Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Lacerta
aktív tag
Ezt meg én nem értem, porvédős kónuszos kerékcsapággyal 20+ ezret lementem, mondjuk igaz, hogy évente átzsíroztam meg beállítottam. Pár perc alatt megvan a beállítása, mondjuk az évek meg a rutin biztos számít benne.
Kerékben sosem volt iparis agyam, ott nem tudom, milyen méretű csapágy megy bele, és az mibe fáj, felteszem ott is vannak lehetetlen méretek aranyáron, de ezek szerint léteznek járatos méretekkel szerelt agyak is.
Középcsapágynál viszont egyáltalán nem éri meg kicserélni a csapágyakat