Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Cathfaern
nagyúr
Bocsánat, rossz kifejezést használtam, nem sorozatgyártásra gondoltam, hanem inkább arra, hogy ha tömegesen elkezd igény lenni rá. Agyváltóval ugye az a baj, hogy ekkora áttételben rétegigény. Városi használatra felesleges, versenyre nem megfelelő, és mivel a biciklire pénzt áldozók 90%-a egy az egyben lekövetik a versenyzőket (lásd gramm mánia), ezért a középszinten sincs rá igény. Ellenben ha ez versenyzésre is alkalmas és előnyös lenne, akkor jóval nagyobb igény lenne rá, ami esetleg szülne alternatív gyártókat, tömeggyártott taiwani vázakat, árversenyt és így átlagembernek is emészhető árat.
Szóval a kérdés csak az (szerintem), hogy versenyzésre megéri-e az ilyen váltónak a használata?