Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
INTELligent
senior tag
Most jött szembe velem a Specialized Future Shock technológiája, ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, mert kíváncsivá tett, hogy mennyire hatékony valós körülmények között.
Mert azzal jönnek, hogy mivel a korménycsapágy fölött van a csillapítás, így nem fog lassulni a bringa, de fizikailag ott lesz energiadisszipáció ugyanúgy. Ok, nem egy MTB villa súlya a cucc, és ez különbséget fok okozni, de amúgy most nincs meg, hogy fizikailag miért biztosítana jobb tulajdonságokat ez, mint egy első teleszkóp. Vagy csak szimplán arról van szó, hogy hardtailnél mivel az egész váz mozdul, így neked jobban csillapítanod kell karral, mintha csak a kormány rugózna?
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok