Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #222372 üzenetére
20km-n 50m az lepkefing, rendes emelkedőn jön ki a különbség, síkon nem annyira. Én fogytam 9kg-t, ezzel legutóbb egy emelkedőn 30mp előnnyel szereztem KOM-ot, ami ott pont arra elég, hogy valszeg a büdös életben nem fogja senki elvenni tőlem és 3-4 fokozattal nehezebbre váltva hajtottam ki. Kevésnek hangzik, de brutál más világ, főleg hogy egy sok szintes körön a mászásokon lehet a legnagyobb előnyt szerezni, sokat javít az átlagon, ha gyorsan mászol. A másik, hogy terepen rengetegszer lassítasz-sprintelsz, lassítasz-sprintelsz, ott is sokat számít az össztömeg, az ilyesmit a kalkulátorokkal nem lehet kiszámolni. Ha síkon felveszel egy tempót, szárnyal a bringa, nyilván ott nem számít annyira a súly. Amúgy a legfőbb előnye a könnyű bringának az, ami a jó minőségű alkatrészeknek: sokkal jobb érzés használni. Bringázás közben az élmény a legfontosabb nem? És emelkedőkkel tűzdelt terepen sokkal többet számít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Sorozatok
- 20 Gbps-os ház érkezett M.2-es SSD-khez az ASUS TUF divíziójából
- Milyen monitort vegyek?
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debian GNU/Linux
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest