Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz jojjer94 #239140 üzenetére
Én úgy szoktam, miután belőttem a kónuszt, kb kézzel betekerve ütközéstől vissza egy negyed fordulat, rákontrázom (fontos a satus befogás különben elmegy a beállítás), aztán berakom a kereket a helyére, és lazán ráfogok a gyorszárral, megnézem a kereket ekkor érezni kell hogy kotyog. Ezután belövöm úgy a gyorszárat hogy akkor fogjon kb amikor már szerintem fognia kell, és lassan elkezdtem ráfele szorítani, közben megnézem hogy mennyit szünt a kotyogás. Ha pl fél állásnál járok a rászorítással, és már nem kotyog, akkor kiveszem és engedek a kónuszon (vagy ha úgy ítélem meg engedek a gyorszáron). Elsőre el pepecselhet az ember vele, de idővel ráérzni. A lényeg hogy mire beszorítom csakis akkora szünjön meg a kotyogása a keréknek (természetesen pici játék van a gyorszárban is mielőtt a kónuszt állítanánk újra). És kész. Esetemben nem mind1 a gyorszár ereje, mivel a váz nem épp erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Tudományos Pandémia Klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Motorolaj és szűrő topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen