Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111051) eddie1978


eddie1978
aktív tag

Lehet csak nekem új, de van új alu Canyon Inflite.

(#111052) jjeahh válasza Runner_fxr (#111044) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ja, tuti jobban ismered az alkatrészek árát mint én, nem akartam goromba lenni, csak nagyjából azt próbáltam leírni, hogy miért nem játszanak nálam a fullyk :D . Pluszos merevek vonzóak számomra, majd ha odajutok, hogy leváltsam a jelenlegi XC-t, biztos ki fogok próbálni egyet és meglátjuk. De az még messze van, szerintem a mostani montimban van elég potenciál ahhoz, hogy tuningolgassam lassan, pl. majd valszeg kap új telót meg ha a gumim elkopik tyúkbelesítem. Jelenleg 13.1kg, már csak a teló cserével is ledobok róla úgy 700 grammot, tubeless-el együtt gondolom kb. 1kg-t, a jelenlegi Schwalbe belsőim elvileg 220 grammosak.

cozmo: 10.6kg :)) . Neked van carbon Lapierre-d?

Monyos: Nézz be Lidl-be is szerintem, gyakran látok ott én olcsó Crivit órákat.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#111053) cozmo válasza 6030D (#111050) üzenetére


cozmo
őstag

Na pont a jogi rész miatt. Nem kell vázra prizmás matrica ami elég gagyi megoldás. Na meg kevésbé basznak el az úton.

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#111054) Napfénysüti válasza eddie1978 (#111051) üzenetére

Még csak pár napja tették fel meg egy-két cikkben említették hogy a megújult 2019-es kínálatba bekerült egy alu verzió is. :K

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#111055) 6030D válasza cozmo (#111053) üzenetére


6030D
Ármester

Annyit tekersz sötétben? Ha igen, akkor meg úgyis kapcsolsz lámpát, nem? Ahol számít a cicaszem, ott épeszű ember már úgyis felkapcsolja a lámpát. Világosban meg nem számít semmit.
Ezért sem értem a jogszabályban az első/hátsó cicaszem fontosságát. Gyakorlatilag csak azt fedezik le, hogy ha elfelejted felkapcsolni a lámpát, akkor látnak. De ha nem felejtem el, akkor minek?

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#111056) kentucky válasza J.C.G. (#111034) üzenetére


kentucky
őstag

Mi a gép pontosan?

(#111057) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Érdeklődni szeretnék, hogy BP-n vagy Vác környékén hol van olyan hely ahol készítenek "Body Geometry Fit" beállítást Ez alatt azt értem, hogy a megfelelő nyeregmagasságot, annak dőlésszögét, SPD cipőt, kormányszár magasságot és hosszat stb. beállítják helyesen.

Egyedül a Speed-way-ről hallottam, ahol létezik ilyen Body Geometry Fit beállítás (link) de ennél kicsit olcsóbb megoldás után nézelődnék.

Nem versenyzés szintű pontosságot szeretnék, csak egy általánosat.

Mindenkinek köszönöm előre is a tippeket! :R

(#111058) cozmo válasza 6030D (#111055) üzenetére


cozmo
őstag

Lehet bármi... van hogy rámsötétedik mikor munka után végre tudok tekerni.
Csapatás közben beázik nem kapcsol be. Elbasznak
Kontakthibás lesz belemész egy gödörbe kikapcsol. Elbasznak
Elfelejted felkapcsolni. Elbasznak
Tehát a prizma nem csak a KRESZ és a fakabát miatt kell. Hanem hogy ne nyomorékként nézd a youtube-on, hogyan bringáznak a többiek. ;)

[ Szerkesztve ]

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#111059) JackFeryll válasza jjeahh (#111052) üzenetére


JackFeryll
őstag

Én nem spóroltam a lötyivel, olcsó belsők után (215g/db, 27.5) és 100+100 ml stans folyadék (plusz némi hab a tetején) 266 grammot nyertem a két keréken.

(#111060) jjeahh válasza cozmo (#111058) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ezért hordok magammal pótlámpákat és néhány gombelemet :D . De mivel a törvényeket is szeretném betartani amennyire lehet, ezért én is beszerzek köv. kör rendeléssel egy prizmás lámpát. Jelenleg nekem matrica van elöl-hátul, az is megteszi, de esztétikusabb és egyszerűbb lenne, ha a lámpában lenne a prizma all in one.

JackFeryll: Akkor kb. jól tippeltem :)

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#111061) Runner_fxr válasza jjeahh (#111052) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az alkatrészek ára senki előtt nem ismeretlen, megnézheted a webshopban. :) Nyilván ha nincs anyagi lehetőség akkor nincs miről beszélni. Tulajdonképpen egyetértünk, csak abban nem, hogy egy 3 évenkénti forgáspont csapágy csere, meg a 3000km utáni tag kis szervíz ára, indok lehet egy trail fully ellen. :)

Mindenképpen tesztelj, mert elmélkedni egy dolog, a gyakorlatban kiferülhet, hogy változik a mostani álláspontod.

Egyébkén a tubeless-hez nem elég a tubless-t támogató külső, a felnidnek is tudnia kéne. Amit kizártnak tartok abban a kategóriában.

[ Szerkesztve ]

(#111062) nubreed


nubreed
veterán

19" vázmérettel rendelkező bringát ti megvennétek kb 190 cm magas embernek?

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#111063) Toobee válasza JackFeryll (#111059) üzenetére


Toobee
veterán

Külsőből is könnyebbet vettél? Én most nem akartam túlköltekezni, úgyhogy a nehezebbik gumikat vettem Roes-ról a tubelesshez. Nekem 90 ml folyadékot töltött be Runner kerekenként. Mivel én külsőt is váltottam, ezért nem éreztem, hogy mi a különbség a belsős rendszerhez képest, csak az volt a fura, hogy a Nobby úgy fog, mint a picsa. A hátulja csúszkált össze vissza, de az első kereket nem tudtam kihozni a sodrából. Köves lefeléken rohadtul jól jött.

Ezeket vettem 20 EUR/db áron

Nobby Nic Addix Performance: 745 gramm
Racing Ralph Addix Performance: 685 gramm

Szinte a duplájáért, 37,9-ért meg vannak ezek

Nobby Nic Evolution Line Addix Speedgrip: 670 gramm
Racing Ralph Evolution Line Addix Speedgrip: 595 gramm

https://barbieripnk.hu/

(#111064) 6030D válasza cozmo (#111058) üzenetére


6030D
Ármester

Nem, nem basznak el, mert tuti, hogy a sisakodon, cipődön meg a mezeden is van fényvisszaverő. De gondolom akkor a küllőkre is raksz, hogy oldalról ne üssenek el. :)

Közben rájöttem (a kaja ihletet ad), a cicaszem valószínű onnan ragadt benn a szabályban, mert régen dinamós lámpát használtak, ami nem világított (ha jól tudom egyik sem), ha nem forgott a kerék. Tehát lehet, hogy bekapcsolta a lámpát, de ha megállt, nem látszott.
Az elemes/akksis lámpákkal ilyen probléma nincs, ezért kérném a törvény módosítását. :K

Vasinger!: Itt mondjuk 20, tehát el tudom képzelni, hogy kevésbé felkapott boltokban máshol is találni ennyiért, de Velence nincs is annyira messze, egy fürdéssel összekötöd és megcsinálják. :) Vagy érdeklődj valami triatlon fb csoportban, ott biztos megmondják az összes itthoni lehetőséget.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#111065) StLui válasza dabgergo (#111048) üzenetére


StLui
veterán

Ebben volt két óra sörözés, azért nagy a különbség :D (na jó, azalatt én 1 sör, 1 kóla, 1 kávé)
Én amire használom az órát:
ébresztés, rezeg, nem keltem fel a családot
futás, bringázás mérése, nem merül a teló, plusz néhány adatért elég a csuklómra nézni (az új már ismeri a teniszt is ami engem érintene) padon futásnál távolságnak nem sok köze van a valósághoz.
rezeg ha hívnak, üzenet, email érkezik
pulzusmérés csuklón nagyon pontatlan, mint általában.

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#111066) varsam


varsam
őstag

Hévégén végre tekertünk egy nagyobbat az új bringával :)
Szombaton Balatonkenese - B.füred 70km, vasárnap B.kenese - Siófok-sóstó 30km-t mentünk a bringaúton végig.

Koskormányos bringán eddig max 500 métert ha ültem, szóval abszolút új volt a dolog számomra. A bringa nagyon tetszik, élvezem a fürgeségét, könnyűségét. Alapból a vázra merőleges kormányrészt fogom és csak lejtőn illetve ha fékezni kell teszem előre a kezem a váltókarokra. Ez kicsit zavar, hogy fogást kell váltani, nincs az ujjam folyamatosan a féken mint pl montinál, de kirándulós tempóban amúgy nem zavaró, a városban majd a héten még kiderül.
Előre dőlve azért már kicsit kényelmetlenebb, ha lehet ilyet mondani, a karjaim, vállam jobban fáradnak az tuti, de jó, hogy sok helyen lehet fogást találni és váltogatni mikor hogy jobb.
A gumikat 4 barra fújtam (700x42 méret), ebből mindenképp vissza kell venni, bár nagyon jól gördül, eléggé ráz, megnézem majd 3 bar környékén is.
A BB5 fékek már kezdenek bekopni, nem lesz ez rossz szerintem, de az egyenes kormány + hidrós fékek ötletét még mindig nem vetem el, lehet idővel csere lesz.

Itt van pár kép is, vasárnap a víz gyönyörű kék volt.


[ Szerkesztve ]

(#111067) Hasaggymeg válasza nubreed (#111062) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem.

(#111046) trialboj ...dehogy tudnál nyolcvanat menni,legfeljebb az elején amíg a placebo elhitetné veled mennyire sok az a 2,5kg.Kis túlzással egyetlen keményebb tekerésem előtti/utáni súlykülönbségem is van annyi.Inkább az van amit (#111045) cozmo is ír,a versenykörülmények közötti kigyorsítások,gyors kaptatók,stb.-nél lenne másodpercekben,vagy értékes kalóriákban mérhető az a súlykülönbség,vagy esetleg ha nekimész valami brutálhosszú emelkedőnek,ahol minden csepp erődre szükség van ahhoz,hogy ne toljad.Amúgy amatőr szinten még ott is többet számít éppen milyen passzban vagy,mint az az 1-2 kg.Magyarán a súlycsökkentés csakis akkor éri meg ha versenyzel,vagy tényleg sok a felesleges pénzed,hisz ha kiszámolod ennek nagyon sokba kerül kilója. :DDD

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#111068) deny330 válasza jjeahh (#111052) üzenetére


deny330
aktív tag

Nem belepofázni akarok, de ha engem kérdezel tuti azt mondanám, hogy a forgáspontoktól való félelem a sok sár miatt nem teljesen jogos. Csak, hogy említsek egy példát; haverom a bringáját tavaly szezon elejétől egészen tél végéig használta. Ezt úgy képzeld el, hogy kb juniustól augusztusig csak terep túrákra mentem vele heti 1-2x (ezek ilyen 40-60km es távok per túra), utána ahogyan kezdődött a suli, ő napi szinten átjárt szomszédos faluból gyakorlatra és suliba bringával, ez úgy oda-vissza 10km, ennek kb 60% -a terep. Persze ez így nem hangzik soknak, de szeptember elejétől február végéig sok km összejön, ha az ember 7 napból 5x megcsinálja hóban, esőben, sárban, szárazságban. A lényeg amit mondani akarok, hogy neki tél végére kellett egy lánc csere és a forgáspontokat kellett kicserélnie, plusz a kormánycsapágya beázott úgy 2x. Ha ilyen használat mellett neki csak tél végére jöttek elő a bajok, akkor nem hiszem, hogy olyan keveset bírnának ezek a forgó alkatrészek. A teló szervíz is annyi volt nála, hogy olajcsere + pucolás, + első telóba kellett neki egy szimering csere. Ha jól tudom ő 45 ből úszta meg az egészet, de a teló szervizek így is később lettek megcsinálva, szóval ez nem az egyben ott hagyott összeg.

Mindenesetre nem rábeszélni akarlak, csak szerettem volna élni az elő példával, hátha esetleg adsz neki egy esélyt ebből kifolyólag a későbbiekben. :))

(#111069) eddie1978 válasza nubreed (#111062) üzenetére


eddie1978
aktív tag

Nem. Kicsi lesz.

(#111070) kentucky válasza varsam (#111066) üzenetére


kentucky
őstag

Ez milyen bringa?

(#111071) Runner_fxr válasza trialboj (#111046) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

[link]
Ennyit tartalmaz a szett.

A röcögés mit jelent? Serceg benne a kosz, vagy kottyanása van? Ha kottyanása van, akkor én mindenképpen cserélném, ha csak kosz került bele, akkor is szét kéne szedni, és óvatosan csapágyakat bontani, hátha menthetőek. A forgáspontokat viszont mindenképpen érdemes tapasztalt műhelyre bízni, kellenek hozzá speciális szerszámok és szigorúan pontos nyomatékra kell húzni.

A kis kotyogástól, vagy sercegéstől másnak nem lesz baja, de azt azért nem érdemes megvárni amíg már durván elkezd lógni, az már nem fog jót tenni a váznak az biztos. Bár engem ez annyira zavarna, hogy szerintem a legkisebb kottyanásra vagy sercegésre, nyikorgásra cserélnék ott mindent.
Szerintem lehet hozzá rendelni csapágyat, meg tudom nézni. De az is lehet, hogy szabvány méretű, és kapsz csapágy boltban is.

[ Szerkesztve ]

(#111072) JackFeryll válasza Toobee (#111063) üzenetére


JackFeryll
őstag

Nem, ez csak a belső - folyadék közti különbség. Külső, felniszalag ugyanaz (tubeless volt alapból is) na meg persze tubeless szelep. (az is stans)
Nem a súly miatt váltottam, csak mindent megmérek ha tudok.
Nincs tapasztalatom a performance vonallal, így nem tudom milyen az addix-hoz képest, de elvileg a keverék is más.

(#111073) Acef


Acef
addikt

Sziasztok,

fékpofát szeretnék venni a Rose-tól.

Az alábbihoz nincs kép.
Ez nem csak betét/gumi, hanem komplett fékpofa?
A leírás alapján ez jó lehet pl. az én saccon outi fékemhez? [link]

[ Szerkesztve ]

(#111074) ZolkoW válasza 6030D (#111064) üzenetére


ZolkoW
őstag

A több fényvisszaverő felület csak jobb, szóval én senkit nem győzködnék a fényvisszaverő (meg bármilyen törvényben előírt kiegészítő) ellen... :U .
A küllőkre már elfogadják az ezüst színű pálcikákat is, az nem is olyan gáz. De személy szerint lesz*rom, nekem az első keréken van két narancssárga macskaszem, kivéve a másik bicón, amire elfelejtettem átrakni az új kerék miatt (de legközelebb talán nem felejtem el). És KÜLÖN vettem prizmát előre-hátra, csak még nem tudom, az elsőt hogy fogatom fel úgy, hogy nagyon ocsmány ne legyen, a hátsó kevésbé vész, mert azt ráakasztom a nyeregtáskára. A matrica elöl és hátul szerintem nem ideális, a ferde csövek miatt. de a semminél biztos az is több. Jópárszáz hsz-szel ezelőtt betettem a fehér bicómról képet, elöl két nagy fehér matrica van a villán, de szerintem nem néz ki nagyon ótvarul, és valamennyire biztos látszik. A rendőr nem tudom, hogy elfogadná-e, igazából nem hallottam még olyanról, hogy kötözködtek volna, de inkább úgy igyekszem csinálni, hogy ne lehessen belekötni.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#111075) Toobee válasza StLui (#111065) üzenetére


Toobee
veterán

Stratos elvileg már tud párosodni mellkaspánttal. Kéne egyet szereznem, csak nem tudom melyiket vegyem, ami olcsó és pontos is.

https://barbieripnk.hu/

(#111076) Hasaggymeg válasza varsam (#111066) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Mi a zasszonnyal múlt héten nyomtuk...ugyanott.Igaz nem egy seggel,de ezek voltak: Balatonakarattya-Siófok-Balatonakarattya (Búúú!),BA-Tihany-BA (Na ez már valami),BA-Badacsonytomaj-BA ( ;) ),BA-Tihany-BA (az egyedül volt,tehát ami kifér a csövön),így 7 nap alatt lett 535 km.Egyszer brutálisan eláztunk,értsd vizet úgy öntöttem ki cipőmből. :U...jah,és ezért kell a kormányszarv és nem kell a 2,5"-os gumi. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#111077) dabgergo válasza StLui (#111065) üzenetére


dabgergo
őstag

parkr, StLui: köszi! Online megvan már az is szuper, bár nem értem h az app-ban miért nincs benne, ez teljesen érthetetlen számomra.
App-ban sajnos nálam menet közben középen vagy bárhol továbbra is csak sima átlagsebesség jelenik meg, current speed nem. Ezt sem teljesen értem, mert így nem tudom bike computernek használni, pedig olyan jó lenne mostmár egyszerre egy app-ot használni.

(#111078) varsam válasza kentucky (#111070) üzenetére


varsam
őstag

Egy Charge Plug 2-t vettem pár hete.

(#111076) Hasaggymeg
Azok már szép távok egy-egy napra :K
Úgylátszik nálatok is az aktív pihenés a preferáltabb. Nekünk most nagyon jó bringás időnk volt, kellemes 26-28 fok körül felhős éggel. Igaz, így is sikerült bringásra égnünk, értsd bicepsz alsó fele piros felső rész fehér, ugyanúgy combnál is :D

[ Szerkesztve ]

(#111079) jjeahh válasza Runner_fxr (#111061) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A múltkor ha jól emlékszek itt többen azt írták, hogy az átalakított felni és a gyárilag tl ready felni között nincs sok különbség, kb. bármit át lehet alakítani. De gondolom ha te meg sem említetted akkor nem ez a tapasztalatod a témában, vagy eleve nem kockáztatnál :D

deny330: 45k szervizre sem kevés ha figyelembe vesszük, hogy a jelenlegi montimat 100k-ért vettem anno használtan :D . + meg is kell venni a fullyt, szal ha a szerviztől eltekintünk, már önmagában is drága.

Ļantos: Na ez fillérb*szó... :DDD

Más: ha már láthatóság, vajon egy ilyen vacak segít, hogy előzéskor rendesen kikerüljenek? :D [link] [link] [link] [link].

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#111080) Ļantos


Ļantos
aktív tag

Valakinek fully akciósan? [link] ;]

(#111081) tacto


tacto
aktív tag

Egy picit kellemetlen, fura elmeny, gondoltam megosztom, hatha valakinel is fennall (ha masnem, a jovoben) SPD-fronton.
Vettem egy nagyon olcso ujfajta,Shimano Click-r modellcsaladba tartozo pedalt a varosimra, amihez alapbol a hozza dizajnolt, ujfajta SH-56 stopli jar.
Nem is neztem a kompatibilitast, miutan minden kombinacioban mukodott: uj pedal a regi, sima SH51-el, masik pedal (PD-M970) az uj stoplival.
Viszont feltettem ma egy regebbi pedalt (PD-M780), es nem dokkol rendesen a balos. Amugy a korabbi stoplikkal tokeletes, sot a jobbos ezzel is, de a balos nem ok az SH-56-al.
Lehet, valami hulye minimalis egyedi eset, de a rugon allitva, lazitva sem. Nem az igazi a dokkolas. Ugyhogy, az en egyeni konzekvenciam alapjan ezek nem teljesen csereszabatosak, legalabbis nem totalisan, ezzel a regebbi XT-vel epp nem feltetlen.

(#111027) pc360: ne bantsd mar azt a szegeny Tiagrat :N , az uj, rancfelvarrast kapott nagyon komoly kis cucc lett, tudom, mirol beszelek, regebben Dura Ace, Campa Record, meg Ultegra volt a bringaimon, a mostani Specin ez van, gondoltam, hagyok egy kis idot magunknak, nos, klassz kis szett.

[ Szerkesztve ]

(#111082) deny330 válasza jjeahh (#111079) üzenetére


deny330
aktív tag

Azt hittem nagyobb összegben van a mostani géped, de így már értem miért nem jöhet szóba neked. Akkor viszont nem szóltam, ne haragudj. :)

(#111083) J.C.G. válasza Hasaggymeg (#111042) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Azért remélem nem lesz gondom belőle, mert nagyon hosszúnak találom a stucnit.

(#111056) kentucky

ninety-six 1000 hfs

(#111084) ZolkoW válasza Ļantos (#111080) üzenetére


ZolkoW
őstag

jött nekem is valami hasonlóan irreális hirdetés, ez mi a tök egyébként? mármint hol az átverés? mert hogy van, abban biztos vagyok :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#111085) 6030D válasza Toobee (#111075) üzenetére


6030D
Ármester

Pántot? Nekem itt ezt ajánlották és tényleg jó.

tacto: az 51 és az 56 között nem csak az a különbség, hogy az 51 csak oldalra, az 56 meg nagyobb erő hatására felfelé is nyit?
Fújd be olajjal a balos pedál rugóját. Úgy sem?

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#111086) varsam válasza ZolkoW (#111084) üzenetére


varsam
őstag

Gondolom előre fizetsz aztán nem kapsz lóf@szt sem...

[ Szerkesztve ]

(#111087) Napfénysüti válasza tacto (#111081) üzenetére

Így van, az új Tiagra egész jó lett. Meg mondjuk 140k-ért nem is kap az ember, kb a duplájától indulnak az ezzel szerelt outik. :)

Més que un club!

(#111088) Toobee válasza 6030D (#111085) üzenetére


Toobee
veterán

Első körben lehet nézek valami ismerőst, akinek van, hogy ne fussak lukra, de YouTube szerint már össze lehet hozni a Stratos párosodást.

https://barbieripnk.hu/

(#111089) Ļantos válasza ZolkoW (#111084) üzenetére


Ļantos
aktív tag

Ugy erdekes az egesz. XT, levegos villa, tarcsafek es szinte ingyen van. Persze full gagyi. Mint gy kinai X6-os BMW.

(#111090) kentucky válasza Ļantos (#111089) üzenetére


kentucky
őstag

Elírták. Vagy kamu. Shanghai-i helyre van bejegyezve a domain.

Edit: ja, átverés az egész, még a header is lopott

[ Szerkesztve ]

(#111091) Jester01 válasza Jester01 (#110879) üzenetére


Jester01
veterán

Továbbra sem küldött semmi értesítést a rose, de a csomag viszont megjött 1 hét alatt.

Cipő + első kerék kérdéskörhöz: azért nem mindig van idő a megfelelő pedálpozícióval kanyarodni például ha kiugrik eléd egy gyalogos. Aluljáróból emelkedőn feljövet meg tekerni kell a 180 fokos visszafordítóban is.

Jester

(#111092) cozmo válasza jjeahh (#111052) üzenetére


cozmo
őstag

Nem tudom miről beszélsz :D :B

(#111064) 6030D: Talán van sisakomon, és cipőmön apró prizma, de nem vörös. Neked sem világit a mezed, kukás mellényt meg szerintem te sem hordasz. Mert az tényleg gáz, vagy belerohadsz, vagy lobog. Pedig településen kivül az is kötelező lenne.
A cipőmön levő prizma és a sisakom könnyen saras lehet tehát akkor max a lámpám tesz láthatóvá.
A prizma lámpa hiba esetén védi meg a segged, az idő előtti tragikus elhalálozástól. ;)

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#111093) tacto válasza Napfénysüti (#111087) üzenetére


tacto
aktív tag

Igen, bar egy nagyon nagy, borzasztoan eros bringasnak mar lehetnek masok a preferenciai, en konkretan pehelysulyban vagyok, ha befogyasztok :), es messze nem csucsformaban. Az uj Tiagra ehhez epp jol parameterezett.

(#111085) 6030D: igen, most elszorakozom meg vele, de szerencsere van meg tarcsiban SH51 (ami amugy is hatarozottabb, erosebb) es nem utolsosorban, tok jo a Click'r pedalhoz is.

[ Szerkesztve ]

(#111094) DjKoxi válasza J.C.G. (#111023) üzenetére


DjKoxi
senior tag


Jó kerékpár, balesetmentes tekeréseket kívánok vele! :)

(#111095) ZolkoW válasza DjKoxi (#111094) üzenetére


ZolkoW
őstag

banyek, ezt a kis gyeprészt annyira nem használják, hogy bepenészesedett? :D

más: mellényből van direkt biciklis is, azon okosabban vannak a fényvisszaverő csíkok is (figyelembe veszi, hogy előre dőlve hajtasz), háta hálós... nekem van egy Elastic márkájú, csak mérges vagyok rá, hogy nincs zsebe, szóval ha ráveszem egy mezre, turkálhatok alatta..
Egyébként a fekete kerékpáros ruházatot kb. betiltanám, kivéve télen :D

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#111096) cozmo válasza Hasaggymeg (#111067) üzenetére


cozmo
őstag

Ja és elfelejtettem a lényeget. Ha mászol és a szikláson meg meg torpan a lendület akkor az alábbiak megfizethetetlen előnyt jelentenek az újbóli megindulásnál.
Könnyű tubeless kerekek, nagy tapadással kis gördülési ellen 29"-os méretben. Minél könnyebb bringa és rider. Alacsony kormánnyal, hogy ne emelkedjen el az eleje.
Olyan nyereg aminek az orrára ki tudsz ülni. Spd pedál mert a hátsó lábbal mindíg tusz húzni. Egyenletesebben, körkörösen terhelve a pedálokat "nem rugdosva" nem pörög el a gumi, mert akkor leszállás lesz a vége. Ez utóbbit, a kerék kipörgés megfogását egy hipergyors reteszelésű racsni orvosolhatja még. Nem véletlen van dt-nek 54-es napkereke. Ez 54x pozícióban tud reteszelni egy teljes körbefordulás közben. Félelmetes :Y

[ Szerkesztve ]

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#111097) Jester01 válasza cozmo (#111092) üzenetére


Jester01
veterán

Emlékeim szerint a jogszabályban "fényvisszaverő mellényt (ruházatot) visel" van, tehát nem csak a kukásmellény a jó. Mondjuk ha előre látom, hogy esetleg sötétedés után fogok hazaérni akkor azért viszek magammal, olyankor már nem annyira van meleg sem.

Hátsó prizma nekem is matrica de a nyeregtáskára van ragasztva (gyárilag valamiért mindegyiken fehér van). Elsőm nincs, de van 2 lámpám. Küllőprizma helyett meg elfogadott a reflexcsíkos gumi.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#111098) DjKoxi válasza ZolkoW (#111095) üzenetére


DjKoxi
senior tag

Nem jól látod! :) retro

(#111099) HEAHEA válasza Vasinger! (#111057) üzenetére


HEAHEA
tag

Nincs tapasztalatom vele, de az Alpinbike-os Bodyscanning system az milyen lehet? [link]

(#111100) Corsair90 válasza Hasaggymeg (#111042) üzenetére


Corsair90
tag

Megvolt az összefoglaló, de nem tudom hogy mennyire lehet rugalmasnak lenni ezekben a paraméterekben.
Egyébként igen, a Deca-nál van egy ilyen táblázat is a leírásban:
S-es méret: 1,50-1,65 m
M-es méret: 1,66-1,82 m
L-es méret: 1,83-2 m

Ugyan azon az oldalon pedig egy másik:

155 - 173 cm M- 26"
173 - 185 cm L- 28"
185 - 195 cm XL- 28"

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.