Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#247401) MPowerPH válasza Zoliwrc (#247363) üzenetére


MPowerPH
félisten

Reszemrol van, es szerintem masok is szivesen csatlakoznanak innen, foleg a kornyekbeliek.

Don't Tread On Me

(#247402) vlxe


vlxe
csendes tag

Sziasztok!

Az mitől lehet vagy mivel van gáz, hogy a hajtásban a lánc a görgők valamelyikén (talán a feszítőn) ugrik. Lánc nyúlása nincs elnyúlva legalábbis a mérő szerint nincs. :F

(#247403) pavicevic


pavicevic
tag

sziasztok!
tudtok olyan helyet ajánlani a Budapest belvárosában, ahol mindenféle csapágygolyót lehet vásárolni?

(#247404) chubby2o6 válasza .LnB (#247378) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Vedd ki a nyeregcsövet, takarítsd le alaposan, a nyeregvázcsőbe nyúlj bele valamivel ( ha van nyeles-szivacsos üvegmosód, az tökéletes erre, ha nincs, akkor akár egy fakanál nyelére tekert ronggyal ), és azt is takarítsd ki alaposan. A nyeregcsövet kicsit zsírozd meg ( annyit, amennyi becsúszik a nyvcsőbe ), de tényleg csak egy kicsit, és azt is töröld le róla. Csak egy vékony filmréteg maradjon rajta. Karbon esetén zsír helyett karbonpasztát [link] illik használni, de azt is csak vékonyan.
Ha ezután is kattog, akkor keresed tovább :D . A középcsapit úgyis cseréled, akkor a pedált is takaríthatod/kenheted.
Maga a nyereg is kattoghat, az enyém is szokott ott, ahol a nyeregpálcák mozognak a "fészkükben", ha már nagyon zavaró, meg szoktam kenni hígabb zsírral, egy darabig kussban van utána.

(#247405) stickermajom válasza chubby2o6 (#247404) üzenetére


stickermajom
addikt

Extra tipp: nekem a váltópapucs szokott kattogni. :D

Kipróbáltam a SRAM vajat, ezerszer hígabb, mint a DT zsír. A racsni hangja után fulton is megnyalná a tíz ujját. :DDD

(#247406) chubby2o6 válasza stickermajom (#247405) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Jó, hát az a beszáradt cucc nem tette valami magasra a lécet ebből a szempontból :DDD .
Halkabb vagy hangosabb lett?

(#247407) vallas


vallas
senior tag

Asszony bicóján Sora agyas kerekek vannak, de olyan furcsa vele menni, kanyarba mint ha "húzna" az első kerék a súlya miatt, ha értitek mire gondolok....ilyen középmagas felni, de nehéz... lehet átfűzetném, mert az agyak jók arra amire neki kell szépen forognak...

Ezt a felnit néztem ki DT R460 [link] vagy ezt Mavic Open elite [link] valakinek tapasztalata velük?
Csinálok képet a régiről, meg kiderítem az agyat pontosan, de ha addig van valami javaslatotok akkor jöhet... :R

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#247408) nhpeti


nhpeti
tag

Sziasztok!
Van egy shimano marokváltós trekking bringám. Szeretném kicsit feljebb állítani a kormányt. Nem fogom ellállítani a váltót, ha megteszem? kvázi feszesebb lesz a bowden...
Utána kell állítani majd mindenképpen?
Bocs, ha nagy hülyeséget kérdezek, full kezdő bringás vagyok.

(#247409) Ringman válasza vallas (#247407) üzenetére


Ringman
nagyúr

dt r460 a p1800 felnije.

furcsa kanyarodás nálam akkor volt, ha túl alacsony volt a keréknyomás.

(#247410) chubby2o6


chubby2o6
senior tag

A nyavalyás szerszámos kulacs úgy kitágította a kulacstartót, hogy most lötyög benne a vizes kulacs :W .

(#247411) chubby2o6 válasza nhpeti (#247408) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Nyugodtan emeld feljebb, nem fogod elállítani a váltót. Gondolom, nem egy méterrel akarod megemelni. :)

(#247412) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Fékbetét kisérletezés part III:

- B01S: 4/10: pár körön jó, aztán gyorsan kopik, megég, üvegesedik
- B03S: 1/10: gyorsan kopik, megég, üvegesedik, nincs értelme megvenni
- Ashima organikus: 6/10: nagyon tartós, de mivel organikus, idővel ez is üvegesedik, egy csiszolás helyrehozza. Valamiért belépő gagyi Shimano tárcsával nem volt olyan jó, SLX-el tetszik
- Miles Racing félfémes: 9/10: harap, tartós, viszont nagyon meredek lejtőkön ez is üvegesedik és a tárcsát pár kör után le kell törölni, mert valami fekete izét ráéget. Eddig ez a legjobb
Új! - Clarks sintered, fémes: nagyon hangos, annyira visít, hogy ez így használhatatlan és ahogy elnézem még pár user járt így, lehet tárcsafüggő is :F. Első 20 kilóméteren jó volt, aztán elkezdett vonyítani.

És akkor a kérdés: ugy-e nem ilyen hangos mindegyik fémes betét? Mert még egyet kinéztem volt és arra is ezt írták :F . Pedig jó lenne megszabadulni az organikus és a félfémes betétek üvegesedésétől, de nem bármi áron...

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247413) bardi válasza jjeahh (#247412) üzenetére


bardi
aktív tag

Ha minden fékbetét üvegesedik, akkor lehet ideje lenne felrakni egy nagyobb tárcsát.

'92 Honda VFR 750

(#247414) andrisbandi válasza vlxe (#247402) üzenetére


andrisbandi
őstag

Ha volt szerelve, lehet nem jó helyre lett visszafűzve a lánc.
#229225

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247415) Kro


Kro
tag

Nah a jó időt kihasználva, alföldi gyerekként elmentem egy kicsit dombosabb terepre az új bringával. A kinézett terep Pécel Csunya-erdő körüli rész volt.
Mit is mondjak, a bringa jobban én nehezebben bírtam, meglátszott, hogy nem ilyen terephez vagyok szokva. :D
Aki ismeri a terepet esetleg a Csunya-tótól keletre mentem egy 20km-es kört, ez mennyire számít nehéz terepnek? Lehet nem a képességeimhez való túrát választottam.
Bocsi a hülye kérdésért, de még csak ismerkedek/barátkozok a montizással. Bevallom volt 1-2 olyan szakasz ahol még lefelé is toltam a gépet inkább. :D Esetleg tudnátok ott a környéken kicsit lazább túraútvonalat ajánlani?
Amit még nagyon elrontottam, hogy kevés vizet vittem (1 kulacs). :W
Átértékeltem a hátizsák dolgot is...
Nézegetem helyette az övtáskákat.
Valakinek tapasztalat ezekkel: [link], [link] .
Illetve ha a 1,5l víz benne van, a maradék hely elegendő még az általános cuccoknak?

(#247416) jjeahh válasza bardi (#247413) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Merev xc-re 180-asnál nagyobbat 57 kilós testsúlyhoz? Neee. Amúgy sok helyen írják ezt az üvegesedést, Zoliwrc is ezért használ fémes betétet elvileg. Minden gyantás és félfémes betét hajlamos rá. Akinek nem üvegesedik az gondolom nem megy olyan gyakran durva lejtőkre, vagy annyira nem érzékeny arra, ha kissé romlik a fékerő.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247417) Ringman válasza jjeahh (#247412) üzenetére


Ringman
nagyúr

trp gyári félfémes betétje szerintem jó, az ashima tárcsát visszacseréltem a trp-re, úgy nem rezonál a villa fékezéskor (a topikban ajánlott beállítást lusta voltam megcsinálni :)).

a hátsó tárcsát is visszacserélem trp-re, ha megejtem a kerékcserét (csak már beteg vagyok 2 hete megint)

[ Szerkesztve ]

(#247418) bardi válasza jjeahh (#247416) üzenetére


bardi
aktív tag

Hát nem tudom, ha egyik betét sem bírja, akkor már nekem gyanús, hogy nem az a gond :D

'92 Honda VFR 750

(#247419) stickermajom válasza chubby2o6 (#247406) üzenetére


stickermajom
addikt

Hangosabb lett és ami a lényeg: már nem tekeri a pedált. Pedig érzésre most többet is kentem bele, mint a DT-ből.

(#247420) Tin válasza Maximum1 (#247393) üzenetére


Tin
veterán

Köszönöm, hasonlóra jutottam.

A opció: elkezdtem nézegetni a lánctisztítókat. Vegyük például a jónak mondott Park Toolt, 22€. Mivel nem javasolják az izopropil alkoholt, vegyünk hozzá 1 liter lánctisztító folyadékot, az további 12-13€ (itt pont nincs, máshol drágább). Most vagyunk 35€-nál, és ezzel mondjuk 1 évig tisztogathatom a láncot megfelelő ülepítéssel, nagyjából szerintem egy év után az eszközbe is új keféket kell már venni.

B opció: rongyom van, veszek hozzá egy akármilyen lánctisztító sprayt, ez 5€, de legyen valami márkásabb és nagyobb kiszerelésű 10€-ért. Egy KMC X9 lánc meg 10-20€ között van.

Egyszerűen nem értem a matekot. Árban mindkét opció ugyanaz, nagyjából ugyanazt is érem el vele ugyanazon az időtávon, viszont a B esetben évente új lánc van a bringán, és sokkal kevesebbet kell a tisztítással szórakozni.

Oké, megértem, aki MTB-zik, meg sárban csapat, meg sokat megy ezért waxol, de kicsit olyan érzésem van, hogy a tisztítószerek piaci szegmense elmentek egy olyan pontig, hogy ilyen anomáliák jönnek elő. (amúgy van 5 literes lánctisztító is 25€-ért, de gondolom ez nem olyan "jó")

(#247421) Ringman válasza bardi (#247418) üzenetére


Ringman
nagyúr

a b03s alföldön is szar :)

(#247422) Hasaggymeg válasza jjeahh (#247412) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Próbáld ki a Deca fémesét, hátha...nekem az (is🤭) jó volt.

bardi...folyamatosan húzza. ;]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#247423) Tin válasza Kiskopika (#247395) üzenetére


Tin
veterán

Köszi a tippet, valamennyit még úgyis emelni akarok a távon, ha majd bírom. Bár azt is olvastam valahol, hogy jobb a heti 5x fél óra, mint a 2x másfél, szóval gondolom a rendszerességnek is van hozzá köze. Meg igazából nem koca-tekerek, hanem tényleg tolom neki (a saját lehetőségeimhez képest), és izzadok is rendesen.

Nincsenek csicsa cuccaim, csak egy Watch4 órám, azon mindig elindítom a biciklis edzést, nézi a pulzust is, meg trackeli az utat. Javarészt az aerobic és az anaerobic tartományban vagyok, a mai átlag pulzus 150, a maximum 170, szóval dolgozik a szervezetem így is rendesen. Remélem a mérlegen is látni fogom, mert csak a kaja visszavételével nem tudtam 100 alá menni.

(#247424) Fall-N válasza Ringman (#247421) üzenetére


Fall-N
veterán

Nem is tudom mit vegyek majd, ha a gyári B01s elkopik. Még a fékben volt gyárilag. :F Jagwire, A2Z milyen lehet?

(#247425) Ringman válasza Fall-N (#247424) üzenetére


Ringman
nagyúr

az organic DCA716 jagwire rossz volt az ultrakönnyű ashima rotorral (baromi hangos vizesen és rossz a fékerő), másik tárcsával nem próbáltam még, de szerintem marad a félfémes trp, amíg el nem kopik.

(#247426) jjeahh válasza Ringman (#247417) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Félfémes, szal az a gyanúm, hogy nálam ez is kifényesedne.

#247418 bardi: montis haverjaimnak is kifényesednek a betétjeik, sőt, aki a leggyakrabban teker velem 75 kiló és az XT tárcsákat is rendszeresen elégeti. Szerencsére én könnyebb vagyok, ez a veszély nem fenyeget, de a betéteket teszem tönkre. Olyan érzésem van, hogy felénk egyszerűen ilyen a terep, az xc fékeket megizzasztja.

#247422 Hasaggymeg: de neked mindegyik jó volt :D . Valami full fémes kéne majd, ami csendes is. Ebben a Clarks-ban karbon is van, lehet az a gond. Most egyelőre visszateszem az Ashimát vagy a Miles Racing betéteket, aztán valamikor vadászok valami olyan fémeset, amit minden vásárló dicsér.

#247424 Fall-N: Jagwire félfémessel sem elégedett a haverom XT tárcsával. Ha neked elég az organikus, próbáld ki esetleg a BBB-t.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247427) andrisbandi válasza Tin (#247420) üzenetére


andrisbandi
őstag

Sárban egyáltalán nem megyek, esetleg ha elkap az eső. Olyankor kénytelen vagyok autómosózni, a láncot is, szobában lakik a vas.

Sose szoktam amúgy mosni a láncot. Szárazon lerongyozom, esetleg alkoholos törlés volt olajnál.

A (nem főzős) waxolás, a csöpögtetős, ugyan az mint az olajozás.
- Törlés ha kell, csöpi, beletekerés, ja és száradnia kell, ez mégiscsak különbség.
- Takarítani nem nagyon van mit. Ez szinte száraz, kicsit porosodik, feketedik, waxdarabkákat letörli azért az ember, de nem muszáj állandóan, nincs annyi.

Egyáltalán nem nagy dolog kipróbálni a waxolósdit.
Egyszer fémtisztára kell mosni a teljes hajtást, pl festékboltos petróleummal, meg denszesszel. Waxolva sokkal kevesebb idő megy el a takarításra, ha egyáltalán szükséges. Forró vízzel újra fémtiszta lesz az egész...

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#247428) Fall-N válasza jjeahh (#247426) üzenetére


Fall-N
veterán

Köszi, ide városba elég az organikus. Akkor majd veszek BBB-t.

(#247429) zsamiatt


zsamiatt
őstag

Nektek a betet a teljes ulesre raterul? Most talalkoztam egy olyan furcsasaggal a nortwave ruhaban hogy olyan erzesem van mintha a betet nem terulne szet hatrafele a nyergen es igy van olyan resze a hatsomnak ami kozvetlenul erintkezik a nyereggel.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#247430) mauimagic


mauimagic
aktív tag

Mentem 2 nagyobbat a 165-ös hajtókarral, egyelőre túlszárnyalta a hozzá fűzött reményeket.
175-ös hajtókarral volt szerelve a bringa és most, hogy az utóbbi 2 hónapban eléggé megnőtt a terhelés, elkezdtem érezni a térdem és kicsit a csípőm.
Először 32-ről 30-as lánctányérra cseréltem, hátha a nagyobb pedálfordulatszám segít. Kb semmit nem változott, ugyanúgy 71-73 körüli átlag RPM volt. Meredek emelkedőn jött elő elsősorban a térdfájás, éreztem is, hogy nehezen lendül át a holtponton a lábam tekerés közben.

Kicsit utánaolvasva bikefittingnek, a 82cm-es belső lábhosszomhoz inkább 165-170-es hajtókar kéne, ezért cseréltem.

Tegnap egy 2 órás lazát mentem, ma kb versenytempó körül 50 kilit 1400 szinttel. A pedálfordulatszám átlag 77-79. Idei legjobb időket mentem a legtöbb emelkedőn.
Kb 10km-ig furcsa érzés volt az új hajtókar, éreztem a térdem, de másképp. Utána semmi. A pedálfordulatszám beállt az ideális 90 körülire, ami elvileg jobb az ízületeknek.
Meredeken ugyanúgy visszaesik, de csak 70 körülire.

Persze az egész hajtókar hossz dolog baromira 1st world problem, de szerintem tényleg számít, pedig kételkedtem benne.

(#247431) deny330 válasza Ringman (#247370) üzenetére


deny330
aktív tag

Hu, köszi az infót, így pláne kihagyom a rendelést. Nemrégiben stiff mountanbike oldalról rendeltem egy fox villát, sajnos nem számoltam a vám+áfa költségekkel, így vissza mondtam. Sajnos nagyon sokra jött volna ki, úgy meg már kaptam volna EU-ból is.

(#247432) vallas válasza Ringman (#247409) üzenetére


vallas
senior tag

Az akkor jó lehet.... de lehet nem is ez a baj...

Nem bírtam ki, hazamentem megnézni a bicót, úgy is kormánycserés mert egy 44 cm-s carbon kormány volt rajta ami még nekem is nagy lenne, nem az Asszonynak.... megkapta a Giant-ról lejövő 40-s kormányt, és amikor szétszedtem a bicó elejét, akkor észrevettem , hogy rágott a kormánycsapágy.... [kép] [kép] kipucoltam, újrazsíroztam, most jó, de lehet cserélem. Ez sima félintegrált kormánycsapágy ugye?

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#247433) deny330 válasza jjeahh (#247372) üzenetére


deny330
aktív tag

Elsőként azokat néztem/nézek igen, de van merev trail gépem amire mondjuk esedékes lenne egy gumi szett, azért is érdeklődtem tőled, hogy néhány sort írsz-e. :)

(#247434) Ringman válasza deny330 (#247431) üzenetére


Ringman
nagyúr

nekem visszakérdeztek rendeléskor, hogy biztosan akarok így is rendelni, hogy ők nem vámkezelnek.

a szállításra is rászámolandó a vám + áfa + 4000 ft vámkezelési díj.
(nettó 79,5k-ra fizettem még 30k-t)

[ Szerkesztve ]

(#247435) arcitec


arcitec
addikt

Látod látod, ezért kell nagyon figyelni és nem száguldozni ott, ahol nem célszerű: [link]
Egyébiránt ma, majdnem engem is elcsaptak, úton kerékpársáv, kis utca kereszteződésébe pont előttem surrant be mögülem egy suzukis, de mint a villám.(gondolom hirtelen gondolata volt). Az ilyet innentől sajna fokozottan figyelnem kell. ( Bár ha egy barom hirtelen rád fordul azt nem igazán lehet kivédeni.) Ez nem egyenértékű a kereszteződésben futó kerékpárúttal. Sajnos nem szerencsés nem homogén járműveket összeterelni, sem a gyalogosokkal, lásd Szentendrén és azon a szakaszon ott bizony sok a gyalogos és azok mennek keresztbe-széltébe, ahogy nekik jó.

[ Szerkesztve ]

(#247436) Tin válasza andrisbandi (#247427) üzenetére


Tin
veterán

Ja, én is ennél maradok, egyelőre olajozással. Veszek valami lánctisztító spray-t amivel néha befújom olajozás előtt, és ennyi.

Egy kérdés: ha szárazon és aszfalton megyek, minden olajozás előtt akkor is kell lánctisztítás, vagy elég csak 100 km-enként olajozni, és mondjuk 300 km-enként letisztítani a spray-vel?

(#247437) chubby2o6 válasza stickermajom (#247419) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Akkor jó, kenem majd én is azzal, nem rendelek a DT-ből.
Gondolom, akkor csak nettó marketing duma, hogy a DT racsnihoz a DT a direkt erre a célra kifejlesztett DT Special Grase-t ajánlja :DDD .

(#247438) arcitec válasza Tin (#247436) üzenetére


arcitec
addikt

300km-enként tisztít és olajoz. Pont. ;)

(#247439) ZolkoW


ZolkoW
őstag

átálltam a sötét oldalra. 203-as tárcsa egyértelműen az szerintem is, de ma kipróbáltam. még kopnia kell, most vagy csak bemesélem, vagy van abban valami, hogy már nem olyan szintű a megmunkálása, mint a régieknek, de a kivágásoknál picit hullámos, így még látszik, hogy nem a teljes felületen harap a betét, de azért ha ez a fékerő még picit nő, akkor rendben lesz.
(lehet hogy vissza is teszem a fémeset, hogy gyorsabban megtörténjen, és addig se a jó kis Swissstop kopjon)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#247440) trialboj válasza jjeahh (#247412) üzenetére


trialboj
őstag

Bennem itt a fórumban ültettétek el hogy a fémes az visít, emiatt szar, csak versenyzők használják mert nekik mind1. Mostanra minden enduros ismerős átváltott fémesre, a gyári shimi pofával, van aki bordázottal van aki simával, és egyiknek sincs semmi hangja. Mindnek csavaros slx/xt tárcsája van.

Én még nem váltottam mert az új xt fékek az enduron organikussal jött, és nem akartam egyből kidobni, főleg hogy így is brutál harapása van, a 8120/8100 egy vadállat az öregecske M7000 szériához képest, utóbbi 203 as xtr tárcsával, BP-G05s-rx pofákkal szinte alig emeli ki a seggét az xc gépen, a 4 dugattyús xt, meg készül katapultálni ha erősebben húzom pedig az a bringa egy monstrum a csinos bergához képest, jelenleg nem érzem hogy kellene a fémes, de hosszabb ereszkedőnél már hasznos lehet hogy kisebb erővel húzva is kifejti ugyan azt a fékhatást. Szóval vegyen mindenki xt féket, mert a többi bóvli ;]
-
A gumi kérdésre, te mindig újakat próbálsz ki? Ezekről a modellekről én nem is hallottam, mi lett a Schwalbe/Maxxis/Conti örök hármassal? Nekem vagy 2 szezon kell akár egy hátsó gumi kivégzéséhez is, elöl meg hamarabb öregszik meg, minthogy elkopjon, szóval valami szuper opció kell. Kendat meg Specit sosem használtam, utóbbit eleve fel nem raknám a bringára, konkurens gyártó terméke mit keressen a szép német paripámon? :))

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#247441) mauimagic válasza trialboj (#247440) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Nekem üvölt elöl a fémes swisstop, de csak amíg be nem melegszik. Nem tudom mi lehet, tárcsát, betétet tisztítottam, csiszoltam, nem változik. Esőben rosszabb.
Hátul meg ugyanaz néma...  :F
SRAM g2 fék 200/185

[ Szerkesztve ]

(#247442) chubby2o6


chubby2o6
senior tag

Asszem, ma sikeresen lenulláztam a hátsó Race Kinget [link] .
Szentendrén voltam, visszafele úton észrevettem, hogy rohadt nehezen gurul a bringa. És igen, kb. 9 év után összeszedtem egy defektet :W . Volt nálam minden a javításhoz, csak szemüveg nem, és egy tétova próbálkozás után úgy döntöttem, levezetésként sétálok egyet :DDD . Kb. 6 km hazáig a bringát tolva, mit mondjak, fasza volt. ( Ja, és itt jegyezném meg, hogy az NW Spider plus 3 gyalogláshoz is tök kényelmes, volt alkalmam letesztelni :D .)
Sajnos a külső nem nagyon bírta a tologatást, a defektet itthon megoldottam, de a külsőben akkora nyolcas lett, hogy ihaj. Gondolom, ez már így is marad. Próbáltam kevés levegővel kézzel egyengetni, de halottnak a csók. A gondom az, hogy ugyanilyen gumit nem nagyon lehet már kapni, felemást meg nem akarok. Vagy veszek két ilyet [link] , vagy visszateszem a Smart Sam Plust, drótperem ide vagy oda. Van belőle itthon egy pár használt, de még bőven használható, meg egy pár tiszta új.

(#247443) SlyChocolate


SlyChocolate
senior tag

Sziasztok.
Tudnátok ajánlani kerékpárra használható menetrögzítő kamerát?
Nézegettem a kínálatott de nehéz dönteni.
Legyen vízálló, legyen ois illetve használható videó minőség.
Könnyen le-fel szerelhető legyen a kormányra.
Az árat kb 40000 forintig gondolnám.
Előre is köszöntem a válaszokat.

(#247444) jjeahh válasza trialboj (#247440) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Schwalbe úgy érzem inkább tavaszi-őszi-téli nedves saras havas gumi. "Szezonban" nyáron nem igazán váltak be, pl. poros nyomvájúkon többször estem is velük.

Contit nem próbáltam, de a Mountain King, Trail Kingekkel volt valami gondom, talán a súlyuk nem tetszett, a Cross King jó lenne előre nyári guminak, de a mintázata és vélemények alapján arra tippelnék, hogy az is inkább vizes terepen remekel, porban csúszik :F . Na meg a Conti black chilit ugyanaz a fószer keverte ki, aki a Schwalbe Addix keveréket, így gyanítom, hogy hasonlóan viselkednek... Majd egyszer így is kipróbálom őket, ha találok valami brutál akciót.

Maxxis: szeretem, kedvenc nyári gumijaim, poros száraz terepen atom, viszont eddig is nagyon drága volt, mostanában meg még drágább, a Rekon bike24-en asszem 50 euró :Y. Na nemár basszus, amikor hátul 1500km után már a bütykök élei lekopnak, úgy érzem egy rakás pénzt kidobtam az ablakon :D . Ez az oka annak, hogy elkezdtem nézelődni más olcsóbb márkáknál. A Chaoyang Phantom Dry és Phantom Wet volt a másik opció, de apróbb mintás és az olcsóbb verzió csak 60 TPI, így inkább akciós Kenda lett. Ami egyelőre baromira tetszik, de valszeg gyorsan fog kopni, mert a Maxxisnál puhább anyagkeveréknek tűnik.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#247445) Maximum1 válasza arcitec (#247435) üzenetére


Maximum1
őstag

Szentendre, így szeretjük, ott nem tudsz elmenni kontakt nélkül, ha csengetsz, ha nem, ha lassan mész, ha tolod, valakinek nem fogsz tetszeni.
Sajna kénytelen vagy átmenni rajta a hegyekhez, nincs választásod.
Rengetegszer bassza el a nap végét amikor ott át kell jönni és egy ilyen felelőtlen anyuka hagyja rohangálni a gyerekeit, mert nekem kell figyelni másét, nem tudom sajnálni, leszarják a bringautat, meg úgy mindenkit IS.
Azért azt is leírhatták volna mit mondott az anyuka amiért járt a pofon, elég egyoldalú ez így.
Erről a sztoriról a Való Világos Indián dumája ugrott be. ;]
Lehet pont egy KOM-ot b@sztak el. :DDD

Hasonló kontaktom volt, szintén Szentendrén, csengettem, lassítottam, mégis leugatott az anyuka, kijelölt bringa úton, én nem szállok le, nekem nem ér ennyit, de rendesen felkurt és elcserszte az egész napi túrát.

[ Szerkesztve ]

(#247446) Because válasza Maximum1 (#247445) üzenetére


Because
őstag

Minden forgalmasabb helyre jellemző...Nálunk a kerékpárúton babakocsi, gyerekek, kutya pórázon vagy a nélkül, bicósok és emberek is többen egymás mellett mindenfajta körültekintés nélkül.. Ez van (nem is szeretem, ezért készült a monti, terepen kevesebb néppel találkozok)

[ Szerkesztve ]

(#247447) lsebestyen válasza Maximum1 (#247445) üzenetére


lsebestyen
addikt

Már bocs, de mi az hogy egyoldalú? Bármit mond, akkor sem ütjük meg...Visszaszólni van, hogy én is visszaszólok, de leginkább hagyni kell az egészet a fenébe. Én az ilyenért simán letöltendőt adnék. :(((

(#247448) deny330 válasza Ringman (#247434) üzenetére


deny330
aktív tag

Ők legalább visszajeleztek ezzel kapcsolatban, én nem kaptam semmi visszajelzést. Rendelés utáni 7. napon küldött egy emailt a webshop csak.

(#247449) Because válasza SlyChocolate (#247443) üzenetére


Because
őstag

Nekem egy Lamax w7.1 van, egész tűrhető felvételeket készít. Ahogy írtad a legfontosabb hogy valami stabilizátor legyen benne.

(#247450) Maximum1 válasza lsebestyen (#247447) üzenetére


Maximum1
őstag

Kissé hihetetlen, hogy szóváltás után leszáll valaki a bringáról és lebirkózik egy nőt.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.