Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#247801) ZolkoW válasza Wombath (#247746) üzenetére


ZolkoW
őstag

Ez azt juttatja eszembe, hogy szerintem ha a mostani sofőrök mindegyike kapna egy 500 lóerős autót a segge alá, akkor 90% parasztul viselkedne vele az utakon. Mondjuk azzal lehet hogy én is.. de van, aki egyszerűen nem alkalmas rá, hogy normálisan használja.

Ha rendeződnek a dolgok, simán el tudom képzelni, hogy pár éven belül projekt lesz, hogy páromnak szerezzek egy villanyost, mert annyira nem szeret biciklizni, hogy jöjjön velem, de úgy hátha tetszene neki.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247802) ZolkoW válasza Napfénysüti (#247759) üzenetére


ZolkoW
őstag

én épp a hetekben loptam el feleségem pántját, csak a mienk Polar. Elemcsere, FW frissítés, reménykedés, aztán továbbra is nagyon alámért, és kiderült, hogy meghalt a pántom. A másikkal megint jó.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247803) .LnB válasza Fall-N (#247785) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jó, hát nem kell mindenkinek emlékeznie, hogy kinek milyen bringája van. :D
Igen, most helyre került. Remélem elmúlt a kattogás is. Bár nem volt időm tegnap kipróbálni. Ma meg akkora szél van/lesz itt, hogy lehet nem is fogom hallani menet közben.
De elég sok dolog ki lett szűrve. Ha kattog, akkor valószínűleg a pedál lesz az. Mert a nyereg-nyeregcső is takarítva lett.
Ha ma nem, holnap kiderül, hogy jó lett e.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#247804) Friczy válasza Csokicsibesz (#247798) üzenetére


Friczy
senior tag

Gravelt inkább a cyclocross endurance változatának mondanám, legalábbis felépítés szempontjából. De végül is a cyclocross is országútiból indult ki, tehát nagyjából stimmel.

Én korábban a fitnesszből alakítottam ki hasonlót (Merida Speeder átalakítva országúti kormányossá), nekem nem annyira gravel kellett, hanem egy számomra ideális túrázós bringa, sárvédővel, csomagtartóval súlyosbítva, viszont országúti kormánnyal. Létezik ilyen kategória touring bike néven, nagyon drágán. Aztán kitalálták a gravelt, ami nagyon hasonló ehhez, illetve a Cube a Nuroad terméksorban kifejezetten ilyet is gyárt, csak épp gravelként előadva, mert most az a menő. Én erre cseréltem le a Meridát négy éve, azóta mindössze gumit cseréltem rajta, mert a gyári gumi nem bizonyult jónak (na meg láncot a kopás miatt), egyébként ideális.

(#247805) szuszinho válasza El Gringo (#247783) üzenetére


szuszinho
őstag

"... a célnak megfelel"
Erre az igényre ennyit kiadni... Te tudod. Szerelni ezt is kell, aztán majd kiderül mennyit.

Nem tudnék pénzt adni érte, nemhogy ennyit...

(#247806) ZolkoW válasza MPowerPH (#247797) üzenetére


ZolkoW
őstag

itthon tudtommal külön kategória, és simán van pár pálya, ahol jó a gravel. Már valszeg lekéstem róla, mert egyre többen mennek azzal, de ne vedd el az egyetlen esélyemet a dobogóra! :D (utoljára, mikor voltam, csak 1-2 versenyzőt láttam azzal, szóval ha végig megyek, már dobogó)

..azért az mindig vicces, hogy már létezik gravel cipő, nadrág, sisak, mintha ezek ANNYIRA másak lennének...

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247807) Ringman válasza ZolkoW (#247806) üzenetére


Ringman
nagyúr

..azért az mindig vicces, hogy már létezik gravel cipő, nadrág, sisak, mintha ezek ANNYIRA másak lennének...

általában más a minta és a szín :)
amíg nem csak és kizárólag ezért drágább, addig nincs baj, nagyobb a választék.

(#247808) parandroid válasza ZolkoW (#247801) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Az lehet, de engem még Porsche sose villogott le az autobahnon, pedig errefelé azért jár belőle jónéhány. Utolér, nem mászik rám, beáll mögém 140-160-nal, türelmesen megvárja, amíg ki tudok húzódni, és egy nagy gázzal állva hagy. :P

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#247809) .LnB válasza ZolkoW (#247801) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Tuti nem viselkedne a mostani sofőrök 90%-a parasztul. Mert egy 500Le-s autó, konkrétan természetes szelekciónak számítana a kezükben. És a 90%-uk túl se élné. :U A maradék egy kis százaléka lehet, hogy paraszt lenne. :)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#247810) Ringman


Ringman
nagyúr

pár napja volt cikk a hazai helyzetről, tragikus. [link]

közben meg autósüldözés miatt megy a közmédiában a sírás, meg hogy miért kell városban 30 km/h-ra csökkenteni a sebességet.

(#247811) ZolkoW válasza parandroid (#247808) üzenetére


ZolkoW
őstag

má' abbahagyom az offot, de a hülyegyerekek legtöbbször nem Porschét vesznek, ugye :P
Meg van, akinek az 500 Le visszalépés, az meg attól lesz frusztrált..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247812) andrisbandi válasza .LnB (#247809) üzenetére


andrisbandi
őstag

A rögvalóság, h lakatolják a sajtokat a Tesco-ban... egyre távolodunk az újonan 5 guriga, használtan 1 Levok-tól :DDD
A sportolásra szánt komoly bicók kb sose fognak elterjedni nálunk, ami a drága kocsik megfelelője mondjuk.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247813) Ringman válasza andrisbandi (#247812) üzenetére


Ringman
nagyúr

egy új cargo-ebike drágább, mint amennyiért használt kocsikat vesznek az emberek :)
mennyi egy bosch motoros, elől rakodóhelyes ebike, 2 millió forint?

(#247814) Fall-N válasza abéla (#247791) üzenetére


Fall-N
veterán

Hát én sosem vettem még gyári összerakott biciklit. Árban az lenne a jobb, de én szeretem magam összerakni és válogatni az egészet. Még a bowdenház színét is, igaza volt Hasaggymegnek, Pimp My Ride lesz a bicikli.

Annyi előnye van, hogy lehet részletekben megvenni a dolgokat, nem kell egyszerre kiadni a pénzt. Nekem is volt egy átmeneti konfig, amiből nem maradt semmi (Tourney váltók, Tourney hajtás, V-fékek, kisebb kormány stb.), amit menet közben eladtam.

Festeni én nem állnék neki, mert házilag nehéz tartós festést csinálni. Inkább elvinném szintereztetni. De ha van kompresszor+ fújó berendezés, akkor lehet autófestékkel is, az tartós ha jól elő van készítve.

[ Szerkesztve ]

(#247815) Fall-N válasza MPowerPH (#247797) üzenetére


Fall-N
veterán

Ezzel sem lenne gond, de ahogy írod, ezt is erőszakosan nyomatják jókora felárral. Pedig lenne felhasználási tere, városban jobb, mint egy virsligumis országúti, főleg rossz utakra. Könnyű terepre is bőven elég, így a béna tripla hajtóműves, nagypapa geós trekking ellen is jobb. Bikepackingre már használják sokan. Csak ne úgy állítsák be, hogy MTB (pl. XC) helyett jobb.

(#247816) .LnB válasza andrisbandi (#247812) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Lehet én nem vagyok még teljesen ébren, vagy fitt. De az első mondatból semmit sem értek. :D Ehhez van valami referencia, vagy forrás, amivel értelmessé válik? :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#247817) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Spectro s7 agyváltót mennyi időnként kell olajozni? Valamelyik oldalon láttam, hogy 4000km vagy 1 év.
Mivel nem ismerem az előéletét, lehet meg kéne nézni a belsejét, de még sose szereltem agyváltót. YT-on van sok videó, amiben totál szétkapják, de egy karbantartáshoz - kenéshez mennyire kell egy ilyet szétszedni? Nekifogjak, vagy inkább ne?
Hozzánk legközelebb Röszkén találtam agyváltó szerelőt a neten. Békés megyében esetleg tudtok agyváltó sepcialistát, vagy ehhez elég egy sima kerékpár szervizes?

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#247818) stickermajom válasza Ringman (#247810) üzenetére


stickermajom
addikt

Gyerekkorom óta imádtam az autózást, jogsira is mentem amint lehetett és minden alkalmat megragadtam, hogy vezethessek. Az utóbbi 2-3 évben viszont nagyon megutáltam az egészet a rengeteg gyökér miatt. A Balkán segglyuka vagyunk, nem vitás.

(#247819) Ringman válasza Victoryus (#247817) üzenetére


Ringman
nagyúr

megpróbálnám első körben a lencsésin lévő bringaboltot, ők elég sok használt, külföldről behozott biciklit adtak/adnak el, sokat agyváltóval, gondolom van, aki hozzájuk viszi vissza, ha szervizelni kell.

(#247820) Fall-N válasza .LnB (#247816) üzenetére


Fall-N
veterán

Arra gondol, hogy itthon csóróság van és lopják a sajtokat, olyan drága (minden). Így egyre messzebb vagyunk attól, hogy egy magyar keresetből lehessen venni 5 milliós csúcsgépet, de még használtan 1 millióért sem mindenki engedheti meg.

Victoryus: A legtöbb itthon eladott agyváltó(s bicikli) Shimano, így azzal van a legtöbb tapasztalat. De gondolom, aki ért az egyik típushoz, az talán meg tudja nézni a tiédet is. Viszont kevés szervizes vállal agyváltót, a legtöbb elküldi a pesti szervízbe (Shimano Service Center). Én őket hívnám fel és kérdezném meg.

[ Szerkesztve ]

(#247821) Ringman válasza Fall-N (#247815) üzenetére


Ringman
nagyúr

erőszakosan nyomatják

???

(#247822) Fall-N válasza Ringman (#247821) üzenetére


Fall-N
veterán

Nem igaz, hogy nem láttál még PR cikkeket és videókat. A "Melyik eBike való neked" videók után a legtöbb a "Mire jó a gravel és miért kell neked?" a második ilyen kategória.

Engem nem zavar, mert a gravelt simán el tudnám magamnak képzelni másodbringának, nem úgy mint egy pedelecet.

(#247823) Gaben92 válasza Ringman (#247810) üzenetére


Gaben92
őstag

Az a baj ezekkel a statisztikákkal, hogy nem vesznek figyelembe egy csomó dolgot. Észtek papíron jobban állnak mint mi Finnországban pedig ég és föld. Nálunk a pályán megy mindenki a külsőben és a belsőt akkor használja ha előz, felhajtóknál is mindenki áthúzódik belsőbe, hogy aki jön fel (az amúgy ingyenes) autópályára be tudjon sorolni szépen, ha rohadt nagy a forgalom akkor is mindenki beenged egy autót maga elé és szépen záródik a zipzár, stb. Észteknél meg az első gondolatom az volt, hogy szívesebben vezetnék Magyarországon akkora türhők. Mindennapos a záróvonalon kanyarban előzés, akkora esőben ahol én azon gondolkodtam, hogy inkább lehúzódom mert 3m-re nem láttam nyomják neki mint az állat, de a kedvencem amin annyira le voltunk döbbenve kollégámmal, hogy elfelejtettük levideózni az a hosszú 3 percig tartó kamionos gyorsulási verseny volt egy sima külterületen korom sötétben kanyargós úton. Minden kanyarban azt “vártuk”, hogy a percekig szembe sávban haladó kamionra mikor kenődik fel valaki…

Nálunk leginkább abból van probléma, hogy a jávorszarvas ha bemegy a szélvédőn akkor ott nincs kérdés, na meg a buliból hazafelé tartó fiatalok apu BMW-jével szeretnek berepülni 160-al az erdőbe.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#247824) 6030D válasza stickermajom (#247818) üzenetére


6030D
Ármester

Jó, mondjuk hátrányos helyzetből is indulsz, mert mindenki le akarja nyomni azt a kis gombócot. :R

Nekem kéne az 500 ló (tankolni nem mindig), ugyanúgy közlekednék vele, mint a mostanival. ;] Talán a 313 ló/630 Nm a legerősebb, amit vezettem hosszú távon, ugyanúgy lehet vele menni, mint a fele ilyen erőssel, csak ....-nál még lehet benne kiabálás nélkül beszélgetni. :K Nagyon kéne, bár csak a Treefrog megy rá. :F

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#247825) .LnB válasza Fall-N (#247820) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Köszi a fordítást. :DDD

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#247827) Zanik válasza Fall-N (#247822) üzenetére


Zanik
addikt

Nyilván a gravel összefoglaló név le lett öntve egy jó nagy marketinggel, és alapvetően már előtte is léteztek nagyon hasonló bringák. Mint a CX, a touring, a commuter, az ATB-k (all terrain bike), de egy régi rigid MTB se sokban különbözik felhasználás szempontjából, sőt, ugye már vannak flatbar gravelek is.

Oké, az ilyen 'aero' meg 'fully' graveleken már én is röhögök, de nyilván ahogy az MTB is differenciálódott eltérő felhasználásokra (XC, Trail, DH, Enduro, AllMountain, stb.) a most együtt gravel-nek titulált bringák is szétszakadhatnak majd több típusra.

A bringa az bringa. Tök mindegy milyen bullshit marketinggel öntik le. Valakinek valamire jó lesz. Ha nem kell a tömegeknek, akkor idővel megbukik.

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#247828) andrisbandi válasza Fall-N (#247820) üzenetére


andrisbandi
őstag

Így biza :O

Reality check in Hungary
https://9gag.com/gag/aMEPzXW

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247829) Ringman válasza Zanik (#247827) üzenetére


Ringman
nagyúr

így van, a gravel is gyűjtőfogalom lett, a név nem túl szerencsés persze.

a most együtt gravel-nek titulált bringák is szétszakadhatnak majd több típusra.

a folyamat megkezdődött már.

(#247830) stickermajom válasza 6030D (#247824) üzenetére


stickermajom
addikt

A naggyal is hasonló a tapasztalat, de igaz, hogy a kicsi egy préda. :D

(#247831) jjeahh válasza ZolkoW (#247799) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Alin nem jutott eszembe :DDD . Bikeinn-en vannak Chaoyang gumik, de én most nem azt vettem. Keress rá bikeinn-en a Chaoyang Phantom szériára, van Speed, Dry, Wet és Mud, ezekből az alap verzió 60 TPI, a drágább 120 TPI és az anyagkeverék is más. Amiben az alap tubeless verzió többet nyújt a többi olcsó tubeless guminál, hogy kapott vágás elleni védelmet az oldalfalon. Ezt más márkáknál általában csak a csúcskategóriás xc gumik kapják meg. Ha te sosem kaptál vágásos defektet és téged ez nem érdekel, akkor érdekes alternatíva a Specialized Fast Trak Control is, mert kétféle anyagkeverék van, lehet belőle előre puhábbat venni, hátra keményebbet. Én Kendát vettem, de a Pro vonal abból nem annyira olcsó, nekem szerencsém volt, mert megkaptam egy Kenda Booster Pro-t 120 ron-ért (24 euró, 9000 ft). Ebben vágás elleni védelem, 120 TPI szövet, minden van ami egy csúcskategóriás xc gumiban benne lehet, az anyagkeverék is extrém puhának tűnik.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247832) ZolkoW válasza jjeahh (#247831) üzenetére


ZolkoW
őstag

köszi, csekkolom.

más, hátha mást is érdekel, "pénztárca" jellegű bringás tasak, szerszámos/akárminek, már régen nézegetem, de 6+ ezrest sokallottam érte, most fele. https://www.aliexpress.com/item/1005005235987650.html
(ha átb*szás, akkor nem vállalom a felelősséget! :) amúgy nyilván ennyiért is túlárazott, hiszen egy vacak kis filléres cucc, de valahogy nem láttam még igazi alternatíváját jobb áron)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247833) stickermajom


stickermajom
addikt

Aliról jut eszembe. Hétvégén cseréltem a szelepmagot mindkét kerékben, mert az egyik el volt már ferdülve. Meglepve tapasztaltam, hogy az olcsó Alis mennyivel jobb minőségű, mint a gyári DT. Utóbbira újkorától fogva ha csak ránéztem már eresztett belőle a levegő, hiába állítottam be a nyomást pontosan, valamennyi mindig elszökött rátekerés közben. Most ezeket az újakat stabilan tartja a nyomás, nem mozognak vízszintesen sem.

(#247834) Dark Archon válasza Anubis_9 (#247794) üzenetére


Dark Archon
addikt

WOW után 5 szám és 4 betű az enyémen.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#247835) jjeahh válasza stickermajom (#247833) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Igen, erre én is rájöttem, a Schwalbe szelepmagnál is sokkal jobb az alis noname.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247836) abéla válasza Fall-N (#247814) üzenetére


abéla
senior tag

Festéshez van minden, kivéve kb az elszívós kamra, bár legalább zárt helyen kontárkodok. Egyébként lehet jól is festeni, csak az nem olcsó és nyilván a jobb gyáriakkal nem veszi fel a versenyt. ..szóval kb. ugyanott tartunk, mint a szerelgetősdivel :))

De saját káromon tanulva, viszont tuti a megmaradt ffp2-3 maszkokkal állok majd neki, mert múltkor egy alig fél órás fújkálás után (van egy régi Pro-Tec sisakom is, azt pimpeltem ;) ) 2 napig szürke volt ami kijött az orromból :N .

autós/ebikos véleményekhez: családban van 130 és 300Le-s autó is
és biza' amikor a durvábbikkal megyek, ha akarom ha nem, alakít az emberen(nem kell mondanom merrefelé), néha mondom is a zasszonykámnak, terápiás jelleggel hadd vigyem inkább az övét, azzal nyugisabban megyek;
azzal viszont feltűnik mennyi a sok állatkodó körülöttem (a másikkal meg nyilván félig-meddig én is ezt a kategóriát képviselem, bár már kb 25 éve vezetek, meg kultúrember lennék bazzeg :DDD ,
így bízom benne, hogy boy-racer helyett inkább időnként max old-racerként nyomom ;) );
a gyengébbel viszont a félkegyelmű frusztrált furakodók, meg a büntetőgázadók(előzöd és elkezdi nyomni) tűnnek fel leginkább, durva, mennyi nyomorult veszélyezteti az embert ezzel a habitussal,
párszor volt olyan, hogy egy félig-előzésnél pánikfékezéssel kellett visszasorolnom ...na ilyenkor nem bánom/bánnám, ha van a seggem alatt több paci

szóval a lényeg: akármelyik tábort képviseljük is, kéretik több megértéssel, belátással, netán némi empátiával fordulni a másik iránt, mert hiszem, hogy a nettó társadalmi feszkó-mennyiséget csökkentheti, ha egyre több ember mozdulna el efelé (igaz ez az autós/bicajos hasonlaton kívül sok más területre is),

persze lehet rossz országban (hogy a nemzetiek nehogy megsértődjenek: szocioökonómiai-gazdasági makrokörnyezetben) kérem/kívánom mindezt :F

hootka!

(#247837) Hasaggymeg válasza stickermajom (#247818) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Évente járok itthonról haza (Marosvásárhely) és az út hosszúsága mellett (7-8h) egyben tanulságos is...vagyis ha igazi Balkán segglyukat akarsz látni akkor az arra kelet felé van, a Kárpátokon kívül meg kezdődik az igazán xaros része a lyuknak. ;)

Gaben92...ja, finniában már a jávorszarvasok is civilizáltabbak mint nálunk az átlagsofőr. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#247838) itouchfan


itouchfan
senior tag

Na, ma sikeresen elromlott az első villán (a Giant XTC montikkal kapcsolatban sokat emlegetett Crest 34 mm villán) a lockout-om, felfelé :F le volt zárva, jött egy útfelújítás miatti rész ahol kivágták az aszfaltot, ki akartam oldani, és szerintem elszakadt benne a bowden, mert egyrészt nem oldott ki, másrészt azóta lifeg a kar. A villa meg sajnos kizárva maradt, ez így neccesebb, amíg eljutok vele a szervizbe. :U

[ Szerkesztve ]

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#247839) tacto


tacto
aktív tag

Megjöttek a Mavic kerekek.
Valoban, Quest Pro-stul.
Erdekes, hogy beledobtak egy-egy felemas szinü es evjaratu Shimano gyorszarat, semmi egyeb.
Erdekes lesz ezt meg összelegozni, vegiggondolni a gravel - orszagutiba. Ha nem oda, masba.

[ Szerkesztve ]

(#247840) parandroid válasza Hasaggymeg (#247837) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Német közlekedés után a magyar is durván balkán, hidd el nekem. :( Asszony most kapott egy gyorshajtásos levélkét, 3 sávos gyorsforgalmin, 50m-rel a település vége tábla előtt 59 kmph. Kicsit gyorsan gyorsult ki a lámpától állva, pedig csak 136 ló húzza. Nem az a 30 eur, csak hogy itt nincs olyan, hogy ‘gps szerint 50 + 10%’. Ha túlléped, akkor 4 kmph hibahatárt néznek el, utána jön a csekk. Autópályán jobbra tartás, követési távolság be nem tartása ugyanez. Zebránál nem megállás, piroson áthajtás dettó. Rend is van. Már úgy általában. Mo-n ha 50 helyett ha van pofám csak 59-cel menni, akkor rámáll hátulról, letol, dudál, meg mutogat, hogy takarodjak. Rohadtul nem hiányzik. Azt elhiszem, hogy a románoknál még szarabb a helyzet, de ettől még a magyar is egy katasztrófa.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#247841) andrisbandi


andrisbandi
őstag

[kép]
Próbálta már valaki a Cube féle tubeless-t?
Nem túl bizalomgerjesztő ez a szalagozás.

Drága karbon bicó gyári kereke, külön kb 600 EUR. Nem fogtam be újkorában, egy jobbat kapott a gép. De most előkotortam. Lehet kipróbálom milyen.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247842) Ringman válasza tacto (#247839) üzenetére


Ringman
nagyúr

látom épp felülvizsgálja a szakértő a kerékszettet

(#247843) varsam válasza andrisbandi (#247841) üzenetére


varsam
őstag

Én ezt leszedném és újraragasztanám. Nálam a Gorilla tape nagyon bevált, olcsóbb mint a dedikált tl szalagok és jól tart. Ha nem is cserélsz, legalább a lyukhoz biztos tennék még pluszt, mert az nagyon nagynak tűnik...

[ Szerkesztve ]

(#247844) tacto válasza Ringman (#247842) üzenetére


tacto
aktív tag

Igen, ö jobban szerel kb. mint en ☺️

(#247845) Hasaggymeg válasza tacto (#247839) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Kutya is menekül tőle amerre lát. ;]

#247841andrisbandi...gondolom ez sem jobb mint a kerekek amiket saját gyárukban fűznek, így jobb ha nem kockáztatod a tejesen újracsinálást. :D

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#247846) andrisbandi válasza varsam (#247843) üzenetére


andrisbandi
őstag

Még alszom párat rá, mert jjeahh kolléga beleültette a bogarat a fülembe a KENDA BOOSTER-el. Akkor vennék tl szalagot is.

Érdekesen csalnak a külsőkkel. Szélesebbeknél, ennél is, behazudják a 2.6"-t, de úgy olvastam csak 2.5". Nekem pont jól jönne, a kicsit kesekenyebbel legalább maradna egy pici sárférőhely.

Noby nic-et tettem most fel (egyelőre belsővel), elvileg 2.6, gyakorlatilag csupán 2.5.
A másik keréken VITTORIA MEZCAL van, az ténylegesen 2.6-os. Nálam a Rekon szintén valós szélességű volt.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247847) peetie1


peetie1
aktív tag

Ezekben a 3 kalapácsos agyakban vajon hány kmt bírhat ki a rugó meg a kalapácsok? Vagy milyen időnként ajánlott ezt cserélni? A DT swissnek van pár €ért service kitje hozzá.

(#247848) jjeahh válasza andrisbandi (#247846) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Hosszú távon még nem tudtam tesztelni, szal nem tudom mennyire tartós :D . A Kenda kb. olyan szélesnek tűnik, mint a Schwalbe gumik, a Rekonnál keskenyebb. Mondjuk a Rekonom a gyártó szerint asszem 58mm, a Kenda 56mm, kb. ezt hozzák is. A Kenda súlyban csal nagyot, azt írják +-30g eltérés lehet, de sokkal nehezebb a gyári adatnál... Mindegy, így sem vészes és remélem legalább masszív.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247849) Hasaggymeg válasza andrisbandi (#247846) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ezt nem is értem, miért hazudják ballonosabbnak, miért jobb az nekik ha te szélesebbnek hiszed?! :F ...nem talán inkább biztosra mennek nehogy ne férjen el a vázban, így a max szélességű felnin és a max megengedett nyomásra méretezik?🤔

peetie1...szerintem cserélni nem kell amíg műxik, tisztítani + kenni, ha már ennyire egyszerű, szinte szerszámmentes, akkor 5-10e km-ként, felhasználástól függően, nem árt.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#247850) jjeahh válasza Hasaggymeg (#247849) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Bevezethetnének már erre valami szabványt, pl. le lehet mérni, hogy a gumi kiterítve peremtől peremig hány mm és meg is vagyunk :F . Ha így mérnék le őket, nem kéne azon agyalni, hogy oké, de milyen széles felnin annyi amennyi?

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.