Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#145751) samujózsi


samujózsi
tag

Töröm a pici fejem ezeken a tesco-bike kategóriájú termékeken. Valahogy nem értem: az igények nőttek meg vagy tényleg ennyire silány szemetet adnak mostanság az "olcsó" kategóriában?

Mire gondolok? Gyerekkorom végefelé voltak mindenféle acélvázas közlekedési eszközök váltó nélkül, kontrafékkel, meg voltak az ú.n. versenybiciklik, amiből a köznép számára elérhető típusok nagyjából kimerültek a Szputnyik és Csepel, protekciósoknál a Favorit (csehszlovák) bringákban.
Ebből a kínálatból a leggagyibb a szovjet Szputnyik volt talán. De ami fontos, hogy az akkoriban kapható kerékpárok mind alkalmasak voltak közlekedésre. Szóval munkába járni, ha nem "versenybicikli" volt, akkor bevásárláshoz is stb.
Dögnehezek voltak, semmi extra nem volt rajtuk, de akár karbantartás nélkül is elmentek évekig.
Ehhez képest ma, az olcsónak mondott bringákról mindenkit lebeszélünk (én is), mert olyan ócskák.
Tényleg azok?
Arra sem jók, ha valaki naponta 5-10km-re járna velük a lakása és a munkahelye közt?
Nézegetem a boltok elé kikötött bringákat. A többségük ócskának látszó, ezer éves darab (köztük rengeteg acélvázas Peugeot, ami régen elég jól hangzó név volt :) ), de bőven van köztük tesco-ból és hasonló helyekről származó noname bicikli is. Akkor most mi van? Sokan hadználnak használhatatlan biciklit? Vagy arra a napi pár kilométerre mégis jók?

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145752) samujózsi válasza f4lcon (#145748) üzenetére


samujózsi
tag

Azt ne felejtsd el, hogy itt egyetlen kerék kapja a terhelést felülről, míg az autónál kettő van egy tengelyen. Más lapra tartozik, hogy azt nem tudtam, hogy ehhez spec.kerék is kell.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145753) Csokicsibesz válasza Hasaggymeg (#145749) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Nem csak te gondolod így. Az egész Lefty dolog véleményem szerint teljesen értelmetlen. Eddig dupla vállasra kellet építeni, mert nem tudta magát megtartani a villa. Most megoldották szimpla vállasba (Lefty Ocho) és tök büszkék voltak magukra. Holott az egész problémát saját maguknak okozták a Lefty elképzeléssel.

Számomra a Canondale egy teljesen unszimpatikus gyártó. Bár ehhez lehet, hogy a gyári csapat versenyzői is hozzájárulnak. Avancini stílusa számomra elég taszító.

[ Szerkesztve ]

(#145754) pikszel válasza f4lcon (#145748) üzenetére


pikszel
őstag

Vagy akár néhány motoron, de jellemzően hátul. Pl. a BMW R1200 GS.

„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”

(#145755) DUB Inc.


DUB Inc.
aktív tag

Aki egy kicsit is jártas a fizikában az kitalálhatja, hogy ez a megoldás egy hülyeség volt tőlük.

(#145756) DUB Inc. válasza pikszel (#145754) üzenetére


DUB Inc.
aktív tag

Ez nem teljesen ugyanaz... A fő erőhatásokat egy nagyon masszív lengőkar viseli és nem egy "teleszkóp" perselye.

(#145757) samujózsi válasza pikszel (#145754) üzenetére


samujózsi
tag

Ez legalább tényleg ilyennek látszik. Még rosszabb, hogy itt a meghajtott kerék lóg egy karra rögzítve. :)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145758) 6030D válasza Csokicsibesz (#145753) üzenetére


6030D
Ármester

Régen minden jobb vót. [link]

samujózsi: nem sok (új) autónál van már egy tengelyen két kerék. Igazából egy tengelyen nincs is, attól függ a hidat annak vesszük-e.

A Leftynél amit nagyon dicsérnek, az a mozgása a tűgörgős kialakítás miatt. Én azt nem értem, hogy vagy ők, vagy más miért nem csinál normál villát tűgörgősben.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#145759) Csokicsibesz válasza 6030D (#145758) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Sagan meg Avancini összehasonlíthatatlan :D Ha jól emlékszem Rió-ban sikerült Sagannak 3 defektet összehoznia :D

(#145760) Wombath válasza samujózsi (#145751) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Természetesen arra a pár km-re jók. De sok embernek irreális elvárásaik vannak velük szemben, mert látják a YT-on mondjuk a Red Bull Rampage-et, és rögtön olyan pályán akarnak csapatni a Tescóban vásárolt gépekkel. A Sputnik korában csak keveseknek jutott eszébe ez, és akiknek igen - például Joe Breeze és társai - azok gyorsan felfedezték, hogy a korabeli bringák alkalmatlanok erre (azt csak megemlítem, hogy a híres Repack DH pályája mai szemmel egy kezdő graveleseknek kitalált bemelegítő szakasz a legtöbb helyen).
Illetve előkerült egy másik hatás is: régen a bringázás nem volt ennyire népszerű, így nem is érte meg dzsunka termékekkel megjelenni a piacon, és árulni Tescó jellegű helyeken. Ma viszont az, ezért a legolcsóbb ár nyer jellegű gyártók is labdába rúghatnak.

(#145761) Wombath válasza 6030D (#145758) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Szerintem duplázva azért már túl drága és nehéz lenne ahhoz a kevéshez képest, amit a rendesen megcsinált negatív kamrás telókhoz képest pluszban nyújt.

(#145762) bringasisti válasza 6030D (#145758) üzenetére


bringasisti
őstag

Normál villát csak golyó kosaras kivitelben lehetne, de ahhoz anyag minőség kellene. 3 ember tudna kifizetni.

BENEFON DELTA--------N8

(#145763) samujózsi válasza Wombath (#145760) üzenetére


samujózsi
tag

Olcsóság is relatív. 2300Ft volt az első fizetésem. A Szputnyik, alias Fecske 1200Ft volt (1x6 sebesség, ha jól rémlik)
Amiket ma fél havi fizuért látok, azokra én ráülni sem mernék. ;)
(Mert ugye kezdő operátorként nagyjából minimálbérrel vettek fel)

(#145758) 6030D
A tengelyt természetesen erőhatások tekintetében értettem, nem fizikailag létező rúd formájában :)

[ Szerkesztve ]

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145764) Wombath válasza samujózsi (#145763) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Jó, nekem a Sputnik meg társai totál álombringák voltak, a sebességváltást úgy oldottam meg, hogy a kempingen cseréltem a hátsó lánckereket, ha tudtam, hogy erdőbe megyünk a bmx-es haverokkal :D

(#145765) 6030D válasza Csokicsibesz (#145759) üzenetére


6030D
Ármester

Országútisként

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#145766) planbmokus válasza Csokicsibesz (#145753) üzenetére


planbmokus
senior tag

Sok-sok Világkupa és Világbajnoki cím igazolja a Lefty-t (Maraton, XC, 4X és tájbringa), 20 éve. A Lefty Ocho meg egy prémium maraton / XC villa.
A Cannondale a mai napig az egyik leginnovatívabb gyártó.
Sagan meg világbajnok.

Tények.

[ Szerkesztve ]

"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)

(#145767) -=RelakS=- válasza Wombath (#145760) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Meg ugye ne felejtsük, hogy a technika is fejlődött.
Ma is össze lehetne borítani egy autót Trabant és Lada megoldásokkal, de kinek ajánlanánk jó szívvel az olcsó, de 11-12 litert fogyasztó szörnyet, mikor ott van az 5-6 literrel is eldöcögő. Igen, 2-3-4-szer drágább, de kevesebbet eszik, és egy balesetben nem hal meg, aki benne van.

Bringánál is minek vacakolni még a régi technikával (racsni; a négyszögtengelyt csak félve említem, hátha versenyen még használják :D ), ha van könnyebben hajtható, strapabíróbb új technika (kazettás agy, ahead kormány, értelmes v fék, vagy tárcsafék, stb). És még így is a strapabíró új cucc lehet, hogy kb tanyabájk kategória, csak nem az alkatrészek hajtására fecsérli az ember az energiáját.

Mondjuk azt azért megnézném, hogy egy 40-50 éves tanyabájk egy alapos karbantartás előtt és után mit alkot :)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#145768) 6030D


6030D
Ármester

Kis érdekesség: a Salzkammergut Trophy A táv indulóinak kötelező egy bikecheck, ahol felírják a setup-ot is. Íme az idei lista. [link] magyarul nem találtam az oldalon, de szerintem érthető így is

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#145769) Csokicsibesz válasza planbmokus (#145766) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Ha már a tényeknél tartunk:
- Sagan 2015-16-17-ben nyert világbajnokságot. 2015-16-os idényt a Tinkoff-Saxo orosz csapatnál töltötte, ami Specialized bringákat használt. 2017-től Bora Hansgrohe-nál versenyez, szintén Specilized bringákkal.
Linkek 1, 2, 3
- nagyon sok gyártónak van sok világkupa, olimpiai vagy világbajnoki győzelme. Pl. Merida-Multiwan Team az idejében kb. mindent megnyert. De az utóbbi éveket nézzük MTB-ben messze a Scott-Sram Team a legeredményesebb.
- az innovatívság szerintem eléggé szubjektív kategória.

(#145770) Napfénysüti válasza Csokicsibesz (#145769) üzenetére

Sagan fizetésének egy jó részét konkrétan a Specialized cég állja.

Més que un club!

(#145771) nrg.960


nrg.960
tag

Lefty-ből még a régi XLR a jó, 1200g, és gumiharangos, nem megy tele dzsuvával, de az újak már egy rakás sz@rok, igaz ocho-t még nem próbáltam.
Eleve resetelni kell őket, mert szépen elcsúszkálnak a tűgörgők, 2 rohadt drága a szervize, 3 pedig még szállítani is körülményes vele a bringát mondjuk a kocsiban, ha az első kereket kell kiszedned.
És ez tapasztalatból mondom mert volt már.

Ahogy én látom:
Kell valami ami miatt megveszik, mert igazából már nincs benne semmi különleges, max csak a saját hülye szabványaik, nehogy valami valamivel passzoljon.bár az új FSI-nél is behozták a tapered fejcsövet..nincsmár annyira erőltetve az a 1,5".

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok a szavak embere..

(#145772) Yahhher válasza 6030D (#145768) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Érdekesek ezek a százalékok. 94% menne 29-essel?
Fullyban is ennyire teret nyert a "nagykerék" ?

Üdv B.

(#145773) f4lcon válasza 6030D (#145758) üzenetére


f4lcon
őstag

nekem van villám, tűgörgősben, több is
egy Headshok DD50, meg egy Moto FR
kár, hogy ezeket már nem gyártják úgy 20 éve :D (Fatty vagy annak leszármazottja még van egyes trekking kerékpárokban, de kb annyi)

igazából az a baj, hogy dupla szárral ez a technológia csak nagyon nehéz villákat tud eredményezni

[ Szerkesztve ]

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#145774) Wombath válasza 6030D (#145768) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Ami meglepett engem, hogy ennyire magas a merevfarúak aránya. Főleg annak fényében, hogy közben meg szinte kizárólag karbon bringákkal indulnak, azaz a lehető legmerevebb, leginkább rázós kombinációt használják. Vajon tényleg ennyivel jobb egy könnyebb, de kényelmetlenebb (és ezért fárasztóbb) bringával menni ennyit, mint egy nehezebb, de kényelmesebbel, ami kevésbé üt szét az út, és ami megbocsájtóbb, amikor a 150-es km-nél rosszul választod meg a vonalat? Vagy ez csak az évek alatti a grammokért mindent beidegződés?

(#145775) ZolkoW válasza Wombath (#145774) üzenetére


ZolkoW
őstag

a karbon merev azért tudtommal (mert nem volt még) épphogy kényelmesebb, mint egy alu merev.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#145776) Wombath válasza ZolkoW (#145775) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Ja, úgy értettem, hogy mivel könnyebb, jobban ráz :). Egyébként nekem van karbon merevfarú, ami nagyon könnyű, de éppen mert állandóan figyelni kell, ahogy nő a táv, úgy válik fárasztóbbá a fathez képest.

(#145777) 6030D válasza Yahhher (#145772) üzenetére


6030D
Ármester

Itt a fully az szinte mind maraton gép, ami 100 mm körül mozog. Ennél nagyobb rugóúttal nem nagyon indul neki az ember egy 210 km/7100 m szintkülönbségű terepezésnek, főleg szintidőre. :) A 29" nem kérdés, főleg nyugaton. De ha megnézel egy itthoni versenyt is, szerintem 70 % felett van.

Wombath: a karbon csak a hajtásnál merevebb, a támvilla attól még rugózhat. A rezgéseket is jobban nyeli (szkeptikusok ütögessenek betont ugyanolyan paraméterű alumínium és műanyag csővel).
A merev magas aránya szerintem csak abból adódik, hogy sok a "hobbista", és azért egy rendes fully XC még nyugaton sem a mindenki számára megfizethető. Egy Merida Ninety-Six Team meg 9,98 kg, az nem az a hű de nehéz fully. :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#145778) p76


p76
senior tag

Tegnap életemben először eltört egy küllő a 25+ éves kerékpáromon.
Persze a hátsó kerék racsni felőli oldalán hogy ne legyen egyszerű az élet.

Ilyenkor mi a szokás? Elég ezt az 1 küllőt cseréltetni vagy inkább az összeset (saccperkábé 72 összesen a 2 keréken)?

(#145779) bango


bango
tag

A bikemag aprón mennyire megbízható postázás útján vásárolni használt cuccot?

(#145780) planbmokus válasza Csokicsibesz (#145769) üzenetére


planbmokus
senior tag

Bocs, rosszul emlékeztem, csak 3 TdF zöld trikó jött össze zsinórban Cannondale nyeregben. Biztos utána csinálod...
Az, hogy másnak is vannak győzelmei, az szerintem semmit nem vesz vissza a Cannondale fényéből. Nem is értem. :F
Az innovatívság marhára nem szubjektív, éveket vagy akár évtizedeket határoz meg az a villa, amiről beszélsz. Vagy a BB30. Az egész kerékpár-iparágat meghatározza.

Az, hogy Neked nem tetszik a Cannondale az szubjektív.
De az, hogy fennállásuk óta többször határozták meg a kerékpár világának trendjeit és alapjait az objektív.

"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)

(#145781) bango válasza p76 (#145778) üzenetére


bango
tag

gyakran nem véletlenül törik el a küllő ha öreg a gép, sokszor az agy is törött ilyenkor, azt is meg kell nézni

az én tapasztalatom az ha kicsit repedt az agy akkor megúszod ezzel az egy küllő cserével egy ideig 1-2 évig is akár, ha komolyabban akkor viszont folyamatosan fognak törni a küllőid

(#145782) 6030D válasza bango (#145779) üzenetére


6030D
Ármester

Nem a bikemag intézi, így nyilván annyira, mint más apróból. Nekem eddig nem volt gondom.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#145783) Runner_fxr válasza samujózsi (#145751) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Anno, mondjuk a 90-es évek előtt, meg még a 90-es évek elején, valóban az volt amit írsz. Az alap kerékpárok is megfeleltek általános felhasználásra. Az persze megint más kérdés, hogy hajlamosak vagyunk elfelejteni az akkori bérek és kerékpár árak viszonyát. Mert ha utána számolunk, akkor simán kijön, hogy egy akkori, alapnak gondolt bringa, mai értéken számolva kb 150-200 ezer.
Tehát sok minden nem változott abból a szempontból, hogy egy megbízhatóan használható, alap bringa kb 1 havi átlag kereset volt 20-30 éve is és ma is.

Ami bezavart ebbe, hogy bejöttek a nagy áruházak pocsék termékei, (Auschan, Tesco, Obi, Praktiker és társai)
és ezek a kerékpárnak látszó tárgyak vették át a helyüket a belépő kategóriás kerékpároknak, jelentősen olcsóbban. Innentől kezdve az átlag ember szemében ez volt a kiindulási alap, minden ami e fölött volt, arra már valami extraként tekintettek és tekintenek ma is sokan. A probléma ezzel annyi, hogy ennek a fos kategóriának nem szabadna léteznie, mivel egy megtévesztés, a minőségük nem éri el a 30 évvel ez előtt kapható, legolcsóbb kerékpárok szintjét sem. Gyakorlatilag bármit szeretnél rajta javítani, cserélni, minden hajlik, nyalódik el, törik. Úgy ahogy van egy trágya. Persze nyilván gurul, meg lehet tekerni, de a megbízhatósága és hajtáshatékonysága pocsék.

Ezekhez képest a Decathlon és Intersport nyilván egy minőségi ugrás, és itt már vannak egészen korrekt kerékpárok is, persze nem tesco-s áron, az igaz.

(#145784) Ákkk válasza Csokicsibesz (#145753) üzenetére


Ákkk
addikt

Hát nemrég volt szerencsém menni egy cannondale scalpel si bringával brutál jó nincs azokkal villákkal semmi probléma.
Ki kéne próbálnod nem írnád le többet..

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#145785) Somatom válasza samujózsi (#145751) üzenetére


Somatom
veterán

Egyáltalán nem vagyok terepjáró. Itt a Tesco -s "fully" -m hátsó "rugóstagja" cirka 500Km utcajárat után. Mint látható, az állító anya kb. középállásban van. Lóg a rugó, mert összement és nem hajlandó kirugózni. Ezen kívül lóg mindkét kerékcsapágy és a hajtórúd csapágya is. Szted ez milyen minőség?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#145786) HEAHEA válasza itouchfan (#145704) üzenetére


HEAHEA
tag

A Merida Concept Store-ban lehet kölcsönözni tesztbringákat.

(#145726) DUB Inc. Igaz nekem nincs tapasztalatom Silex-szel, sem Soot-tal, viszont a Facebook-os Gravel Cycling Hungary csoportban használják mindkét típust, írnak is róluk. Biztosan szívesen segítenek.

A hazai piacon tényleg nem nagy a gravel kínálat, a külföldi vásárlás növeli a lehetőségeket kínálat terén. Persze érthető a személyes, hazai vásárlás több szempontból is.
Haverom vett magának egy Topstone-t külföldről akcióban 260e Ft-ért, hazai lista ár 380e Ft .

(#145787) Wombath válasza itouchfan (#145704) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

A Mátra Maratonon lesznek Kelly's tesztbringák, akár a szombati túrára vagy a vasárnapi versenyre is kiveheted őket, azt írják az esemény FB-oldalán.

(#145788) Csokicsibesz válasza planbmokus (#145780) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Gondolkoztam, hogy regáljak-e érdemben a személyeskedés részére de nincs értelme.
Te szereted a Cannondalet, szíved joga attól még szerintem a Lefty egy baromság.

Ákkk: próbáltam már én is Leftyt a más említett teszt napon és nem éreztem semmiben különbnek mint egy másik villát.
Neked is ugyan azt tudom mondani: ha neked tetszik frankó, szerintem viszont egy hülyeség.

(#145789) samujózsi válasza Somatom (#145785) üzenetére


samujózsi
tag

Ez kb. az a minőség, amit úgy ránézésre elvárnék a tescos "bicikliktől". ;)

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145790) samujózsi válasza Runner_fxr (#145783) üzenetére


samujózsi
tag

Az árakkal nem értek egyet. Írtam: 2300Ft volt az első fizum, jó egy éven át. Ez közel minimàlbér volt akkoriban. Akkor vettem 1200Ft-ért a Szputnyikot, ami egy egész korrekt darab volt, ha azt nézem, hogy az általam végzett szerelést is kibírta. :)
Szóval ehhez hasonlítva, ma olyan 40 körül illene, hogy legyen városi, mindennapos használatra alkalmas jármű. Na ezt hiányolom. Úgy a duplájáért talán...

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145791) Runner_fxr válasza samujózsi (#145790) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Én arra emlékszem, hogy a 90-es évek elején kb 20 ezer ft volt egy alap, acélvázas, 18 sebességes MTB. Akkor kb ennyit keresek átlagosan az emberek havonta. Ma meg kb 200-at. Ellenben 120 körül már tök jó gépeket ki lehet fogni, alap használatra. De akkor mondok mást. 95 körül vettem az első komolyabb montim, egy GT karakoram, full LX szettel, Marzo villával, 120K-ért. Mai áron ez kb 700K. Ez a szint, mai kornak megfelelően, kb a fele. Tehát inkább olcsóbb lett mint drágább. 40-ért irreális elvárás. Az az átlag havi béred ötöde! Használtan, esetleg...

[ Szerkesztve ]

(#145792) samujózsi válasza Runner_fxr (#145791) üzenetére


samujózsi
tag

Hát ez még a 80-as évek eleje volt. :(
Utána jött egy gengszterváltás és elszabadultak az árak. A BCA bringát, ami már Shimano SiS váltós volt, azt hjszem, 25000-ért vettem, a 20000 körüli fizuból. (Épp az előbb láttam egyet, csak az enyém kék volt, ez meg piros :) )

Bérek tekintetében én minimál körülit írtam. Legalábbis nem hinném, hogy egy kezdő operátor akkoriban sokkal többet kapott volna, mint ami minimálisan kötelező volt.

Azon azért továbbra is ki vagyok akadva (amit írtál is), hogy ezek a Tesco, Obi stb. borzalmak hogy kerülhetnek egyáltalán forgalomba. Különösen, ha azt nézem, hogy még óvatos használattal sem bírnak ki egy szezonnál többet, miközben azokból a régiekből még ma is szaladgál nem egy... :(

[ Szerkesztve ]

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145793) Sped válasza Wombath (#145717) üzenetére


Sped
aktív tag

A Bryton GPS-szel mér, a Sigma szenzorral. Országúton megyek.
A kerékméret tutira egyforma.

(#145734) planbmokus Óó értem. Hát akkor beszerzek hozzá egy sebesség szenzort szerintem.

[ Szerkesztve ]

IndyCar Series - Real Racing, Real Sport

(#145794) bringasisti válasza Sped (#145793) üzenetére


bringasisti
őstag

GPS komolytalan mérést produkál.

BENEFON DELTA--------N8

(#145795) samujózsi válasza bringasisti (#145794) üzenetére


samujózsi
tag

Nekem 60km-en 200m eltérés volt a Strava és az analóg órám közt. Annyira nem tűnik pontatlannak. Igaz, ez országút, nem terep.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#145796) bringasisti válasza samujózsi (#145795) üzenetére


bringasisti
őstag


Itt egy kocsi fér el az úton tehát oda vissza max 2 méter lehet a differencia. Nem szereti se a panelt se a 100 éves fákat.

BENEFON DELTA--------N8

(#145797) planbmokus válasza Sped (#145793) üzenetére


planbmokus
senior tag

Ajánlom az Aliról a Magene SPD/CAD szenzort, mert olcsó és mindekét módban lehet használni!

"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)

(#145798) -=RelakS=- válasza Somatom (#145785) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ez még megér akár negyvenezret is :DD :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#145799) TayRol


TayRol
veterán

szeretnék piros oldalfalas országúti gumit venni, menne a bringához. a sima 4000s ajánlott?

(#145800) Hasaggymeg válasza Ákkk (#145784) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Azt,hogy jók senki sem vitatta,itt az a kérdés mi az értelme egy ilyen megoldásnak,mely csakis különleges és drága módon lehet működőképes?...Sagan ide,kupák oda.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.