Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/alien.gif)
Fall-N
veterán
Nekem a hidraulikus fékcső szokott nekiütődni a kormánynak és a kormányszárnak, ami idegesítő rossz úton. Raktam arra a szakaszra bowdenházvédő szilikont, így halkabb, de nem néma. Lötyögni, zörögni nekem még a Tourney kar sem csinálta, az Altus sem, pedig annál az alsó Low karnál 1 centis úton holtjáték volt. A Deore az patika, semmi holtjáték.
A Di2-vel kapcsolatban, nekem is fura, minek a határoló csavar. Ha jól vettem ki a videókból, akkor a SRAM AXS is optikai úton állítja be magát, egyedül a "váltókart" azaz kapcsolót kell párosítani a váltóval. Látszik, hogy sokkal jobb és fejlettebb cucc.