Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96101) Chiftain


Chiftain
aktív tag

Na első fék ügyben, a félpofák ferdén való rögzítése hozott megoldást. Letisztitottam a felnit megcsiszoltam kicsit a fékpofát aztán semmi, utána megcsiszoltam jobban megint semmi. Úgyhogy a linkelt videón látható módszerhez nyúltam és most hangtalan az első fékem is végre. A felnihez így nem kellett komolyabban hozzányúlni.

(#96102) Hasaggymeg válasza jjeahh (#96096) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+Örni...a háttérvilágítás gyorsan megeszi az elemet,melytől aztán anélkül lemerülve,hogy arra figyelmeztetne,elveszíti az összes beállítást,adatot.Na az nálam egyenlő egy kisebb agyvérzéssel. :Y

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96103) StLui válasza varsam (#96090) üzenetére


StLui
veterán

Én is azzal a Haibike-kal mentem, sajnos képtelen voltam foglalni időpontokat, ami érdekelt mind nullán volt egyből. Viszont nagyon fura volt, hogy elöl is van váltó, és a nagytányéron hagyva, hátul is csak kb középig váltva simán mentem fölfelé 26-tal, amit engedett, és erőfeszítés nélkül. Én eddig csak olyat láttam ahol elöl csak egy, kicsi tányér van, gondolom a motor is ahhoz van áttételezve.
FB Enduro csoportba felraktam egy videót egy körről, az egyetlen hozzászólás annyi volt, hogy mit lehet tesztelni egy ilyen sima úton.
Mondjuk megkérdezhetném, hogy tud e ütősebb tesztlehetőséget itthon.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#96104) Dzsosy


Dzsosy
senior tag

Sziasztok!

Tudom, hogy nem lehet az oldalon hirdetni, de ha esetleg van itt Győr környéki kerékpáros fórumtárs, azt lehet, hogy érdekelné az alábbi rendezvény.
Bemutatók, előadások és még kipróbálható pedelecek is lesznek. Az egész természetesen ingyenes (különben nem is hirdetném itt). ;)
MOTORKERÉKPÁROS ÉS KERÉKPÁROS NAP 2017

[ Szerkesztve ]

(#96105) Örni válasza Hasaggymeg (#96102) üzenetére


Örni
senior tag

4 másodpercig világít, mikor megnyomod a gombot :)
Persze azt is be lehet allítani, hogy folyamatosan világítson.

There's too many men, too many people, making too many problems!

(#96106) varsam válasza StLui (#96103) üzenetére


varsam
őstag

Igen, az számomra is meglepő volt. Konkrétan a tesztkör után esett le, hogy jéé elől két lánctányér van, és végig a 44es nagytányért használtam. Felfelé konkrétan 44-24-gyel mentem ahogy te is írod, 25kmh-val lazán, de csak azért, mert addig segített be :)

A másik meg, oké nem egy dúrva kör volt, de ez is több mint a semmi és nem csak aszfalton használhattad max 200 métert. Azért volt mászás benne és lefelé lehetett azért engedni neki ami a csövön kifért, a vizes sáros talaj pedig adott neki még egy kis pikantériát.

Szerintem ha vásárlási szándékkal elmegy az ember egy kereskedőhöz, akkor sem kapná meg ekkora körre anélkül hogy letenné a teljes árát.

(#96107) Hasaggymeg válasza varsam (#96106) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Egy lemerült aksival az emelkedő közepén talán értelmet nyert volna nektek a nagyi lánckerék is. ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96108) varsam válasza Hasaggymeg (#96107) üzenetére


varsam
őstag

Kizárt, inkább megfordultam volna :D

(#96109) TomMusic


TomMusic
őstag

BRINGABOX FB1 kerékpártároló
...a kulcsok egyszerűen másolhatóak. A Bringabox rendkívül biztonságos...
Ez kissé mókás így.. :D

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#96110) Strezi válasza trialboj (#96093) üzenetére


Strezi
őstag

Nagyon jók!

... és ha már sáros körülmények, akkor íme egy videóm a Dolomitokból, igen sárosan :DDD

Elnézést a sok káromkodásért, valahogy kicsúszott :P

Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

(#96111) Fleed


Fleed
aktív tag

Sziasztok. Milyen méretű belső gumit kellene választanom? Ezeket a fotókat lőttem a felnin/gumin: [link] [link]. Decathlonból szeretném venni, írás alapján gondolom 28"-os, de 27,5"- os is jó lesz helyette ? Utána levő szám mit jelent? A vastagságra tippelek, és akkor 1,25ös vastagságú kellene? Valamint jó lenne olyan szelepes, amit tudok autógumi kompresszorral fújni. (Jó nekem a legegyszerűbb gumibelső is). Köszi előre is a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#96112) ivana válasza Fleed (#96111) üzenetére


ivana
Ármester

622-es gumi kell neked, ami azt jelenti, hogy 622mm a felni átmérője. Colos jelöléseket hanyagold, mert nem egyértelműek pl. a 28"-ból, meg 26"-ból kettő van stb. Ez egy 622-35-ös külső, vagyis 700C (ez egy régi fajta jelölés) neked ilyen kell [link]

(#96113) Jester01 válasza Fleed (#96111) üzenetére


Jester01
veterán

700x35-45 belső

ivana gyorsabb volt :R ... csak nem az autószelepest linkelte :N

[ Szerkesztve ]

Jester

(#96114) ZolkoW válasza jjeahh (#96098) üzenetére


ZolkoW
őstag

nem vagyok a kínai beszerzés ellensége (sőt), de a nemrég érkezett km órámban azért eléggé csalódtam. Bogeer márka, és hétvégén vettem észre,hogy hülyeséget mér. gurultam,és 44, meg 9.9 km/h között váltogatott... közelebb tettem a mágnest,de utána is csinálta. és tipikusan kínai baromság (ki más csinál ilyet?!) hogy amikor bekapcsolom, automata módon váltogatja a kijelzett dolgokat, pedig napi számlálón hagyom, amíg meg nem nyomok egy gombot,ezt csinálja. és tök hamar kikapcsol, amíg előkotrom a térképet,már standbyban van,és elindulásnál újból :D
az csak hab a tortán,hogy kizárólag azért vettem,mert a leírásban szerepelt hogy tud pedálfordulatot mérni - hát nem tud, pedig létezik olyan változat is, részleges refundot kaptam. ezt a típust nem ajánlom :)
van háttérvilágítása is, bár nekem nem hiányzik.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#96115) Fleed válasza ivana (#96112) üzenetére


Fleed
aktív tag

Nagyon szépen köszönöm ivana és Jester01!

(#96116) jjeahh válasza Örni (#96100) üzenetére


jjeahh
nagyúr

No, ha a kezemben lesz az összes km óra meglátom melyik marad, a többi megy a haveroknak. Esetleg egyet megtartok bónuszba, ha később fatbikeot vennék...

(#96102) Hasaggymeg: Erre így nem is gondoltam :DDD

ZolkoW: Ja, valszeg vannak bevált típusok és sz*rok egyaránt kínaiból is, a sunding SD-548b-t sem ajánlják pl., de az sd-563a-t már igen, arról testbikeon is jókat írnak.

Amúgy végül nem volt VDO és Cateye Velo 7 sem, így Velo 9 lett.
Pozitívum:
- minőséginek tűnik
- egyszerű beállítani
- használatiban van magyar nyelv is
Negatívum:
- 2 ficsőr fölösleges és azokon is végig kell lépkedni, mert ha jól látom nem lehet kigyomlálni
- a konzolon picik a kötegelő lyukak és ha elcseszed a felszerelését (természetesen én elcsesztem), akkor a lidl-ben vagy máshol kapható kötegelők általában nem férnek bele.
- a szenzor nem ott érzékel ahol a használatiban írja, ezért szenvedtem vele egy félórát minimum, azt hittem nem műkszik a cucc :U

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#96117) Runner_fxr válasza varsam (#96090) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Bár nem volt durva a pálya, de volt egy-két vicces kanyar, be lehet ezeket nézni, pláne egy számunkra új bringával. Akár a kormányvéget is elkaphatja egy kis fa, már is meg van a perec. Sok ember hajlamos túlbecsülnie a tudását, és ezek tényleg baromi drága gépek.
A komolyabb pályát én is elviseltem volna, de végül is nem volt ez így rossz, örüljünk ennek is. :)

A merev vázas pedelec bicajokat én úgy kerültem mint az ördög a szenteltvizet. :D
Egyelőre még nincs vesekövem amit ki kéne rázni. :)

A Konán meglepődtem, hogy kint volt. Régen nagyon szerettem a márkát, de az utóbbi években eltűntek idehaza. Nekem ez a gép tetszett:
[kép]

Sajnos ezek a hosszabb utas, pláne alu gépek elég szenvedősek már fölfelé.
Pedelec rendszer nélkül, én 130-140mm fölé már nem szívesen mennék.

A Speciket valóban lelkiismeretesen állították.

Volt egy vicces jelenet, a haverommal tekertünk fölfelé 2db tankkal (Haibike pedelec), laza 20-22-es tempó, kényelmesen. :)
Erre jön egy pedelec trekking, csomagtartóval, és vagy 25-el átvágtat a vízmosásokon, de karbon XC bringákat megszégyenítően. Jól oda is vágta a hátsó kereket, hangosan felnevettem, eléggé szürreális látvány volt. :D

(#96118) StLui válasza Runner_fxr (#96117) üzenetére


StLui
veterán

Az egyetlen bringa amit foglalni sikerült egy cube hybrid 500 merev farú volt, de olyan szerencsétlenül nézett ki, aszfalt gumival ráadásul, nem is akartak csak aszfaltra kiengedni, ott is hagytam, venni én sem vennék ilyet, minek mentem volna vele.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#96119) Zsolt74 válasza StLui (#96103) üzenetére


Zsolt74
senior tag

Nekem a BH e-bike-on (Brose motoros)is van elöl váltó(24-38), sokkal jobban és könnyebben mászik brutál emelkedőn, mint a Bosch CX motoros, noha azon 16-os első lánctányér van (most rendeltem hozzá a lehető legkisebbet ,14 fogú-t). Ha a Bosch CX még így se lesz jó, akkor hátra még tudok venni 11-40-es sort, de ez a maximum amit ki lehet belőle hozni.
A BH-val 2-es fokozatban szinte megerőltetés nélkül tudok felmenni a legdurvább emelkedőkön is, a Bosch-al ez közel sincs így, talán turbó módban tudná ugyanezt.

[ Szerkesztve ]

Zsolt

(#96120) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Na akkor én is írnék a szombati tesztnapról egy rövidet, bár igaz kicsit megkésve:

Elsőre egy ROSE ROOT MILLER 2-t próbáltam.
Ez egy összetlós enduro gép, baromi széles gumikkal, sajnos ahogy többen is írták, a pálya kevés volt hozzá, hogy kijöjjön az ereje. Gond nélkül lehetett venni az akadályokat.
A Rose-nál vezetetlenek voltak a túrák, így egyből kettőt is mentem vele :)

Ezután a Haibike standjához keveredtünk, méretek elég korlátosak voltak, L-esből nem sok bringa volt egyik standnál sem.
Ott egy Haibike xDuro HardNine 6.0-val mentem, első E-bikeos élményem volt, hozta amit hoznia kellett, felele gyakorlatilag fáztam, még Eco módban is elég könnyű volt, kikapcsolva már izmozós.
Lefelé kicsit nehezebb irányítani mint egy könnyű karbon gépet.

Egy kis szünetet követően Meridánál egy MERIDA 2017 eBIG.NINE XT EDITION-t próbáltam, eredetileg egy eOne-Twenty 800-t fogltaltam, csak annak a reverbje bemondta az unalmast és mindig lecsuklott...
Már csak ez maradt, így beértem ezzel is, de jobb lett volna egy fullyt próbálni. A Shimano rendszerét jobbnak éreztem, de nem volt világrengető különbség, ilyen rövidtávon nehéz bármi konkrétat leszűrni két rendszer között.

Következőnek a mellette lévő Speci sátorba sétáltam át, ahol egy Enduro FSR Elite Carbon 650b volt foglalva. Ahogy ezt már előttem is említették, itt voltak a legalaposabbak a beállítással, nagyon jól viselkedett a gép, érezhetően csúcstechnika volt alattam, de erre a pályára ez sok volt. Ennek ellenére élvezet volt vele lejtőzni, érdekes volt a dropper post is, mivel nem csak 2 állása volt, hanem a két végállás között is bárhol ki lehetett "lockolni", ami szerintem igencsak hasznos tud lenni.

Ezután visszamentem a Rose standjához és elhoztam Rose PSYCHO PATH 2 vadállatot. Hát ez a bicikli egy álom volt mind felfelé, mind lefelé. Annyira jól és könnyen mászott fel, mintha motor lett volna benne. Esküszöm azon filóztam, hogy most én vagyok a hülye, de mintha tényleg motor lenne ebbe is, mint a többi E-bikeban :D Lefelé meg olyan kis fürge volt, úgy lehetett venni vele a kanyarokat, hogy öröm volt ejtőzni vele, mint egy kis szöcske. Az tény, hogy a rázós részeken a súly miatt könnyen el tudott pattogni a földről, de ez technika kérdése. Ezzel 2 kört is mentem, hatalmas élmény volt. :C

Ezután jött a "fekete leves", méghozzá egy Trek Procaliber 9.9 SL Race Shop Limited, ami nem másnak a kerékpárja volt, mint Dina Marcinak. Hát ez a gép....erre nincsenek szavak. Elsőre nem tudtam, hogy miféle gép ez, csak miután hazamentem és megnéztem és akkor láttam a súly adatokat és a felszereltséget. Egyszerűen brutális volt az XTR fékek, a 8.7 kg-os összsúly és talán ami nagyon sokat számított, hogy versenyre készen volt beállítva, mivel másnap ezzel versenyzett Marci. Ezzel a bringával nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Nem tudtam belekötni. :R

Összességében nagyon tetszett a tesztnap, jövőre még okosabban fogok tesztelni, választani, idén sajnos több foglalás se jött össze technikai vagy a szervezők hibájából (nem értünk vissza időre a tesztkörről)

Amire jó lenne figyelni jövőre, hogy a foglalásokat kicsit szinkronizálni egymással és ahogy a Speci standjánál, úgy mindenhol be kéne állítani minimálisan a kerékpárt a kerékpáros súlyához/méretéhez...

Végezetül pár kép: Katt

(#96117) Runner_fxr:

Azzal a trekkingessel én is találkoztam felfelé. Brutál volt ahogy azzal tolta. :DDD

(#96121) Hasaggymeg válasza Strezi (#96110) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Szórakoztató videó,de ki kell tenni rá a korhatáros karikát. :DDD ...egyrészt a nyelvezetért,ami a képeket látva tulajdonképp érthető is,másrészt meg azért amit a bringáddal műveltél. :Y Amúgy külön büszkeséggel tölt el,hogy 7.05 körül a velem egy ívásúaknak is szólsz,tény,hogy egy annyira piszkos bringát nem lenne egyszerű még tömlős meleg vízzel sem lemosni.Én olyat biztos nem művelnék kerékpárommal/magammal,ez már nekem nem volna élvezet,de van aki, pl.jjeahh kartárs,ezt szereti. :N

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96122) Hasaggymeg válasza jjeahh (#96116) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az elemlemerülés kijelzése+az adatok megtartása elemcsere esetén,az automata indulással/leállással együtt nekem három nagyon fontos tulajdonság egy kilométeróránál.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96123) jjeahh válasza Hasaggymeg (#96122) üzenetére


jjeahh
nagyúr

"az adatok megtartása elemcsere esetén" - ezt gondolom csak drágábbak tudják, esetleg a kínaiba a 28 funkció közé lehet befért :DDD (szerk: és elvileg tudja :Y ), a Velo 9 valszeg nem tud ilyent :( .
Sár téma: ja, imádok dagonyázni, most is full sáros az egész bringám, de nem gond, a csajok jobban megnézik :DDD . Persze a láncra, lánckerekekre, váltóra és a teló becsúszóra azért próbálok vigyázni, meg gyakrabban takarítom őket.
Mostanság amúgy annyi a sár és olyan jó hűvös van, hogy egyre többször kívánok kitekerni valamerre, csak hát a bringás haverok meg pont ilyenkor húzódnak vissza a csigaházba :DDD

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#96124) Örni válasza jjeahh (#96123) üzenetére


Örni
senior tag

A mocskos csajok? :)

There's too many men, too many people, making too many problems!

(#96125) ShiTmano


ShiTmano
aktív tag

makoss, írtam privit!

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#96126) Hasaggymeg válasza jjeahh (#96123) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az általam linkelt vezetékes,alap VDO M2 is tudja mindazt. :K

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96127) Runner_fxr válasza Zsolt74 (#96119) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Nekem elöl 15t van, a sor pedig 10-42. Őszintén szólva, nekem nem hiányzik az első váltó. Én még nem találkoztam olyan meredek emelkedővel ahova Bosch CX kevés lett volna. Mentem a Turbo Levo-val, de nem tűnt erősebbnek a Brose mint a Bosch CX, hiába erősebb papíron. Inkább más, van amiben jobb. Például a csendes, rezonancia mentes működésében, de erősebbnek nem erősebb. Sőt, a Bosch szerintem agresszívebb a Sport és Turbo fokozatban. A Shimano is hasonló mint a Brose, csak kicsit hangosabb. Szerintem a legerősebb a Yamaha PW-X. Én legalább is így éreztem.

Ha egy teljesítményben növekvő sorrendet kéne felállítanom, akkor a Brose és Shimano E8000 egy szinten, utána a Bosch CX, majd a Yamaha PW-X. Mindettől függetlenül nekem továbbra is a Shimano a legszimpatikusabb, elsősorban az alacsonyabb tömege és mérete miatt. Annyival meg nem gyengébb, hogy megérje a nagyobb, nehezebbet választani. Ráadásul az E8000-hez lehet a legfaszább monti vázakat gyártani. És ez a legfontosabb szempont, véleményem szerint.

[ Szerkesztve ]

(#96128) ShiTmano válasza Runner_fxr (#96127) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Azt azért hozzátenném, hogy Zsolt74-nek most egyszerre van mindkettő (Bosch Cx, Brose)(+1 Active Lineos Bosch gép is). :) Szóval tapasztalatból beszél. Az áttétel miatt mondja, hogy a Brosezal könnyebb felmenni az emelkedőn, nem a motor ereje miatt. A Bosch CX motorikusan biztosan erősebb, csak a Brose elöl kistányéron szinte magától felmegy 2-es rásegítéssel is. Én is próbáltam. :)

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#96129) Runner_fxr válasza ShiTmano (#96128) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ez egy saját vélemény. Nyilván az sem mindegy, hogy milyen bringába van beépítve az adott rendszer. 2015-óta használom a Bosch CX-et. Azért azt elég hamar megérzem, hogy mi az ami erősebb, és mi az ami nem. :)
Egyébként a Yamaha is kompatibilis az első váltóval.
Általában a Bosch-t is kettes rásegítéssel használom, ha felváltok a 42-es fogaskerékre, már elég lazán felmegy bárhol. 3-as vagy 4-es fokozatra nagyon ritkán van szükség.
Illetve azt se felejtsük el, hogy az egyes fokozatok között gyártónként lehet eltérés, hogy épp mennyit segít. A Brose elég jól testre szabható ezen a téren.
Az biztos, hogy ordenáré különbségek nincsenek, gyakorlatilag bármelyik ma kapható, felső kategóriás pedelec rendszert választjuk, az ereje több mint elég. :)

[ Szerkesztve ]

(#96130) Runner_fxr válasza ShiTmano (#96128) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Lehet rosszul tudom, de nekem úgy rémlik, hogy a Bosch motornak a belső áttétele 2-es szorzóval működik. Tehát ha van rajta egy 16-os fogaskerék, az 32-nek felel meg.

(#96131) Strezi válasza Hasaggymeg (#96121) üzenetére


Strezi
őstag

Elragadott a pillanat heve :B De, azért igyekeztem diplomatikus maradni :DDD

"Alig használt, garázsban tartott Canyon Spectral CF, szezonális csere miatt eladó" :)) ;)

Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

(#96132) jjeahh válasza Hasaggymeg (#96126) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Kár, hogy olyant nem kaptam helyben. No de mindegy, számomra nem olyan nagy érvágás.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#96133) 6030D válasza Vasinger! (#96120) üzenetére


6030D
Ármester

A Procaliberen mennyire érezni, hogy "csillapít"?
A 9.6-ot már egy ideje kinéztem magamnak. :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#96134) Zsolt74 válasza Runner_fxr (#96130) üzenetére


Zsolt74
senior tag

Ha 2-es szorzó van a Bosch-ban akkor a 14-es első fogaskerék ,28-nak számít.
Ezért tűnik akkor nekem kevesebbnek, mert a Brose-n 24-es van ,de hátul ugyanakkora 11-36-os sorral.
A Bosch ezek szerint 11-40 vagy 11-42-vel tudná azt az áttételt.

Zsolt

(#96135) Zsolt74 válasza Runner_fxr (#96130) üzenetére


Zsolt74
senior tag

A Brose teljesen más karakterisztikával segít mint a Bosch.
A Bosch-nál minél jobban nyomod a pedált, annál jobban segít, viszont a Brose minél kevésbé nyomod neki annál jobban segít, ha tartod a 80-90-es pedálfordulatot.
Ezért a Brose-val a legmeredekebb emelkedőn is minimális erőkifejtéssel fel tudok menni 2-es rásegítési fokozatban, igaz itt már elég lassú a sebesség.
Majd kiderül ,ha megjön a Bosch-hoz a 14-es lánckerék azzal mit tud.
16-os lánckerékkel nagy emelkedőn sport fokozatban majd kiköptem a tüdőmet mire felértem a tetejére.

Zsolt

(#96136) Hasaggymeg válasza Strezi (#96131) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ha adsz egy magasnyomásút vele,viszem! ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96137) IMIIKE1998 válasza 6030D (#96133) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Eladod a Focust? ;]
Vagy csak "bővíted a garázst"? :D

[ Szerkesztve ]

(#96138) 6030D válasza IMIIKE1998 (#96137) üzenetére


6030D
Ármester

Az egész világ eladó. :DDD Garázst nem bővítek, ha lesz, akkor csak cserével.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#96139) varsam válasza Vasinger! (#96120) üzenetére


varsam
őstag

A Rose Root Millert kétszer is ki akartam próbálni, sajnos mindkét alkalommal foglalt volt és több időm már nem volt visszamenni. Ezt a gépet sajnálom kicsit, hogy kimaradt. Bár a Kona és a Spezi kárpótolt :)

(#96140) Vasinger! válasza 6030D (#96133) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Mármint azt, hogy a vázban az IsoSpeed mennyire csillapít? Annyira erre nem figyeltem annyira, mert akkor még nem volt számomra tiszta, hogy milyen bringán is ülök, de érzésre jobb volt mint a szintén merev Carbon Rose. Ahhoz, hogy kijöjjenek az ilyen apróságok kicsit többet kellett volna menni vele :)

(#96141) eastsider


eastsider
nagyúr

sziasztok,

az mitől lehet, hogy néha a négyszöges hajtás mintha "ugrana" egy kicsit és egy rohadt nagyot, fémeset kattan? beleremeg az egész váz

(#96142) Hasaggymeg válasza eastsider (#96141) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem a reteszelő hibázik a racsniban? Maga a hajtás nem ugorhat csak ha a lánc,vagy a reteszelő engedi.Valahogy így szól?

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96143) eastsider válasza Hasaggymeg (#96142) üzenetére


eastsider
nagyúr

fémesebb hangja volt, de lehet csak a lendületnek, kifejtett erőnek köszönhetően, és a lábammal nagyon éreztem

(#96144) IMIIKE1998 válasza 6030D (#96133) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

"csillapít"
Vegyél egy "hardcore hardtailt és ugyanennyira fog az is "csillapítani". ;]

(#96145) Hasaggymeg válasza IMIIKE1998 (#96144) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én is élvezem mikor a karbon villa kisimitja az utat,miközben Manitoum is szétrázza a kezem időnként. :U

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#96146) trialboj válasza Hasaggymeg (#96145) üzenetére


trialboj
őstag

Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy mással is előfordult már hogy annyira rázós volt az út, hogy az alkarján egy 2-3 perces ereszkedés után elkezdett viszketni a bőr? A suntour és még a tavalyi recon villámmal is többször előfordult. Nem tudom hogy idén megszoktam, vagy csak a reba ennyivel jobb, de már nem érzek ilyet pedig a jóval keményebb mint az előző két modell. (btw, honnan érdemes olcsón levegős tokent venni rebába?)

Kicsit más: Ma kipróbáltam egy szivacsos markolatot. Sokkal könnyebb mint az én gumis verzióm, viszont a szivacs érzése, hogy állandóan elpuhul a kezem alatt nagyon fura, nem érzem olyan biztonságosnak. Aztán ma mikor leejtőztem vele kicsit, úgy tűnt mintha a szivacs meg elnyelné a mikro rezgéseket és nem adta át teljesen a csuklómnak.
Használ valaki ilyen markolatot? A fura érzés elmúlik idővel, vagy sosem lesz olyan jó érzés fogni, mint egy normális gumis verziót?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#96147) ShiTmano


ShiTmano
aktív tag

Egy kis Fat. jjeahh nagyúr, nézzed!

[link]

[link]

[link]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#96148) RaiZka válasza Strezi (#96110) üzenetére


RaiZka
tag

6.50nel azok a giro rumble maradvanyai? ;]

(#96149) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Sziasztok!

DT Swiss XR 400D -re a spec szerinti maximum gumimeret 2.25 -os. Jelenleg Panaracer Fire XC Pro 26"x2.10 -es gumival hasznalom, es filozok rajta, hogy pattintok ra egy nagyobbat. a 2.35 az meg elmenne ezen a felnin? Ugy gondolkodok, hogy az itteni melyebb talaju, saros erdei palyakhoz jobb valasztas lenne a szelesebb gumi. Azt sem akarom persze, hogy atessek a lo masik oldalara, de a 2.10 -et kevesnek erzem, a 2.25 -re valtassal pedig nem latom azt a nagy ugrast. Egyebkent tudtok mondani ajanlott gumi markat/modellt ilyen talajra? En markan belul maradva a Cedric Gracia Soft Condition XC -t neztem... Jah, ami fontos, hogy tubeless.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#96150) Hasaggymeg válasza trialboj (#96146) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én ilyent használok tavasz óta,tetszik,nem érzem bizonytalannak.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.