Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m19.gif)
nemeth989
senior tag
A te bringád egy Trabant, hiába akarsz belőle Ferrarit csinálni, mindig is egy Trabant marad. Vehetsz ilyen agyat olyan agyat egy Trabant marad, túl sokat vársz el a Trabanttól.
Amíg nem használsz, vagy próbálsz egy "(jobb fajta) országútit" nem fogod megérteni, mennyit számít a súly, mennyit számít a hajtási hatékonysága, a merevségből, az ideális teljesítmény centrikus testtartásból (Landrider mammer pozíciót felejtsük már el), nem beszélve a pedál kapcsolatról, csak is csatos pedál. Mennyivel másabb egy endurance és egy aero országúti szélben.
Én is acél cseh szörnnyel kezdtem, addig teljesen jó volt, amíg nem használtam a többit, ha rám hallgatsz lépj tovább. Volt utána közép kat. xc mtb-om,(alföldöm lakom, nem sok értelme volt) belépő karbon endurance és közép. kat aero országútim van, meg egy crostrekingem. Ezek után szép emlékek fűznek az acélhoz, de csak mert első bringa volt, ennyi. Enged el.
RideMyStyle "LoveMyWilier"