Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Hasaggymeg
Topikgazda
A zárókaron van állítási lehetőség,kipróbálhatod milyen feszesebb bovdennel.[link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
zodo
nagyúr
Persze, próbáltam és támasztottam már le párszor a gépet de arra gondoltam egy ilyennel nagyban megkönnyíteném a helyzetem mikor a másik oldalát is szeretném megtisztítani.
Talán annyi stabilitást ad hogy a folyosó közepére be tudom állítani és körbejárhassam max. az első kerék forog el valamelyik irányba.
szkink
aktív tag
Köszi az infót,de szerintem marad így,már hozzá szoktam hogy kicsit mozog,volt hogy zárva felejtettem és jól jött az a kis mozgás.
trialboj
őstag
Szerintem te is tudod, de azzal hogy apránként cserélgeted az amúgy nem tönkrement alkatrészeidet vadi újra, legalább másfélszer annyit költesz a bringádra mint amennyit amúgy megér.
Persze tudom hogy nem opció mindenkinek újat venni ha "kinőtte" az aktuálist, de azért azt megkérdezném hogy nem lenne több értelme azt a pénzt amit pl most első kerék cserére akarsz költeni, eltenni, és nyáron egy túrába fektetni ahol jól szórakozol, és ezen se nem javít se nem ront a géped súlya ami vagy 13,7 vagy 12.9 kg.
Illetve a hátadon amúgy is ott a táska benne egy lazán 1 kilós fényképező
Amúgy a vázad milyen évjárat? is is valami hydro formed modell? Mert mint súlyban mint kényelemben az jelentené szerintem a legnagyobb előrelépést. Egy első kerék cserét szerintem nem sokan vesznek észre, ha nem saját maguknak cserélnék ki, aztán lehet tévedek.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezen gondolkodtam én is,de kétlem egy kizárt állapotban kapott komolyabb ütéstől az a 3 mm mentené meg,azt a belső védelem (már amelyikben van) hivatott megtenni.
trialboj...igen,de ez is olyan mint annyi minden más,ha egyszer elkap a gépszíj,akkor egy ideig ez lesz a főmenü...aztán elmúlik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
deny330
aktív tag
+jjeahh Egyenlőre annyit csináltam, hogy kivettem a betétet és átcsiszoltam egy picit. Most a vonyítás elmúlt, valamivel jobb lett a fékerő is, de még mindig elmarad a hátsótól. Vasárnap megyek egy nagyobb kört haverral, addig használom így, aztán remélem hogy bekopik és jó lesz.
[ Szerkesztve ]
szkink
aktív tag
Ebben igazat adok,de egy kisebb-nagyobb földutas kátyúnál jól jöhet
Akkor Kerékpárdiszkont a Lehel-Kadocsa sarkán.
Més que un club!
ZolkoW
őstag
nem merem ajánlani senkinek, de mástól is hallottam már, és nemrég én is csináltam, hogy lánggal kiégettem a betétből az olajat. szerintem légtelenítéskor kapott, mert olyan volt a féktest is, az egyik, amikor visszahoztam szervizből. Na mondom, ezt legfeljebb kinyírom, rosszabb már nem lesz, kipörköltem belőle. Gyári Ice-tech (asszem fémes) betét, azóta megint elégedetten használom. Ha öblögeted féktisztítóval, vagy mással, arra figyelj, hogy alapos legyél, mert ha kicsit olyan marad a féknyereg belül, megint összekenheti, aztán semmit nem értél el. szóval én adagoltam gazdagon, hogy jól kimossa belülről is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
jjeahh
nagyúr
Az apránként cserélgetésnek van egy olyan előnye egy új bringához viszonyítva, hogy nem ülök itthon évekig pénzt gyűjtögetve, hanem tekerhetek
Az első kereket nem csak a súly miatt akarom cserélni, kb ezek az indokaim:
- súly, szerintem az első keréken, telón érzed meg a legjobban, máshol nem annyira
- tojás van benne, néhány küllőm recseg-ropog, nem bízok benne, szerintem túl voltak húzva
- gagyi az agyam
- legyen az első-hátsó kerék egyforma
- kéne egy téli kerékszett hóban terepezni, amin szegecses gumi van, a régi kerekek felújítva újrafűzetve jók lesznek erre a célra
A fényképezőm milc, szal nincs 1kg és az akciókamerámnak hála ezután ritkán lesz nálam
A váz asszem 2012-es, én használtan vettem 2 éve, bár újszerű szinte gyári állapotban, semmi nem volt rajta kopott, úgy nézett ki, mint amit hajtottak egy hónapig, aztán fűtött garázsban tartottak. Ja, egyetértek azzal, hogy idővel a kopó alkatrészeket ha cserélgetem a többszörösét is rákölthetem, de melyikre nem? Emiatt még nem váltom le addig amíg nem érzem, hogy valami korlátoz és zavar rajta, vagy nem nyerek lottón . Bár a régi montis haverinám tavaly, amikor a montija már nagyon koszos és tenénsz*ros volt, nem mosta le, hanem inkább vett újat... lehet így is .
deny330: Első blikkre én is csak ennyit csináltam, reméltem, hogy bekopik, aztán a hegyen ki kellett cserélnem a betétet, annyira vonyított. Szal ha van tartalék betéted szerintem vidd magaddal.
Hasaggymeg: Ja, ez ilyen, de szerintem azért értelme is van, reggel utánnanéztem és gyárilag, azzal a pedállal amit adtak hozzá, a szarvakkal amik rajta voltak elméletileg kb 15.5kg volt, 3kg súlykülönbség azért nem semmi
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
deny330
aktív tag
Ez nálam maximum öngyújtóval lenne kivitelezhető, hirtelen nem is tudom lenne-e eszközöm ilyen módszerhez. Egyébként köszi a tippeket.
(#130461) jjeahh: Sima organikus betéttel vettem, más nincsen egyenlőre. Akarok viszont venni hozzá egy szett fémes ice-tech betétet, ha nem oldódik meg ez a probléma az első féknél akkor lehet még jövőhéten kicserélem és nem várom meg amíg elkopik.
[ Szerkesztve ]
trialboj
őstag
Az utolsó amúgy remek ötlet, főleg hogy ott nem 2 hét a tél.
De ha az egy 12es váz, és te azért olvasol erről eleget, akkor azt pl nem értem hogyhogy nem azt cseréled le legelsőnek, mikor egyértelművé vált még nekem is akit nem érdekel a tech része annyira, hogy egy 18as geó odaveri még az én 15ben kiadott vázamat is, pedig ott csak 3 év a difi.
Nem gondolod hogy sokkal de sokkal jobban éreznéd magad a nyeregben, ha szereznél pl bikediscountról egy akciós vázat 2-300 euróért?
Én szeretem a bringámat és elégedett is vagyok vele, de az mondjuk kicsit zavar, hogy egy modernebb váz, lehet annyival kényelmesebb lenne, felfele vagy lefele, hogy megérné a váltást. Másra valahogy fáj költeni, nem érezném magam jobban ha xtr felirat lenne a váltón, mert a mostani sem határol be. Persze arcoskodni lehet vele, de abból azért már kinőttünk. (lehet nem a legjobb példa, nem tudom milyen váltód van, de gondolom xt, szinte minden bringán az van, ami nem a hyperből jön ki)
És akkor itt kérdeznék is egyet hogy alátámasszam v megcáfoljam magam, nekem a régi XT váltóm van, amiben nincs clutch, ha lecserélném egy m7000-es slx-re, az jelentene bármi előnyt, váltás vagy használtat tekintetében, azon kívül, hogy a clutch miatt kevésbé csörögne a lánc... illetve ha elöl is van váltóm, akkor talán még ez sem igaz?
(#130457) deny330
Én mindenképp javaslom, hogy csap alatt folyó víznél dörzsöld össze a két fékpofát valami zsíroldő szerrel a pofákon, és figyeld mennyi koszt kimos a szemcsék közül.
Ha ez megvan, az első hosszabb ereszkedésnél ahol féket használ felhevül, és kiszárad szépen, onnantól rendben kell legyen, hacsak nem szennyeződött nagyon.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Massmurderer
őstag
Más elönye is van neki Pl. ha alkatrészeket cserélgeted,még kibir jópár évet,nem kell új bicot venni.Hasolót gondoltam énis a kerekek miatt,de aztán mégse.Racsnis rendszerrel nem akarok szarakodni már.Azért ha van tartalék cucc,az meg csak jó.
ZolkoW
őstag
én is hajlamos voltam azt gondolni, hogy egyben mennyivel olcsóbb bicót venni, de ez addig igaz, ameddig létezik az a modell, amin nem cserélnél semmit
Csábít is sokszor, a kinézett gravelt is akciózzák mindig.. más kormány, más nyereg, más kerekek, más hátsó sor, más fékkar, mint amit amúgy vennék rá. És akkor nekem nincsenek is 40-60 ezres nyergeim, de ha összeadom, már nem olyan fényes a helyzet.
A kulacs víz / hátizsák / fogyjál le érvelés ott sántít, hogy ezeket ugyanúgy elhagyhatja könnyű biciklin is, és akkor ugyanannyival könnyebb :-P
Akinek nehéz biciklije van, kevesebbet igyon?
Ha hosszú távra faja kereket vesz, akkor később cserélheti a vázat, és megtartja a kereket.
Én is úgy terveztem, hogy az olcsó kerékszettem megtartom, jó lesz a leendő vázamhoz. De van jelentkező az eladó vázamra, aki mégis kerekekkel vinné, akkor nem lesz kerekem. De ha veszek, már inkább jobbat veszek, és addig kihúzom egy kerékszettel, mert szerencsére átadapterezhető a két váz között, szóval ha így lesz, 3 vázban is lesz használva ugyanaz a szett.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
(#130466) Massmurderer válasza Massmurderer (#130464) üzenetére
Massmurderer
őstag
[link] Ilyet tettem most fel.11-32T
6030D
Ármester
Nem, olyat akartam, aminek lehet, hogy a kocsiban kevesebb helyet foglaljon, de nem találtam (meg gondolom 3x ennyibe kerülne).
Nem fogod csavarozgatni, mert az alsó két csavar fogja össze a lábakat és a függőlegest, de ha az egyik jobban meg van szorítva, a másik lötyög, és a lábak is. Egyszer belövöd és úgy hagyod. Lazulni nem fog, mert műanyagbetétes (vagy hogy hívják?) az anya.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
jjeahh
nagyúr
Az új váz miatt valszeg telót is kéne cserélnem, amivel együtt már lassan ott vagyok, hogy vehetek egy új bringát egy jó akcióban. De amúgy ez eszembe sem jutna, geo ábrák alapján kb. be lehet lőni, hogy milyen a vázad geója és az enyémmel semmi gondom nincs. Oké egy modern csúcs Specivel nem vetekszik de rendben van, bőven akadnak 2019-es gépek, amiknek szarabb a geója, szal pár éve is voltak jó geók, most is vannak sz*rok.
Semmim nem XT amúgy, a hajtókar integrált Acera, a fogaskoszorú Alivio, középcsapi Saint, hátsó váltó Deore, fékek szintén Deorek... Gondolom ha kopik valami és cserélem XT-re vagy valami jobb Sram-ra, azzal megint faragok a súlyból, pont ezért örvendek a 12.x súlynak, mert nagyrészt belépő-középkategóriás alkatrészek vannak rajta, bármelyik kopó cuccot cserélem jobbra, valszeg még lejjebb fog menni a súly
Amúgy ha már új bringa, egy hete már GT-k is kaphatóak nálunk az egyik boltban, egy ilyen ki van állítva, b*romira jól néz ki élőben, elfogadnám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
StLui
veterán
Nekem az ilyen hardtail bringák tetszenek a legjobban aminek a felsővázcsöve tovább fut a támvillában. (jól írtam ezeket? )
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
6030D
Ármester
Azokat a háromszögeket sohasem fogom megszeretni a GT-ken.
StLui: sok ilyen van, de általában M-es méretig adja ki szépre. Utána már húzni kell felfelé.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Fetz
csendes tag
Köszönöm! Érdemes/kell hivatkozni rád, vagy mondani titkos jelszót? Holnap egyébként nyitva lesznek? Mert Agárdon pl. nem.
[ Szerkesztve ]
bringasisti
őstag
Ha hivatkozol akkor + egy tízes
BENEFON DELTA--------N8
ZolkoW
őstag
most jött szembe, nem gyenge: [titán gravel/MTB vázszett villával, Rohloffhoz/szíjhoz]
árban sem lehet mondani, hogy rossz lenne, hasonló egyediben gondolom kétszeres árnál kezdődne.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
IMIIKE1998
őstag
Sár is volt rajta. De amúgy a fék hülye kialakítása miatt tényleg csak 2 mm hely van. Pedig a vázban lenne hely.
[ Szerkesztve ]
#68216320
törölt tag
Az létezik, hogy ezen az egyszerű féken nem lehet állítani a fékpofák helyzetét? A tárcsa hozzáér a külső (váztól távolabbi) fékpofához és azt szeretném valahogy kiengedni picit. Még nem csináltam ilyet, valami állító csavart keresnék, de úgy nézem az imbusz-os csavar egy tengely amit ha kiveszek akkor a fékpofákat eltávolíthatom. Tudnátok segíteni, hogy ezen a féken melyik csavart állíthatom?
#68216320
törölt tag
Kozben jobb otletem nem leven a vazon lazitottam fel a csavart es az egesz fek helyzetet kivittem 1mm-t. Most jonak tunik.
Massmurderer
őstag
Fékpofa azon nincs.Fékbetét van csak.Az adapteren tudsz állitani ha az egyik betét pl hozzáérne a tárcsához,mivel ovális furat van rajta,pár mm-t lehet befelé-kifelé mozditani.Max. annyit tudsz csinálni hogy ami a betétek közt van rugó,széthúzod-összenyomod picit.Tárcsás féken nem sokat lehet állitgatni
StLui
veterán
Erre nem is gondoltam! AZt hittem minden méret egyforma kinézetű.
Azokhoz a 3szögekhez tényleg nagyon ragaszkodnak, de itt nagyon pici
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha jól számolom az 300e forint körül van,ami nem is rossz feltéve az a frünö simáno legalább Deore,és a sajámárkás hajtómű is hozza azt a szintet.Azért röhej úgy jellemezni egy féket,hogy hidraulikus Shimano.
PeachMan...nem kapsz választ időben,így magad kényszerülsz rájönni dolgokra. ...a betéteket nem lehet állítani,kivéve az egyik betétet mozgató mechanikus tárcsafékeket,hidraulikusnál ha a dúgattyúk jól mozognak és a kerék is rendesen helyén,akkor a féktestet kell ráállítani a tárcsára.
GT...én sem szeretem azt a triple triangle frame design-t,ami tulajdonképp a GT névjegye.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#130480) sebgutkopf válasza Hasaggymeg (#130342) üzenetére
sebgutkopf
őstag
Már sokszor gondolkoztam rajta, hogyan lehetne az első villára minél közelebb a tengelyhez felszerelni egy kamerát.
Alsó vázcsőről is jó perspektíva lenne, de azt vagy én rúgnám le véletlenül, vagy egy első kerék által felvert kő. Vagy egy sípcsontra, esetleg boka fölé felrakott előre néző kamera
Lenti perspektívából, ha nem látni át az ugró felett egész más arányok alakulnak ki.
Arc videót azért nem ígérek, nem tudom vállalnám-e a fejemet ilyen helyzetekben.
sebgutkopf
őstag
A súly, sérülékenység és plusz akksik kezelését kikerülve döntöttem úgy, hogy megspórolom a gimball árát, és inkább lecseréltem a hero 4-et (eladtam) egy hero 7 black-re. Nem bántam meg.
Áttétel:
A 32:50 az valóban elég durván könnyű fokozat. Ha nagyon spórolni akarok az erőmmel csak akkor használom, egyébként lényegében fölösleges.
Ellenben nem kell annyira félni az 1x rendszerektől. A 32:10 áttétellel még 40 km/h fölötti sebességnél is bele lehet tekerni. Többet számít az az egy fog különbség a korábbi legkisebb 11-hez képest, hogy van 10.
Aki erősebb és tényleg fölösleges neki a 32:50 áttétel, az meg simán használhat elől 34T tányért.
[ Szerkesztve ]
Toobee
veterán
Még nem használtam Eagle sorral szerelt gépet, de úgy érzem jobb lett volna ha nem mennek fel 50-ig, 46 elég lett volna, ugyanis az rémlik, hogy a következő fokozat az 42-es, ami meg stimmel a 11-es sorral. Én kisebb átfogás, jobb elosztás felé hajlanék. Nekem jól jönne néha 44-46 a 32T mellé, de ha azt növelem meg 34T-re egy Eagle esetén, akkor azzal azt értem csak el, hogy az 50-es tányér is használható, a 42 meg lehet, hogy túl sok, tehát megint csináltam egy szar fokozatot. Ti hogy látjátok?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Drága a Hero 7-es
Hasaggymeg: Tényleg sehol nem ír többet róla, csak, hogy shimano
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
StLui
veterán
Inkább arról írj mi a helyzet Kalnicán?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
zodo
nagyúr
Köszi az infókat!
(#130486) Hasaggymeg válasza sebgutkopf (#130481) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Nekem egy 36/50 körüli párosítás lenne ideális áttételekben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Fetz
csendes tag
Akkor mindenképp, és megmondom, hogy azt üzeni, ő állja a felárat!
sebgutkopf
őstag
Ahol így kell menni ott talán már energia takarékosabb, ha a hátamon viszem fel a gépet, az se lassabb időben. Kivéve, ha a minél több kalória égetés a cél, vagy a trial-ozás.
FIREBLADE78
addikt
Pont egy fullyt vennék,attól függetlenül,hogy nincs nehéz terep a közelben. Nekem kín szenvedés egy xc is murvás,hepe-hupás úton is. Töltés ereszkedni ezzel is tudok,de ez sem vmi húdefasza. Lehet túl kényes a seggem,nem tudom. Ha olyan helyen laknék,mint te,biztosan fullyt vennék. Persze ez függ a money-tól is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
sebgutkopf
őstag
De jó kedvcsináló videó ez is!
Persze 15-én vacak az idő mint mindig.
IMIIKE1998
őstag
Na ma teszteltem a nyeregcsövet a montin(kopp-kopp-kopp) és ha jól ráhúzom, akkor nem csúszkál. Fura, hogy ugyanez volt a lila vázammal is. Ha jól meghúzom, akkor nem csúszkál, de recseg, gondolom nem pontos a méret.
(#130492) FireKeeper válasza IMIIKE1998 (#130491) üzenetére
FireKeeper
nagyúr
rossz topik
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
sebgutkopf
őstag
Igen az 50 alatt a 42 a következő, ami már önmagában is egy elég könnyű fokozat, kisebb ugrást lehetne csinálni 48-ra (a 46 nem illik bele, mert előtte a 36-42 váltás már 6 fog különbség). Viszont a 48 esetében nincs meg a fontos 500% a marketingnek. Ez pedig fontos faktor, lám a shimano-nál az XTR így lett 10-51 a hátsó, hogy 510% legyen.
Az áttétel kalkulátorok szerint a 32:50 áttétel hozza a sokak által igényelt 24:36 (kisebb keréknél), vagy 22:36 (nagyobb keréknél) könnyű áttételét.
Szóval 48-al lehet jobb lenne hátul az 50 helyett, de ezt se megerősíteni se megcáfolni nem tudom tapasztalat hiányában. Viszont maga az eagle rendszer az baromi jó. Ha valaki nem versenyző, akinek pedálfordulatról szól minden és 1-2 fogas lépések kellenek, akkor az 1x rendszer zseniális. Sok teszt úgy megy le, hogy el is felejtik a drága bringát méltatni csak azt mondják, de kényelmes megoldás ez az 1x12!
Eldönteni azt, hogy kinek mi jön be csak a személyes próbával lehet. Próbáld ki egy tesztnapon, akkor kiderül bejön vagy sem.
(#130494) sebgutkopf válasza Hasaggymeg (#130486) üzenetére
sebgutkopf
őstag
Erős vagy!
Nino Schurter megy 38T-vel elől az eagle rendszerrel.
Egyébként ha nem cél a hosszú órákra spórolás az erővel, akkor terepen a lendület megtartásához tapasztalatom szerint a 32:36-nál könnyebb fokozat nem igazán kell. Azzal már mindent meg lehet mászni 20+%-okat is, ahol nem elég, ott ugyis hanyatt esik az ember. Könnyebb fokozatban meg annyira lelassul az ember, hogy kövek között ott már nehéz egyensúlyozni és arra megy el az erő a tekerés helyett.
6030D
Ármester
Szerintem is az 500 % volt a lényeg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Toobee
veterán
Sajnos nem tudom. Váratlan dolog miatt le kellett fújnom a dolgot
(#130493) sebgutkopf: nekem most 11-es SRAM rendszerem van, ezért kezdtem bele a fotelbringázásba.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Hát ti engem tutira állva hagynátok felfelé, nekem nagyon kell a 22-34, ami 1x-en 32-50-nek felel meg. Ez is bizonyítja mennyire gyenge vagyok .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
cobranco
csendes tag
A horvát „Tordai hasadék”,a sziklamászók paradicsoma,a gyalogtúrázók mekkája.Természetesen a Paklenica-kanyont kalandoraink is kötelező feladatként behúzzák,már amennyire ez kerékpárral lehetséges.A folytatásban,néhány csobbanással megfűszerezve, akaratukon kívül áttekernek egy háborús zónán,majd egy Zadari szeméttelep feltérképezése után az események nem várt fordulatot vesznek…”
Horvát tengerpart 4.rész: "Paklenica Nemzeti Park" 2018. FullHD 1080p
Útvonal:
Seline/Camp Igor/-Starigrad-Velika Paklenica szurdok-Modric-Jasenice-Moslenica-Posedarje-Islam Latinski-Policnik-Morvica-Zemunik Donji-Sukosan-Bibinje-Zadar
Képes túrabeszámoló:
[link]
Térkép:
[link]
Kellemes hosszú hétvégét!
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
IMIIKE1998
őstag
Amúgy nálunk már dugig vannak bringákkal a szervizek.
Aki most akarja vinni, az lehet úgy meglepődik majd, mint én.
Nekem azt mondták leghamarabb jövő héten tudják bevenni szervizre.
Hasaggymeg
Topikgazda
...vagy a hegy hosszabb arrafelé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg