Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/anorche1.gif)
anorche1
őstag
1300km után egy picit megnyúlt a hátsó és első fék bowdenem. Kerestem a fékváltókaron a hogy hol lehet rajta húzni, de csak az első váltó bowdenjét lehet. Későn vettem észre, és a féktestnél kell, mert addigra kitekertem az imbuszt, hogy húzzak egy picit rajta. Viszont ehhez kevés kezem van, hogy egyfogóval erősen húzom a bowdent, a féktestet megfelelő pozícióban tartsam (ne érjen hozzá egyik oldalt se a felnihez, de ne is legyen távol), és még az imbuszt is húzzam meg. Ti ezt hogy csináljátok meg, van erre valamilyen trükk, vagy ez több emberes meló?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond