Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sebgutkopf
őstag
Ugyanerre jutottam, hogy ez belsővel se úsztvam volna meg. Annyira nem sajnáltam a gumit már volt annyira viseltes, hogy közeledett a csere.
A tempó miatt természetesen nem ilyen közelre nézek magam elé, a kő mérete meg nem érte el a bringa ingerküszöbét, ami miatt magára volna volna a figyelmem, hogy kerülni kéne.
Azon viszont elgondolkoztam, hogy lehet ennyire köves felület esetén érdemes lenne kicsit magasabb guminyomást beállítani?
Itt az elsőben 1,5 bar volt beállítva, ami nyivlán nem túl nehéz benyomni, cserébe jól tapad és kevésbé ráz. Vajon ha 1,6 vagy 1,7 bar lett volna beállítva akkor is kivágja?