Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#289251) dom1n0


dom1n0
senior tag

Rendeltem én is hirtelen felindulásból 2 betétes gatyát aliról, addig ajánlgattátok itt múlt héten :D
Egyik ez volt: [link] , akciósan kb 3500ft csaptam le rá, nagyjából szerintem annyit is ér minden rosszindulat nélkül, fura szabás, főleg a betét mérete elhelyezése érdekes, tegnap egy laza görgőzés alapján ez maximum a vésztartalék tartaléka lesz a szekrény mélyén... :(

A másik Sebestyén által ajánlott [link] Ykywbike, ez meglepően jó minőség szerintem, kidolgozottságban, betét ügyben első blikkre felveszi a versenyt a komolyabb gatyákkal, persze majd 1-2 hosszabb tekerés után derül ki a betét milyen benne.
Ezt 25$-ért vettem, most 22.5, ergo jól átbasztak :D

[ Szerkesztve ]

(#289252) chubby2o6 válasza 6030D (#289249) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Ha érdekel, megbótolhatjuk :) .
Másik telón is alis matrica van, semmi baja, nem hámlik, nem fakul, minden oké vele, asszem ezt mástól rendeltem, majd kiderül, milyen.
Tudok feltenni Shimi sort is, csak vennem kell az agyhoz egy MS hubot, 50-60 euro, még mindig gazdaságosabb, mint eldobni egy felében elkopott sort. A GX-nek volt(van?) egy nem túl jól sikerült szériája, szidják a userek, mint a bokrot.

(#289253) ReFleXx válasza ZavaBalazs (#289231) üzenetére


ReFleXx
addikt

kiraly :R , mar kezdtem aggodni, mert alig par mililiter maradt a flakonban :D

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#289254) Lacerta válasza jjeahh (#289250) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Ezt meg én nem értem, porvédős kónuszos kerékcsapággyal 20+ ezret lementem, mondjuk igaz, hogy évente átzsíroztam meg beállítottam. Pár perc alatt megvan a beállítása, mondjuk az évek meg a rutin biztos számít benne. :)
Kerékben sosem volt iparis agyam, ott nem tudom, milyen méretű csapágy megy bele, és az mibe fáj, felteszem ott is vannak lehetetlen méretek aranyáron, de ezek szerint léteznek járatos méretekkel szerelt agyak is.
Középcsapágynál viszont egyáltalán nem éri meg kicserélni a csapágyakat

(#289255) ReFleXx


ReFleXx
addikt

Mi lehet a kulonbseg a két QR kupak kit között? Elvileg mind a kettő jó a 370-es agyhoz microspline-os freehubbal.

[link]
[link]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#289256) Hasaggymeg válasza chubby2o6 (#289244) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Árgus szemekkel figyelem mikor hibázik végre a zikszté. ;] ...ami a kopást illeti terepezni kell, rendeltetésszerűen használni azt a bringát és akkor nem csak a kicsik fognak elkopni...vagy te vagy az Nino, és 10-es lánckerékkel mászol a 15%-os szikláson, gyökeresen is? :DDD

#289248
Lacerta...tényleg drágák, én is megdöbbentem, pedig korábban már vásároltam vagy 2x és emlékeim szerint azok fillérek voltak. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#289257) chubby2o6 válasza Hasaggymeg (#289256) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Nekem a legközelebbi terep is sok-sok km aszfalt, szal a kicsik akkor is gyorsabban kopnának.
Vegyél AXS-t, veddmegveddmegveddmegveddmegveddmegved. . . a többit tudod ;] :DDD

(#289258) Hasaggymeg válasza Lacerta (#289254) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Mivel hozzáértőnek tűnsz annál zavaróbb számomra, hogy "iparis"-nak nevezed a zárt csapágyat. Én nem értek annyira hozzá, de szinte minden csapágy ipari, vagyis nagyon kevés kézműves csapágy létezhet, legtöbbet ipari körülmények között gyártanak. :R

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#289259) ReFleXx


ReFleXx
addikt

Most rendelheto Rose-tol Count Solo 1. 500eur + shipping
[link]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#289260) Dark Archon válasza ReFleXx (#289259) üzenetére


Dark Archon
addikt

Király lenne, de kinyírna az asszony egy 3. bringával. Meg mi a fene 14 kiló ezen? Ennyire kőnehezek a kerekek? A 3*10-es tank Nature EXC-em könnyebb.

szerk.: ja, kónuszos Shimano kerekek :O

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#289261) Hasaggymeg válasza chubby2o6 (#289257) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nekem a legközelebbi terep is sok-sok km aszfalt,...akkor felmerül a kérdés, minek terepkerékpár. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#289262) mauimagic válasza Hasaggymeg (#289258) üzenetére


mauimagic
aktív tag

"iparis"-nak nevezed a zárt csapágyat
úgy érted, az egysoros mélyhornyú golyóscsapágyat? ;]
Ez olyan, mint a sarokcsiszoló=flex, zavaró, de lehetetlen megváltoztatni.

(#289263) torma1981 válasza ReFleXx (#289259) üzenetére


torma1981
veterán

Szia. Ez jó bicaj? Ahogy nézem egész jól felszerelt bicaj.

(#289264) Lacerta válasza Hasaggymeg (#289258) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Csak a topic tolvajnyelvét használom a közérthetőség kedvéért. :)

Ipari = szabványosított, katalógusból választható, kereskedelmi forgalmazású gördülőcsapágy.
Az ipari csapágy nem okvetlenül zárt, sőt, léteznek olyan kialakítások amiket nem is lehet zárt kialakítással elkészíteni.
Sőt maga a "zárt" kifejezés sem helytálló, mert léteznek nyitott-, porvédőlemezes-, és tömítőtárcsás csapágyak.

Ha most megnézem a Deore kónuszos agyaimat, azok önmagukban nyitott, kosárszerkezet nélküli ( =telegolyós ), egyedi méretű ferde hatásvonalú golyóscsapágyak. Ugyanakkor teljes értékű külső tömítőrendszerrel van ellátva az agy ( ajakos súrlódó tömítőtárcsa + labirint porvédő ), tehát innen nézve zárt, csak nem a csapágyba van integrálva a tömítőrendszer, hanem az agyba.

(#289265) Ringman válasza ReFleXx (#289259) üzenetére


Ringman
nagyúr

Ez gyorszaras, ugye?

(#289266) Weareus válasza 6030D (#289207) üzenetére


Weareus
addikt

De, kb. az. Nagyon köszi. Akkor már csak egy szakit kell szerezni, aki kibányássza a beletört részt.
Szerencsére van összeköttetés.

Más: ha minden igaz, most hozza a futár a Formula R1-es fékjeimet, ami a Hope tech evo 2-őt fogja váltani..., igaz, ez utóbbi egy atomvillanás, ahogy fog, de súlyban is... :U

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#289267) Hasaggymeg válasza Lacerta (#289264) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+#289262
mauimagic...tehát a kónuszos és zárt csapágy megnevezés lefedi a kerékpár kerékagyakban használatos 2 rendszernek 95%-át és sokkal közelebb áll a valósághoz mint az ipari megnevezés...vagy nem? :F A flex az más, amint a nikecell, vagy ytong, ahol egy túlterjengős márkanév helyettesíti a termék valós megnevezését. Az angoloknál pl. minden porszívó húvör, sőt a porszívózás igét is a Hoover márkanév kölcsönözte nekik. :D

#289265
Ringman...az...de 200e forintért mit is akarnánk? :F ...ugyanakkor ha így haladunk lesz karbon is annyiért. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#289268) Weareus válasza f4lcon (#289208) üzenetére


Weareus
addikt

A képen a 2-es jelű tört bele. Most nincs nálam, de majd otthon megnézem, ill. teszek mèg fel fotót. :R

Bocs a dupláért.

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#289269) User_2 válasza Lacerta (#289264) üzenetére


User_2
tag

ehhez hozzátenném, hogy nem minden kerékpárban használt iparinak mondott csapágy kapható kereskedelmi forgalomban.

ez inkább az alacsonyabb árazású kerékpárok középcsapágyában található, ami sokszor monoblokk-nak mondott. kb 3-5000 ft-os áron.

kinézetre ipari, zárt, talán szabványosított is. pár mm-rel tér el az általánosan bevett ipari sztenderd méretektől. bár semmi nem indokolja a speciális méretet.
a csapágy önállóan kereskedelmi forgalomban nem kapható.

cserébe a két darab csapágynál magasabb áron, a teljes kazetta, csapággyal, tengellyel, csészével kapható.
amúgy két pillanat lenne cserélni csak a csapágyat a tengelyen, de nem kapható.
sehol máshol nem használják ezt a méretet, csak a "kerékpáripar"ban.

(#289270) Hasaggymeg válasza User_2 (#289269) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+1, kormánycsapágyat nem tudtak nekem sem adni a Gördülő kft.-nél, mondjuk az elég speciális is, nagy átmérőjű és alacsony. [link]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#289271) Tin válasza .LnB (#289241) üzenetére


Tin
veterán

We fixed an issue with the recently updated Upcoming Elevation Graph, where going off-route and returning to the route could cause the graph to stop correctly tracking your progress along the route.

Vagy nem tudom, milyen climberre gondolsz. Nekem pont ez volt a bajom, amit elvileg javítottak. Fel még nem tettem, és kipróbálni sem tudtam.

(#289272) .LnB válasza Tin (#289271) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ez nem Climber-t érinti. Ezt a grafikát a data page-re tudod kitenni alulra. Itt látható: [link]
A Climber meg ugye külön felugró opció. [link]
Ez csak az elsőre javítás.

Letesztelem mindjárt a Climber-t azért. ;)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#289273) Lacerta válasza Hasaggymeg (#289267) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Nem egészen, mert attól hogy egy csapágy "ipari", még nem okvetlenül zárt, mert előszeretettel építenek be sima porvédős csapágyakat is egyes helyekre, és az a legkevésbé sem tekinthető zártnak.
Illetve váltógörgőknél pl. előfordulnak nyitott csapágyak is külső, szerelt porvédő tárcsával.
De ettől ezek még szabványosított méretű, egységes nemzetközi jelöléssel leírható ( ="ipari" ) csapágyak.

Az "ipari" megnevezés helyett helyesebb volna a "szabványos"t használni, de valahol az is sántít, mert a Shimi kónuszok is szabványosak - csak nem nemzetközi szabvány szerint, hanem a Shimi sajátja alapján.

Ha őszinték akarunk lenni, akkor nagyon hasonló ferde hatásvonalú golyóscsapágyak léteznek "ipari" kivitelben is, csak azoknál nem menetes a belső gyűrű, és van nemzetközileg egységes jelölésük.

(#289274) Tin válasza .LnB (#289272) üzenetére


Tin
veterán

Ja oké, igen, nekem ezzel az előrejelzővel volt bajom, tervezett úton mindig nézem, hogy mire számítsak.

A Climber minden menetemnél feljön, mi vele a gond? Sose láttam gondot. Kicsit néha késik vagy siet, de a GPS már csak ilyen.

[ Szerkesztve ]

(#289275) Tin válasza ReFleXx (#289259) üzenetére


Tin
veterán

Pont tegnap rendeltem meg asszonynak a Riverside 500-at, ezt inkább nem mutatom meg neki :D

(#289276) monster95


monster95
tag

Sziasztok
Van valami értelme annak a megoldásnak hogy a kormányszárat úgy rakom fel hogy amelyik fele a kormányt rakja az felfelé fog állni?Így nem kell annyire rádőlni a kormányra.Vagy ez tiszta hülyesség?
Oúti kerékpár egyébként.

(#289277) Lacerta válasza User_2 (#289269) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Hát ja, erről mesélhetnék, dolgoztam autóiparban, ott elterjedt k*cs*gség, hogy fognak egy teljesen sztenderd méretű csapágyat, majd leszerződnek valamelyik nagy csapágygyártó céggel, hogy akkor ebből kellene csilliárd darab, de úgy, hogy a belső gyűrűn a furat 1mm-el kisebb / a külső gyűrű 1mm-el nagyobb átmérő / a szélességből leveszünk 1mm-t a szabványos méretsorhoz képest.
És akkor a paraszt meg kell hogy vegye ugyanazt a 6203-ast csak egy 0-val nagyobb összegért. :(((

A Hollowtech középcsapágy is ilyen példa, csak már annyian álltak rá az OEM gyártásra, hogy a keskenyített 6805 kapott saját jelölést 6805N néven, és már az is szabványos. :D

(#289278) velizare válasza Lacerta (#289277) üzenetére


velizare
nagyúr

ó, ott ennél sokkal nagyobb disznóságok is vannak. méretpontosan ugyanaz az alkatrész, eltérő brandeléssel. a németnek külön szava is van rá, gleichteil. :(((

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#289279) Roland861010 válasza ReFleXx (#289259) üzenetére


Roland861010
addikt

23-as Solo 2-t vettem itthon 180-ért . Szinte 0km-es volt.

(#289280) gabro0 válasza flash- (#289209) üzenetére


gabro0
őstag

Az Aqua-ban vmi hűségponttal 130k az 540.

(#289281) .LnB válasza Tin (#289274) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az mindig siet, és nem is kicsit. :U

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#289282) torma1981 válasza Tin (#289275) üzenetére


torma1981
veterán

De az olcsóbb is nem kevéssel. Főleg most akciós is.

(#289283) Lacerta válasza velizare (#289278) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Ja, a Carry Over. Ezt is jól ismerem, van egy Subaru a családban. :DDD

(#289284) Tin válasza .LnB (#289281) üzenetére


Tin
veterán

Igen, de az rendben is van. Viszont mi volt a gond vele, mert még mindig nem értem?

#289282 torma1981: persze, meg nyilván két tök más bringa, de ez 500€-ért már egészen jó vétel a felszereltségéhez képest.

(#289285) ReFleXx válasza Ringman (#289265) üzenetére


ReFleXx
addikt

Ja, mindketto az, egyik sima henger a masikban van par kanyar

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#289286) ReFleXx válasza torma1981 (#289263) üzenetére


ReFleXx
addikt

Ennyiert sztem jo

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#289287) lsebestyen válasza Tin (#289284) üzenetére


lsebestyen
addikt

Néhány emelkedőnek hamarabb van vége a climber szerint, mint a valóságban. Én csak ennyit vettem észre, a százalékokat elég pontosan jelzi az alsó sáv. Viszont az, hogy az emelkedőnek hamarabb vége van a Karoo szerint, az inkább térkép probléma. A tavalyi térkép frissítéssel pár emelkedő "megjavult" például. Illetve az sem mindegy, hogy az algoritmus mit vesz emelkedőnek:
"Requirements:
Climbs less than 400 m in length or a grade of 3% may not be recognized with this feature. Higher minimum thresholds than these will apply to Medium and Large climbs."

Tehát amikor te úgy vagy vele, hogy az még az emelkedő része, akkor az a Karoonak már egyáltalán nem biztos, mert a meredeksége már nincs meg hozzá. De tény, hogy néhol előbb véget ér, mint kéne. Ausztriában és Mallorcán pl sokkal pontosabb volt, mint általában itthon. Lehet Németországban is pontosabb, arról nincs tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

(#289288) Tin válasza lsebestyen (#289287) üzenetére


Tin
veterán

Ja igen ezt tudom, meg a 400m / 3%-ot is tapasztaltam számtalanszor. Van, amikor ráfordulok egy útra, azon van egy nagyon durva climb, előjelzi, el is kezdi, elfordulok jobbra, ott egy kisebb climb van, azt nem is jelzi annak. De az ilyen rövid "tüskéket" is néha elfelejti mászásnak jelezni. Meg olyan is van, amikor meg egy sima, combosabb emelkedőt jelez climbnak, vagy hosszabb de kisebb emelkedőt, a végén egy "tüskével".

A térképfrissítés óta tényleg van változás, valamivel jobb lett. De nekem ugyanazon az úton ugyanazt a mászást is néha méterekkel előbb kezdi vagy fejezi be, szóval annyira centire nem összehasonlíthatóak. Nagyobb javulást azért látni az összehasonlításban is.

Amúgy te mire használod ezt? Én leginkább csak arra, hogy látom, mikor kell rálépni illetve kiengedni, és mi vár még rám. De ha nem olyan vészes a mászás, általában nem is nézem a Climbert, mert csak letakarja a navigációt, és az sokkal rosszabb, amikor rossz helyen fordulsz el.

(#289289) lsebestyen válasza Tin (#289288) üzenetére


lsebestyen
addikt

Kiengedni nem szabad, nyélen kell végignyomni az emelkedőket. ;] Én is ezekre, de erre is találták ki.
Ismeretlen helyen sokat segít abban, hogy tudjam mire számítsak. Pl Mallorcára már hónapokkal korábban megterveztem az útvonalakat, így nyilván nem emlékeztem csak a főbb pontokra. Na ott tök jól jött a lista is, hogy még hány emelkedő van, azoknak mik az adatai...Elején a többieknek a domb/hegy lábánál bejelentettem, hogy mit fogunk mászni, következő napokon mindig kérdezgették, hogy mi jön most. Szóval én nagyon szeretem, ha ismeretlen helyeken járok.

(#289290) Tin válasza lsebestyen (#289289) üzenetére


Tin
veterán

Nyélen ja, haggyámá :D 4 fok van, és szakad az eső, és ez lesz egész hétvégén :F :(

Amúgy igen, a tervezett úton nagyon jó, amikor látom az első climb után, hogy mikor jön a következő, milyen hosszú, mekkora emelkedés, lélekben rákészülésnek teljesen jó. De tervezett úton én mindig nézem hasonló okokból a magasság-előrejelzőt is, ami hibás volt, és most javították elvileg.

Én ugye nem országútizok, szóval van mindenféle út, és még több meglepetés, szóval nekem ez életmentő. Mondjuk azt a tanulságot már levontam, hogy alaposan átnézem a tervezett útjaimat előre, és utólag is javítom őket a tapasztalatok alapján, ha újra mennék rajtuk :) Így egyébként, hogy rászánom a fél-1 órás alapos tervezést egy túrára, a meglepetés is kisebb, így az élvezeti faktor is nagyobb. A Komoot nekem ebből a szempontból nagyon bejött.

[ Szerkesztve ]

(#289291) Fall-N válasza jjeahh (#289250) üzenetére


Fall-N
veterán

Van sok olyan Shimano agy amiben a kónusz és a golyók között műanyag adapter/tartó van. Ha az eltörik akkor szívás és láttam már Facebookon, hogy panaszkodtak rá, hogy valamelyikhez nem is lehet kapni sokszor ezt a műanyag vackot.

Kíváncsi leszek később ha lesz tapasztalat, hogy az új iparis Shimano agyak hogyan fogják bírni. Ha beválnak, akkor érdemes lehet venni Shimano agyat.

(#289292) Fall-N válasza Hasaggymeg (#289258) üzenetére


Fall-N
veterán

Nem tudom miért terjedt el a köznyelvben, elvileg mélyhornyú, zárt csapágy. Vagy angolul sealed cartridge, de ott logikusan van elnevezve, a sima cartridge, ami hasonló, csak nem teljesen zárt. Itthon meg "ipari".

Szerk: Kormány csapágy terén ezért vettem Funn Descend csapágyakat (alsó- és a felső csapágyakat külön lehet megvenni), ott megadja a gyártó milyen szanványos méretű csapágy megy bele. Semmi lutri. Érdekes módon az XLC nem adta meg a méretet. Persze jó drágán viszont kínál mellé XLC csapágyakat.

[ Szerkesztve ]

(#289293) .LnB válasza Tin (#289284) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem pontos ennyi. De nem akkora baj ez. Én szeretem ezt a Karoo 2-t ne érts félre. :)

Tényleg, valakinek nincs eladó Karoo 2 konzolja? Kellene még egy a másik bringára is majd.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#289294) Weareus válasza .LnB (#289293) üzenetére


Weareus
addikt

Az hogy lehet, hogy erre
az agyra azt írják, hogy kompatibilis 9-10-11-12 fogaskerék szettel?
(Nem úgy van, hogy az agyon a kazettatest a 11-12-es rendszereknél vékonyabb, ezért is lehetett 11-ről 10-es fogszámra lemenni a legkisebb fogaskeréknél?)

Nekem egy 2011-es DT Swiss agyam van hátul, 9-es sorral és cserélném az agyat.
Meg merjem ezt venni?
(3x9-es rendszerem van)

Azt írja az agyon: "11-12s with spacer only", mondjuk ezt olvastam, de nem vágom.

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#289295) -=RelakS=- válasza Weareus (#289294) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

10-11 speed with spacer only ;)

Érdekes, hogy a manual nem említ 9 sebességet.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#289296) Lacerta válasza Fall-N (#289292) üzenetére


Lacerta
aktív tag

A cartridge megnevezés, azért valljuk be, eléggé bornírt.
Tipikus amerikaias "olyan hengeres izé ami forog" fíling.

(#289297) Fall-N válasza Lacerta (#289296) üzenetére


Fall-N
veterán

A magyar golyóskosár elnevezés sem jobb.

(#289298) Weareus válasza -=RelakS=- (#289295) üzenetére


Weareus
addikt

Csak annyi a lényeg, hogy 9es fogaskeréksorra jó legyen és könnyű legyen. Extralitètől valami esetleg? Btw így 2024 tájékán gyártanak mèg 3x9es rendszerhez bármit is vagy a használt szekcióban kapirgáljak?

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#289299) Lacerta válasza Fall-N (#289297) üzenetére


Lacerta
aktív tag

De legalább nincs 15 másik jelentése. :)

(#289300) f4lcon válasza Weareus (#289268) üzenetére


f4lcon
őstag

jahogy beletört a házba?
ha ki tudod fűrészelni belőle a benne lévő maradékot, akkor olyan 2-es számút biztos tudok adni

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.