Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [hcl:] Gúgli pikszel hat
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
6030D
Ármester
Ez jó cucc, a gyerek miatt van itthon több gyártótól is (nincs benne hozzáadott cukor), szoktam belőle én is csenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
flash-
veterán
egyébként ha már gyári zsír tisztitása a láncról:
ezt tényleg ennyi körben kell végezni vagy valamit nagyon nem jól értek angolul (ami simán lehet)
tehát nekem úgy jön le, hogy ha sram láncom van akkor 15 percig áztassam lakkbenzinben, aztán rázzam meg benne 2percig majd öntsem ki vagy tegyem el, és egy új lakkbenzinnel megint csinájam ezt meg és ez így összesen 5ször? (5 körben?)
majd ha megvagyok ezzel, akkor jön az hogy denaturált szeszben áztassam majd 2 percig rázzam, és ezt összesen 3x?
hát így elég sok lötyi elfogy ha ez alapján csinálom...
akkor egy új lánc gyári zsír eltávolitásához kell 1250ml lakkbenzin, és 750ml denaturál szesz...
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
ZolkoW
őstag
szöszöljön vele a jegesmedve, ha engem kérdeztek... bebaszcsizom a levett láncot egy laposabb edénybe, amiből nem fröcsög ki a cucc, némi petróleumban egy erre rendszeresített régi ecsettel kicsit megpiszkálom az oldalát, hogy a nagyja trutyi lejöjjön, megfordítom, ott is ecsetelés, meglögyböl, kiakaszt száradni egy napot. Utána mehet a forró viaszba, abban annyit lógatom, hogy átmelegedjen a lánc, úgy vékonyan marad rajta, mikor kiveszem. papírra lerakom, majd használom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
zsamiatt
őstag
"Kínait Kínából csak körültekintően érdemes venni. Pl az aliexpress vissza adja a pénzed, ha nem küldi el a csalafinta eladó a terméket."
Vagy nem... Szerencsere a kartya tarsasag vissza adta.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
Pont most volt olyan esetem hogy nem jött meg időben amit rendeltem (90 nap várakozás után óraszíjak), és 2 nap alatt le is rendezték úgy hogy visszakaptam az egész rendelés összegét.
Més que un club!
Hasaggymeg
Topikgazda
...nade mibű van?🤔 Összetétel fontos, én csak úgy vásárolok ha rövid és tetszik is az összetevők listája, szorbitok megy egyéb xarokat nem szeretem, a gyümölcs miatt pedig gyakran belecsesznek mindent.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
varsam
őstag
Tegnap megvolt az első kör a Wolf tooth markolattal, eléggé más mint a gumi Ergon. Ennek ugye nagyobb az átmérője is, kényelmes volt fogni és érezhetően kevésbé ráz, sokkal szőnyegebb érzést ad, kevesebb jön át a talajról a kezemre. Ezt még szokni kell, de nem volt annyira fura, hogy zavarjon lejtőzés közben. Egy sziklakerten is úgy mentem át nagy tempóval, hogy "alig" éreztem valamit. Jó lesz szerintem.
A másik teszt a fék volt (MT5 test + SLX karok), hát húúú, olyat fog, hogy az nem semmi.
Fura, mert elvileg jól van légtelenítve, de a fékkarokat így is markolatig be lehet húzni, pedig teljesen ki vannak tekerve, de menet közben ilyet nem lehet csinálni. Fél állásban is már blokkol minden gond nélkül, nagyon kis erő kell a karok húzásához, sokkal kevesebb mint a sram G2-höz. Hosszabb körön sem volt semmi gyengülés a végére, elsőre nagyon impresszív a cucc.
Hasaggymeg
Topikgazda
Milyen tárcsa+betétek, hogy ilyen hamar bekopott?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Fasza, ezek szerint jó puha lehet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
varsam
őstag
Sram HS2 tárcsa 200mm méretben, és full fémes Magura betétek. Itthon a betéteket még frissen meghúztam egy 600as papírral aztán a ház körül mentem pár kört, tényleg nagyon gyorsan bekoptak. A tárcsák nem újak, azok kb 1 hónaposak, voltak már használva.
#266159jjeahh
Azért 8-9mm vastag a szivacs, az nem kevés
[ Szerkesztve ]
andrisbandi
őstag
Nem neked írom igazából, te biztosan képben vagy, csak úgy infóként.
A Shimi féle egy újjal azonnal blokkol,
meg szinte az összes többi márka féle először lassít, majd erősen húzva blokkol,
direk két iskola szerinti.
A Shimivel nehezebb megtanulni szerintem, főleg utángyárotott pofákkal, amik még harapósabbak. A felhasználók zöme ha akarna sem tudna nagyobb tárcsára váltani, mert nem szán annyi időt a gyakorlásra, hogy virsli külsőkkel akaratlanul ne blokkoljon. Szóval ügyesebbek jobban boldogulhatnak ezzel.
A Srammal pl a teljesen kezdők is villámgyorsan belejönnek, nem fognak véletlenül állóra fékezni soha. Itt is a gyári pofák az ideálisak, utángyártottal lehet harapósítani (is). Pl Shimiről jövőknél hallottam ilyen igényről.
---
A koppra behúzós kar hiba nekem oldalra túlzottan eltolt féknyeregnél volt (kerék cserekor, az új nem illett teljesen a régi helyére).
Ahogy montad, miden más oké, akkor ez még bezavarhat.
Ha a tárcsa szemre nem középen fut a féktest tárcsaréseiben, és az egyik oldalon teljesen ki kell bújnia a dugattyúknak. Ezt igazítva nálam tökéletes lett azonnal a fékkar mozgási tartománya.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
flash-
veterán
na kb.. én még csak csepegtetek, ez a forró viaszolás nekem még high level, beáztatom -rázom 1x egyikbe aztán másikba és részemről is ennyi szerintem szépen leviszi
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
nem, ez azt jelenti, hogy 7 napon belül ők fizetik a szállítást, 7 napon túl a vásárló.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
sherlock82
senior tag
https://marcaliportal.hu/kek-hirek/65169-potkocsinak-utkozott-a-lehajtott-fejjel-kozlekedo-versenykerekparos
Azért csak óvatosan.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
varsam
őstag
Korábban a Stumpjumperemen 4 dugós XT volt - M8020 - az tényleg koppanós volt, amikor jó volt. Sajnos a hátsó féken állandóan vándorolt a nyomáspont.
Ez a Shigura most valahol a kettő közt van, nem olyan nyúlós mint a Sram, és nem is koppan olyan hirtelen mint a Shimano. Ami meglepő, az tényleg az, hogy milyen kis erővel kell húzni a kart ahhoz, hogy ekkora erőt fejtsen ki.
#266165 sherlock82
Pár éve járt így itt Szombathelyen egy orvos, ő is lehajtott fejjel egy autónak ütközött, deréktól lefelé le is bénult. Mindig az utat kell nézni...
[ Szerkesztve ]
semmiho
tag
Köszi a részletes választ! Ez így rémisztően hangzik, szerintem nem is akarok én ilyen féket!
andrisbandi
őstag
Ennyire azért nem volt nehéz értelmezni gyakorlatilag miért nincs a Kínából kínai cuccokra gari.
Vagy én értettem félre, és azt mondod megér majd 100 ropit visszaküldeni egy gyári hibás vázat?
Azt se felejtsük el, a furfangos kínai az újraküldést is a vevővel fizetteti általában.
Így bújnak ki a garancia alól.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
orbano
félisten
Ez minden shimanora igaz? Nekem M6100-ak vannak, 180-as tárcsával, és nagyon könnyen adagaolhatónak tűnik. Exem is imádja, pedig neki aztán tényleg nulla tapasztalata van, azóta nagyon magabiztosan közlekedik (mondjuk előtte egy műanyag fékkaros bowdenes, legcsolcsóbb tektro volt, amivel nem lehetett megállni lejtőn )
A vér nem válik VAZZE!™
varsam
őstag
Minden csak megszokás kérdése amúgy szerintem, meg sok múlik a betéten, olajon, dugattyúk tisztaságán, légtelenítésen is hogy milyen érzetre egy fék.
Ha kipróbálnál egy Sram-ot aztán visszaülnél a tiédre, éreznéd a különbséget.
(#266171) Mezga Aladár válasza andrisbandi (#266161) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
Hmm.
Shimi R7000 fékeim vannak.
Az Én tapasztalatom nem egyezik a tieddel.
Jól adagolható kiszámítható rendszer.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
zsamiatt
őstag
Van ilyen is. Amig bele nem fut az ember tobb honapos szivasba meg mar majdnem feljelentesbe addig kitart a hurra optimizmus.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
flash-
veterán
nekem sima m6000 van fél fémes betéttel,félig húzva elég mérsékelten fog, kicsit jobban már erősebben ha pedig csumára húzom ott fog a legjobban szóval jól adagolható nekem is.
különben stabilitisában is van különbség a féktipusok hatása szerint?
országútin ha erősen fékezek patkófékkel, akkor jobbra-balra inog fékezésnél a kerékpár,destabilizálódik, mig a tárcsaféknél trekking nem, csak ha hirtelen fékezek akkor ránt egy embertelent mintha nekem ütköztek volna
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Ringman
nagyúr
pedált rendeltem az usából (nincs eu-s forgalmazó), a nettó árra + szállításra jött azt hiszem az áfán kívül 4-5% vám és a vámkezelési költség
Ixion77
őstag
Csak leírva vészes. Én egy lapos, fedeles műanyag tálban szoktam csinálni. Kb. 75 ml benzin elég egy körre, és annyi kört csinálok amíg feketedik a benzin. Ez általában valóban 4-6 kör. Aztán 1-2 kör alkohol. Összesen talán fél liter benzin, meg két deci alkohol - nem nagy költség. Én nem figyelgetem a perceket, beáztatom reggel, megrázom, aztán amikor napközben eszembe jut, akkor csinálok egy löttycserét. Este visszaszerelem, végigcsepegtetem a Smoove-val, kész is. Másnap lehet használni.
Egész nap összesen talán egy óra meló az egész. Annak is a nagyobb része a fogaskerekek takarítása.
Új lánc esetén annyi a különbség hogy előző este áztatom be a benzinbe, másnap csak egy alkoholos kör és már mehet is a Smoove.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Ixion77
őstag
Outis barátom még kb. 20 éves korában egy az út szélén parkoló autón szaltózott át. Lenézett, nézte kicsit milyen szépen forognak az első lánckerekek, aztán felnézett és csatt. A mentőben szerencsére felébredt.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-=RelakS=-
veterán
A benzint meg érdemes átönteni valamibe, megvárni, míg leülepszik, a kvázi tiszta benzint átönteni egy tiszta tárolóba, és voila, van megint egy rakás takarításra használható benzined.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
a legtöbb kerékpár alkatrészre a vámtétel 4,7%
van pár kivétel, de a nagyja ennyi
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
ja, legalább azt lecseréltették volna vele.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Ringman
nagyúr
vsz ez lehetett, nem emlékszem pontosan és lusta voltam mailekben keresni
varsam
őstag
Ez amit másodjára írsz érdekes.
Nálam az a baj, hogy nem teljesen pontos a fékkonzol, sajnos közelebb van a tárcsához, mint kellene, ezért teljesen balra, kifelé állíotott féknyereggel sem pontosan középen fut a tárcsa. Hiányzik még legalább 1mm, de lehet 2 is, ezért most a jobb oldali dugattyúk kicsit kijjebb állnak mint a balosak.
Ezzel már korábban is szívtam, meg most is, konkrétan a csavar alá nem tudok anyát tenni, mert azok beleérnének a tárcsába. Minden egyes hátsófék állítás egy szenvedés és nem tudom, hogyan lehetne ezt orvosolni.
Jók ezek a markolatok amúgy, mennek a telóhoz
fulton
addikt
Sziasztok
Ezzel a görgővel lehet használni átütőtengelyes kerékpárt vagy csak gyorszáras?
Ringman
nagyúr
kérdezz rá, de adapter szokott hozzá kelleni, ami mondjuk 10-20€ körüli plusz
ezek a belépőszintű görgők kb egyformák szerintem, nekem ez van, amihez külön kellett elite (talán) adaptert venni, de valamiért baromira feszegetni kell a vázat, hogy beleférjen a bicikli, mielőtt a helyére kerül az adapter. ez ugyanaz lehet, mint a dekás tréner, de aldiban is szokott lenni nagyjából ugyanilyen.
jól értetted, azt írtam, hogy az van odaírva, 7 napig az ő költségükre küldöd vissza a vázat, utána a sajátodon.
és azért írtam ezt, mert ezt is gondolom.
felnőtt ember vagy, el tudod dönteni, hogy ilyen kockázatok és árak mellett kötsz-e szerződést. egyébként amennyire tudom, garanciális probléma esetén a kereskedőt terhelik a szállítási költségek, szóval még az sem biztos, hogy ez az egész jogilag megállja a helyét az unión belül.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
fulton
addikt
Koszi
A jótállás esetében Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 6. § (1) és (2) bekezdése azt mondja, hogy a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
A kerékpár sajnos közlekedési eszköz, így az eladó nem köteles a vissza szállítás fizetésére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem rossz, és ha igaz amit ír a rosttartalma is meglepően nagy.
Fékek...szerintem az agy hamar rááll, modulálni tudod azt is melyen kis moduláció van és nem érzed, hogy annyira más lenne. Kicsit mentem 6030D Srammal fékkel szerelt bringájával, de valahogy nem éreztem az a híres különbséget az XT-m és az között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Nutra
tag
Pont a héten voltam az aktuális elsősegélynyújtó tanfolyamon. Szóbakerült az adrenalinfröccsöző
A mentős előadó szerint az adrenalin nem jár le és hűtőtárolást sem igényel. Infó, a döntés a tiéd...
Egyébként ő is az ampullás+fecskendős kombót javasolta - nálam nincs az a pénz, hogy magambafecskendezős kézi megoldást válasszak. A rugós automata is csak azért játszhat, mert egy gombnyomás és nincs visszaút...
(#266189) andrisbandi válasza Hasaggymeg (#266187) üzenetére
andrisbandi
őstag
Hogy is volt amikor 160-ról 180-as tárcsára váltottál a saját XT-n?
Naugye
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
jjeahh
nagyúr
Ilyen birngával, ilyen telóval, ekkora rugóúttal, ekkora gumikkal, ilyen markolattal nem csodálom, hogy a sziklakerten lemenni olyan, mintha outiznál
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Tin
veterán
Lehet hülye kérdés de a bike computernek vízszintesnek kell lennie a konzolon? A Garmin ezt írja, a Karoo-nál is azt írták hogy akkor számolja jól a szint emelkedést. Nekem kicsit magam felé volt döntve, mondjuk 15 fokban.
Az aerót hagyjuk, hisz mögötte ülök, abban ennek nem lehet szerepe.
Fall-N
veterán
Fura, mert elvileg jól van légtelenítve, de a fékkarokat így is markolatig be lehet húzni, pedig teljesen ki vannak tekerve, de menet közben ilyet nem lehet csinálni.
Nincs ebben semmi csoda, a Shimano fékkart nem a Magura testhez adaptálják, így lehet kevés mennyiségű olajat tud pumpálni az MT5 karhoz képest. Ezért sem lennék a híve keverni a márkákat. Egyébként erős és jó az a Carbotecture kar, nem kell félni tőle, vagy ott van az alu MT7-es kar, ha zavar, hogy műanyag/kompozit a fékkar.
vótmá?
[link]
a Shimano visszahív(?) 760.000 hajtóművet, de úgy tűnik nem automatikus cserére, hanem ellenőrzésre
EU-s részletek még nincsenek
érintett típusok:
Ultegra FC-6800
Dura-Ace FC-9000
Ultegra FC-R8000
Dura-Ace FC-R9100
Dura-Ace FC-R9100P
gyártás: 2012 júniusa és 2019 júliusa között (ez egyébként KF és RF közötti gyártást jelent)
bennem felmerül, hogy ha ez valakinél eddig nem repedt el, akkor mi a garancia, hogy ezután mondjuk 2 évvel nem fog (és akkor is élni fog-e a csere?) meg akiknek eddig MÁR elrepedt - van olyan is bőven a neten - szóval ők mit kapnak, egérutat?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Fall-N
veterán
Az olcsóbb MT szériák (MT200, MT400, MT500) azok nem harapnak elsőre, hanem lassítanak, a végén van az a pont amikor blokkolnak. Ez a Shimano szerint "kezdő bringásoknak" van beállítva, szerintem meg így jó, mert nem mindig 0-ra kell fékezni, hanem sokszor csak lassítani. Persze lehet vele "játszani", mert a karon lehet állítani, hogy közelebb legyen, olyankor hamarabb fog, rá lehet tölteni olajat (én is azt tettem a félvezeték vágása után) stb. A másik gyártótól beszerzett fékbetéttel is lehet változtatni. Először féltem tőle, hogy gyenge fos lesz az MT200, de most bekoptatva, simán 0-ra blokkol, így van ereje bőven.
(#266195) Hasaggymeg válasza andrisbandi (#266189) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát van az a határ tárcsaméret ahol már a 2,2-es terheletlen hátsó XC gumi (Race King) már nehezen modulálható 15+%-os poros lejtőn, de hát az nem a fék hibája...oda kell venni egy nyúlós Sramot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
lionskull
tag
Van valakinek véleménye az Alza által árult Sava kerékpárokról? Amikor néztem még kínai márkaként volt leírva, most rálesek, már német a gyártó, de valahogy gyanúsan kínai cuccokból összerakva...
Igazából gravelt tervezek venni/építeni, csak pont nem találok megfelelő alapot, ami nekem eredetileg KTM Chronost jelentett volna, 46-os méretben a csekély 167centimhez, kezdetnek egy karbon merev villa beépítésével kezdtem volna az átalakítást, súly lehozását 10kg környékére. Persze, Magyarországon vagy új karbon bringa árában akarják elsózni vagy nem is kapható, a német/osztrák meg nem is hajlandó válaszolni... Igazából nézegettem az 51 centiseket is, de szerintem az a 78centis lábaimhoz túlméretezett. Régóta szemezgetek egyébként egy Race carbon 26-os montival is, amibe szerintem egy 650B kerékszett passzolna, bár egyesek szerint egy MTB vázban akár a 700C is elmegy, csak a gumiméret erősen limitált. Tárcsafékes, így az egyenes kormány meghagyásával szerintem nagy kompatibilitási gond nem lenne.
Amúgy meg nem igazán akarnám mindenem rákölteni, szeretném ha a költségek 500.000 forint környékén megállnának, viszont alut/acélt nem akarok venni. Persze, bármilyen ötletet, meglátást szívesen veszek a témában!
Ringman
nagyúr
biztosan vannak qc/qa problémák, mert volt gázos bringájuk már tesztelőnél, itt a topikban 1 gravel tulajdonos van: [link] + [link]
dom1n0
senior tag
Nekem a montin most az MT200 van, szerintem (az én felhasználásomra) nagyon fasza fék, de mióta bekopott a 105-ös fékje az Outin, az is teljesen jó, talán annál kicsit erősebb az MT200, de mindkettővel elleszek szerintem egy darabig.
Ha esetleg egyszer az Outi konvertálva lesz SRAM AXS rendszerré, (még nem tettem le róla xD) akkor ugye ott a fék is csere lesz.
Sleek
senior tag
Valamint hogyan bizonyítja ,hogy elrepedt ? Általában az ember az ilyen termékeket nem tartogatja amit nem lehet használni. Vagy papíron megvan esetleg a kereskedőnél ,hogy xy számú dolgot ki vett meg ?
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
Maximum1
őstag
Létezhetetlen hogy az MT200 erősebb a 105-nél, szerintem próbálgasd még, nem egy liga a kettő.
Most is tartom hogy az MT200 egy belépő hidro fék aszfaltra lángosozni járó vasakra, bovdenes fék után az első, ha így egyszerűbb.
Használtam terepen, katasztrófa, 105 terepen is atombrutál.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
- HP GAMER PC/XEON E3-1245 V5 8X3,9Ghz,16GB DDR4, Nvidia Geforce GTX1660Super 6GB,512GB SSD+500GB HDD
- DELL Latitude 14 Rugged 5414 6. gen. I5 laptop (4X2400 Mhz, 8 GB DDR4, 256 GB M.2 SSD, WIN10)