Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/wildcat.gif)
-=RelakS=-
veterán
biztos, hogy az a bovden nyúlt meg, és nem a fékpofák fele kopott el?
Amúgy meg én v-fékre:
Fék szétakaszt, fékkaron az állító csavar teljesen becsavar.
Féknyergek összenyom kézzel, fékpofa kívánt irányba állít, imbusz meghúz. Ezt mindkét oldalt. Ez lesz a behúzott állapot.
Behúzott állapotban olyan szorosra húzod a bovdent, hogy még éppen be lehessen a bovden pipát pattintani a kengyelbe: ez eléggé előfeszíti a rendszert.
Ezután fékkar meghúz párszor, majd a féktestek asszimetriáját a kis állító csavarokkal kiigazít. Ha nem tetszik a fék fogáspontja, akkor: Ha túl korán fog, vagy olyan későn, hogy koppan a markolaton, akkor bovden lazítás/meghúzás. Ha későn fog, de nem koppan, akkor az állítócsavart a fékkaron kijjebb teker.
Remélem, nem maradt ki semmi.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__