Nincs is ezzel semmi baj, ha az ár pariban van a szolgáltatás nívójával. A kutya a haszonkulcsban van elásva. Amit szépen leírtál, hogy van egy szerszámköltség, kiszállási díj és munkabér. Ez így összeadva kiadhat egy borsosabb összeget, de ha az elvégzett munka kellően minőségi, akkor az ügyfél is szívesen fizet, mert van látszata. Probléma, konfliktus két okból következik: az egyik a mohó vállalkozó, a másik a buta kuncsaft. A vállalkozó látván, hogy tekintélyesebb összeget is ki tud sajtolni a vásárlóból, feltornázza az árat. Teheti ezt azért, mert egyedül van a piacon, vagy valóban minőségi munkát ad ki a keze közül. Ezért visszaélhet a helyzettel, és irreálisan nagy pénzt is kérhet. Hogy ez mennyire etikus, abba most nem kívánok belefolyni.
A buta ügyfelet meg nem kell bemutatni. Joga van hozzá hogy hülye legyen, neki nem kell érteni semmihez, és ezt egyre inkább támogatja a társadalom, a modern világ. Lényeg, hogy az adott terméket, szolgáltatást azonnal megkapja, lehetőleg ingyen, de úgyis jó, ha még fizetnek is érte.
[ Szerkesztve ]
Csak nevess, ne vedd túl komolyan!