Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#227951) smc válasza ivana (#227949) üzenetére


smc
addikt

Az enyémre rá van írva hogy 2.8-5.5 bar :S
Gyári decás gumi elops bringán.

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#227952) -=RelakS=- válasza ivana (#227949) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nekem az összes gumimon tól-ig tartományok vannak megadva. Gondolom függ attól is, hogy milyen külső.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#227953) Ringman válasza ivana (#227949) üzenetére


Ringman
nagyúr

schwalbe szerintem minden külsőjére ráírja.

pirelli meg ad javaslatot is: [link]

(#227954) Ringman válasza Mezga Aladár (#227948) üzenetére


Ringman
nagyúr

ha túl alacsony, akkor nehéz/kényelmetlen lesz kormányozni.

én a 40-es külsőkön kb 1,7-1,8-ig megyek le terepen, de most 70-72 kg vagyok.

(#227955) smc válasza smc (#227951) üzenetére


smc
addikt

Tegnap fel is fújtam 5-re mindkettőt, két óra múlva eldurrant az első..
Ilyet még nem is láttam, a belső belső fele repedt így ki ami a felni felé van.

Ragasztottam pár hete, lehet akkor sérült meg :F Bár mindig nagyon vigyázok, nem tudom mi történt.. Ezt már nem is érdemes ragasztani, igaz?

Ebben van kb 700 km, és két ragasztás. Persze teljesen máshol voltak a korábbi lyukak.

[ Szerkesztve ]

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#227956) -=RelakS=- válasza smc (#227955) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

könnyített tejes belső mondta azt nekem egy 50km-es kör felénél, hogy "pahhh", és vagy 5cm-en felrepedt a felni felőli oldalon :Y

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#227957) #14787072 válasza Hasaggymeg (#227947) üzenetére


#14787072
törölt tag

Igen, sajnos én is tartok attól, hogy drágább lesz, mintha vennék egy újat. Csak ez így full pazarlás, mert amúgy semmi baja a nyeregnek, még a gyári varrás is ép, de az oldalán valami vékonyabb anyagot használtak és mállik.....

(#227958) Mezga Aladár válasza ZolkoW (#227950) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

A bringába a 622/32c fér be annak a max nyomása 6,5 bar. Én 115/117kg vagyok.

#227949 ivana
Panaracer Race a Evo 3 6,5-9,7bar
Mavic Ysilon pro II ust 4-6 bar
Ezeket használom sok ezer km óta. Nekem az volt a furcsa hogy nincs minimum.

#227953 Ringman
Kösz a linket. Ezek a nyomások kb ugyanazok mint amivel én is használom. Mindenesetre a gravel gumit 1, 1.5 bar-al csökkentve ki fogom próbálni.

[ Szerkesztve ]

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#227959) andrisbandi válasza smc (#227955) üzenetére


andrisbandi
őstag

A külső felrakásakor véletlenül a felni pereme, és a külső pereme közé csípődhetett a belső.
Ilyenkor meggyengül, majd később a nyomástól kiszakad.

Figyelmesen, szappanaos vízzel érdemes összerakni, hogy csússzon.

A müa gumileszedő szerszámmal könnyen vissza lehet tűrni a kilógó belsőt,
amikor már majdnem fönt van a külső,
és kézzel már nem férni a külső alá.

Ne legyen sok levegő fújva a belsőbe.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#227960) Hasaggymeg válasza smc (#227955) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Volt olyan gumim amit szó szerint szénné foltoztam...elején 3 folt majd kuka, de volt egy időszak mikor annyi defektem volt, hogy hamar eltekintettem "kőbe vésett elveimtől". :DDD...sőt, egy kipróbált foltozottat kissé többre is tartottam mint azt az újat amit már x ideje a nyeregtáskában zötyköltem és még sosem volt felfújva. [kép] :U

#227957johanson...az, hogy mállik szét 2 dolgot jelenthet...vagyis hármat. :D 1. Xar gyártmány és nem kár érte. 2. Nagyon régi és akkor sem kár már érte mert egyéb, műanyag, párnázás stb. is elévődik idővel. 3. Ki volt téve az elemeknek (fagy, hőség, UV és eső), tehát akkor sem kár érte mert már vége van már szegénynem mint a botnak. :) Keress mást, mondjuk ha annyira szereted hasonlót, így nem annyira nehéz ha már van egy jól bevált kéznél. ;)...pazarlás meg korunk rákfenéje, ez ellen szélmalomharcnak tűnik minden próbálkozás. :(

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#227961) smc válasza andrisbandi (#227959) üzenetére


smc
addikt

Szerszámom van is, tegnap beraktam az új belsőt, semmi gond nem volt vele, könnyen a helyére ment, természetesen minimális levegővel mert amúgy nehezebb lenne.
Ettől függetlenül lehet hogy figyelmetlen voltam legutóbb. Pont előtte nap cseréltem asszonyén, ott sem volt semmi gond.
Akkor még annyi, hogy ez ugye kuka? Ilyet nem illik ragasztani, gondolom nem is bírná már.

[ Szerkesztve ]

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#227962) szuszinho


szuszinho
őstag

XC-re, szélesebb kormányhoz (740), mennyire lehet jó/rossz egy 50-es stucni?

(#227963) andrisbandi válasza smc (#227961) üzenetére


andrisbandi
őstag

Anno én nem számoltam a foltozást, önvulkanizálódó ragaccsal montiba (kisebb nyomás) sok darabot kibírt.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#227964) jjeahh válasza szuszinho (#227962) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Gyakran a gyártók kisebb méretűeket gyárilag ekkorával szerelik. Szerintem simán elmegy, engem valamiért jobban zavar, amikor vaskos 0 fokos enduro strucnit rak valaki kis csinos xc-re :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#227965) smc válasza andrisbandi (#227963) üzenetére


smc
addikt

Nem a száma zavar, tőlem lehet rajta 10 is, max tartaléknak elraknám, inkább a lyuk formája, ez nem egy tüske, ezért nem tudom mennyire fogja meg, de mindegy is, egy foltot megér.. Kipróbálom.. :DDD

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#227966) #14787072 válasza Hasaggymeg (#227960) üzenetére


#14787072
törölt tag

Meggyőztél, újat veszek, nem tökölök ezzel. Köszönöm a válaszokat.

(#227967) flash- válasza #14787072 (#227966) üzenetére


flash-
veterán

Defektjavito szett se mindegy mit használsz,talán leginkább a tip top ot javasolják legtobben(nekem is bevállt) de sokan már dobják el egyből a belsőt amint hazaérnek.,muzikerből rendeltem schwalbe -t a napokban ott van aránylag jó áron olcsóbb ,oem kivitelben belső

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#227968) fulton


fulton
addikt

Nem tudom ki mit tapasztal, Tegnap voltam tekerni. Rengeteg darázs/ vagy meh fene tudja..repked.. most valami rajzás lehet kettő a szemüvegnek csapódott egy a lábamnak - bokám - az sajnos meg is csípett piszokul fájt még most másnap is..vigyázni. érdemes egy kis ecetet magunkhoz venni kupicában. Messzebb tőlem a levegőben is többet láttam repkedni.

[ Szerkesztve ]

(#227969) Friczy válasza ivana (#227949) üzenetére


Friczy
senior tag

Én eddig csak olyan gumit láttam, ahol a külsőre tól-ig formában volt felírva a nyomás.

(#227970) Khelben válasza fulton (#227968) üzenetére


Khelben
nagyúr

Én is elkaptam valamit hétfőn... Repülő fekete özvegy lehetett vagy nemtom, de nekem a sima darázs meg méhcsípés kb. szúnyogcsípés méretű szokott lenni, ez meg tenyérnyi. Szerencsére nem fáj, csak viszket.

(#227971) Kiskopika


Kiskopika
senior tag

Clarks M2 féket nem fogok, Shimano légtelenitő kittel beállítani igaz?

(#227972) Gaben92 válasza Kiskopika (#227971) üzenetére


Gaben92
őstag

Nem. A Clarks féknyereg csavaros mindkét végén (de abból legaláb két eltérő méret), saját készlet kell hozzá.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#227973) arcitec válasza Gaben92 (#227935) üzenetére


arcitec
addikt

Ha már szó van róla nem igazán értem a fejtegetésed. Nem forog ott el semmi egymáson.
Egy speciális tárcsa kell mint a képen, a 2 pecek - szerintem - abba a 2 kisebb oválisan szűkülő "vágatba" megy bele és azon keresztül hajt (megint csak szerintem, ahogy látom :)).
Szóval addig OK hogy felpattintja a user, jáj oppá bocsi, a mugli, a hajtást, előtte a bringán is kell némi átalakítás, már ha engedi a bringa. ;]
Csatoltam pár képet elkapva, de lehet látni a hajtó egység csatlakozó részén semmi nincs,
mint előbbre a villára csatlakozó zár és a speciális tárcsára becsatlakozó 2 pecek. Megjegyzem elég erősnek kell lennie, bár kétleném, hogy állóból meg tudná mozdítani.
A képek: [kép] [kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

(#227974) Maximum1 válasza arcitec (#227973) üzenetére


Maximum1
őstag

Rá kell keresni a yt-n, ott van minden.

Vajon a Stelviora felvinne? :)

(#227975) cSuwwi válasza Khelben (#227970) üzenetére


cSuwwi
aktív tag

Én tegnap jártam pórul, berepült egy darázs a pólóm nyakánál tekerés közben, és mire lefékeztem és felhúztam meg is csípte a mellkasom az a dög.

A sisakomon nincs háló, és hajam sincs, bele se akarok gondolni mi lett volna ha oda szélül be. Tettem is be egy szúnyogháló darabot azóta.

[ Szerkesztve ]

(#227976) Gaben92 válasza arcitec (#227973) üzenetére


Gaben92
őstag

Minden meglátásod rossz. :DDD

Nem forog ott el semmi egymáson.

Hogyne forogna... A cucc középső fekete részére van felfogatva az egész motor tehát annak fixen kell állnia. A féktárcsának meg forognia kell, hogy tudj fékezni. A kettő csak úgy jön össze együtt, hogy ha a féktárcsa forog a kerékkel együtt de az "agy rész" fixen áll

"a 2 pecek - szerintem - abba a 2 kisebb oválisan szűkülő "vágatba" megy bele és azon keresztül hajt"

Nem, a 2 pecek szigorúan a motor felfogatására való. Pont ugyanaz a rendszer mint a falra szerelhető cuccoknál, hogy van egy nagy lyuk ahova betalál a csavar, elfordítod és a csavar feje bekerül a keskenyebb részre. Emiatt rakják fel csavaró mozdulattal. Mikor a helyén van, akkor tud a hajtótengely bepattanni a kettő között lévő lyukba.

A motor tetején a kar amit meghúznak arra szolgál, hogy a középső kis lyukból a hajtótengelyt kihúzza, csak utána tudod eltekerni levételkor az egységet

Csatolok én is egy képet. ;]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#227977) Maximum1 válasza cSuwwi (#227975) üzenetére


Maximum1
őstag

30as átlagot kell menni, akkor lepattan. :DDD

(#227978) fulton


fulton
addikt

Kérdés: ajánlott guminyomásnal(32x622 aszfalt min 4.5 - max 6.5 bar) ha azt írják hogy a test sulya 100kg 6 bar az ajanlott akkor nyugodtan vehetem alapul a bike es rider vagyis esetemben a 81+17 kg igaz?

[ Szerkesztve ]

(#227979) arcitec válasza Gaben92 (#227976) üzenetére


arcitec
addikt

És mi hajtja meg? A kereket? :U Ha megnézed az egység hátulját, ami csatlakozik a bringára,
ott csak a 2 pecek látszik. Arról nincs képed? Ezek honnan vannak?
U.I: Sejtem mire gondolsz , amire azt írod, hogy elforrog egymáson. Az nem más mint a szabadfutó megoldása, mint a váltó oldalon a racsni. Az egy dolog ..., de a 2 pecek, meg ha még onnan kijön valami az hajt. ;)

[ Szerkesztve ]

(#227980) Maximum1 válasza fulton (#227978) üzenetére


Maximum1
őstag

Túl liheged, fújd 5,5-re ha pattog és veri a testedet akkor lejjebb engedett, nem kell itt matekozni, hogy voltam wc-n reggel vagy nem... :N

(#227981) -=RelakS=- válasza arcitec (#227979) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

A gyártó videója.

0:39-nél világosan látszik, hogy azok a peckek csatlakoznak a belső fekete részhez, és ... én nem látok semmit, ami hajtaná a bringát. Hacsak nem a középső pecek, ami Gaben92 képén ahhoz az apró fogaskerékhez kapcsolódik, ami aztán hajtja a nagyot.

másik videó, elmagyarázzák a működést. Világosan látszik, hogy a középső pöcök egy fogaskerékben végződik.

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#227982) arcitec válasza -=RelakS=- (#227981) üzenetére


arcitec
addikt

Hehe, jó pofa vagy és köszi, de a képek a videókról vannak, amit linkeltem.
Na meg nem azt magyarázom, hogy a pecekek adják át hajtást közvetlen a motorból?
Az hogy az mögött(a (fék)tárcsán, tárcsában) van még egy mechanizmus, szabadonfutó stb. az egy dolog. De szerintem aki válaszolt azokkal elbeszélünk egymás mellet és kb egyre gondolunk ... maybe. :U maybe? :D

[ Szerkesztve ]

(#227983) -=RelakS=- válasza arcitec (#227982) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

A te szavaid: " Nem forog ott el semmi egymáson."
Dehogynem. A féktárcsa a kerékkel szépen forog, benne a nagy fekete rész a lyukakkal meg áll egy helyben. fordítva is működik, ha áll a bringa, a középső részt el tudod forgatni (második videón a csávó meg is teszi) A három pecekből kettő meg sem mozdul, a harmadik is a saját tengelye körül forog.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#227984) Kiskopika válasza Gaben92 (#227972) üzenetére


Kiskopika
senior tag

Fantasztikus, köszönöm. Esküszöm ez a fék a keresztem. Hátul annyira kicsi a fékpofák közti rés hogy egyszerűen képtelen vagyok beállítani. Ha visszatolom a fékpofákat oké, de ahogy behúzom a féket súrolja. Kikötöm a picsbe

(#227985) arcitec válasza -=RelakS=- (#227983) üzenetére


arcitec
addikt

Jájá az igaz arra írtam már többször is, hogy az a szabadonfutó része.
Igaz ez lehet a rossz megfogalmazás után ment félre. Na de akkor mi hajtja, hol megy ki a hajtás a motorból? Na de spongyát rá, mert soha nem lesz vége ...
U.I: Majd legfeljebb veszek egyet és bemutatom .. :D
Ááá, a 2 pöcök az ami tényleg rögzül és akkor egy forgó tengely mehet még ki ami nem létszik a képen és csatlakozik be a fogaskerék bolygó műhöz.
Ok Igaza volt a kollégának..

[ Szerkesztve ]

(#227986) Gaben92 válasza arcitec (#227979) üzenetére


Gaben92
őstag

Másodszor is leírom, a két pecek nem hajt semmit. A kettő között van egy tengely, az hajt egyedül.

Itt a kép a -=RelakS=- által linkelt második videóból. A piros vonallal jelöl peckek csak felfogatásra szolgálnak, a kék maga a hajtás. A motorból csak egy tengely jön ki, az csatlakozik bele a fentebbi képen látható kis fogaskerékbe.

Kiskopika: Nem lehet, hogy szimplán a féknyereg nincs beállítva rendesen? A dugattyúk a legtöbb féken központozzák magukat, ha fixen az egyik oldala ér bele akkor jó eséllyel csak rosszul van felszerelve a nyereg.

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#227987) arcitec válasza Gaben92 (#227986) üzenetére


arcitec
addikt

Igen közben rájöttem, csak pont ilyen képet nem tudtam elkapni mint ahol középen a kék vonal mutatja. OK. Na akkor kb meg van a működése. :C

(#227988) Hasaggymeg válasza Kiskopika (#227984) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nyugalom, meg kell tanulni szépen beállítani, majd kerékkivétel után visszatenni ugyanoda. :)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#227989) Kiskopika


Kiskopika
senior tag

Basszus de na... Már vagy 3 szor 2-3 órát elbasztam rá és semmi, ha kicsit lazábban húzom meg a kereket egész elfogadható, de akkor meg nem fix a kerék. A féknyerget már kis milliószor le/fel raktak és nem jó. Egyszerűen amióta elsőre kivettem a kereket azóta szar :W:W:W:W:W:W:W:(((

(#227990) Gaben92 válasza Kiskopika (#227989) üzenetére


Gaben92
őstag

Hogy raktad fel a féknyerget? Írd már le a műveleti sorrendet légyszi. Ha van valami hiba a folyamatban akkor hiába rakod fel többször, a hiba mindig ott lesz.

Kerék rendesen a helyén van? QR vagy átütő? Első vagy hátsó a problémás?

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#227991) andrisbandi válasza Kiskopika (#227984) üzenetére


andrisbandi
őstag

How to silence disc brakes
- Ebben írnak pár ötletet.

De lehet csak be kell kopnia.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#227992) Hasaggymeg válasza Kiskopika (#227989) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hagyd mára, holnap folytatod... meglátod jó leaz.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#227993) Kiskopika


Kiskopika
senior tag

Mára fixen hagyom, a baj az hogy ez már egy hónapja így megy. Már adtatok tippeket Ti is hogy kéne csak hülye voltam úgy emlékeztem mt200 al vettem és erre is adtátok a tanácsokat a tölcsérrel.

A folyamat: hátsó kerék amúgy.
1, Berakom a kereket, a gyorszárat meghúzom kb a felúton mar elkezd feszíteni es becsukom ,🤣
2 fellazitom a féknyerget mindkét csavar lotyogos, behuzom a fekkart es szep finoman hol az egyik hol a masik csavarral megfeszitem. Nah ez egyszer se valt be
3, miutan az elso nem valik be leszedem az egesz fektestet fekpofakat visszatolom szemre nagyjabol beallitom es visszacsavarom finoman. Fekkar behuz es ujra szar altalaban kissebb mertekben de szar. Ilyenkor ujra fellazit kicsit piszkalom es vagy jobb lesz vagy nem. De 100%os meg sose volt. Altalaban addig szenvedek amíg a legkissebb fekero van benne.

Kb ennyi. Egyszerűen annyira kozel van a tárcsa mindkét oldalt hogy lampaval is szinte semmi feny nem jon at kozte.

A legduhitobb, pedig hogy jo volt, az elso kivetelig, azota viszont egyszer se. Es 1500 km van a bringaba

(#227994) szuszinho


szuszinho
őstag

Picsába. Ki akartam választani alapértelmezettnek az outimat ma Straván, erre kitöröltem :DDD
Vissza lehet hozni valahogy?

(#227995) andrisbandi válasza Kiskopika (#227993) üzenetére


andrisbandi
őstag

Azt próbáltad;
- visszatolt dugattyúknál

1.
kereket fixálni a helyén. Mindíg egyforma erővel kell rögzíteni kb.

2.
távtartózni;
pl tiszta müa kártya, vagy vékony füzetborító... a fékpofák, és a tárcsa közé.
- Behúzott fékkel rögzíteni a nyerget.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#227996) jjeahh válasza Kiskopika (#227993) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Lazítsd fel mindkét csavart. Valaminek a vékony karton vagy műanyag csomagolásából-dobozából, füzet borítóból vágj két 2-3cm széles csíkot, nyomd be a fékbetét és a féktárcsa közé mindkét oldalon. Húzd be a fékkart rendesen, bikázd meg a két csavart és kész vagy. Ha ezután is hozzáér a betét a tárcsához, nagyon picit lazítsd fel az egyik csavart és a kereket pörgetve, közben folyamatosan hallgatózva óvatosan mozgasd a féktestet, amíg csendes nem lesz. Megbikázod a csavart és ennyi.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#227997) 6030D válasza szuszinho (#227994) üzenetére


6030D
Ármester

Sajnos nem. El kell adni, és venni belőle még egy montit. :D

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#227998) bunddog


bunddog
tag

Hali!

Rég jártam itt a topic-ban de most nagy dilemmában vagyok kormánycsapi ügyileg.

Vannak az egységes jelölések hogy EC, ZS és IS amit értek is de van press fit meg drop in is.
Nekem Ritchey Zero Logic (nem taper) van de a "szabad" golyókosaras verzio ami nagyjából így néz ki:

felül és alul is a csésze be van "nyomva" a vázba és a golyókosár abban fekszik.

A lényeg hogy crown race-t keresek vagy csak alsó részt a crown race miatt ami a villanyakon ül, hogy ha átraknám próbaképp vagy télre a merev villát, ne kelljen az egyikről lefeszegetni és ráütni a másikra.

Szóval a kérdés hogy a Comp Press-fit verzió crown race az passzolhat e?? :F [pressift]

Nekem úgy tűnik hogy ezt a fajtát ami nekem van nem nagyon lehet már kapni, a comp press-fit ami talán a legközelebb áll hozzá, de ezt már rakattam egyszer egy cube vázba és bár látszik a golyókosár de ez ilyen félig zárt cucc.

Tudom az is megoldás lehet hogy cseréljem és egyből vegyek egy lower part szettet vagy egy crown race-t plusszban :DDD de jó lett volna egyszerűbben megoldani.

(#227999) fulton válasza Maximum1 (#227980) üzenetére


fulton
addikt

Ó nem úgy van a ;]
Am csak szimplán érdekel, h ilyenkor csak a riderre értik, vagy a bike + rider ( bár utóbbira gondolnék).
----

[ Szerkesztve ]

(#228000) Hasaggymeg válasza Kiskopika (#227993) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

... namégegy... az éppen lötyögősre lazított féktest csavarjait úgy húzd meg, hogy közben fogod a féket és tolod a bringát előre terhelve a hátsó kereket, vagyis feszíted a féktestet a helyére. Utána menj tekerni, hagyd súroljon, az már nem vészes. :D

6030D... ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.