Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22917) -=RelakS=- válasza anorche1 (#22914) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

biztos, hogy az a bovden nyúlt meg, és nem a fékpofák fele kopott el?

Amúgy meg én v-fékre:
Fék szétakaszt, fékkaron az állító csavar teljesen becsavar.
Féknyergek összenyom kézzel, fékpofa kívánt irányba állít, imbusz meghúz. Ezt mindkét oldalt. Ez lesz a behúzott állapot.
Behúzott állapotban olyan szorosra húzod a bovdent, hogy még éppen be lehessen a bovden pipát pattintani a kengyelbe: ez eléggé előfeszíti a rendszert.
Ezután fékkar meghúz párszor, majd a féktestek asszimetriáját a kis állító csavarokkal kiigazít. Ha nem tetszik a fék fogáspontja, akkor: Ha túl korán fog, vagy olyan későn, hogy koppan a markolaton, akkor bovden lazítás/meghúzás. Ha későn fog, de nem koppan, akkor az állítócsavart a fékkaron kijjebb teker.

Remélem, nem maradt ki semmi.

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.