Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44701) krisztianAMG


krisztianAMG
senior tag

Sziasztok!

Mivel már nem vagyok annyira képben alkatrészeket tekintve, mint régen, rálesnétek erre a bicóra? A tárcsákat mindjárt a vásárláskor cseréltetni fogom Shimano SM-RT86-ra + az első hajtőművet is cseréltetem egytányérosra láncvezetővel. Viszont a többi alkatrészt nem tudom minőségben hova helyezzem. Korrekt ár érte 530€ (bolti ár)?

(#44702) inifini válasza BoC1ka (#44699) üzenetére


inifini
tag

Tétény-érd-sóskút-biatorbágy-budaörs-bp, én nagyon szeretem, szép, nincs nagy forgalom és kellően dimbes-dombos 😉

(#44703) venember83 válasza krisztianAMG (#44701) üzenetére


venember83
nagyúr

Szerintem akkor már inkább ez, ha belefér.

(#44704) zoli03 válasza venember83 (#44703) üzenetére


zoli03
őstag

Csak ez a Canyon nem dirt bicikli.

(#44705) venember83 válasza zoli03 (#44704) üzenetére


venember83
nagyúr

Dirt biciklit akar vagy csak elnézte? Mert az XCR teló sem éppen dirtre való tudtommal. :U

(#44706) krisztianAMG válasza venember83 (#44705) üzenetére


krisztianAMG
senior tag

Nyilván elnéztem... :U

A Raptor gondolom csak a váz kialakítása miatt dirt besorolású, igazából szerintentem senki se veszi annak. Főleg freeride-ra használnám, erdei utakon, 1-2 ugrás, laza DH. Egy öszteleszkópos gép lenne számomra tökéletes ( a CTM Scroll-hoz hasonlóak), de az alapjáraton is ennek az árnak a töbszöröse. Próbáltam már pár gépet, egy ideje készülök a vételre és a Raptor kialakítása illik a legjobban a stílusomhoz.
Hasonló ajánlatok jöhetnek, de a felhasznált alkatrészek minősége érdekelne, hogy nagyjából rendben legyen az ár/érték aránya. A Canyion már határ eset, attól magasabb vázat biztosan nem szeretnék. Az árba még bele is férne. Röviden össze tudnád foglalni, hogy miben jobb a Raptornál?

(#44707) venember83 válasza krisztianAMG (#44706) üzenetére


venember83
nagyúr

Rendkívül röviden: fék és teló. Egyik sem csúcsminőség, de azért a Raptornál jobb, és véleményem szerint elég sarkalatos pontok ezek.

Bocs a feltételezésért, hogy elnézted, nehéz látatlanban kitalálni, hogy ki mennyire járatos bringaügyben.

(#44708) Runner_fxr válasza Zola007 (#44667) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szerintem a 2mm-el keskenyebb tengellyel még működni fog.

(#44706) krisztianAMG: Azt a Suntour xcr villát mindenképpen ki kéne cserélni a zúzósabb felhasználáshoz. De amúgy valóban egy össztelós gép kéne neked, erre a felhasználásra, legalább egy all mountain kategória.
[link]
Nagyjából ez lenne a minimum.

[ Szerkesztve ]

(#44709) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Ma is egy olyan szép 29er-t láttam (LTD vagy Radon ZR lehetett), fullXT, Fox Float, kék váz, fehér villa, úgy 20 percig jött a busz mellett, amin ültem, azután tépett az erdőbe.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#44710) gergo5991


gergo5991
őstag

az mi kormány (stucni?) már? jó hogy még nincs előrébb mint a kerék lol

[ Szerkesztve ]

(#44711) venember83 válasza Tothgera30 (#44709) üzenetére


venember83
nagyúr

Ilyesmi Radon volt?

gergo5991: Nagyon kicsi lehetett ez a váz.

[ Szerkesztve ]

(#44712) krisztianAMG válasza Runner_fxr (#44708) üzenetére


krisztianAMG
senior tag

Milyen villát ajánlanátok helyette? Nem kell semmi extrém, 120-140-es úthosz bár bőven elég. A lényeg, hogy 30-35-ös tempónál erdei úton ne készítse ki a cuklómat és ne pattogjon össze-vissza. Egyetlen feltétel, hogy zárható legyen és az ára is maradjon a biciklivel arányos. Ha találunk megfellelőt, megpróbálom leegyezni a srácokkal, hogy azt is cseréljék ki, az eredeti beszámításával.

(#44713) D.Orion


D.Orion
veterán

A minőséginek számító aluminium 26" hardtail MTB vázak nagyjából hány grammot nyomnak? Illetve 6061 vagy 7005? XC felhasználás az ami érdekelne, abból is a durvább.

Pénteken elvittem egy szakihoz és menthetetlen. Jelenleg még használom és megy majd bele kisebb gumi hátra. Jelenleg nincs pénzem egy igazán jó vázra, így valószínűleg ezt a szezont ezzel húzom ki. De már most elkezdek nézelődni és informálódni az utód iránt mivel 26"-ból nem sok új váz készül.

Carbon kizárt!

(#44708) Runner_fxr: Értem én, hogy németben ezt a pénzt egy hónap alatt simán leakasztom gipszkartonozással. De ez a felszereltség kicsit gáz ezért az árért.

[ Szerkesztve ]

(#44714) venember83 válasza D.Orion (#44713) üzenetére


venember83
nagyúr

A könnyebbek 1100-1200 gramm súlyúak kb.

(#44715) D.Orion válasza D.Orion (#44713) üzenetére


D.Orion
veterán

Szerkesztési idő lejárt sajna. Konkrétan ezen a gépen semmi sem megfelelő az igazi AM kategóriában! Ez tényleg a belépő és ismerkedő szint. Mint írtad ez tényleg a minimum szint.

De nem is értem, hogy tulajdonképpen ezen a gépen mi kerül ennyibe? A vázon kívül itt semmi nem képvisel komoly értéket. :(

(#44714) venember83: Fajin, a mostani 1310gramm csupaszon. L méret.

[ Szerkesztve ]

(#44716) Bicskás válasza Hasaggymeg (#44658) üzenetére


Bicskás
tag

Hát mindíg oda lyukadunk ki nem, hogy nem atyaisten szint nem az a márka nem az a szint nem nyugat európai minőség... ? :R

Tudom, elkaptam, egy elég sznob gumira áhítozom ! :DD

(#44717) szjoci válasza D.Orion (#44713) üzenetére


szjoci
őstag

Az én gagyi német 18"-os XC felhasználásra szánt 7005-ös double butted lite alumínium vázam 1950g :B Használtan 25k-ért vettem.

(#44718) D.Orion válasza szjoci (#44717) üzenetére


D.Orion
veterán

Ha benne van a megfelelő technológia akkor nem lesz gagyi csak a súlya miatt. ;) Nekem csak azért kéne egy max 1300grammos váz, hogy 10kg alatt maradjak, mint ahogy most is van. Persze az is lehet, hogy jobban járnák egy erősebb vázzal ahogy megyek...

[ Szerkesztve ]

(#44719) Normi™


Normi™
őstag

Sziasztok!

Előre is bocs az offért,de azt hiszem itt kielégítő választ fogok kapni.
Szóval édesanyám bringáján egy 3sebességes sachs torpedó van és lánccsere következik ezért a sok olajat letisztítottam a hajtásról wd40 segítségével.Szépen le is pucolódott viszont az agyváltó mikor szabadon fut néha súrlódó hangot ad,olyan mintha az oldalán lévő csésze súrlódna.Szerintetek létezik az,hogy a wd40 bejutott és kárt okozott a váltóban,értem ezalatt,hogy kimosott némi kenőanyagot.Elvileg zártabb rendszer ez nem?Fújtam a hátsó fogaskerékre és köré is egy keveset.

A bekarikázott rész kapott kívülről:

Válaszaitokat előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44720) ivana válasza Normi™ (#44719) üzenetére


ivana
Ármester

Ez nem off amúgy. Egyébként simán elképzelhető, hogy jutott belőle a csapágyba, valószínűleg nem ártana neki egy zsírzás. Tapasztalat nélkül ne állj neki, én csináltam már ilyet, de előtte érdemes szétszedni egy sima kontrás agyat és összerakni az agyváltó eggyel bonyolultabb cucc. (Amúgy a képen sima kontrás torpedó van, nem agyváltó) De lehet a kónusz nincs jól belőve.

[ Szerkesztve ]

(#44721) Daniel Alves


Daniel Alves
őstag

Egy kis balatoni tekerés de inkább csak lazulás volt. #ilovemywilier :D

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#44722) Normi™ válasza ivana (#44720) üzenetére


Normi™
őstag

Értem köszi,csak a kupak miatt linkeltem a képet,azon is ilyen van.Gondoltam kívülről nem árthatok,azt hittem zártabb rendszer.

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44723) Tothgera30 válasza venember83 (#44711) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Basszus. Pont ilyen, csak más kerékszettel. Nyíregyháza belvárosában 18:20-18:40 között, 40-45 éves őszes hajú fazon verette vele. Nagyon rákvántam a gépre :DDD .

#44721 Daniel Alves: Szép ez a Wili, van hangulta a képnek ;) .

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#44724) ivana válasza Normi™ (#44722) üzenetére


ivana
Ármester

Elég jól tömítenek ezek az agyak, ha rendesen be vannak zsírozva, de a wd40 nem víz, az kimossa a zsírt. WD 40 el ne mosogasd a láncot, inkább vízzel ha már leszedni nincs kedved és töröld át egy ronggyal. Szerk: Félre érthető lett, a bringán magán nem kellene oldószerezni, leszedve viszont pont, hogy úgy kell, mondjuk vannak akik ezt is vitatják.

[ Szerkesztve ]

(#44725) Normi™ válasza ivana (#44724) üzenetére


Normi™
őstag

A lánccal nincs gondom,az enyémet is wd40-el pucolom és TF2-vel kenem vissza,hibátlan,igaz az egy más dimenzió,egy kicsit komolyabb bringa.Csak az agyváltóra nem kellett volna kerülnie ezek szerint.Az a baj,hogy nem tudom,hogy előtte csinálta-e,ezer éves és el volt hanyagolva,lehet csak koszt mosott a kupak alá.Szétszedetem valakivel,csak nagyon bánt azért kérdeztem itt,nem szeretek semmit sem tönkretenni.

[ Szerkesztve ]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44726) K Norbi


K Norbi
addikt

Sziasztok! azt szeretném kérdezni ezek mennyire minőségi alkatrészek? amik benne vannak gyárilag a bringámba, hogy fogják bírni a kiképzést? tuningolni akarnám majd valami jobb minőségi alkatrészekre. pl Shimano lánc, Shimano hajtómű stb miket ajánlotok?
Láncról mit tudni KMC Z7 jó féle?

Köszönöm előre a segítséget! :R :R

Ezeket szeretném cserélni
Hátsó váltó:Shimano Acera M360
Hajtómű:SR Suntour XCR (48x38x28)
Hajtóműcsapágy:SR Suntour monoblokk (122mm)
Fogaskoszorú:Shimano CS-HG31-8 (11-34)
Lánc KMC Z7

Kerékméret:28"
Váz anyaga: Kellys Crosslite 6061 Alloy
Villa:SR Suntour NEX MLO 63mm/tekercsrugó/Mechanikus lockout
Váltókar: Shimani ST-EF65-8 EZ-Fire Plus (3x8)
Hátsó váltó:Shimano Acera M360
Első váltó:Shimano M191
Hajtómű: SR Suntour XCR (48x38x28)
Hajtóműcsapágy:SR Suntour monoblokk (122mm)
Fogaskoszorú:Shimano CS-HG31-8 (11-34)
Lánc: KMC Z7
Kerékagy:Alumínium
Felni: KLS Draft 622x19
Fék:Alhonga V-fék
Fékkar:Shimano ST-EF65
Külső Gumi: Kellys Softline 40-622 (700x38C)
Stucni: KLS Cross állítható
Kormány: KLS Cross hajlított
Nyeregcső: KLS Expert (27,2mm)
Nyereg: KLS CrossLine
Markolat: KLS Advancer 2Density
Pedál:VP alumínium taposó
Kerékméret:28"

[ Szerkesztve ]

(#44727) D.Orion válasza Normi™ (#44725) üzenetére


D.Orion
veterán

Little help for you.

(#44726) K Norbi: Én monoblokkot és hajtóművet nem cserélnék míg rendeltetésszerűen működnek. A hátsó váltó és fogaskoszorú cseréje jó ötlet, nagyon sokat nyerhetsz vele váltási élményben.
Lánc kérdésben elfogult vagyok, Shimano vagy Sram részemről.

[ Szerkesztve ]

(#44728) Tothgera30 válasza K Norbi (#44726) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Belépő szint. Először egy merev villát szúrnék a gépbe. Hátsó váltót XT-re cserélném (min. SLX), hajtóművet Deore-ra (integrált), többit kiegészíteném hozzá való cuccokkal.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#44729) Normi™ válasza D.Orion (#44727) üzenetére


Normi™
őstag

Köszi,ez súlyos,meghagyom egy szakembernek. :N

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44730) D.Orion válasza Tothgera30 (#44728) üzenetére


D.Orion
veterán

Merev villás mániát nem értem. Majd ha odajut pénzben akkor cseréli egy jobbra. Mégis minek költsön rá kétszer. Hátsó váltóban a Deore XT is bőven elég ha nem megy versenyezni, de egy jobb LX is megteszi. 8 sebességes a rendszere. Kap hozzá egyáltalán SLX váltót?

Hajtóművet szerintem akkor érdemes cserélni idő előtt jobbra, hogy ha keményen tapossa a pedált. Tehát elcsavarja a gyengébb hajtóműveket. Ezáltal a láncot is hamarabb megeszi a rendszer.

K Norbi: Ha megvannak az alkatrészek, akkor figyelni kell az évjárat/típus számra. Nagy eltérések vannak egyes évjáratok között. Pl. váltónál volt egy idő mikor a középkategóriába is gyengébb minőségű műanyag házat hoztak be, de következő évre már visszatértek a fémhez ill. az erősebb műanyaghoz.

[ Szerkesztve ]

(#44731) gergo5991


gergo5991
őstag

Segítségeteket kérném, amihez készítettem egy hangfelvételt, ahol remélem hallható lessz amit meg szeretnék "mutatni". Pár éve levegő kilégzéskor egy ilyen sípoló utóhangot véltem felfedezni, általában csak megeröltetés után hallani, bár nem tudom. Legjobban a 2. kilégés után hallani, ha sokszor egymás után mélyen kilélegzek elcsitul pár percre.. Allergológusnál voltam, elvégeztem egy légzési tesztet- ilyen csőbe bele kellet fujni, aztán azt mondták, hogy nem vagyok asztmás. Neten már mindenfélét irtak erről a sípolásrol, na de érdekelne az itteniek véleménye is.
a felvétel azthiszem le kell tölteni, nem engedi lejátszani.

(#44732) Because válasza gergo5991 (#44731) üzenetére


Because
őstag

hipochonder?

már jó pár egészségügyi kérdést feltettél :D

(#44733) gergo5991 válasza Because (#44732) üzenetére


gergo5991
őstag

az vagyok, de ezt már említettem :D
(tudniillik nálam az élet vége 40-45 év korra van berögződve, és már a felénél tartok, szóval nem szeretnék idő előtt .. )

[ Szerkesztve ]

(#44734) Normi™ válasza D.Orion (#44730) üzenetére


Normi™
őstag

Picit ha segíthetek én is,hátha.Nekem 2015-ös alivio szettem van,nagyon király,gyors és pontos,nem mellesleg baromi jól is néz ki.Itt egy cikk róla,megfizethető és nagyon jó minőség szerintem.A hajtókarja már integrált.

[ Szerkesztve ]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44735) Because válasza gergo5991 (#44733) üzenetére


Because
őstag

én nem szeretnék 40 évnél többet :U

a problémádra derek humphry - final exit könyve kínál pár megoldást

[ Szerkesztve ]

(#44736) D.Orion válasza Normi™ (#44734) üzenetére


D.Orion
veterán

Jogos, a 2015-ös széria igen komoly lett. El is felejtettem, pedig olvastam én is a cikket.

(#44731) gergo5991: Make my day. :)) Bocs, de szerintem fordulj pszichológushoz ha tényleg hipochonder vagy. Te sem gondolod komolyan, hogy erre bárki tud majd bármit is mondani. Maximum egy kuruzsló vagy egy varázsló adna erre leírást és kérne érte sok pénzt! Remélem nem sértettelek meg vele, peace.

[ Szerkesztve ]

(#44737) Normi™ válasza D.Orion (#44736) üzenetére


Normi™
őstag

Nagyon penge,ugye "ideért" a shimano évenkénti görgetése ahol egyel "lejjebb" kerülnek a fejlesztések,pár éve ez még csúcstechnika volt a felső kategóriában.Tényleg nagyon szuper.

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44738) Tothgera30 válasza D.Orion (#44730) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Attól hogy valamit nem éresz, még lehet jó (vagy legalábbis nem elvetendő), egy cross/trekking bringában egy "látvány" teleszkóp nem sok mindenre jó, csak bizonytalan lesz a kerékpár eleje, és kotyogni fog, míg ha eladja, kipótolja, 10-35k között vesz egy cro-mo/alu/carbon villát, ami örök élet, nem gényel gondozást. Hátsó váltóban a Deore XT-t írtam. LX már alig kapható, ha lenne úton-útfélen, azt írtam volna. SLX váltót, sőt még váltókart is lehet vásárolni, de olcsón ki lehet hozni egy használt Deore-SLX szettel. Trekking/Cross bringával nem olyan gyakori a versenyszerű felhasználás, egy Tisza-tó körüli "bringázgatásra" meg Octalink-es gépek is bőven megteszik.

"Hajtóművet szerintem akkor érdemes cserélni idő előtt jobbra, hogy ha keményen tapossa a pedált."
Szerinted? Szerintem nem ;] .

Nem akarlak megbántani, de visszaolvasva több hozzászólásod igencsak ellentétes véleményt fejt ki, pár olyan kolléga hsz.-val szemben, akik igencsak sejtik/értik a bringás témákat. Jelen esetben nem tartozom közzéjük, mert csak hobbista felhasználónak, kerékpár kedvelőnek vallom magam.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#44739) gergo5991 válasza D.Orion (#44736) üzenetére


gergo5991
őstag

semmi gond, elfogadom az emberek véleményét :)

Because: nem te irtad pár napja, hogy kipróbálod az spd-t? vagy keverlek valakivel?

(#44740) Because válasza gergo5991 (#44739) üzenetére


Because
őstag

az nem én voltam, nekem eszem ágában sincs... most is platform pedál nélkül csak szenvedek (legyen kedd, első dolgom a pénzköltés)

[ Szerkesztve ]

(#44741) D.Orion válasza Tothgera30 (#44738) üzenetére


D.Orion
veterán

Nem bántasz meg. :) Én is írhattam volna neki drágább alkatrészeket, de tekintve a választott kerékpárt biztos nem áll még rendelkezésre 100.000Ft további azonnali fejlesztésre. Hiszen akkor gyárilag jobb felszereltségű és drágább kerékpárt vett volna. Szóval minek is írjak feleslegesen neki merev villát és SLX hátsó váltót? A cross felett pedig elsiklottam, csak az mtb felszereltséget néztem. Valóban nem értek olyan szinten a kerékpárokhoz, mint itt sokan mások, de abban biztos vagyok, hogy Norbi-nak feleslegesek az általad írt fejlesztések.

(#44742) K Norbi válasza D.Orion (#44727) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszönöm mindenkinek a segítséget! :K ahogy elnéztem az árakat inkább nem költekezek még :DDD
Fogaskoszorú és lánc cserével lehetne halkabb a gép?

D.Orion hát csak szédelegni kell a sas a városba meg ritkán tekerni a bicikli úton.
venni akarok hozzá szerelő állványt, szerszámokat stb. még gyerekcipőben járok a bringával ez az első komolyabb bringám.

[ Szerkesztve ]

(#44743) Normi™ válasza K Norbi (#44742) üzenetére


Normi™
őstag

Nekem ugyanez a HG31 volt csak Z8-as lánccal,jó kenéssel nem volt nagyon hangos,nem egy csúcs,de nem is ipari hulladék.Szerintem koptasd el és azután nézz másikat,én tettem bele 1300km-ert,kopás és szinte nyúlás nélkül.

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44744) Because válasza K Norbi (#44742) üzenetére


Because
őstag

ne is magyar boltban gondolkodj a későbbiekben se!

(#44745) K Norbi válasza Normi™ (#44743) üzenetére


K Norbi
addikt

Akkor ezekkel semmit nem érnék el, nem lenne halkabb? [link] [link]

(#44744) Because linket! :D hol érdemes nézegetni?

(#44746) Normi01 a kenőanyagokat honnan rendeljem? láncra? zsírból is valami jót, ha majd megakarom takarítani a kerékcsapágyakat.

[ Szerkesztve ]

(#44746) Normi™ válasza K Norbi (#44745) üzenetére


Normi™
őstag

Valamivel biztos halkabb lenne,de én nagyon kényes vagyok az ilyen dolgokra és ha nekem jó volt akkor annyira nem lehet rossz.Most egy Xt sorom van mert olcsóbban hozzájutottam.Használj jó minőségű kenőanyagot és akkor nem lesz hangos,én Tf2-t használok.Koptasd el,fejleszd a váltástechnikádat,arra nagyon jó cucc ez hidd el nekem.

szerk: Hol laksz?Tf2-t lehet netről is több helyről rendelni.

[ Szerkesztve ]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44747) K Norbi válasza Normi™ (#44746) üzenetére


K Norbi
addikt

Mátészalkai vagyok :DDD itt semmi nincs.

Köszönöm! :R :R és zsírból melyiket ajánlod?

[ Szerkesztve ]

(#44748) Normi™ válasza K Norbi (#44747) üzenetére


Normi™
őstag

[link]

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#44749) truefx válasza inifini (#44702) üzenetére


truefx
aktív tag

Ez engem is érdekelne tudnál egy route-t rajzolni hozzá esetleg?

(#44750) Because válasza K Norbi (#44745) üzenetére


Because
őstag

én pl. a bike-discount.de-t szeretem, szerintem itt vannak a legjobb árak, választék (16000ft-ból megvan az integrált deore hajtásod, ami itthon 30000 lenne)

ha még nem vetted meg a bringát, de már cseréken gondolkodsz lehet érdemes lenne 1-2 hónapot halasztani és alapból jobb felszereltségűt venni

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.