Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74643) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Tisztelt Intersport! Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy augusztus végén vásároltam önöktől egy kerékpárt. A vásárlást követő 2 héten belül nem volt időm használni, majd 2 napot használtam, és kiderült, hogy a vázméret kicsi, ugyanis hosszabb használat alatt kényelmetlen. Visszavittem az üzletbe ahol vettem, de szó szerint elhajtottak, hiába vagyok benne a 60 napos árucsere garancia idejében, pedig a kerékpár csak próba szinten volt használva, azonnal mentem, mihelyst a méretproblémát észleltem. Az üzletben azon felül, hogy "elhajtottak", számomra elfogadhatatlanul, mondhatni gúnyosan viselkedtek, főleg az üzletvezető hölgy... Annak a tetejébe, hogy az önök eladója hibázott, aki a méretet adta. Én mondtam neki, hogy nekem nem kéne-e nagyobb méretű, de azt felelte, nekem jó ez a méret. Mint felül írtam, nem. Egyértelműen az eladó hibázott, talán nem alapvető dolog egy szakembernél, hogy jó méretet ajánljon? Számomra ez elfogadhatatlan, ez a méret nem jó, kényelmetlen. Ha nem kapok mihamarabb egy számomra is elfogadható megoldást, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok. Egyértelmű, hogy az önök "szakembere" hiábazott, és még van képük elhajtani, mintha a tudatlan vásárló hibája lenne... Várom mihamarabbi válaszukat, legfeljebb 1 héten belül, tisztelettel:xy

Itt van, amit írtam a Facebook-oldalukra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.