Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
andrisbandi #244090 üzenetére
ez jópofa, van is fölös kormányom
ja, várj, karbon vázam nincs... -
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #244094 üzenetére
4 régi ESI-ről a szakadt oldal levágva és az ép részek összetolva, amíg megjön az új
. Láttam valahol neten, hogy más is csinálja és végülis miért ne. Ha több színű lenne jobban nézne ki
ui: természetesen ma a haveromnak elégett a tárcsája, nekem a betétem szintén, mert cincog
-
válasz
Atti777 #244066 üzenetére
kb. nekem is ennyi jut a céges öltözőből, mert contractor vagyok, és nem adnak szekrényt. szóval egy öltönyzsákot vittem be, abban vannak ingek + nadrág, fent az irodában meg a cipő. mindig néznek is, mert zuhanyzás után tangapapucs + zakó kombóban csattogok végig reggelente a közös tereken.
-
fulton
addikt
válasz
Napfénysüti #244064 üzenetére
Ösztönzőben nincs hiány
-
andrisbandi
őstag
How To Hold a Carbon Bike In a Bike Stand | Bike Hack
-
SteveAd
tag
Valaki tudja esetleg, hogy kerékpárvázra és kerékszettre mennyi a vám? Nem az Áfa (az ugye egyértelműen 27%), hanem maga a vámtarifa. Angliából rendelném, amerikai márka, a gyártási ország amúgy Kína vagy Tajvan.
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #244068 üzenetére
Nekem van egy erre rendszeresített fél pár frottír zoknim
, azt szoktam a felsőcsőre vagy a nyeregcsőre tekerni, és úgy fogom be. Az állványom befogójának nem műanyag pofája van, hanem valami gumiszerű cucc, a zoknival együtt már elég kíméletes a karbonvázzal.
-
-igu-
veterán
válasz
Hasaggymeg #244072 üzenetére
Oh, bocsánat
meg pár részlet
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Dura Ace 7800 szett van rajta, mostanra az már történelem.
Az FSA hajtómű hamarosan leugrik - azon kívül, hogy karbon hajtókar, meg könnyített b.sz, sok előnye nincs, kínlódás vele az élet. Az ebay-en sikerült kukáznom egy 200km-t futott Dura-Ace 7800-as hajtóművet (39/53), végre az is autentikus lesz.
Az apukastucni-t nem leszólni, az alakom már nem olyan daliás, mint 30 éve. -
fulton
addikt
válasz
lsebestyen #244080 üzenetére
6 fokos a meridanak.
-
fulton
addikt
válasz
Csokicsibesz #244079 üzenetére
Tudni akartam amit most számomra vegre jónak erzek arányaiban hol lesz egy outin elfoglalt pozimhoz. Ezt bonyolult lenne leírni. Ezt a váz progit használtam az adatok összevetéséhez (ez épp a csepelem geója) míg nem tudtam élöben lemérni ezzel kalkuláltam az outikat. (Beírva az adott bike geojat itt aztán minden részlet megadható, bekapcsolhatóak különböző funkciók plussz méret adatok..minden is). Azonos nyeregmagasság mellett. Es szépen kiadja a dolgokat... arra teljesen jo h pl megtudjam a mostani koramány tavom es esésenek nagysága, milyen outi geonál lenne hasonló. Vagy ha babralunk a stucnin mennyit emel távolít..stb stb...
-
6030D
addikt
válasz
lsebestyen #244080 üzenetére
-
lsebestyen
addikt
válasz
fulton #244078 üzenetére
Hány fokos a stucni? Egyébként profi mezőnyben is rengetegen mennek fordított stucnival, pláne mióta bejöttek az integrált kormányok, azóta van egy két érdekesebb setup, de vállalható szerintem. Nekem a Rose-on amúgy alapból fordítva volt felrakva (felfelé állt), első dolgom volt megfordítani.
Talán 7fokos, de esküdni nem mernék rá.
-
Csokicsibesz
tag
válasz
fulton #244078 üzenetére
Tényleg csak érdeklődve, mert erre eddig nem tudtam rájönni:
- mi alapján hasonlítasz össze két teljesen más méretű és felhasználú vázat, hogy mi hol van?Gondolom a BB magasságtól elkezdve, a hajtókar méretén, a nyeregvázcső szögén kb minden más. Ha lényegében minden változik, akkor ebből, hogy számolod ki, hogy neked mi lesz jó?
-
fulton
addikt
válasz
lsebestyen #244065 üzenetére
Az XL váznál 2cm magasabb max kovacsolható ki a kormánymagasságot illetően. Viszont már nagyon fekvős így 2 cm rövidebb stucni kéne rá. ( amit nem tudok és nem is fogok soha megtudni hogy az mennyiben változtatta a kerékpár viselkedésén máshova kerül a súlypont kormányzás eceterá..)De alsó fogásban jónak éreztem élöben a pozi mélységét.
Sztem az én méretemhez nyurga vékony...jobban dukáln az XL váz szemre (elég arra gondolni a mostani csepelem 580 felsőcső hossz - meridanal XL ben 583).
Most a kormányom ha markolaton fogom 100.5 cm magas (De! 2.5-3 cm közelebb van mint mikor közép fogásban fogom amikor is csak 98mm magas), XL váznál pip pontosan 100.5cm felső fogásban. Egy L váznál ez olyan 98cm (pont mint mikor én középen fogom a kormányom). Ha csak közép fogás magasságán távolságan foghatnám a kormányt az nem lenne jó. Markolat fogáson komfortosabb pl városban emitt amott.. mar csak a 2.5 cm közelebbi és 2.5 cm magasabbi kormány miatt is. Közép fogás sprintekben jobb...és szarvon fogva is kényelmes a pozi nekem.Tegnap lemértem az XL váznál a kormány távolsága a nyeregcsötől ugyan annyi mint nekem most a csepelen 69cm (vízben mérve). A korábban kalkulalt ertekeim jók voltak.
A belső lábhossz miatt magasabb nyereg szükséges, így egy am 185cm nek való endu gép(L váz geója) is meglehetősen agressziv sportos vezezést eredményezne. Fordítani kell a stucnin L váznál és akkor vagyok ott mint sajátnál markolatfogásnál. Ám spd miatt 1 cm fentebb ment a nyereg...szívem szerint a korábbi jobban esett de ez is jó még
...nem volt rossz 100km en.
Szumma: annyi hogy L váznál fordított stucnival ki van maxolva a kormány magassága ha netalán tán mégis jobbnak érezném 1 - 2 cm fentebbit az már nem fog menni. Meg a másik hogy festene fordított stucnival
az L.
-
-
Nutra
tag
válasz
Hasaggymeg #244068 üzenetére
Annyiban igen, hogy a vázon egyenletesen és nagyobb felületen osztja szét az erőt, és így nem roppan meg a karbon váz (csak ha nagyon erős akarsz lenni
). Az meg így szinte érdektelen, hogy a pofa és a védő között mi történik, idomulnak egymáshoz.
Lidl-s állványt használok, ugyanolyan befogóval. -
-igu-
veterán
válasz
Napfénysüti #244064 üzenetére
Nekem is ezért lett vénségemre titánvázas országútim vintage Dura-Ace szettel...
-
Ringman
félisten
válasz
Hasaggymeg #244068 üzenetére
várható volt
már a kerékszettek tesztjénél is problémásnak tartotta a fogazott kupakú átütőtengelyes agyakat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #244040 üzenetére
A fogazott alátéttel nem tud kibékülni.
#244067
Nutra...én is ha csak olyan munkát végzek rajta akkor gyakran csak ráhelyezem és éppen ráfogok kicsit szorítás nélkül, a korábban linkelt képen is látható szorítópofák profilja miatt ez a drága Thule védő sem sokat javítana a ráfogás felületének növelésén. -
Nutra
tag
válasz
Hasaggymeg #244052 üzenetére
Hasaggymeg
az a gond, hogy a nem kerek karbon felső csövet, vagy a nagyon széles és kocka alsó csövet megfogni nem igazán lehet vele
Erre a Thule karbonváz védő egy (szemérmetlenül drága) megoldás, nálam ez szolgál tetőtartós szállítás mellett szerelésnél is. Vagy simán kiegyensúlyozva teszem az állványra a gépet és csak jelzésértékkel fogom meg a befogópofával, hogy le ne essen. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Fall-N #244059 üzenetére
Korábbi alu Cube-omat (és nejemét is) felső csőnél fogtam be, a szorító pofa kialakítása olyan, hogy kis helyezéssel ott elférnek a vezetékek.
-
Fall-N
veterán
válasz
Fifaisshit #244010 üzenetére
Stabil. Én a kettővel ezelőtti akcióban vettem meg, tavaly év végén. Ahogy bardi írta, az első kereket lelógatom és a kihúzott nyeregcsővel fogatom be a biciklit. A felsőcső alsó részén kívül futnak a bowdenek, így ott nem tudom befogadni.
-
woodworm
veterán
Ha szalajt, akkor a fejrész vagy a rajta lévő görgők kopottak. A fejrész mellett ott a kosár, szerintem csak az összeszerelés pillanatában lehet elkerülni, hogy oda zsír jusson. A bronz a fék része, ha arra sok zsír jut, akkor pedig max a fék nem fog. Bár az eredeti olajzó után egyszerű zsírzófejjel szerelték ezeket az agyakat, ott pedig pont ide jut a zsír először.
Az első szerintem kipróbálni vékonyan kenve a zsírt, a második pedig cserélni a fejrész görgőit vagy pedig a komplett fejet. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jojjer94 #244050 üzenetére
Szerintem elég masszív, főleg ha lábait jól széttárod (enyémnek öt van) nálam inkább az a gond, hogy a nem kerek karbon felső csövet, vagy a nagyon széles és kocka alsó csövet megfogni nem igazán lehet vele, így marad a nyeregcsőváz, mely elég rövid, és maga a nyeregcső melyek mindketten csak amolyan orrnehéz felfüggesztést tesznek lehetővé...de persze ha leér az első kerék, vagy addig emelem amíg bár lóg a kerékpár eleje, de már az sem éri a padlót, akkor már tökéletes.
#244051
cs?...valahol hegyvidéken, ahol forróra kontrázod a hátsó agyat, akár kellhet is a high temperature zsír.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest