Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#152601) Somatom válasza Fetz (#152599) üzenetére


Somatom
veterán

A lámpákat nézve 14 rugó a plafon a kínálatukban. A Lezyne -nél meg 160USD ez a tatyó.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152602) ZolkoW válasza 6030D (#152594) üzenetére


ZolkoW
őstag

a kis nyuszis lámpám olyan (nekem ez az egy van, ami gyárilag direkt ilyen), hogy ha vízszintesbe állítom, pont jó a vetítés, és ha elmegyek közvetlenül az út szélén gyaloglók mellett, nem látom az arcukat. A táblák viszont extrém módon "felerősítik" a visszavert fényt, azokat ezzel a lámpával is többszáz m-ről látom, pedig azok magasabban vannak.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#152603) Somatom


Somatom
veterán

Ti milyen sapit használtok hidegben? Vettem egy sisak alá valót, de ez egy sábesz. Fázik a fülem. Van motorosom, de abban tuti bankrablónak néznének. Van vmi köztes megoldás? :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152604) 6030D válasza Somatom (#152603) üzenetére


6030D
Ármester

Most ez van, szerintem tök jó. [link]

ZolkoW: mi ez, valami Playboy head lamp?

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#152605) samujózsi válasza Somatom (#152600) üzenetére


samujózsi
tag

#define közel! ;)

Még1x: csak outim van, nem is lesz más. De ha lenne, oda is 6-8-10km tekerés, forgalomban.

Egyébként idiótákkal a hegyekben is lehet találkozni. Jó, ez sok éves dolog: Normafa környékén, biciklisek elől elvben elzárt területen sétálva, mint a szöcskék kellett félreugrani pár DH-s elől és még ök háborogtak, hogy miért nem voltunk elég fürgék. :DD

Az ilyen dolgok azért maradnak meg bennem, mert páran annyira kezdték védeni a saját kis csoportjukat (autós, motoros, biciklis), hogy egy időben szinte nyilvántartást vezettem a nagyon súlyos szabálysértőkről. Persze csak olyan szinten, hogy milyen jármű és mit művelt.
Ez a szokásom megmaradt.
Üdítő pillanat volt, mikor a kihalt úton, három biciklis találkozott a pirosnál és mindhárman megálltunk. :)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152606) f4lcon válasza Somatom (#152603) üzenetére


f4lcon
őstag

nekem Barrier Skull Cap van, elöl szélfogós anyaga van, hátul copf-nak is van hely, ha hosszú hajam lenne :D
fülre mindkét oldalt ráér, de ez megszokást kíván, én pl nem szeretem, hogy nem hallok rendesen, hiába jó érzés, hogy melegíti a fülemet.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#152607) varmi2


varmi2
nagyúr

És ez vehető vagy ez? Vagy kamu az ár? 150k alatt ti most mit vennétek, férfi vagyok 182cm magas, és mtb-t szeretnék.

[ Szerkesztve ]

Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!

(#152608) 6030D


6030D
Ármester

Nem tudom mire jó, de elég kemény, hogy ilyet is vissza lehet nézni.
Sram AXS melyik lánckeréken mennyit volt a lánc és hányszor váltottam

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#152609) ivana válasza varmi2 (#152607) üzenetére


ivana
Ármester

[link] Ennyiért a decathlonban érdemes.

(#152610) Somatom válasza samujózsi (#152605) üzenetére


Somatom
veterán

Lehet, hogy neked sem való az outi. Én többnyire még élvezem is az ilyen szitukat. Pl. minap azon a bizonyos árpád úti felüljárón tekertem át. A tetejéről látom, hogy apuka vezetésével a csorda család vánszorog fölfelé. A vezér is észrevett, elkezdte sorbarendezgetni a csemetéit. Odaszóltam neki, hogy hagyja csak, nincs ebben ennyi és már borítottam is le a másik oldali, lépcsős lejárón. Lendületből kb. 10 fokig már fölfelé is megy a lépcsőzés. Egy outi megölné az ilyen szituk élvezetét.

f4lcon:
Köszi, ez tényleg jónak tűnik (és még copfom is van hozzá :) ).

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152611) ZolkoW válasza 6030D (#152604) üzenetére


ZolkoW
őstag

[EZ], csak nem akartam megint kiírni, hogy Lumintop :)

Sapkából van egy nagyon jó BBB-m, de a sisak alatt le szokott csúszni a fülemről, így utcán hordom, mert baromi vékony, és mégis talán a legmelegebb sapim :P . Egyszer-egyszer bringázom is benne. Helyette -különösen szeles időben- hidegben a balaclavát/símaszkot részesítem előnyben, az védi a fülemet is. Teljesen nem szigetel el, hallani lehet azért benne.
Akkor már linkelem a kesztyűmet is, mert az is bevált, de idén még nem volt elég hideg hozzá.
Őszre vettem egy ilyet, ez kevésbé vastag, viszont nem vízálló sajna...

A tévedés, és a termékváltozat eltévesztését jogát fenntartom, pl. BBB-ből is folyton változtatnak valamit az évek során. De az látszik, hogy melyik két helyi boltban vásárolok, az egyik BBB partner, a másik Trek/Bontrager..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#152612) Csokicsibesz válasza 6030D (#152608) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Baromi jó cuccnak néz ki az AXS, remélem pár éven belül olcsóbb kivitelekben is meg fog jelenni.

(#152613) 6030D válasza Csokicsibesz (#152612) üzenetére


6030D
Ármester

Valahol beszélgettek róla (talán a bm fórumon), hogy ennek kicsi a valószínűsége, legalább is a GX szintig biztos nem csúszik le. Mint ahogy a Di2 is megállt az XT-nél és az sem elterjedt. Annyi öröm van benne, hogy nem olyan érzékeny, hogy mindenből a fullost kell venni, van aki GX sorral meg lánccal használja. Persze új, meg most high tech, de majd csak alakul.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#152614) Fall-N válasza Somatom (#152610) üzenetére


Fall-N
veterán

A magyar rossz utakra amúgy sem való outi. Viszont ideális lenne egy gravel csak még horror árakon mennek, mert még újdonság. Persze bármit lehet kompromisszumokkal használni csak nem célszerű. Outinál a leszállás és a bringatolás a kompromisszum.

(#152615) ugabesz válasza samujózsi (#152587) üzenetére


ugabesz
csendes tag

Tegnap este hazafelé jövet kb minden harmadik percben az életemre akart törni egy-egy autós, annak ellenére, hogy kellően ki voltam világítva. Erre az volt mindig a reakcíóm, hogy az első lámpámat mindig picit magasabbra állítottam, és egyel erősebb fokozatra kapcsoltam, a végén már 1000 lumen villogónál jártam, szemmagasságban állítva, tudom hogy ez már kellemetlenül erős, de így legalább észre vesznek... Nem tudom mi a jó megoldás (valószínűleg nem a legutolsó beállítás), de egyszereűen bringásként nem nagyon tudsz mást tenni.

(#152616) Hasaggymeg válasza 6030D (#152608) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Egy ilyent odaadni trialbojnak egy kis tesztelésre,majd kiolvasni mikor törte le fülestől. ;] Amúgy meg mivel elektronikus az egész,egy ilyen pöcögtető/váltó kombó szoftveresen tudhatna akármilyen húzásarányt,vagy akármennyi sebességet...vagy nem? :F

(#152615) ugabesz...első lámpádat nem veszik észre legfeljebb nem adnak elsőbbséget,meg a besorolásnál fontos,mert szemből nem szoktak elütni.Az elsővel látni,a hátsóval meg inkább látszani fontos.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#152617) Somatom válasza Fall-N (#152614) üzenetére


Somatom
veterán

Nekem még ez az egész bringázás új és a baráti körömben sincsenek aktív bringások, ezért nincs összehasonlítási alapom. Nézegetem ezeket az outikat, meg graveleket. Próbálom szituba helyezni, de nekem túl kevésnek tűnik az a felhasználási mód, amiben ideálisak. Jó lenne együtt gurulni ilyenekkel, hogy lássam, megértsem, hogy a versenyzésen kívül, mi lehet az a szitu, aminél inkább egy olyat választanék az enyém helyett. Persze úgy, hogy kivesszük a képletből az anyagi tényezőt, mert 20 rugóból az ember nem nagyon válogathat.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152618) ugabesz válasza Fall-N (#152614) üzenetére


ugabesz
csendes tag

Azért van kivétel, pl a dechatlonos outik többsége használható gravel külsőkkel, én a Triban 500-at Continental Speed King CX 35-622-es gumival használtam, bőven elfért. Aszfalton teljesen jó, de még az erdei utak többségén is lehet boldogulni vele.

(#152619) ugabesz válasza Hasaggymeg (#152616) üzenetére


ugabesz
csendes tag

A mögöttem lévőkkel nem volt gond szerencsére. A szemből érkező balra kanyarodókkal már annál inkább, illetve jobbról/balról mellék utácáról érkezőkkel, miközben főútvoanlon haladtam.

(#152620) 6030D válasza Hasaggymeg (#152616) üzenetére


6030D
Ármester

Logikusan gondolkodva igen, bármilyen fokozatot kellene tudni kezelni azonos sorszélesség mellett, csak programozás kérdése. Mondjuk ez is érdekes lehet, hogy bele tud-e nyúlni valami ügyes ember a programba, és átírni 11 sebességesre. :)

Nekem tegnap este megint nem volt problémám a 2-es főúton a kocsikkal, normálisan kerültek, nem jöttek ki elém. Egyszer volt olyan, hogy egy széles részen (régi Toyota szalonnál) szemből elkezdte előzni a sort egy Caddy-s, de ott 4 autó elfér egymás mellett, még így is messze mellettem ment el, de azért intettem neki. :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#152621) samujózsi válasza ugabesz (#152615) üzenetére


samujózsi
tag

Valószínűleg túl alacsony az ingerküszöböd. :)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152622) ugabesz válasza 6030D (#152620) üzenetére


ugabesz
csendes tag

Szerencsés, mondjuk nálam az is lehetett a gond, hogy délután 6 körül jöttem Bp-en, amikor mindenki rohan haza, ilyenkor semmi se szent.

(#152623) samujózsi válasza Somatom (#152617) üzenetére


samujózsi
tag

Számodra nincs előnye. Előnye (kocabringás esetében) ott van, hogy míg montival elmegyek mondjuk negyven kilométert (és többnyire betonont), addig outival 60-at.
Vagy mondjuk amíg régen 40p volt a rekordom itthonról a munkahelyemig és akkor már lógott a belem, most ugyanazt a távot, csak kicsit más útvonalon, emiatt valamivel hosszabb úton, kb. harminc perc alatt meg tudom tenni lazán.
Montival árkon-bokron át úgy húsz-huszonötös tempóban, minusz megállás itt-ott (piros, stop stb.), outival 30-35km/h ugyanez.

Neked ott a villanymotor. :)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152624) ugabesz válasza samujózsi (#152621) üzenetére


ugabesz
csendes tag

Igen, hamar felhúztam magam, nyáron rengetegszer mentem ezen a szakaszon, sosem volt gond. Majd lassan hozzászokom :)

(#152625) Somatom válasza samujózsi (#152623) üzenetére


Somatom
veterán

Városban gyakoriak az akadályok (járda, lépcső, stb.), amik előtt egy fullyval szinte egyáltalán nem kell lassítani, lendületet veszíteni. A villany pedig kompenzálja a fully plusz súlyát. Nem tudom, hogy milyen tempót lehet menni városban egy outival, de nem emlékszem olyan esetre, hogy amikor a saját tempómban mentem, akkor bármilyen bringával megelőztek volna. Igaz, hogy olyankor kb. 30Km alatt oda az akku. De, az alatt végig fülig ér a szám és sztem ez a lényeg. Összehasonlításképp, amikor Toobee -val a HHH -n ugráltunk, onnan kb. fele akkuval értem haza.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152626) ivana válasza Somatom (#152625) üzenetére


ivana
Ármester

Síkon azért a 25 amit tud az elektromos nem nagy sebesség. Montival is 30 körül szoktam menni városban, outival meg főleg. Az elektromossal haladó népek max. emelkedőn szoktak versenyben lenni.

Tény, hogy az utolsó ember aki megelőzött az kb. 2 hónapja volt. Versenyző ilyen 2 millás 29er-el. Rohadt gyors volt, kb. 30-al mászott felfele a Rákóczi hídra :)

[ Szerkesztve ]

(#152627) Szakbarbár válasza itouchfan (#152583) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Igen, valós időben mutatja az értékeket, számol átlag pulzust, zónákat. Többféle részletességű "dashboard"-ot tudsz megjeleníteni. Ha beállítod figyelmeztet ha elhagyod a kijelölt pulzuszónát, stb.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#152628) f4lcon válasza ivana (#152626) üzenetére


f4lcon
őstag

én jártam a 13. kerületből Csepelre bringával, ott a belvárosban annyiszor kell megállni menet közben, hogy nemhogy 30-as átlagot nem tudsz sima bringával menni, de 20-asat is csak neccesen. ilyenkor akkora előny az akku, hogy el se tudod képzelni. utanként 30-50 kigyorsítás a nulláról sok erőt kivesz ám, ha 30 felett akarsz menni mindig.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#152629) Somatom válasza ivana (#152626) üzenetére


Somatom
veterán

Igen, úgy volt. De, én motorról ültem át bringára, úgyhogy a 25 -től nem érne fülig a szám. ;]
Ebben az a jó, hogy neccesebb útvonalakat is bevállalhatok. Pl. amikor a Clarkon kerülgetem az autókat, akkor látom, hogy nem tetszik nekik, mert majd az alagútban feltartom őket. De, aztán 40 körül megnyugodnak és szépen jönnek mögöttem. Utána a lámpánál van nézés. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152630) Napfénysüti válasza Somatom (#152629) üzenetére

Ki van véve a 25-ös tiltás a bringádból?

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#152631) X Factor válasza Somatom (#152597) üzenetére


X Factor
addikt

Szeva, itthon Muziker forgalmazza, de sok esetben olcsobb kulfoldrol, a sajat szettemet Budapesten szivesen megmutatom.

Amit meg szeretek naluk az a direct x lock mount. Ezen van egyszerre a kompjuter meg elso lampam és sokkal jobb mint gumizgatni.

Nem voltak olcsók, de nap mint nap a belváros/külváros vonalon mozgok se masokkal kibaszni nem akartam meg nekem se mindegy engem mennyire latnak.

Valaki itt irta korabban h. de honnan szembol nezze a lampat. STVZO minosites eseten ha a lampa vizszintesen lenne, akkoris belenezhetsz a tukrok miatt és igyis messzire erosen elvilagitanak. Egyébként én kb 5-40m között elsetaltam, visszanezegettem ra, plusz beguggoltam kb olyan magasra ahol akkor vagy ha atlagos kocsiban ulsz, h. nem-e vakit.

Make things work

(#152632) ivana válasza f4lcon (#152628) üzenetére


ivana
Ármester

Nem átlagról van szó, hanem utazóról. Az elektromos se 25-ös átlagot tud.

utanként 30-50 kigyorsítás a nulláról sok erőt kivesz ám, ha 30 felett akarsz menni mindig.

Tudok róla :) Én így szoktam menni a XVI-ból a XI-be.

(#152633) Somatom válasza Napfénysüti (#152630) üzenetére


Somatom
veterán

Mondjuk. Át van állítva US régióra (32Km/h) és a hátsó kerék kerülete (sebesség szenzor jeladó) 1600mm -re. Így a computer szerinti 32 az GPS szerint cirka 45. Annyi már elég. 35-40 között szoktam menni utazóban.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152634) Fall-N válasza Somatom (#152617) üzenetére


Fall-N
veterán

Ahogy írta ugabesz most hogy népszerű lett a gravel a klasszik outik vázakat is felkészítik a ballonosabb gumikra. Így a sebességről sem kell lemondani meg a sportosabb üléshelyzetről, de mégis lehet menni komolyabb terepen. Sima virsligumis outi nem való oda. Így tényleg jobb akár városba is a gravel kátyúkra és töredezett utakra.

Szerintem városba is ideálisabb, mint egy átlag (XC) MTB. Csak az a fránya árcimke ami miatt még nem érdemes legalábbis újan venni gravelt.

(#152635) itouchfan válasza Szakbarbár (#152627) üzenetére


itouchfan
senior tag

Óó szuper!
Futós topikban pont ilyesmi megoldás felől érdeklődtem pár hete, ők nem tudtak erre lehetőséget de ez így szuper lenne!
Már csak annyi kérdésem lenne, hogy a "wahoo fitness workout tracker", vagy a wahoo elemnt alkalmazást használod? :R

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#152636) Somatom válasza Fall-N (#152634) üzenetére


Somatom
veterán

Azt nem értem, hogy azon ülve (hasalva) hogy lehet tempóból felugrani egy járdára, vagy átugrani egy gyökeret? Hogy rántod fel a levegőbe a bringát? Vagy, lépcsőn, meredek lejtőn lefelé én leengedem a droppert és teljesen kiguggolok az ülés mögé (Toobee szerint még így sem eléggé). Ezt hogy lehet egy gravelen? Hogy teszed hátra a súlypontodat? Tuti paráznék, hogy minden pillanatban áteshetek a kormányon.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152637) Fall-N válasza Somatom (#152636) üzenetére


Fall-N
veterán

Ahogy láttam a videós teszteken (mozgásvilag.hu, BikeMag, Thommey YT csatornák) inkább komfort a gravel is nem endurance. Azaz kevésbé hasalós.

(#152638) samujózsi válasza Somatom (#152636) üzenetére


samujózsi
tag

Sehogy, a gavel nem erre való.
Egy drágább(!) gravel kerék max. ugratási magassága pár centi. Kb. az útpadka.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152639) Somatom válasza Fall-N (#152637) üzenetére


Somatom
veterán

Ezért írtam, hogy képeken látni csak egy dolog. Együtt kell gurulni ugyanazon az útvonalon, hogy lássa az ember, a másik hogy mozog, hogy küzdi le ugyanazokat az akadályokat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152640) Fall-N válasza Somatom (#152639) üzenetére


Fall-N
veterán

Videón látni, hogy eléggé csapatják nekik. Például sok Merida Silex videót láttam, ahol nem nagyon hátráltatta a ridert a bringa kategória.

(#152641) Somatom válasza samujózsi (#152638) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem ez azért túlzás. Kölyökkoromban nagyanyám 28 -as, dörzsfékes tanyabájkjával is átugrottam egy oldalára állított téglát úgy, hogy nem értem hozzá. Annál egy átlag járdaszegély sem magasabb.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152642) samujózsi válasza Somatom (#152641) üzenetére


samujózsi
tag

Egyszer-egyszer ki kell bírnia, de rendszeresen nem biztos, hogy szereti. A szputnyik is sokat kibírt, igaz, közel húsz kiló volt. :D

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152643) Somatom válasza samujózsi (#152642) üzenetére


Somatom
veterán

Mi az, hogy ki kell bírnia? Sztem Te valami másra gondolsz. Én a bunny -zásra. Ha az érkezési pont kb. ott van, mint az ugrás csúcspontja, akkor a bringa nem kap ütést. A járdára felugrás kb. ilyen manőver.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152644) ivana válasza samujózsi (#152642) üzenetére


ivana
Ármester

A sputnyik váza úgy hajlik, mint a nyárlevél. Annál egy női csepel is merevebb, a férfi csepel meg főleg.

Outival is lazán fel lehet ugrani a patkára, bírja az. Nyilván nem taposóval, de outin az amúgy is láma dolog.

(#152645) samujózsi válasza ivana (#152644) üzenetére


samujózsi
tag

Fel lehet, csak doksi szerint nem szabad. :)
(Dt swiss doksikban szerepel ilyesmi, ha igaz)
Hogy milyen (volt) a szputnyik váz... hát alattam sokat kibírt szegény.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152646) Hasaggymeg válasza Somatom (#152636) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Öööö... [link] ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#152647) Somatom válasza Hasaggymeg (#152646) üzenetére


Somatom
veterán

Jajj, nemááá! Épített pálya, aminél a lépcsőfokok távolsága "véletlenül" passzol a tengelytávhoz. Sztem ismered Budapestet. Hány ilyen lépcsőről tudsz? Kutakodok az emlékeimben, de egy ilyet sem tudok felidézni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#152648) samujózsi válasza Hasaggymeg (#152646) üzenetére


samujózsi
tag

Szerintem ez CX, nem gravel... egyébként én inkább az ellenkező irány miatt aggódnék. ;)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#152649) ZolkoW válasza ivana (#152644) üzenetére


ZolkoW
őstag

a hozzáértők szerint úgysem a patentpedállal kell felhúzni, szóval ugyanúgy kell vele,mint taposóval, de mivel nincs még meg a technikám, így inkább a vastag gumival gyakorlom :) ha már megy, lehet hogy én sem féltem annyira, de azért egy oúti/gravel nem véletlenül készül sokkal kevesebb anyagból, az nem erre van kitalálva. egy szépen végrehajtott felugrás az más, mert nem ad túl nagy extra terhelést, de ha becsúsznak a bakik, akkor az már nem rendeltetésszerű használat.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#152650) Hasaggymeg válasza Somatom (#152647) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Szemezgess csak,van ott egyéb is a 4-5 lépcsőnyi felugrástól az extrém Vittorio Brumottiig minden. :)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.