Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz t-bali3 #5084 üzenetére

    Lényegében igen, erről van szó!
    Keresztbe váltást azért nem szabad, mert a lánc nem szereti ha ily módon van terhelve, hamarabb kinyúlik, könnyebben elszakad. Valamint a lánckerekeket oldalról is koptatja, ezáltal elvékonyodnak, élettartamuk lecsökken. Továbbá a hátsó váltó rugóját vagy túl feszíti, ami koptatja a görgőket és a rugónak sem tesz jót, vagy túlságosan lazán hagyja, amitől laza lesz a lánc, könnyen leeshet, csapkodja a vázat, váltás teljesítmény leromlik. Aztán még meg lehet említeni olyat, hogy ha naggyal hajtasz nagyot fölöslegesen, akkor nehezebb is hajtani a kerékpárt, valamint ha kicsivel hajtasz kicsit, akkor jobban is koptatod a lánckerekeket, mert minél kisebb egy lánckerék, annál hamarabb kopik el. Tehát ha kímélni szeretnéd a hajtást és magadat, válassz olyan áttételt amivel kényelmes tekerni, vízszintes úton folyamatosan van egy 80 as pedálfordulatszámod legalább, a láncvonalad legyen minél párhuzamosabb a bicikli középvonalához, fölöslegesen ne hajts kicsi lánckereket, és használd ki az áttételeket, időben mérd fel előtted a terepet hogy ha emelkedő jön akkor elől készítsd be a megfelelő tányért, mert azt terhelés alatt a legrosszabb módosítani, majd hátul is gondolkodj előre hogy korrigáld az első váltást, majd szépen a terhelést picit elvéve váltáskor pakold hátul a fokozatokat egyenként úgy hogy a pedálfordulatot tartani tudd.

    B-L-A-C-K
    Ez tényleg alig használtnak tűnik! Én kb 70 ért raknám fel, aztán lehet alkudni. De egyébként ezt nem érdemes eladni, mert 60 körül újba egy tömeg gyártott gagyit kapsz, ezen meg az alkatrészek többsége még az örök élet meg egy nap számára voltak tervezve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés