Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#284439) dom1n0


dom1n0
senior tag

Megvolt az első próbakör az Orbea bicóval, 52km/400m szinttel, benyomások, nem fontossági sorrendben:

- A teljesítményéről szubjektíven nem tudok sajnos mit írni, mert már a tekerés elején éreztem, hogy bizony a betegséget nem hevertem ki normálisan, erő nem volt sehol a lábaimban, a pulzus már az elejétől 10-15 ütéssel magasabb volt legalább, így nem is nyomtam neki észnélkül, örültem hogy végigmentem. :)

- 32-es hátsó tányér _nagyon_ hiányzott, nagyon szeretek pörgetni a szarabb emelkedőkön, ez hiányzott rendesen, szerintem rápróbálok a 10-36-os hátso sorra az ilyen mászósabb körökre.

-Sram AXS váltórendszer hibátlannul és nagyon pontosan teszi a dolgát, garminon pedig gyönyörűen és pontosan látni hol vannak a váltók. Összehasonlítva a Cube 105-ös 11 sebis váltójához képest ami rögtön feltűnik a pontos, egyértelmű váltások, nagyon fasza.
Ugyan nem nagy táv ez, de nem merült semennyit semelyik akksi sem.

-Sram Hidrós féktől kicsit féltem, mert picit később harap, de mindenhol sikerült pontosan fékezni, kanyarodni, pedig lefelé a hegyről volt egy-két trükkös/szivatós szűk S kanyar, meg visszafordító is :)

-A bicó geója így első blikkre oké, a vége felé már kezdtem érezni az alsó hátamat, de nyilván azért a Cube egy erősen Endu Geo volt, ez azért közelebb áll a versenygeohoz szerintem.

-Lusta voltam nyomattékkulccsal meghúzni a karbon üléscsövet itthon, indulás előtt, csak érzésre húztam mint a cubenál(magasság), ez nagy hiba volt mert 3x csúszott le egészen a radarig, úgyhogy most 8nm-re lesz húzva+kap menetrögzítőt is a csavar, többet nekem ne csúszkáljon :)

-Kint az út mellett végül a fékváltó karokat nem kezdtem el állítgatni, így lenyomtam ezt az etapot, de így azért nem volt a legkényelmesebb, lentebb lesz állítva.

- Vittoria Rubino pro gumi ára alapján nem tűnik annyira rossznak, az aszfalton tette dolgát, de valahogy nekem a GP5000 továbbra is marad bevállt guminak.

-Kerekek érzésre elmaradnak a DT Swiss pr1600-tól, viszont a RA1.9-nél jelentősen jobbak szerintem ilyen alap edzésre nem rosszak, ahol nem KOM-ért megy az ember :D

Ami külön fejezetet érdemel, a SRAM állítási lehetőségei, miegymás, illetve amit ugyan először a hátam közepére sem kívánnék, viszont belegondolva még jól is sülhet el, hogy jönnek a Firmwarek szépen és abszolút nem nagy kaland frissteni őket.

Tud a váltópáros Enchanched módot, ez gyk. hasonló mint a Shimanos autotrim, ergó mindig ugy finomhangolja a váltók állásait hogy ne érjen bele a terelőkbe, stb.

Összességében nagyon tetszett a bicó, remélem vasárnapra kimegy a betegség teljesen, meg kipihent is leszek, ugyanennek a körnek neki szeretnék menni úgy is :)

És egy kép:

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.