Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jjeahh
nagyúr
Eddig amikor azt láttam haveri körben vagy fórumon, hogy kezdő tubelesses megszívja a tubelessel, átkozódik, szidja, vissza akar váltani belsőre, mindíg ilyesmi okai voltak:
- nincs booster, kompresszor, mondtuk, hogy nélküle nehéz lesz, de "majd csak lesz valahogy" alapon mégis nekiállt
- mondtuk, hogy az a bizonyos tej nem jó, mégis megvette, aztán nem tömített
- leírtuk lépésről lépésre, hogyan kell tökéletesen összerakni, mégis elszúrta a szalag felrakását, vagy a szeleplyukat. Persze ember tévedhet, én is szúrtam el, de nem idegeskedni kell, hanem újracsinálni, ezúttal alaposabban
- linkeltük a guminyomás kalkulátort, de nem vette komolyan, vagy nincs is pontos nyomásmérője, ujjal nyomogatva meg lutri nyomást "mérni". Aztán az alacsony nyomás miatt lefordult a gumi a peremről, lásd, a haverom esete: [link]
Egyetlen egyszer láttam olyant, hogy jól volt összerakva, jó tejjel, jó nyomással, mégis leeresztett, sajnos a szervizben gagyi Force szelepet raktak bele, ami nem tömített rendesen. Az a baj, hogy ilyenkor jön az átkozódás, a tubeless szidása, visszaváltás belsőre, aztán aki mindezt elolvassa, azt látja, hogy mennyi sz*pás van a tubelessel és nem mer váltani. Pedig csak hátrébb kéne lépni kettőt, mély levegő és kitalálni hol volt elcseszve a dolog. 100% biztos vagyok benne, hogy az esetek 99%-ában nem a tubeless a hibás, hanem az user rontott el valamit, de fröcsögő leeresztett tejesgumival a kezében, idegesen nehéz ezt belátni. Mondjuk tény, hogy több ponton lehet elcseszni, mint a belsős rendszert, de cserébe nagy előnyökkel is jár. Belsőt is be lehet csípni a gumi és a felni pereme közé, belső is lehet hibás (lásd a rengeteg hibás Continental belső) és terepen defektet javítani sem kellemes, főleg ha zord az időjárás, vagy a haverok rád várnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG