amit eddig tapasztaltam. Szerintem 10 Km-t simán letekertem.
Köszönöm annak aki először belinkelte, mert kár lett volna erről lemaradni.
zack
nagyúr
Lehet kihagyom. Úgyis mindenki Outival megy. Nem fogok bohóckodni egy montival, hogy "hahóóó várjatok meg..."
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
fi:zi'k
nagyúr
Nekem csak montim van.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
ludsimon
veterán
én mtb-al megyek, azért mondtam outit, hogy ha van akkor azzal gyere inkább.
Tempó úgy se lesz 26-28-nál több, este van és igazodni fog a sor a lassabbakhoz.
undefined
HollyBoni
veterán
Például Sram 1X11 rendszerénél nem tudom elképzelni hogy nem áll nagyon keresztbe a lánc a szélső fokozatokon.
fi:zi'k
nagyúr
Miért raknál 11-et hátra? Ki lenen használva?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Az eleve 1x11-es rendszerek spéci lánctányérral és fogsorral készülnek, hogy a láncvonal változását nagyjából semlegesíteni tudják. A lánctányér fogai sokkal nagyobbak, szélesebbek, más típusú lánc kell hozzá, és a váltó görgői kompenzálják a láncvonal változását. Itt magyarázzák Sramék.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
zack
nagyúr
Ok. Akkor talizzunk a Hősök Terén... Többit pü-ben.
ui: 26-28 átlag? Akkor sokan ki fognak hullani.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
HollyBoni
veterán
Köszi, így már érthető.
(#6566) fi:zi'k : Nem akarok hátra 11-et, csak kíváncsi voltam hogy működik.
fi:zi'k
nagyúr
Köszi, a videót, érdekes volt.
(#6569) HollyBoni
Ok, csak meglepődtem.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
fpeter07
veterán
[link] 102 km, 17.6 átlag, 34 fok, mi kell még? Nagyon tudnám élvezni, hogy ha nem eresztene le állandóan a hátsó gumim 1 barra. Mire Zeg.-re beértem a nyomásmérő 0.5-t mutatott. Tudom, hogy így jobban lehet combosodni, de nem ilyen melegbe kellene.
Másfél óra múltán a testhőmérsékletem lecsökkent kb. 39 fokra.
Manitou
addikt
Big kvescsön:
Én pl azt se értem a 2x 10-es rendszrnek mi értelme van, amit megspórolnak tányért elöl, azt súlyban hozzáteszik hátul a kazettán. pl van alapból egy 9 vagy 10-es 11-32-es kazi hátul + van elöl egy 3 tányéros hajtómű (pl XT ) Ezzel szemben ott van egy 28/42-es XT-h.mű pl. + hátra teszünk egy 11-36-os kazettát, de csak tegyünk egy 11-34-et, akkor is kb azonos súly jön ki a két rendszernél.
Elsőváltó + elsőváltóhoz kar mindkét esetben kell, az 1x 11-nél mondjuk legalább ezek lejönnek, de cserébe a hátsó kazi elég nehéz, mondomn ezt úgy hogy jobban nem néztem rá a 11-es rendszerre.
[ Szerkesztve ]
deicide
veterán
Elismerésem, nekem 41km jutott melóból hazafelé, kellemes szembeszélben. Ami nem lett volna baj, ha reggel nem fúj még másik irányból (persze hogy az is szembe )
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Vasinger!
nagyúr
Valaki ért itt a Formula tárcsafékekhez? Formula Oro K18-as fékem már elég régóta csilingel, megnéztem és nem nagyon találtam a tárcsában 8-ast, ha van is benne nagyon, de nagyon apró amit én nem tudok kiszedni belőle, egy fékezés után meg úgy is belekerül. Ezt a csilingelést csak fékrendszercserével lehetne megszüntetni? Főleg kanyarokban hallatszódik jobban, de egyenes úton is hallani, de ott halkabban.
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
az nem is sok. Síkon bárki képes szélárnyékban ennyire.
Tőlem sem kell félni, én 5:00-kor egy picit hosszabbal (több szint) fogom lefárasztani magam.
[link]
[ Szerkesztve ]
undefined
szki
őstag
Szép volt ebben a hőségben!
Én meg kondiztam a tűző napon. Persze a szokásos 2x10 km ma is megvolt bicajon, de épp csak gurultam.
Teasüti
nagyúr
Egy megtért bárány.
Legalább te nem rögtön azzal kezdted az ismerkedést a biciklizéssel, mint olyannal, hogy "hülye aki 50k-nál drágábbat vesz".
Használd egészséggel!
A tömeget nem mondanám előnyének, jellemzően több differencia van egy 2 tányéros és egy 3 tányéros rendszer között, mint egy 9-es és egy 10-es fogsor között. Különösen, ha az így lecsökkent áttételtartományt egy nagyobb fogszám-differenciával rendelkező hátsó sorral kompenzáljuk, ugye. De mondjuk, hogy egy súlyban vannak kb. az azonos kategóriájú motyók, ha a komplett rendszert vizsgáljuk.
Ami előnye lehet (bár ezek miatt nem érzek leküzdhetetlen késztetést a cserére ):
- nem tudsz vele keresztbe váltani, minden fokozat elérhető mind a 2 tányérról.
- áttétel tekintetében is több a lehetőség arányaiban, bár ez elsőre furán hangzik. Egy 3x9-es rendszerben nagyjából 21 fokozat érhető el, és ebből 14-15 fokozatnak van értelme, ha az áttételt vizsgáljuk, míg egy 2*10-es rendszer esetében mind a 20 elérhető, és szintén 14-15 fokozatnak van értelme - ez természetesen attól függ, mekkora fogszámú tányérok vannak elöl és milyen fogsor hátul.
- kevesebbet kell váltani.
- a kisebb első tányért nehezebben vered oda, a kisebb fogszám-differencia elöl lehetővé teszi, hogy hátul kisebb kanalas váltód legyen, amit megint csak nehezebben versz oda, stb.
Hátránya, hogy a végáttételek kisebbek lesznek általános esetben, így alacsonyabb lesz az elérhető max sebi, és nehezebb lesz mászni is vele.
Mindezen előnyöknek és hátrányoknak persze így általánosságban ellőve semmi értelme, mindig azt kell vizsgálni, hogy az adott rider által megcélzott felhasználáshoz passzol-e egy 2x10-es rendszer, vagy sem. Ha kistányéron szeret mászni, akkor nyilván nem, ha 44-es tányéron küldi síkon kónuszon, akkor megint nem, ha hegyről völgybe, durva mászások és ereszkedések tarkította etapokat nyom, oda kell a 3*9 simán, vagyis akinek szükgéges a nagy áttételtartomány, annak biztosan nem lesz megfelelő a 2x10-es rendszer.
A 2x10-es rendszereket leginkább Freeride, Enduro, All-mountain, Back Country felhasználásra tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
vendingo
veterán
Ma én is nyomtam 40km-t. 40 fok volt meg szembeszél. Kicsit megizzadtam, be is küldtem pár mineral tablettát. Ez volt az első komoly utam az evado 3.0-al. Egész jól teljesített, de a gumi elvérzett a murván. Konkrétan alig bírtam megállni, szitált a hátsókerék. Vennék rá terepes gumit, csak az meg városba lenne szar. Az első fogaskerekekkel is kéne valamit kezdenem, nincs szükségem a legkönnyebb fokozatra,viszont egy nagyobb fokozat jó lenne helyette. Erre van megoldás?
Sürgőssen be kell szereznem szarvakat, kesztyűt meg egy sisakot is. A kesztyűre nagy szükségem lett volna ma, nagyon izzadt a tenyerem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
zoli03
őstag
48 fog előre nem elég? Hátul a 11 fogas lánckerékre váltva 90-es pedálfordulattal 50 km/h-val lehet menni. De még a 70-hez is alig több, mint 120-as pedálfordulat kell, még azt is lazán ki lehet pörgetni, ha kell.
[ Szerkesztve ]
fi:zi'k
nagyúr
Maratonon és XC is előkerül a 2x10-es rendszer.
(#6579) vendingo
A kis tányért leszednéd és tennél fel nagyobbat? Nincs nagytányérod? Mert ha van akkor max fogszámot tudod növelni még kicsit, pl 42->46, ha az átdobó "megeszi".
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Frenky89
őstag
Hi!
Cross bicajomra keresek gumit 5k-ig. 30-50-20% rossz földút -- jó minőségű földút -- aszfalt felhasználásra kellene.
Most 37-es Schwalbe Tyrago-k vannak fent és a túlnyomórészt földutas használat miatt szeretnék kicsit alacsonyabb nyomással menni, ezért úgy gondoltam, hogy ha már új gumi, akkor legyen szélesebb (42-47). A vázban a legszűkösebb hely 50mm úgyhogy szerintem a 47-es is elférne, de nem tudom van-e esetleg más buktató.
Továbbá szeretnék valami olyan gumit, aminek a közepén egy összefüggő minta van, nem pedig bütykök, ezért egyelőre a kiszemeltem a Schwalbe Silento. Amerre a szemem ellát csak alföld van a környéken, szóval nem kell, hogy jó legyen mászáshoz, illetve a legnagyobb ellenség errefelé a púder szerű por, szóval sárban, vagy hasonló "extrém" körülményekben sem kell, hogy jól muzsikáljon a leendő abroncs.
Vélemények?
ui.: Nézegettem testbike-on a véleményeket, de ahol a 4 bar-ig ajánlott gumit lefikázzák, mert 5 bar-on nem jó, vagy egy semi-slick gumit ócsárolnak, mert vízen, füvön esetleg sárban béna, onnan nem feltétlen tájékozódnék.
Cathfaern
nagyúr
Azért az kemény, hogy az egész hátsó sort egy darabból alakítják ki
Egyébként nekem nagyon szimpatikus az első váltó nélküli megoldás. Ráadásul számolgattam, pont annyi áttétel különbség van egy 1x11-el, mint az én 2x10-emmel... ha lenne 42-es hajtómű, akkor ugyanolyan áttételek lennének elérhetőek, mint a mostani rendszeremen (csak nyilván nagyobb ugrásokkal). Remélem mire odaérek(2-3-5 év), hogy teljes váltás+hajtás csere, addigra már alsóbb kategóriába (jobb ár/érték arány sávba) is lekúszik ez a megoldás
Szerk:
Számolgatáshoz kerestem egy használható képletet, ha más is akar számolni, akkor ne kelljen keresni:
sebesség [km/h] = (hajtómű fokszám)/(lánckerék fokszám)*(pedál fordulatszám)/60*(kerékkerület[1])*3,6
[1] méterben, 26" esetén 2.075, 28" 2.234, persze egyedi méréssel lehet finomítani
Manitou:
Szerintem nem feltétlen (csak) a súly a lényeg itt. Nekem pl. sokszor úgy jön ki, hogy a két első tányér "határán" változik a megfelelő áttétel. Szóval vagy váltogatom folyamatosan az első váltót (ami messze kényelmetlenebb, mint a hátsó), vagy keresztbeváltással használom. Utóbbi nem biztos jó ötlet ha ~1 órán keresztül megy így. Persze tudom ez totál hely, erőnlét, stb. függő, illetve átvariált hátsó sorral meg is lehet oldani. De lényeg a lényeg: kényelmesebbé teheti a váltást.
[ Szerkesztve ]
Profi, vagy legalábbis versenyzőzi szinten igen, de egy koca maratonosnak lehet sok lesz a 26-28-as tányér hosszabb mászásokhoz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
fi:zi'k
nagyúr
Igen, arra gondoltam.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
vendingo
veterán
Dombnak lefelé nem bírtam 42 fölé vinni :-(
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
D.Orion
veterán
28"-as Cross gépemmel 48/11-ben képes vagyok síkon pillanatnyi 56km/h-ra pár másodpercig. Persze utána nem kapok levegőt jó pár percig. Ott valami mérési hiba lesz.
[ Szerkesztve ]
Toomy
senior tag
Gratula, ebben a melegben. Ilyen finom kis gumival... Nem kéne azt megcsinálni, hogy ne szívjál vele?
Én reggel 6:30-11 -ig zavartam le a 115 km-et. Szigorúan 110 -es átlagpulzussal amihez 26-27 -es átlag tartozik nálam. Viszont 9:30 után már engem is igen zavart a hőség pedig akkor még nem is volt olyan vészes.
Délután 4 óra bringa tisztogatás szerelgetés gumizás, lánc mosás olajozás, kormány bandázsolás készülve a holnap 15 órától kezdődő vasárnap 15 -is tartó 24 órás tekerésre. Napközben leszünk min. 20-25 -en. De éjszaka biztos meg fog csappanni a létszám.
Nagyon jó kis strandidő lesz hozzá, fürdeni fogunk a saját levünkben rendesen.
[ Szerkesztve ]
zoli03
őstag
Ugye erről a bicikliről beszélünk (gondolom gyári felszereltséggel)? Mert akkor alig több, mint 70-es pedálfordulatod volt, ami lejtőn lefelé, maximális értéknek nagyon kevés. Nekem single speed van, ennek a dupláját bármikor kipörgetem sík úton is (persze nem tartósan).
Szerintem valahogy meg kéne tanulnod jobban pörgetni, mert azzal a biciklivel 70 km/h-val is simán lehetne menni lejtőn.
Amúgy ha kicserélnéd a 48 fogast nagyobbra, akkor se mennél vele sokra, 52 vagy 53 fogasnál nagyobbat nemigen kapsz.
vendingo
veterán
Igen, ilyen bringám van.
Lehet az órám mér falsot?
Lehet combosodnom kéne egy keveset, sok sok éve nem bringáztam már.
Érzetre nagyon hasítottam, alig bírtam megállni a domb alján.
Legközelebb GPS-el is mérek.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
rétisün
veterán
nálam valami nagyon nem jó, se operában, se explorerbben nem mutatja az útvonaladat, több böngésző meg nincs a laptopon.....
pár települést írhatnál, merre jártál.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Cathfaern
nagyúr
Sok sikert, kitartást és szerelésmentes napot holnapra
Bati0501
őstag
Azért nem vagy semmi...
Holnapra pedig én is kitartást és egy kis felhős hátszélben gazdag napot kívánok!Biztos jól oda fogsz pörkölni.
zoli03
őstag
Ha alig bírtál megállni a végén, akkor könnyen lehet, hogy rosszul mér az órád. Keress egy hosszabb fajta egyenes utcát, mérd le Google Földdel vagy Maps-szel vagy valamilyen térképpel, aztán össze tudod hasonlítani az óráddal. Ha jól van beállítva, nem szabad félremérnie (hacsak nem vezeték nélküli, és nem kódolt).
vendingo
veterán
Én nem állítottam semmit, csak felszereltem. Kellene valamit állítani is? Cateye órám van, kb 8 éves elem van benne. Lehet szar az elem?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Bati0501
őstag
Hát pl a kerékátmérőt újra állítani?
rétisün
veterán
na, megnéztem merre jártál (szerencsére a másik gépen van még böngésző )
szép kis kör, ahhoz képest hogy a múltkor nekem írtad, hogy ne menjek ilyen melegben
(#6589) zoli03: van akár 56-os is, csak nem könnyű beszerezni....meg azért sztem hobbi szinten nem is sok értelme van
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
zoli03
őstag
A kerék kerületét be kell állítani, az alapján méri a sebességet (a fordulatot számolja, és a kerületből következik, hogy egy fordulattal mekkora utat tesz meg a kerék). Így nem csoda, hogy félremért.
GhostLead
tag
Northwave Tour napszemüveghez szerintetek lehet külön lencsét venni? Alapból adnak hozzá egy sötét és egy átlátszó lencsét. De az enyémben megtört középen a sötét színű. vagy esetleg szemüveg boltban megtudják csinálni?
Toomy
senior tag
Ez bizony nem az odapörkölésről fog szólni. Annál inkább a túlélésről
Szerelés remélhetőleg nem lesz mert nagyon átnyálaztam az egész gépet.
Igaz a hajtás ami rajta van: a hajtóműbe - több mint 40ezer, a láncba - 7ezer, a hátsó sorba 16ezer kili van.
De ezt még ki kell bírnia, ha azt nézzük, hogy amikor még tudatlan voltam pl. egy lánccal 14ezret is elmentem.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben