Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104701) eddie1978 válasza trialboj (#104700) üzenetére


eddie1978
aktív tag

Jobb felül legördülő listában settings, majd privacy. Itt oldal alján megtalálod.

(#104702) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Hali
Outisokat kérdezném, hogy használtan érdemes még 23-as gumis gépeket venni? Mivel egyre jobban már a 25-ös fele megy a piac, van-e még értelme, főleg a nem túl jó utakra?

(#104703) gabro0 válasza IMIIKE1998 (#104702) üzenetére


gabro0
őstag

Jó kérdés, abszolút kezdő vagyok én is. Szerintem ha nem vagy nehéz (<70kg) és jó áron tudnál max. 23-ast fogadó gépet venni, akkor elmegy. A rossz út meg kinek mi, lehet nem is olyan rossz az :)

(#104704) parkr válasza IMIIKE1998 (#104702) üzenetére


parkr
őstag

23-ast is lehet 25-re cserélni. ha estleg a vázban nem fér, az szívás, de ez ritka szerintem.
egyébként óriási különbség azért nincs a kettő között. 25-öshöz jobb a széles felni, onnantól meg 27/28-as szélességű lesz az is.

[ Szerkesztve ]

(#104705) trialboj válasza eddie1978 (#104701) üzenetére


trialboj
őstag

OK, ezt benéztem, köszi Csak WEBES felületen lehet beállítani. És ahogy látom ha 1x megvan akkor az úgy is marad, függetlenül attól hogy a telefonodról lekerült a strava, vagy hosszabb ideig nem használtad.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#104706) 6030D válasza trialboj (#104705) üzenetére


6030D
Ármester

Mobilon bal fent 3 vonal (menü) ->Settings->Privacy controls

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#104707) Csokicsibesz


Csokicsibesz
tag

Sziasztok,