Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5360) Cathfaern válasza Runner_fxr (#5338) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Elöljáróban hozzátenném, hogy nem dolgoztam soha bicikliszervízben, sem hasonló munkahelyen, szóval a kérdésem tényleg csak elméleti, illetve kiváncsiságból adódik:
Megéri az ilyen ügyfelekkel foglalkozni egyáltalán? Ugyebár ahogy írod, nagyon sok munkaóra elmegy velük, sok a plusz erőforrásigényük (beleértve az ügyféllel való veszekedést, ötletelést hogy lehetne az adott problémát megoldani, stb.), nagy az esélye a nem várt (és ügyfélre nem terhelhető) plusz költségnek, stb. Ezzel szemben annyira nem is akarnak fizetni, szóval túl sok pénz se jön be belőlük (illetve nyilván ha szervíz mellé kér plusz alkatrészt, akkor az olcsó kategóriát fogja választani, nem a prémiumot). Mondanám, hogy végülis ha belefér a szervízek idejébe, akkor miért ne, de én azt látom, hogy (főleg szezonban) nagyon le vagytok terhelve. Szóval nem érné meg jobban ha az ilyen ügyfelektől már fel se vennétek a munkát (azért az elég hamar kiderül, hogy elhanyagolt, problémás gépről van szó, vagy régi de jól karbantartottról)? Mert oké, hogy bevétel kiesés, de profit szempontjából már nem vagyok benne biztos, hogy negatívra jönne ki a mérleg... Esetleg ilyen munkákat csak holt szezonban bevállalni, amikor nincs (annyi) meló, vagy horror áron bevállalni (ami az esetek többségében azt eredményezné, hogy az ügyfél nem kéri).
Vagy a szervíz bevételek nagy része ilyenekből jön össze, és nem az "értelmes" ügyfelekből / bicikliből?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.