Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#272833) vrsptr válasza balint82 (#272824) üzenetére


vrsptr
aktív tag

Én is vásároltam Kalobike egy Kellys-t még pár hete kiszállítással + egy futóbicót "személyes átvétellel" de megbeszélve hogy egybe kiszállítják (így mondták hogy rendeljem és nem számol fel + szállítási díjat). A Kellysre nem kaptam meg e-mail jótállási jegyet. Ez szerintetek normális?

Ezt a választ kaptam:
A futókerékpárt személyes átvétellel kérted, amihez automatikusan jár az üzembehelyezés. A másik kerékpár esetében futárral történő kiszállítást kértél, viszont üzembehelyezést nem, ezért ez a kerékpár nem került üzembehelyezésre, így az ebből adódó problémákra nem is tudunk garanciát vállalni.

A valóságban a Kellys össze volt rakva, a futóbicikli meg bontatlan dobozban. A kerékpárokkal nincs gond, max annyi hogy egy ultra gagyi pedállal volt és a nyereg is KLS, nem Selle Royal. Válasz: A kerékpár a gyártó által küldött állapotban került kiszállításra, ők egyébként fenntarthatják maguknak a jogot a specifikáció módosítására, minden előzetes értesítés nélkül.

Oldalukon is kint van:
Kerékpár vásárlásánál az üzembe helyezés a Garancia feltétele. Amennyiben nem kérik az üzembehelyezést a kerékpárt dobozban, a gyártó által összerakott állapotban küldjük.

Különben én se terveztem oda vinni szervizre.

Tudtommal nem számolják fel boltot, ez a szezon végi kiárusítás lesz. Ismerős személyesen járt ott és akkor mondták hogy jön szállítmány (~90 db).

[ Szerkesztve ]

A kivétel léte bizonyítja a szabály létezését a nem kivételes esetekre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.