Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [patomi:] Alufelni felujítás amatőr módon.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jjeahh
nagyúr
Akartam is a múltkor írni, hogy lehet túl alacsony a nyerged. Ami, ha elkezdesz többet tekerni, veszélyes dolog, mert tönkreteheted a térded. Kiindulási alapnak: a nyeregben ülve ha kinyújtott lábbal éppen eléred a sarkaddal a pedált, azzal a nyeregmagassággal kb. közel leszel az ideálishoz, tekerés közben amikor a hajtókar alsó állásban van, a lábad enyhén behajlított, de majdnem egyenes pozicióban kell legyen és tekerés közben a csipőd ne billegjen. Persze egy bikefitting az igazi, de kezdetnek megteszi az is, ha nagyjából beállítod a bringát és nem úgy tekered, mintha chopper lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG