Hirdetés
- ALZA vagy eMAG?
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mennyi az AnTuTU maxija a POCO X6 PRO 5G-ben a Mediatek Dimensity 8300 Ultrának?
- Hiányzik a gamer érzés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmate91
tag
válasz xy.zsolt #166583 üzenetére
Ja, gravel zsebbe nyúlós.
Amúgy én úgy voltam vele, hogy inkább zsebbe nyúlok a hidro tárcsafékért, akkor már legalább minimális értelme van többet fizetni egy gravelért, mint egy országútiért. Mert amikor egy mechanikus tárcsás, négyszögtengelyes, Claris szettes full alu 12 kilós gép 250-300 közé esik, na az tényleg pofátlan. Egyébként itt rejlik a megoldás, a hidraulikus outi fékváltókarok nem voltak kezdetben Ultegra, aztán 105 szint alatt, ezek húzták fel úgy az egész gravel kategóriában az árakat. Aztán így maradt, mert kell az embereknek. Üzlet
Viszont nekem a tetszik gumik nyújtotta plusz kényelem, számít hogy nem kell sakkozni a szar utak miatt és hogy nem rázza szét annyira a belemet.
1x rendszer mellett meg találtam egy jó érvet: könnyebb takarítani
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest