Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #266567 üzenetére
Vákumozós dolgot ismerem, eddig ugye sram fékem volt, ott ugye alapból úgy kell. Elsőnek a fecskendőben lévő olajat kell vákumozni, ezt most is így csináltam a shigurával is, nagyon sok bubi jön így ki, sokszor megszívva és közben kocogtatva, de igen, sajnos a gyógyszertári fecskendő sok falsot szív...
A fékkarnál viszont nem csináltam most, mert nem tudom, hogy shimano kart szabad-e vákumozni? Erre van valami biztos infó? Nem szeretnék valami tömítést, akármit hazavágni emiatt.
Fékkarnál emiatt most csak sima tölcsérrel csináltam, a rendszert pedig az elején alulról töltöttem fel, utána párszor megszívva (felül nyitott állapotban) és így oda-vissza járatva az olajat, amíg nem jött bubi már sehol.
Ezek alapján túl van töltve a rendszerem, miután alul leszedtem a fecskendőt és lezártam, felül csak a tölcsér maradt, akkor szedtem ki a bleed blockot, mentek be a fékbetétek és a kerék is, hogy végleges állapotban legyen, aztán karnál még a maradék légtelenítés.
Na ezek után mind még mindig tökig lehet húzni a fékkart, de mondom, féltávnál már max fékerő van...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest