Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jjeahh
nagyúr
Ez boost és nem Cube
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ez már 2021-ben is így volt, nem?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Na akkor mit kellet volna mutizni?
Ott van a klyúb bicaj agyánál, hogy QR.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
jjeahh
nagyúr
Lehet, nem figyeltem, ideje lenne szerintem a 7-800 euró fölötti gépek mind boostra váltsanak váz anyagtól függetlenül. Tudom, ehhez külön vázat kéne tervezni, mert asszem a belépő fapados agyak még mindíg gyorszárasak, szal nem lehet egy boostos vázat belépő olcsó gépekhez is felhasználni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem rossz...és a Cube melyik az?
#199750jjeahh...ezt hívják rejtett áremelésnek, kicsit drágábban kicsit gyengébbet kapsz.
#199747fulton...hát akkor kereket kell cserélni inkább, egyben. Amint korábban is veséztük, a 6-9 közötti váltók kompatibilisek a 6-9 közötti váltókarokkal mert 1,7mm-t mozognak egy kattanásra. Arra, hogy annyival jobb-e egyik váltó mint másik viszont nehéz válaszolni, és én azt mondanám neked nem. Aszfalton, azzal a kerékpárral és főleg azzal a váltókarral biztos nem fogod érezni a különbséget csak a zsebeden.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Ami a jövő évi modellek közül hirtelen tetszik az ez: [link].
És a QR agy:
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Ringman
nagyúr
jjeahh
nagyúr
Most látom, hogy az AIM váza más, más a geo, mint a Reaction, Attention, Acid, Analog vázaknak és nem tapered, hanem 1 1/8. Így, hogy van két különböző mtb vázuk, egyáltalán nem értem miért nem lehet egyik boostos és modernebb, normálisabb geoval . Akkor a fapados TX agyas bringákat szerelhetnék a gyorszáras ósdi vázzal, a Reactiont meg korszerűbb, boostos vázzal. De nem, inkább szándékosan butítanak, így terelve az embereket a karbon Reaction (vagy más márka ) felé.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
polonic
félisten
Említettem kattogást asszony bringáján.
Úgy néz ki, hogy a kulacsból befojó víz okozhatja a kattogást. Most, hogy retkes a bicaj, látszanak a nyomok rajta.
Ilyenkor újrazsírozás segíthet. Vagy jobban is rozsdás lehet, hogy csere kell?
Ez a hajtómű: Shimano FC-T551
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezer euróért nem is rossz!🤔...de azt mondtad 1600 euró a Reaction Pro gyorszárral, azt nem látom sehol. ...sőt 1500-ért már átütős karbon van.
polonic...leveszed a láncot és megforgatod a hajtóművet, úgy érezned kell ha baj van...na meg megpróbálod kotyogtatni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Ha menetes a középcsapágy és van leszedő szerszámod hozzá, akkor jó eséllyel egy menet takarítás-zsírzás megoldja. Ha nehezen forognak, darálnak a csapágyak, akkor kuka.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Az csak 1400, lehet benéztem, de az általad linkelt listából [link], és az agy típusa pedig Shimano HB-M4050, QR, Centerlock, illetve Shimano FH-MT401, QR, Centerlock. Azért fél misinél ez már meh.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Ringman
nagyúr
a lefelé bővített nuroad gyorszár+clarissal 900€ [link] (+200€-ért átütőt+grx 400-as szettet kapsz - nuroad pro)
a decás rc500 sorával 650€, ugyanúgy gyorszárral
maximilian4
addikt
Montinál szerintem belépőszinten is már alapnak kéne lenni a tapered nyaknak meg az átütőtengelynek 2021-ben. Már a 2 éves cx meridámon megvoltak ezek.
Maxi
Maximum1
őstag
Kockáéknál a reakció a verseny váz, meridánál meg kisbetűs résznél a lite jelző, sajna meg is kérik az árát.
Használtpiacon is ritkábbak ezek.
polonic
félisten
Rendben, megnézem lánclevétellel.
Semmi ilyen szerszámom nincs. Lehet, be kéne szerezni dolgokat. Miket ajánlotok alapnak? Vannak készletek mondjuk?
Bár van egy jó szervízünk, ahol jól és elég korrekt áron dolgoznak.
(#199767) Hasaggymeg válasza maximilian4 (#199764) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Annyit sajtolnak ki a piacból emennyit csak lehet...pl. az autó kereskedésben is még mindig extraként sorolják az ABS féket, vagy magasságában állítható vezetőülést.🙄
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#199768) -=RelakS=- válasza Hasaggymeg (#199767) üzenetére
-=RelakS=-
veterán
A pótkerék, pláne a teljes értékű meg már extra.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
jjeahh
nagyúr
Pont ezért kéne a Reactionnak egy jobb váz, nem ugyanaz a gyorszáras nagytatás cucc, amit a belépő gépeknél is használnak. 1300 euróért más márkák már rég boostot adnak és normális geometriát, pl: Radon, Canyon, Canyon, Scott, Giant... Nem ástam bele mennyire jó felszereltségűek, csak így első blikkre amik eszembe jutottak. Ebben az árkategóriában lassan csak a Reaction marad gyorszáras .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
J.C.G.
aktív tag
Jól megvannak húzva a csavarok és a gyorszár jól fogja a kereket? Engem egy évig copattak ezzel a hibával, szinte minden hónapban vittem a szerelőhöz e miatt. Végül egy gyorszár megoldotta a hibát.
Maximum1
őstag
Kocka is kezd meridásodni, parasztvakításnak hátra raknak egy xt váltót azt viszik mint a cukrot, nem számít hogy egy rakás hulladék az egész bringa.
arcitec
addikt
Azért is írtam, mert én ugyan így jártam sokáig nem értettem,mert bizony időnként bizonyos terhelésnél jött elő, de csak egy-egy kattanás és utána ok. Cube trekking Shimano Hollowtech 2 közép. Tehát eltelt pár év(szó szerint, mert annyi ritkán volt), mire rájöttem (sejtés) cseréltem kulacsot abszolút jóra. Közbe-közbe Holmenkol spray befújtam neki. Nos azóta tökéletes. Szóval elsőre ezt tenném ha Hollowtech a csapágy. Úgy tudom az komplett van és cserélni szokták nem kenegetni. Ha nem kotyog, olajozás kívülről és szerintem jó lesz...
U.I: Igen az az és maga a középcsapágy az nem hajtókar tengellyel -Shimano FC-T551- hanem ez : [link] Illetve ilyen ... Szerszám ez : [link]
[ Szerkesztve ]
Carvus
senior tag
No letettem a hybrid monti projektről és "beújítottam" egy outit. Sokat gondolkoztam, hogy Rockriderhez hasonlóan jó ár/értékben veszek egy új Tribant vagy használtan 3-400k körül egy Wiliert vagy Pinarellot, de aztán kollégám ismerőse pont vett egy új Bianchit, így lecsaptam az eladósorba került régi Meridájára. Első országútinak szerintem bőven elég nekem, aztán ha beszippant akkor 1-2 év múlva lehet előrelépni, mit gondoltok róla? Jó választás volt?
Hát még szokjuk egymást, más kávéház, mint RR volt, de remélem jók leszünk, max a gerincsérvem húzhatja keresztbe a számításaimat, 1 óra tekerés után azért érzem már, de talán megszokja majd illetve jobban meg kell erősítenem törzsemet!
[ Szerkesztve ]
arcitec
addikt
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha nem jött volna a Decathlon akkor biztos mára a Cube lenne az új Merida mert ár/érték arányban a legjobb amit itt is forgalmaznak...ami a parasztvakítást illeti a Cube csak eltanulta a nagyoktól mint Speci, Giant, Cannondale vagy éppen Trek, mindegyik ezt csinálja...ez ma a piac, sajnos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
fulton
addikt
Meg voltak érzésre.
xy.zsolt
őstag
Arra jó, hogy mikor leszeded bővítsd a trágár szókincset
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
J.C.G.
aktív tag
Érzés... Próbáld ki másik gyorszárral. Nincs senkinek az ismerősi körödben?
vendingo
veterán
2015-16-tól kezdett gagyisodni a cube, ami évről évre rosszabb lett felszereltségben.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
arcitec
addikt
Kb, az én Touring Pro gépem, ami most is kiváló, min 90%-ban a mai Katmandu-nak felel meg.
Mára meg már szinte belépő alap felszereltséggel bír az új. A csomagtartó ami más, de 25kg így is bír gyárilag. Bár lehet, hogy jobb, mert nincs 15kg.
[ Szerkesztve ]
jjeahh
nagyúr
Juhu, Tour of Seklerland élő, ha valakit izgat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Sziasztok! Valaki tudna esetleg abban segíteni, hogy van egy cube bringám Shimano 105-ös szettel R7000-es. Azt tapasztalom , hogy kb. 50-80 km után a hátsó váltó elkezdett félre váltani. Otthon feszítek a bovdenen akkor megint tökéletesen vált . Már 3x-4x eljátszottam ezt vele. Mi lehet a gond? Esetleg valakinek ötlete mitől állítódik el folyamatosan? Köszönöm előre is a segítséget !
Váltónál húzd meg kicsit jobban a csavart ami rögzíti a bowdent. Vagy jó? Jobb ötletem hirtelen nincsen.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
A feszitesre ez a műanyag rugós tag van, ami racsnival meg a rugó erővel tartja pozícióba . Uh nincs csavar amivel rogzithetnem.
Mezga Aladár
veterán
Nekem is ez van.
Gyenge bovdent raktak bele és az nyúlik folyamatosan.
Én a kormány levő állítással trimmelek és ha már sokat kell akkor alul a csavarnál feszítek. Majd ha lesz időm teszek bele valami jobb minőségű bovdent.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez így nem teljesen igaz (és nem azért mert nekem éppen Cube van), inkább úgy fogalmaznék, hogy lehajolnak minden fillérért és a belépő kategóriában is ott vannak a piacon. Amint azt korábban is írtam, nem ők találták ki, itt van pl. Trek, Cannondale, Specialized, vagy Giant, melyek csak abban különböznek, hogy...drágábban adják ugyanazt a sz@rt.
#199781jjeahh...csak ne románul vakerálnának. Helikopterrel és helyek hiteles történelmével érdekes is lenne, így viszont (hacsak egy medve nem támad a mezőnyre ) unalmas lesz.
#199785Mezga Aladár+#199784reggi...80 km-enként nem nyúlik a bowden, talán még horgászzsinór sem. Ott valami más baj lehet, én első körben (ahogy azt már ajánlották) megnézném a szál becsípését a váltónál, ott szokott lassan, észrevétlenül csúszni, így folyton utána kell feszíteni.
Utána végig kell nézni mindenhol helyén van-e a bowdenház a vázszemekben, rendesen rajta vannak-e a végkupakok a házon és fixen áll-e a váltó, váltókar a helyén. Ha mindez rendben és továbbra is folyton feszítened kell ahhoz, hogy jól váltson akkor tényleg a bowden nyúlik, de én olyant még nem láttam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
zsocy
őstag
Jó választás volt a Merida, főleg első outinak. Sok boldog kilométert vele!
reggi, kell hogy legyen csavar, a bowdent valamivel a helyén kell tartani. Az a műanyag tekerő a finomhangolásra van csak. Lehet elmozdul a váltóbowdened, ezért állítódik el a váltó is. Meg kellene húzni előírt nyomatékra.
Az én 105 7000-es váltómban van már kb 1500 km, és nem ment el rajta a két végpont egyszer sem.
Astery
senior tag
Köszönöm szépen ... neked is xy.zsolt - egyenlőre akkor nem piszkálom. Viszont lenne még egy kérdésem ... elnézést de nem annyira szakmai. Első lámpát szeretnék venni 10 ezer Ft-os kategória környékén - csak városi használatra ha véletlenül szükségem lenne rá. Leszükítettem 2 versenyzőre a mezőnyt - szerintetek melyik lenne jobb választás? Hátha vkinek van tapasztala velük. Sigma-t láttam, hogy más ajánlottátok ... a másikat nem ismerem.
1) Sigma Buster 300
2) Velotech Ultra 1000
Hasaggymeg
Topikgazda
Újra csak Sigma.
#199738sebgutkopf + #199790bardi...ezzel az égetéssel én is vigyáznék, főleg ha gyorsan (is) ereszkedsz, mert ha ahogy a kolléga írja, a sütögetéstől esetleg leválik a fémlapról a betét (pl. minap linkelt erről képet Tothgera) a fék nélkül maradás értelemszerű veszélyein túl a rugó, esetleg csupaszon maradt fém alap egyéb helyi károkat is okozhat a féktestben, tárcsában.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
bardi
aktív tag
Egy felújítás ment körülötte, miközben fejjel lefelé állt, tegnap az új betéttel tök kemény lett a fék, nem tűnik levegősnek, meg szivárgást se láttam rajta, de még fogom nézegetni. Ezt a nyerget ráadásul nem is tudom olyan egyszerűen szétszedni, mert egy darabból áll, sram level tlm.
'92 Honda VFR 750
jjeahh
nagyúr
Ja, nem ártana interaktív térkép, mindenkinél gps és élőben mutatni ki hol tart. Mint a carpathian mtb epic-en. Ez így kicsit vérszegény. Medve nem lesz, de kíváncsi vagyok hányszor támadnak rájuk a pásztorkutyák, elég durva lenne, ha 10 kutya berohanna közéjük .
Trek, Cannondale, Specialized, vagy Giant: oké, de ezek nem 1300 eurós gépek. A Trek és a Speci mondjuk tényleg a Cube féle gyorszáras elvnél ragadt abban a kategóriában is, de a Cannondale Trail, Ghost Nirvana már boost.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Astery
senior tag
az agy felár is számít, nem csak a tengely maga
ha nem tud annyira olcsó agyat venni, ami a pricepoint-hoz szükséges, akkor inkább az olcsóbb technikát kapod magasabb szinten is, mint fordítva
ilyen a világ sajnos
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Hasaggymeg
Topikgazda
Most láttam ma, véletlenül akadtam rá...de jól szemlélteti milyen ha nem csak 2-3 kutyáról van szó hanem 10+-ról ahol mindig akad egy melyik éppen cukkolja a többit. Hanggal kell nézni...
f4lcon...erre meg rájön az a piaci szemlélet, hogy ha a mugli ~500 euróért megkap minden finomságot amiről már hallott és ami csak az >1500 körül van, kúposátütősbúsztoshidraulikuslevegőset, akkor miért is adna többet egy drágáért. A sales osztályok ezért vannak fizetve, ügyesen kidolgozzák az árazást a profitmaximalizálás érdekében.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Beri
addikt
A kettő közül gondolkodás nélkül a velotechet venném. Tisztességes cellák vannak benne (18650, szabvány méret), meg tisztességes led, ami nem csak pislákol, hanem világít is.
Amúgy kapsz ennél nagyobb fényerőt olcsóbban is, csak nem lesz róla lekaparva a kínai logó, mint a fentiekről [link]
eladó Aromamizer RDTA V1
Friczy
senior tag
Ha kónuszos agy, akkor lehet, hogy csak meg kell igazítani. Ha jól értem, még egész új a bringád, felesleges egyből átalakítgatni, akkor már tényleg az a jobb, ha veszel egy újat.
Ha viszont tényleg váltasz, akkor olyan agyat vegyél, ami kazettás, persze akkor sort is kell cserélni, de ha már ráköltesz, akkor ez a minimum. Lehet kapni kazettás sort 7 sebességesben is.
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt talán a Velotech-hez hasonlíthatod (tulajdonképp ahogy írod, egy matrica választja el őket), de a Sigma más ligában játszik. Lehet nem tudja azt az 1000 lumennek hazudott ötszázat, de a háromszázat a legpontosabb műszerekkel mérve is hozza, ahogyan az ígért menetidőt, töltésjelzést, vízállóságot, felfüggesztést, és mindezt évek múlva is. Én legalábbis ezt tapasztaltam ami meg a linkelt oldalt illeti legalább 3-4 vásárlásom után sem sikerült onnan olyan lámpát vásárolnom melyről sok jót tudnék mondani.
jjeahh...nem mennek felétek is? Ki kellene állj az út szélére integetni nekünk. ...épen nézem, volt Bikafalva, és Felsőboldogfalva, mennek Székelyudvarhelyre, holnap majd mennek hozzátok. Sőt, még egy szakasz indul tőletek. ...mutasd meg nekik ki a lókál ledzsend!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Grr, pont így jártam én is már többször, a Szellő tetőn legutóbbi komoly támadáskor voltak vagy 20-an . Nagyon durva és pár ilyen után annyira be lehet sz*rni, hogy elmegy a kedved a terepezéstől.
Jönnek felénk is a versenyzők ha jól tudom, egyik évben szembejöttek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
sebgutkopf
őstag
Csak hobbiból nem érdemes szétszedni semmit. (bár Sram fékeket nagyon jól lehet szervizelni házilag teljesen szétszedhető mind a test, mind a fékkar rész).
Inkább talpon tárolva a bringára néha ránézni (1-2 naponta), megsimítani a féktestet, nincs-e rajta valami szivárgó folyadék, vagy folyadék jelenlétére utaló nedvesség. Ilyenkor meghuzogatni a kart fogjon rá és másnap nézni minden száraz-e stb...
Esetleg máshonnan jön a folyékony szennyeződés és csak a fékvezeték mentén folyik végig és szennyezi a betétet.
Meg persze egy nem szakszerű mosás is káros lehet. Ha vízsugaras, vagy magas nyomású mosót használunk, akkor ugye a fék irányából a hajtás felé mosunk...
Ez főleg a saját biztonságod érdekében fontos, a fék az nem játékszer annak üzembiztosnak kell lennie.
(#199800) Hasaggymeg válasza sebgutkopf (#199799) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Volt egy olyan esetem mikor 500 km-en többször is sz@rrá ázott a kerékpár az autó tetején és annyira feláztak, hogy utána néhány fékezésig nem fogtak az organikus betétek.
jjeahh...ilyenkor már lehet jobb amennyire csak lehet mozdulatlannak maradni a bringával védve magad és esetleg oda-odab@szni valamivel (pumpa, spray, (vipera )) annak amelyik másképpen talán már megharapna.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ReGalaxy Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB/12GB Fekete
- ACER NITRO V (ANV15-51-51KZ) 15.6" FULLHD IPS 144HZ, CORE I5-13420H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4050
- SAMSUNG LS32BG700EUXEN 32" NEO Q-LED G7 MONITOR ! AKCIÓ!
- SAMSUNG LC32G75TQSRXEN ODESSY G7 GAMER MONITOR ! AKCIÓ
- SAMSUNG (LU28R550UQRXEN) 28" GAMER MONITOR ! AKCIÓ!