Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#284089) RexpecT válasza Hasaggymeg (#284072) üzenetére


RexpecT
addikt

Köszi :R .

Közben a Cannondale csoportban a Pro-M Storerról egy negatív vélemény, legyen ez is itt a topikban:
Innen vettem én is, egy topstone 3-at tavaly. Szerdán feladták, csütörtökön nálam volt. Viszont sérült volt a doboz és az egyik hajtókar + lánctányéron az egyik fog elhajlott ezért állandóan dobta le a láncot. A sérülést jegyzőkönyvezte a futár, befotóztam, szervízzel dokumentáltam, mindent megcsináltam amit kértek, rengeteg fotó, videó és lényegében egy e-mail/hívás lett volna nekik a dhl felé amit 4 hónap alatt nem tudtak elintézni, csak ment a hitegetés. Cannondale nem foglalkozik csak üzleti partnerekkel, így ők sem segítettek, dhltől pedig a feladó tud csak biztosítási kérelmet indítani - legalábbis ezt az infót kaptam telefonon.Végül Paypal kárígényt nyitottam, így visszakaptam a csere alkatrész árát + a szervíz díjat.Javaslom mindenkinek a Paypal fizetést, mert az eladó nem fog segíteni semmiben.

Sajnos én simán bankkártyával fizettem. Ennek alapján ha nagyobb sérülés lesz a dobozon lehet jobb ha át sem veszem :F
Mondjuk akkor meg lehet a pénzem után futhatok....
Egyébként már jártam így én is DHL + Bike-discount bicó rendelésnél, viszont ott egész korrekt volt a bolt, kaptam pénz visszatérítést, és az ügyintézés gyorsaságára sem volt panasz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.