Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#227220) sebgutkopf válasza gulupeti (#227182) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Egyetértek veled a tárcsa csere az tök felesleges kiadás volt. A tárcsát lehet tisztítani, újra csiszolni stb... míg a betét magába tudja szívni a szennyeződést és az valóban konstans baj forrás lehet.
Az, hogy a szerelő szerint nem folyhat a féktest háááát... hagyjuk. Szivárgás lehet a kábel, féktest bekötésnél (akár egy nem egyenesen vágott fékkábel), de akár a dugattyúk mellett is jöhet ki folyadék, ha a membrán sérült, vagy nem jól illeszkedik. Végső soron pedig maga a féktest két egymástól külön fémből áll, ami illesztése mentén is ugyan valószerűtlen, de ami illesztés az mind lehetséges hibaforrás.

A végleges megoldást és nyugalmat a leggyorsabban a fékek kicserélésével tudod elérni, aminek költség vonzata van, ellenben attól nem kell félni, hogy tovább locsolsz pénzt egy olyan fékbe, ami utána vagy jó lesz vagy nem. A fékkar cseréke mondhatni lényegtelen, maga a féktest és a fékcső, viszont ha már cserélsz akkor érdemes egyben teljesen légtelenített készre szerelt szettet venni és természetesen nem a 395-öst hanem leglább egy deore-t.

Persze van a shimano-n túl is élet (jelenleg már egyik bringámon sincs shimano fék), ez inkább ízlés kérdése, egyik márka mellett sem fogok kampányolni, mivel nem kapok érte pénzt. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.