Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#141101) Massmurderer válasza flash- (#141084) üzenetére


Massmurderer
őstag

Type: steel coil ,acél rugós

(#141102) Ákkk válasza gabro0 (#141099) üzenetére


Ákkk
addikt

Fotokromatikus műanyag lencsének kb 2-3 év és annyi ezt kalkuláld be.

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#141103) PartyNewl válasza nagylaci32 (#141033) üzenetére


PartyNewl
tag

Ez igen köszönöm válaszod! :R

(#141104) bringasisti válasza gabro0 (#141099) üzenetére


bringasisti
őstag

Én használtam évekig orvosi szemüveget ami fényre sötétedett de aztán meguntam mert több a gond mint a haszon.

BENEFON DELTA--------N8

(#141105) Hasaggymeg válasza 6030D (#141092) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Lassú vagy még egy kínai lámpához is? ;]

sebgutkopf...nem vagyok valami nagy táncos-lábú. :N
Ami a szeműveget illeti,a féyre sötétedőnek az a legnagyobb előnye,hogy otthon felteszed és otthon leveszed,fényviszonyoktól függetlenül.Enyém már 3 éves,néhány karcolást leszámítva olyan mint újan.[link]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#141106) G@ben


G@ben
addikt

Az hogy lehet, hogy két bicajon eltérő hajtómű van, az egyiken két lánckerék van, a másikon három, a váltókar mégis ugyanaz?
[link]
[link]
Tudja kezelni mindkét rendszert?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#141107) Jester01 válasza G@ben (#141106) üzenetére


Jester01
veterán

Igen, ez a típus tudja: "The 3x/2x manual mode converter allows you to manually change the left hand unit to be used with both double and triple cranks."

Jester

(#141108) G@ben válasza Jester01 (#141107) üzenetére


G@ben
addikt

Vagyis a két bicaj között ha felcserélnénk a hajtóművet és a láncot, akkor minden gond nélkül menne?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#141109) Hasaggymeg válasza G@ben (#141106) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én Deore pöcögtetőm is olyan,kis alsó pöcök elmozdításával váltogat6od 2,vagy 3 fokozatú legyen.Láncot sem kellene összecseréld,talán első váltó nem kompatibilis,azt meg kellene nézni.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#141110) Massmurderer válasza G@ben (#141106) üzenetére


Massmurderer
őstag

Nekem is olyan van.XT váltó.Elsön van egy csavar amit ha átállítok akkor csak 2 váltást csinál,alapba meg 3at.

(#141111) nagylaci32 válasza jjeahh (#141060) üzenetére


nagylaci32
tag

Szerintem nem jó ötlet ilyen fényerejű lámpát közútra gyereknek ajánlani. Ha annyira lefordítod, hogy már ne vakítson, akkor kb 5 m--re lesz a bringa előtt egy nagyon erős fénynyaláb, ami annyira erős, hogy hiába szór fényt távolabb is, mert alkalmazkodik a szem az erős közeli fényhez. Ha úgy van beállítva, hogy ne csak közelre világítson, akkor már közepes fényerőnél is nagyon zavaróan vakít.

Én is hasonlót használok, de olyan lencsével, ami széltében széthúzza, magasságra pedig beszűkíti a nyalábot. Ezt is visszaveszem alacsony módra, amikor szemből jönnek, mert ennek sincs éles levágása, mint egy autó tompított fényszórójának.
Még egyszer: Ezek a lámpák bőven alkalmasak közúti veszélyeztetésre, nem ajánlanám felelőtlen személyeknek (gyerekeknek).

(#141112) wolfpet68


wolfpet68
újonc

Szép Napot a bringásoknak! Új vagyok ezen a helyen, bár már kb1 hete olvasgatom a fórumot. Segítséget szeretnék kérni bringa vásárlás ügyében.Feleségemnek szeretném lecserélni a múlt évszázad 90es éveinek elején vásárolt Forest Ranger 26os montiját , ami akkor egy havi fizetésbe került egy hasonlóan időt álló 28as trekkingre. Mindennap használja munkába járásra, vásárlásra időnként túrázik is. 90%aszfalt 10% földút, a leghosszabb napi megtett út 120km volt. Az első váltót nemigen használja ,erőből oldja meg az emelkedőket,ezért egy Riverside 920-at néztem ki. Szerintetek ebben az árkategóriában /200k/ erre a célú felhasználásra megfelelő ez vagy ha vki tud jobbat szívesen fogadom a tippjét.
Előre is köszönöm.

(#141113) jjeahh válasza nagylaci32 (#141111) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Azt nem tudtam, hogy gyereknek lesz, lemaradtam :D . Ha tudsz neki olyant ajánlani, amivel látni is lehet, nem vakít és olcsó is... arra én is kíváncsi lennék, valszeg én is lecsapnék rá és dobnám ki a Convoyokat. De sajnos a 3 kritériumból max kettőt, ha teljesítenek a lámpák.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#141114) Massmurderer


Massmurderer
őstag

Na elsö hajtás lecserélve :D Holnap jön a 40T és a 28T lánctányér :DDD

(#141115) Azúr77 válasza bulikavagyok (#140975) üzenetére


Azúr77
tag

Rendben, köszönöm a tanácsokat és infókat. :R

"videokártya 1789 megabite haipejtréninges,+512 piszaieres ddr 3-as ,abszolut mindent visz"

(#141116) Zoli133


Zoli133
őstag

Sziasztok,
Rég jártam erre. 3 hónapja elestem aminek következtében két fémlemezzel és 14 csavarral gazdagodtam jobb alkarban, engedte most már a doki a biciklizést, de féltem, és ez a mai nap megijesztett, hogy le tudom e győzni valaha ezt. Miután 1 hete jó állapotba hoztam a bringám újra, kipróbáltam 500m-en és ahogy felültem elmúlt a félelmem, most meg esett 2 csepp eső (tényleg annyi, épp hogy esett pár a karomra, úton semmi nyoma) és teljesen beparáztatott (vizes úton estem), mentem ugyan 8km-t de nem esett jól.
Van ennek leküzdésére vmi jó módszer vagy csak reménykedhetek hogy le tudom győzni idővel?
Nektek mik a tapasztalataitok?

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#141117) G@ben válasza Hasaggymeg (#141109) üzenetére


G@ben
addikt

Köszi! A váltót is meg kell nézni, igaz.

Massmurderer: neked is köszi!

Most voltam tesztelni a guminyomásra átállított órát és a sűrűbb mintavételre kapcsolt gps-t. Az óra 37,01km-t mutatott, míg a gps 36,74-et, vagyis 0,7% az eltérés, az eddigi kb 2,5 helyett. Szerintem ez már elég pontosnak elfogadható. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#141118) Massmurderer válasza G@ben (#141117) üzenetére


Massmurderer
őstag

Nixmit :) Vadászgatsz megint? :P

(#141119) G@ben válasza Massmurderer (#141118) üzenetére


G@ben
addikt

Most csak tekertem. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#141120) Massmurderer válasza G@ben (#141119) üzenetére


Massmurderer
őstag

Ma én keveset voltam.Majd holnap :)

(#141121) jjeahh válasza Zoli133 (#141116) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nem tudom milyen lehet egy ilyen trauma, de a kutyaharapást szőrével dolog nem működik? Én pl. iszonyat tériszonyos vagyok, de azt vettem észre, hogy minél többször merészkedek ki magas sziklák szélére, annál bátrabbá válok. Szal ha óvatosan rövid távokra kimerészkedsz eső után és lassan idővel növeled a távot, az vajon nem segítene? Esetleg ilyenkor a biztonságérzet növelése érdekében alacsonyabb guminyomás és bütykösebb gumi? Már ha a bringád támogatja.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#141122) Hasaggymeg válasza Zoli133 (#141116) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

2013 Novemberében mozaikosra törtem bal térdem ízfelszínét.1,5 órás műtét,vaslemez 6db 10cm-es csavarral,szervtelenített csont a beroppant ízületi felszín kiemeléséhez,egy hónap mankóval járás következett.2014-ben többet tekertem mint 2013-ban (7800 vs.8300km),azóta is szinte hetente elgurulok a "helyszínen".Kérdezték nem-e rossz ott karikázni,sosem volt az. :F Tudom mit hibáztam (túl hangos zene fülben,túl gyors tempó forgalmas területen,kormányszarv fogása kiállva ott,ahol bármikor fék kellhet) ezeket ha lehet kerülöm és félelem nincs.Nem vagyunk 1formák,de kitartás,ezúttal az idő neked dolgozik. :)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#141123) Zoli133 válasza jjeahh (#141121) üzenetére


Zoli133
őstag

Országúti, azon sok választás nincs, vettem valamivel jobb gumikat direkt emiatt hogy azok miatt se aggódjak, de úgy látszik nem jött még be, valószínű tényleg az kell, hogy kimenjek minél többet aztán majd kiderül, mondjuk lehet várhatnék is mert a kezem még el se kezdett csontosodni, szóval az se segít hogy egy kisebb esésben is benne van a katasztrófa. De logikusan az utóbbi 5 évben ez volt az egyetlen esésem, szóval amíg ismerős utakon vagyok meg ilyenek nem kéne félni, valószínű megpróbálom erőből aztán ha pár hét alatt nem javul akkor pihentetem még a dolgot. :/

(#141122) Hasaggymeg: Köszi, a hibát én is tudom, útba becsatlakozó villamossín, eső után, sárral bolondítva, még szárazon se lett volna életbiztosítás ráadásul első alkalommal jártam ott, nem lassítottam kellő mértékben. De akkor van remény ez most adott némi bizalmat :)

[ Szerkesztve ]

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#141124) xy.zsolt válasza Zoli133 (#141123) üzenetére


xy.zsolt
őstag

szerintem is csak úgy fog enyhülni/elmúlni ha tekersz.....engem 2 hónapja csapott el egy keresztező autó, utána hetekig megijedtem minden hirtelen felbukkanó kocsitól....mára ez elmúlt....szóval hajrá!!

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#141125) samujózsi válasza Zoli133 (#141116) üzenetére


samujózsi
tag

20+ éve történt: Csepel "országúti", nyeregből kiállva tekerek, akkor 30-ra tippelt tempóban, mai ésszel jó volt az 20-25-nek is, egyszercsak a pedál tengelye reccs, a következő emlék, hogy fekszem az út szélén, fejem valahol a padka közelében és nem látok valami jól.
Sisak akkor még nem volt jellemző, a szemüvegem lencséje üvegből.
Pàr horzsoláson túl csak a szemem körül vagdosta szét a szemüveg a bőrt, iszonyat nagy szerencsém volt. Viszont a mentőben... a mentős már az Amerikai útra akart vinni. Azóta se tudom, hogy a szemem vagy a pillanatnyi eszméletvesztés miatt.
Két héttel később már az új biciklin ültem... kellett néhány évy hogy megunjam.
Szóval van remény.
Páromat kerékpárúton csapta el egy autós, macisajttal védett részen. Na neki kellett egy év, mire rá tudtam venni, hogy újra biciklire üljön.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#141126) Zoli133 válasza xy.zsolt (#141124) üzenetére


Zoli133
őstag

Köszi, visszahoztátok a kedvem, kb most lemennék megint, de azt hiszem inkább okosan kéne csinálni szóval majd holnap :)

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#141127) Sefter


Sefter
veterán

sziasztok!

Bringavásárlás előtt állok, valószínűleg használtat veszek az ár/érték arány miatt.
Napi 20-25km-t mennék (melóba) aszfalton, hétvégente vinném könnyebb terepre is (erdő/mező).
Ez a bringa
jó lehet nekem :F
175cm vagyok..

Psn ID: sefter_hun

(#141128) Massmurderer válasza Sefter (#141127) üzenetére


Massmurderer
őstag

20as váz nem tudom mit takar konkrétan.Kérdezd meg az eladót milyen magas,azt akkor tudod hogy jó vagy nem.Mindenhol más a méretezés sajna.

(#141129) -=RelakS=- válasza -=RelakS=- (#141100) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Na, nézem 50%-on az S2+-okat. Háááát, így is elég jó kézmelegítők :D
Mondjuk három össze van gumizva, szóval még egymást is sütik, meg nincs légmozgás.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#141130) Sefter válasza Massmurderer (#141128) üzenetére


Sefter
veterán

ok. Az alkatrészek minősége és a vételár rendben van?

Psn ID: sefter_hun

(#141131) Massmurderer válasza Sefter (#141130) üzenetére


Massmurderer
őstag

Szerintem megér annyit.De jobb ha megnézed,kipróbálod.Zsákba macskát ne vegyél.Testbike oldal is teli van amúgy ha nem vennéd meg.Ott lehet válogatni :DDD

[ Szerkesztve ]

(#141132) trialboj


trialboj
őstag

Befejeződött a verseny utáni takarítás, legalább a nyár maradék részében már nem kell ezzel foglalkoznom, most minden szép tiszta, és remélhetőleg csak annyit kopik amennyit muszáj neki.

Tegnap tettem egy kis kört, mert szép idő volt, de még nem volt meg a forgáspont tisztítás, hát olyan szinten recsegett a bringa, mint egy rossz ajtó. Végig zárt telóval mentem, és igyekeztem kiállva a saját ízületeimmel tompítani a huplikat, nagyon szar érzés volt úgy tekerni, hogy hallatszott a bringa nincs rendben. Nem kevés trutyi jött ma ki a csapágyak mellől.

Amit nagyon nem szeretek, a támvilla felső részén lévő csapágy tisztítása, direkt úgy csinálják hogy a vázba van fúrva a menet, (ennyi erővel a pressfites középcsapágy is lehetne menetes), és akárhányszor szétszedem az egyik csavar biztos hogy nehezen jön ki, és hoz magával alu forgácsot. Tehát minél sűrűbben tisztogatom, annál inkább gyilkolom a menetet, ami egyszer elromlik, és onnantól kuka a váz.

A középcsapágy két csapágya között, megint volt víz, kezdem kétségbe vonni, hogy ezt a bringát valóban német mérnökök tervezték-e, és nem egy szabadnapos esztergályos, szépen össze van rakva, de a vázban elvezetett kábel helyén bemegy a felső csőbe a víz, ami a középcsapágyhoz folyik le, és onnan csak úgy jön ki ha megbontom, és kitörlöm, mert nincs neki lik. Az elkövetkezendő hónapoban nem tervezem szétszedni, lehet majd elkezdni szépen belülről kimosni a zsír a csapágyakból. A másik "apró" hiba pedig a helytelen méretezés a tag 3 felfogatásánál, ami miatt szoru(t) a 2 csapágy.

Jó kis bringa ez, de többet nem vennék ilyen márkát, főleg mert még annyi gyártó van akikben csalódhatok :B

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#141133) ivana válasza wolfpet68 (#141112) üzenetére


ivana
Ármester

Képet a régiről, mert nem feltétlen előre lépés egy riverside egy vintage montihoz képest.

samujózsi: Egyszer elszálltam egy agyváltós bringával kiállva, mert elengedett a szabadon futó. Na akkor szarrá törtem az első kereket, oda vágtam a térdem, meg meghúztam a csuklyám. A kormány 15 centit hajlott (kos...). Azóta az agyváltós bringáktól félek.
Annyira szét voltam, hogy helyettem anyám tolta haza a bringát, fater meg haza vitt kocsival, mindezt kb. 500 méterre hazulról. Kb. 30-nál estem.

Legutóbb meg a montit dobtam el, hasonló sebességnél. Valahogy haza mentem, szerencsére megúsztam egy 5 centis heggel az alkaromon. Ez volt 3 hete.

Kocsival is mentem össze, szerencsére azt néhány kék-zöld folttal megúsztam, de a váz gatya volt, a villa meg végképp.

Egyszer meg vasúti sínen beakadt az outi első kereke, kormányon repültem át, telibe térdre. Na akkor az egy hét otthon döglés volt.

Szerencsére csontom nem igazán törik.

(#141134) xy.zsolt


xy.zsolt
őstag

Két fajta bringás létezik....aki már esett és aki majd csak fog 😂 szvsz emiatt kár szögre akasztani a bicót ha amúgy tekerni is lehetne

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#141135) nmate91 válasza wolfpet68 (#141112) üzenetére


nmate91
tag

Az a SRAM NX szépen hangzik, de ugyanaz a váz meg minden, mint a 80 ezres darabon. Mondjuk tudok egy 900-ast 4000km-rel, tök jól bírja.

(#141136) jjeahh válasza xy.zsolt (#141134) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én nem akarok többet :DDD . Eddig 3 év alatt úgy 9-10 esés jött össze, ebből 3x fejeltem le a földet úgy, hogy sisak nélkül bele sem merek gondolni mi történt volna és szerencsére (?) csak most legutóbb estem akkorát, hogy törött is valamim. A horzsolások és a vér mindennaposak, de melyik montisnak nem? :D Legalább az SPD már nem nyársalja fel hetente a vádlimat, mint a platformon a szegecsek... bár nem mintha ez zavart volna valaha :DDD

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#141137) robee19


robee19
tag

Valaki használ Lazer Compact dlx sisakot? Véleményre lennék kíváncsi róla, illetve mindenhol azt olvasom, hogy a napellenző levehető, de sehol sincs egy kép anélkül róla. Még mindig sisak vásárlás előtt állok, de nem találok olyat ami igazán tetszene és nem lenne csillagászati ára. Eddig ez és a btwin 900 (vagy Van Ryzen) van versenyben. 15-nél több nem igazán lenne rá.

(#141138) trialboj válasza jjeahh (#141136) üzenetére


trialboj
őstag

Az a titok, hogy nem kell elesni :P ennyi az egész :K

Már megszoktad az spd-t? Mindenhova azzal mész, wc-re is? :P Csúszós, sziklás v gyökeres részeken sincs gondod?

Nekem most ment tönkre, pontosabban most vettem észre hogy teljesen szétment a talpa a cipőmnek, azon gondolkodom milyet vegyek helyette, de olyan jó ez a pedál(amit ajánlottál), sajnálnám lecserélni egy olyanra ami másfél hónapig szivat majd :)) persze onnantól biztos móka és kacagás a tekerés... kivéve mikor sarazás jön, mert akkor szopórollerezhetek megint, vagy 4x annyiért veszek egy crankbrothers pedált, ami akkora hogy nem is látszik mi az, de legalább lehet használni sárban is.

--

Wiggleről ha ezt a szállítási módot választom: "Standard Untracked Delivery to Romania by post" az biztonságos? kapok mellé trackinget?
Nem vagyok itthon, nem tudom átvenni jövő héten, szóval felejtős a futár, a postára meg megyek majd mikor van időm, csak az érdekel, hogy mivel ott írja h untracked, mi van ha elvesződik a csomag, hogy bizonyítom h nem kaptam meg?

[ Szerkesztve ]

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#141139) nagylaci32 válasza jjeahh (#141113) üzenetére


nagylaci32
tag

Igen, olcsón sajnos nehéz. Pl. a Fenix BC25R-t ajánlanám, de az ára nem mondható alacsonynak. Ez beépített akkus, így hát töltő is van benne. Állítólag a Nitecore BR20 hagyományos felépítésű, 18650-es akkuval használható lámpa lesz, speciális fejjel, bringás konzollal, akku és beépített töltő nélkül. Ennek ára remélem 10 ezer Ft közelében marad. Ezek már teljes értékű világítást adnak az éjszaka, korrekt üzemidővel.
Ez alatt én a bringaboltok kínálatát próbálgatnám. Szerintem előnyös, ha egy lámpa hagyományos elemmel üzemel, mert így könnyedén kitolható az üzemidő egy elem cserével. Ráadásul egy akkuhiba miatt sem kell kidobni a lámpát.

(#141140) nmate91


nmate91
tag

29errel volt már közületek valaki bikefittingen? Hova érdemes? 400km után is agyfaszt kapok, nem találom rajta a pozíciót, vagy a térdemet húzza nagyon, vagy a térdem mögött, a vádli tetejét.

(#141141) jjeahh válasza trialboj (#141138) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én mindenhol elmegyek már az SPD-vel, csúszós helyeken is pl. itt legutóbb nagyon beteg köves lejtők voltak. Sárban... hát igen, nehezebb becsatolni, de azért nem lehetetlen. Persze én multi release stoplit használok egyelőre, de szerintem majd idővel visszarakom a sima stoplit is.

Más: ha már wiggle, a haverinám viszonylag nagy értékben vásárolt onnan és lassan egy hónapja "úton van" a csomag. Írt a wiggle-nek, semmi reakció. Ilyenkor mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#141142) TayRol


TayRol
veterán

Ez is viszonylag túlárazott darab (400e)? Élőben szimpatikus volt, de amúgy semmi extra, bár a hajtás egész szimpi, az első villa már nem annyira. meg ez is nehéz...

Kb. mekkora súly az, ami egy ilyen kategóriájú biciklinél elfogadható? 11kg?

(#141143) trialboj válasza jjeahh (#141141) üzenetére


trialboj
őstag

Na háát ez remek hír...
Nem sürgős amit rendelek, de azért 2 hétnél tovább nem várnék.
Első körben megfenyegetném őket hogy minden termékre negatív feedback megy, + trustpiloton is lehúzom az oldalt, illetve Fb-n.
Utána paypalon nyitok egy case-t és jelentem hogy nem reagálnak, behazudom hogy valami fontos alkalomból 1 hete meg kellett volna kapjam a csomagot, mert ajándék lesz v mit tudom én, ekkora már csak jön valami reakció.

Amúgy nagyon kell figyelni, hogy mindenből legyen stockon mikor rendeled, biztos hogy elindult az a csomag? nem lehet hogy valamelyik vérhousnál áll, és várja hogy megérkezzen egy kis mütyür?

--

Az egy dolog hogy már nem félsz, de kellett márt hirtelen kicsatolj mert megcsúsztál pl? Vagy elvesztetted az egyensúlyodat és ki kellett volna rakd a lábad hogy visszanyerd? Ha ezek is mennek, akkor király vagy.

[ Szerkesztve ]

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#141144) nmate91 válasza TayRol (#141142) üzenetére


nmate91
tag

Szerintem kicsit túl van pörögve a súly téma, 12,3 kg bőven jó. Én ebben hagytam a kompromisszumot, amikor bringát vásároltam.
Bár ugyanilyen szettel vettem Cubeot, 270-ért, Reaction Pro, annyi hogy +1kg.
A villa, ha nem versenyző vagy, hanem hobbi xc-s, akkor bőven jó.

(#141145) 6030D válasza trialboj (#141132) üzenetére


6030D
Ármester

Nem ott megy be a víz, hanem a hajtókar és a csapágy között. Főleg ha van egy kis sár, meg fű, ami szépen el tudja tolni a gumi/műanyag tömítést.
Próbáld ki, hogy kiszárítod, és csak a középcsapihoz folyatsz vizet, meg tekered közben. Utána ha szétszeded, belül víz lesz. Ez ilyen, ha nagyon illesztenék, vagy tekerni nem tudnád, vagy hamar elkopna.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#141146) gabro0 válasza xy.zsolt (#141134) üzenetére


gabro0
őstag

Jelen :DDD Megvolt az SPD-vel az első álló helyben eldőlés. Kapott a cipő is egy új szellőzőt... mindjárt az első úton. A lábam is barátkozott az aszfalttal, szerencsére a pedálon és a cipőn kívül semmi nem sérült. Mentségemre szóljon, váratlanul megálltak előttem és kanyarodtam is.

Egyébként 10/10 ez a Specialized Torch 3.0. Nem éreztem, hogy rajtam van. Indulás előtt egyszer állítottam rajta, aztán már csak akkor nyúltam hozzá, amikor levettem. Az meg hogy húzni is lehet, álom. Sosem gondoltam volna mennyit tud adni.

(#141147) Napfénysüti

Ma már Szlovéniában vagyok, áttekertünk a Bohinji tótól a Bledi tóig. Mit ne mondjak nem csúnya a táj.
Ízelítőnek:

Més que un club!

(#141148) samujózsi


samujózsi
tag

Ti hogy viselitek, ha kerékpárúton/-sávban felbukkan egy motoros?

Tegnapelőtt a Margitszigetről az Árpád hídra jött fel egy yamaha vagy suzuki a biciklis/gyalogos feljárón, ki tudja milyen megfontolásból, tegnap az Andrássyn előzte úgy a dugóban àlló autókat az Operától a Bajcsy-ig folyamatosan jobbra indexelve, majd a kereszteződésben már balra fordulva egy. Mindkettő úgy, hogy majdnem fellökött...

Ez mostanában ennyire "természetes" dolog?

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

(#141149) jjeahh válasza TayRol (#141142) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Igény kérdése, így alaposabban belegondolva én 11kg fölött karbon xc-t nem vennék, szal 10.x kg, amiből még lejön a tubeless-el a belsők súlya és ha szerencsés vagy lemegy a bűvös 10kg alá :DDD . De ha ez fontos, akkor olyanokat ne is nézz, amin nincs minimum Reba teló. Mondjuk ennek Judy-val nem rossz a súlya, ez meg már teljesen okés. Ez meg hasonló súlyú, de már SID-el szerelték. A 12kg fölötti karbon montikkal nekem az a bajom, hogy szvsz már alu súly, a saját alu montim nehéz Recon-al, nehéz gumikkal és nagyjából max Deore felszereltséggel, sároson 12.9kg. Na most ha az alu montim, ami soha nem látott Rebát meg XT-t, ennyit nyom, akkor mi értelme egy karbon montiért ekkora extra felárat fizetni? :N . Szerintem egy belépő karbon árából valszeg simán kijön egy jobb felszereltségű hasonló súlyú alu monti és azzal legalább nem félsz, hogy ha elesel és megütöd, vajon törik-e a váz... Szal ha karbon, én 11kg fölé nem adnám, mert csak úgy látom értelmét.

trialboj: minden stockon volt, el is küldték :( . Köszi a tanácsokat!
Ja, sokszor kellett hirtelen kicsatolnom, a multi release stoplival mindíg sikerült. Normál stoplival az elején nem, de lehet már azzal is menne, majd kipróbálom, ha helyrejött a bordám.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#141150) samujózsi válasza jjeahh (#141149) üzenetére


samujózsi
tag

A 2010-es, össztelós montim (26"-os kerekekkel) volt 12.5kg a gyári adatok szerint. Aluvázas volt... ha egy karbon vázas ilyen tömegű, az már szerintem sem éri meg - feltéve, hogy igaz az az állítás, hogy a karbon sérülékenyebb az alunàl.

Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.