Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- A használt VGA piac kincsei - 23/Július II
- Szólánc.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- 54000 tonna
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #182911 üzenetére
Ha a kar se tér vissza alap állásba az még további hiba lehetőségeket is felvet. A dugattyú is hibás lehet ebben, viszont a fékkar alappozícióba álláshoz a kar felfüggesztésénél van egy kis rugó (inboard spring). Ha ott nagy az ellenállás (valahol megszorul), vagy rossz pozícióban van az is gátolhatja az alapállapotba visszatérést és esetleg az nem engedi a dugattyút se alap állapotba, így pedig esetleg nagyon picit fékezhet folyamatosan, amit hőt termel és melegíti a rendszert és a dugattyút, ami ronthatja a hatásfokot. Egy ellenőrzést megér. Érdemes lehet ellenőrízni a swing link tolórúd hosszát is, jól van-e beállítva.
A sram fékeket is mindenki 1 ujjal használja még akkor is, ha akár 2 ujj is ráférne a karra. A lényeg, hogy a kar vége kifelé hajlik, ami miatt a mutató ujj benne szépen meg tud kapaszkodni. Azt néztem, hogy a level fékkarja hosszabb és kevésbé íves mint guide, g2 és code karok, de ettől még a végén ugyanúgy ott van a kis hajlat. A hosszabb karnak akkor van jelentősége, ha olyan váltódkarod van, ami nem matchmaker kompatibilis és külön bilinccsel kell a kormányra feltenni. Akkor a hosszabb fékkar segít abban, hogy nagyobb a játszótér a váltókar és a fék kényelmes pozícióba helyezésében. Meg ha tényleg nagyobb erő kéne a működtetéshez, akkor a hosszabb erőkar megint neked segít.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen