Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- MárkaLánc
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
semmiho
tag
válasz balintbaba #281317 üzenetére
Ugyanez van nálam, már ami a csavarokat illeti. Már látszik a korrózió a csavarokon...
Nekem nem lazultak ki a csavarok még, nyomatékkulccsal húztam meg rendesen az előírt nyomatékra - ettől függetlenül gyanús, hogy kellene rakni valamennyit a Canyon gyári zsírból (szerintem ez Ritchey Liquid Torque), ami elvileg meggátolja, hogy elcsússzon a karbon a villanyak felületén.
Pedig maga az integrált kormány+stucni elég klassz, hiába nehéz (340 grammot mértem), nagyon merev az egész konstrukció, jól irányítható vele a bringa.Ahogy írtuk többen, +1 db 5mm-es spacer segíthet, ha esetleg a ahead kupak feküdne fel a villanyak tetején. Csak ugye speciális spacer kell nekünk a Canyonhoz, ami sajnos csak szettben, jó drágán kapható.
A magam részéről egy ilyennel oldottam meg és részben megoldotta a kotyogósodást (nálam egyértelműen felfeküdhetett az ahead kupak a villanyak felső felületén, meghúzásnál): [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen