Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz jojjer94 #239140 üzenetére

    Én úgy szoktam, miután belőttem a kónuszt, kb kézzel betekerve ütközéstől vissza egy negyed fordulat, rákontrázom (fontos a satus befogás különben elmegy a beállítás), aztán berakom a kereket a helyére, és lazán ráfogok a gyorszárral, megnézem a kereket ekkor érezni kell hogy kotyog. Ezután belövöm úgy a gyorszárat hogy akkor fogjon kb amikor már szerintem fognia kell, és lassan elkezdtem ráfele szorítani, közben megnézem hogy mennyit szünt a kotyogás. Ha pl fél állásnál járok a rászorítással, és már nem kotyog, akkor kiveszem és engedek a kónuszon (vagy ha úgy ítélem meg engedek a gyorszáron). Elsőre el pepecselhet az ember vele, de idővel ráérzni. A lényeg hogy mire beszorítom csakis akkora szünjön meg a kotyogása a keréknek (természetesen pici játék van a gyorszárban is mielőtt a kónuszt állítanánk újra). És kész. :) Esetemben nem mind1 a gyorszár ereje, mivel a váz nem épp erre van kitalálva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés