Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#220515) bardi válasza Napfénysüti (#220512) üzenetére


bardi
aktív tag

A speed wobble vagy death wobble nevű jelenségnek nem úgy van köze a gumihoz, kerékhez, ahogy gondoljátok, tök mindegy milyen kiegyensúlyozatlan, nem abba az irányba fog rázni.

Most lehet jópár szakszót nem teljesen megfelelően fogok használni, de majd kijavít valaki, aki okosabb.
Minden testnek van egy egy sajátfrekvenciája, ez egy mérhető dolog, ami a tömeg és merevség függvénye (nem tudom ilyen összetett testnél hogyan kell az eredendő merevséget számolni). Ha ezen a frekvencián kezded el gerjeszteni, akkor valahogy a test saját frekvenciája illetve a gerjesztő frekvencia "összeadódik" és elkezd szitálni. Nekem egyszer csinált ilyet monti 50 környékén. Ha azt akarod, hogy ezt abbahagyja, akkor valamit változtatni kell, fékezel, gyorsítasz (ha faszagyerek vagy :D), vagy a testhelyzeted, amivel változni fog az eredő merevség. Akár a kormány elengedése is megszüntetheti, de szerintem ezzel érthető okokból nem sokan próbálkoztak még :D Valamikor még én is utánaolvastam milyen bringás vonatkozása van, ott azt írták, hogy ez inkább a régi outikra volt jellemző.

'92 Honda VFR 750

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.