Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Pttypang #56594 üzenetére

    Attól függ milyen rendszer, a felhúzó csavaroknak tartó szerepe nem sok van, szinte semmi, azokat zsírozni kell hogy ne kattanjon előbb a kulcs, utána már a felszoruló hajtókar tart. A többi fajta kötés meg rugalmas, amelyiknél két imbusz szorítja rá egy bordázott tengelyre a megszakított folytonosságú hajtókart pl. ezeknél az a két acél csavar esetleg titán, rugalmasan köt, tehát annak nem illik kilazulni. Én eddig egy SLX belső csavart láttam kilazulni, de ott is mertem feltételezni hogy nem lett elégszer a csavarokon körbe kattintva a kulcs.
    Ha nincs megfelelő nyomatékkal meghúzva, akkor a hajtókar nincs eléggé felhúzva a tengelyre, vagy nincs eléggé rászorítva, ez fail.. le fog mászni, és azzal a lendülettel tönkre is megy, ha nincs nagy szerencséje a tulajdonosnak. Ha folyamatosan lelazul, akkor az a kapcsoló felületek deformitásából adódik, akkor a puhább alkatrész általában elhagyja magát, és mehet a fémhulladékba.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés