Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Tin
veterán
Múltkor valaki kérdezte, hogy mi van, ha túlcsepegteti a csöpis waxot, és azt mondtam, hagyja fent nyugodtan, majd lekopik/lepereg. Ami amúgy igaz is, kivéve, ha valaki (én) extrém módon meg akarja spórolni az újrasmoove-ozás előtti normális tiszítítást.
Újrakenés előtt javasolt nem csak a láncot és a váltógörgőket áttörölni, hanem a kazetta lánckerekeiről is leszedni a felesleget, különös tekintettel a lánckerekek közé beülő gyurmára.
Tegnap gyors törlés volt csak újracsöpi előtt, kicsit korábban és kicsit több is ment rá, mint kellett volna, és ma egész úton azzal szenvedtem, hogy a kisebb hátsó lánckerekeken vagy nem váltott sebességet, vagy néha ugrott a lánc. A láncnak semmi baja, szokott ilyen lenni friss csöpögtetés után 10-15 percig, amíg "ragad", de ennyire extrémen még soha. Oké, volt vagy 5 fok induláskor, de hogy 40 km után is ugyanúgy figyelni kell, hogy a helyére menjen a lánc, olyat még nem tapasztaltam.
Most voltam lent megpucolni a kazettát. Összesen 1 cm3-nyi felesleges gyurmát szedtem ki a hátsó lánckerekek közül, az alsó 4 fogaskerék közötti vájatban 3 mm-es magasságban állt a gyurma, ami egyrészt "odaragasztotta" a láncot (ezért váltott nehezen), másrészt néha fel is feküdt a gyurmára a lánc, ami nem engedte "beülni" a láncot a helyére, ezért is ugrott nagyobb terhelésnél.
Még mindig nem jöttem rá, hogy mi a tökéletes munkafolyamat erre a csöpizésre. Egyszer minden jól sikerül, egyszer meg túl sokat kell szórakozni vele. Egyszer nem csöpög le sehova, máskor minden tiszta Smoove lesz a csepegtetás végén. Egyszer extrém sokáig bírja a cucc, máskor meg 150 km után hallom, hogy csepegtetni kéne. Kíváncsi leszek az új hajtás hogy bírja majd a csepegtetést.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Samsung Galaxy A41 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PLAYSEAT Challenge + CSL DD Ready2Race Fanatec Bundle