Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Kioxia XG6, BiCS please
- MárkaLánc
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Világ napszakokban (képek)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #243982 üzenetére
Az a baj, hogy az ebike fogalom meg úgy a kerékpár fogalom önmagában nem teljesen egyezik azzal, amit ti gondoltok.
Az MTB az csak a piacnak 1 része, de nem csak ebből van ebike.
Rengetek- engetek trekkinget adnak el, ott vannak a különböző cargo bike típusok stb.
Ha nem sporteszköznek nézed a kerékpárt, hanem közlekedési eszköznek akkor máris sokkal reálisabb a kép.Vegyük példának ezt a long tail-t. Ezzel nem fogsz sportolni, de pl. egy második kocsit tök jól ki tud váltani. Biztonságosan hátra tudsz rakni akár 2 gyereket gyerekülésen és mellette be tudsz vásárolni és haza tudod vinni az egészet.
Aki aglomerációban vagy vidéken lakik annak ez pl. egy tök jó opció lehet. Nyilván kell hozzá nyitotság is, hogy ne mindenhova kocsival akarj menni és ha ez megvan, akkor egy tök jó alternatíva.
Hiába kerül egy millióba, ilyen áron jelenelg csak nagoyn leharcolt kocsikat lehet már kapni. Fenntartási költségben, még szervízzel együtt is simán jobban jössz ki egy ilyen bringával.Nem csak sporteszközökből áll a piac, sőt statisztikai alapon itthon is a kerékpár használok nagy része közlekedési eszköznek tartja.
Én rendszeresen járok Bp-en belül bringával és érzékelhetően többen használnak e-bikeot munkába járásra. Teljesen érthető is, hiszen kényelmesebben tudsz vele közlekedni, kevésbé izzadsz meg stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen