Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Pttypang #56594 üzenetére
Attól függ milyen rendszer, a felhúzó csavaroknak tartó szerepe nem sok van, szinte semmi, azokat zsírozni kell hogy ne kattanjon előbb a kulcs, utána már a felszoruló hajtókar tart. A többi fajta kötés meg rugalmas, amelyiknél két imbusz szorítja rá egy bordázott tengelyre a megszakított folytonosságú hajtókart pl. ezeknél az a két acél csavar esetleg titán, rugalmasan köt, tehát annak nem illik kilazulni. Én eddig egy SLX belső csavart láttam kilazulni, de ott is mertem feltételezni hogy nem lett elégszer a csavarokon körbe kattintva a kulcs.
Ha nincs megfelelő nyomatékkal meghúzva, akkor a hajtókar nincs eléggé felhúzva a tengelyre, vagy nincs eléggé rászorítva, ez fail.. le fog mászni, és azzal a lendülettel tönkre is megy, ha nincs nagy szerencséje a tulajdonosnak. Ha folyamatosan lelazul, akkor az a kapcsoló felületek deformitásából adódik, akkor a puhább alkatrész általában elhagyja magát, és mehet a fémhulladékba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest