Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#279751) Eliot Anders


Eliot Anders
aktív tag

Sziasztok!

A régi abroncsom 32 lyukas, Gipimme, magasperemes 40 mm, hagyományos küllő elosztással(felni felütést kaptam, ezért aktuális a csere), most jött meg az online rendelésem, az is 32 lyukas de ritkábban van elosztva a küllő helye, kérdésem, hogy ez jó lehet hátsó kerékbe? :F
Egysebbeséges bringáról van szó, nem használom fixhajtással.

(#279752) Williamgrant


Williamgrant
veterán

Sziasztok!

Pedelec elektromos rásegítéses kerékpárra (800k) szeretnék biztosítást kötni elsősorban lopásra. Olyat már találtam ami önrész nélküli, tűrhető áron van (25k/év), viszont csak Magyarországon érvényes. Olyan is van ami EU-ra jó, de csak max 250k-ig állja, itt meg ugye nagyobb összegről van szó.
Mivel szeretnénk kirándulni és nyaralni is a biciklikkel, keresek egy olyat ami EURÓPÁRA vagy EU tagországokra érvényes. Valakinek van ötlete ilyenre?

Lopásra biztosítás lenne az elsődleges cél.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#279753) Hasaggymeg válasza szuszinho (#279730) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Mi van már nem is jó az erdei patakban fürdés?! :U ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#279754) fulton válasza szimpláncsak (#279732) üzenetére


fulton
addikt

Én is valahol itt érzem az outival az "édes" pontot. 90-93 psi a hátsóba, elsőbe 3-4 kevesebb. Alatta nem érzem olyan kis feszesnek a bringát. Felette meg.. szvsz így jó.
Volt egy teszt a neten néztem, országútival vizslatták 100-60 psi ig 10 -ével csökkentve a köridőket. Meg mérték a rázkódás mértékét is. Valahol az arany határ 75 - 85 psi közt volt ha jól emlékszem. Alatta lassult , felette szintén, plussz jobban rázott is. Ilyen 75 kg rider volt, olyan max 8kg bringával.

#279744Ringman: valamennyire még a keveréktől is függ, mert az is beleszól hogy ugyan olyan nyomáson melyik gumi milyen komfortos
------
Más:
Újabban azt vettem észre, kiadós (keményebb intenzitás) tekerés után, fél 1 órával, ha pl behajlított bal lábbal ülök, begörcsöl mint az állat, de csak a bal lábam.. :F csinálja ezt. Durván..amint felállok megszűnik.

[ Szerkesztve ]

(#279755) fulton válasza fulton (#279754) üzenetére


fulton
addikt

kerékkel kapcsolatban, ma voltam egy jó kis szeles útra, az is érdekelet mennyire babrál bele az irányításba. Tekintve aki év minden hónapjában tolja, szél ide vagy oda, ezt is meg meg kapta, nem mondom hogy veszélyesnek tituláltam volna, de volt 1-2 pillanat mikor oldalról "elfogott" nagy tempónál. Jó lenne tudni milyen lehet egy 40(elől)/45(hátul) felni szélben... Az enyém most 34mm mély. Ennyiből azt érzem 40mm mélység fölé nem mennék (sőt - inkább a biztonság mint az a kicsi aero+kinézet). De nincs tapasztalat mennyit számít az a +1cm mélység ilyenkor.

[ Szerkesztve ]

(#279756) f4lcon válasza Fall-N (#279748) üzenetére


f4lcon
őstag

és az is lehet, hogy a felfekvő felület nincs síkra marva, és mindegy mit csinálsz neki, valahol bele fog érni, mert térben nincs jó helyen a féknyereg

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#279757) Dark Archon


Dark Archon
addikt

Érthetetlen, hogy miért nem raktak a Canyon láncára bontószemet. Gondolom, a Shimano is ludas benne. Na, mindegy, mivel 11 sebességes patentszemem nincs, így fogom zsírtalanítani a hajtást Smoove-hoz, lesz, amilyen lesz.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#279758) Ringman válasza Dark Archon (#279757) üzenetére


Ringman
nagyúr

3000 forint talán 2 db kmc patentszem a decában.

(#279759) Fall-N válasza f4lcon (#279756) üzenetére


Fall-N
veterán

Igen, az a gázabb dolog. Sajnos itt nem játszik, hogy rak az ember nagyobb tárcsát és akkor a kúpos alátéttel kompenzál az ember az adapternél. :(

Közben elmentem ma isemrős boltjába az asszonynak V-fékhez betétért és ismerős mutatott egy 0 kilométeres, új bicikliről leszerelt tárcsafék szettet. Meg is vettem végül.
Elvileg az XTR M-975 felett van egy kicsivel fékerőben, egyedül a hosszabb fékkar a hátránya, ami engem nem zavar. Ez egy Alfine BR-S700. Ugyanúgy van állítási lehetőség, mint az XT/XTR-en, könnyű és támogatja az IceTech betéteket. Ahogy néztem vágni sem kell valószínűleg, pont jó lesz a hossza a fékcsöveknek. Azért vettem mellé egy szett BH90-es fékcsőhöz való tüskét és roppantógyűrűt. Elvileg az M6100-on gondolkodtam, de ez erősebb.

Holnap kondi előtt felszerelem utána jön a bekoptatás.

[ Szerkesztve ]

(#279760) MPowerPH válasza fulton (#279754) üzenetére


MPowerPH
félisten

Magnezium hiany, avagy keves edzes, nagyobb megeroltetes miatti sokk az izomnak . Nyaron mar nem fogsz gorcsolni...

Don't Tread On Me

(#279761) Kro válasza Fall-N (#279759) üzenetére


Kro
tag

Nem lehet rossz (ugyan az a betét való bele, mint a deore-ba), ha téged nem zavar a 3 ujjas fékkar. Nálam ezen megbukott volna a vásárlás. :)

(#279762) flash-


flash-
veterán

sziasztok!
most fejeztem be a lánc waxolást egy 10 perce (smoove) ha így szárad ez oké teljesen? nektek is ilyen? jo lett a végeredmény?
nektek is ilyen darabkásan szárad?
az igazsaghoz hozzátartozóik hogy az őszi lancmosas utan ez mar a 3ik waxolás,ezelott csak letoroltem

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#279763) Fall-N válasza Kro (#279761) üzenetére


Fall-N
veterán

Jó áron kaptam meg, elvileg az XT/XTR fékkarral kompatibilis. Ha annyira zavar, drága pénzért lehet cserélni. :D

(#279764) -=RelakS=- válasza flash- (#279762) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ez nekem inkább sarasnak tűnik, mint csepegtetős viaszoltnak :D

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#279765) Hasaggymeg válasza Kro (#279761) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Városi biciklire aszfaltra, síkra az való.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#279766) flash- válasza -=RelakS=- (#279764) üzenetére


flash-
veterán

nekem mindig ilyen wax után azer kerdezem 🤔

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#279767) fulton válasza flash- (#279762) üzenetére


fulton
addikt

nekem is ilyen kb. Azért 300 km után, ha csa áttörlöd és úgy waxolsz rá, nem szabad várni patyolat láncot.

[ Szerkesztve ]

(#279768) Kro válasza Hasaggymeg (#279765) üzenetére


Kro
tag

Oké, persze egy városin elmegy. Egy montin viszont már bántja a szemem. De ez nyilván csak az én egyéni véleményem. :)

(#279769) Fall-N válasza Hasaggymeg (#279765) üzenetére


Fall-N
veterán

Igazság szerint nekem is sokkal jobban tetszenek a két- és egy ujjas fékkarok, de ez alkalmi vétel volt. Most is 3 ujjas van, nem vészes élőben. De a legszebb szerintem az XT M8100 és az SLX M7100 karja. Élőben viszont jó minőségű az egész Alfine.

(#279770) Speedy007 válasza Hasaggymeg (#279765) üzenetére


Speedy007
őstag

Szerintem meg függ a használózól hogy melyik jobb neki a kerékpártól és a fékminőségétől hogy melyik kényelmesebb nem vitatom hogy meg van a 1-2-3 ujjasnak papíron a megfelelő felhasználási területe nálam volt 2 ujjas MTB-n is és trekkingen 3 de talán négy is volt az ha lehet hinni a shimano archívumának Deore LX ST-M570 itt a váltás nem zavart csak talán annyi hogy más volt a fékezési pont meghatározása 26" vs 28" kerék teljesen más volt a tempó de viszont mikor váltottam hidralikusra cross trekking ott nem csak az SM-RT10-s tárcsa zavart hanem utólag belegondolva a 3 ujjas fékkar is erre azután jöttem rá hogy újra 2 ujjasat kezdtem el használni BL-MT401. De miután elkezdett enyhülni az idő felgyorsult a fék bekoptatási idő és egyre jobb bár így is zavaró még sok évnyi V-Fék után hogy teljesen máshogy működik és reagál ezt még szokni kell

[ Szerkesztve ]

(#279771) Fall-N válasza Speedy007 (#279770) üzenetére


Fall-N
veterán

Sokat nem zavar, ha 3 ujjas a kar, akkor kicsit beljebb kell tenni a fékkart, ugyanúgy a végét lehet nyomni, én is az MT200-at egy ujjal használtam eddig, vagy maximum kettővel. Az is az igazsághoz tartozik, hogy nagy hatalmas kézfejem van, így lehet azért nem zavar. Szemre kevésbé tetszetős az tény. Kár hogy csak a "ravaszt" nem lehet cserélni, mint a Maguránál, akkor simán kicserélném rövidebbre.

Tárcsa egyelőre marad, jövő hónapban cserélem a mostaniakat RT66-ra, azt ajánlja a Shimano is ehhez a fékhez.

[ Szerkesztve ]

(#279772) f4lcon válasza Fall-N (#279759) üzenetére


f4lcon
őstag

az XTR-en csak szerszámmal állítható a reach (kivéve a 9020-at meg a 9120-at)
ha kell, tudok adni 2 ujjas kart (bontott) igaz nem karbon, mint az XTR hanem alu, de passzolnia kell elméletben
tudom, a robbantott ábra nem írja, hogy passzolna, de szerintem működik

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#279773) Speedy007 válasza Fall-N (#279771) üzenetére


Speedy007
őstag

Nekem közepes a kézfejem, bár szerintem itt nem csak azon van a hangsúly hogy milyen irányba helyezzük el a kart lejebb-feljebb vagy beljebb itt inkább a vissza jelzésen illetve mennyit kell "nyújtózkodni". Pl. ST-M570-n picit ki kell nyújtani az ujjamat hogy tudjam használni a le váltást, ST-EF505 viszont már valóban nyújtózkodni kell mert a le váltás a váltó tetején van szinte viszont a Cues SL-U6000 esetén semmit sem kell nyújtózkodni az ujjammal mert ujjperccel is lehet használni az egyik kart a le váltásét és ez nagyon tetszik

[ Szerkesztve ]

(#279774) beleriand72


beleriand72
tag

Sziasztok. Deepspace vázra mennyire van realitása sram axs 1x rendszert felrakni? (a váz pm fékfelfogatású, az axs flatmuont, ez adapterezhető?)

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#279775) Ringman válasza beleriand72 (#279774) üzenetére


Ringman
nagyúr

sram axs 1x

mármint melyiket pontosan?

(#279776) beleriand72 válasza Ringman (#279775) üzenetére


beleriand72
tag

Apex 1x12 (bár határozott elképzelés nincs, csak sram, elektromos, 1x) pl. SRAM Apex 1 Groupset - XPLR | AXS | 1x12-speed | D1

[ Szerkesztve ]

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#279777) Hasaggymeg válasza Speedy007 (#279770) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Kinézet egy dolog, de kevésbé sérülékeny bukásnál a rövid kar (nekem már sikerült elgörbíteni az 1ujjast is mikor ráesett(tem) egy nagy kőre) és főleg több ujjad marad a markolatod fogni akkor mikor terepen tényleg szükséges...meg aztán minek több ujj oda mikor bőven elég egy is. :D

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#279778) Ringman válasza beleriand72 (#279776) üzenetére


Ringman
nagyúr

szerintem össze is legóztatod (pm sram fék+ fvk-os axs). villánál majdnem biztos jó az adapter, váznál már kérdéses.

[ Szerkesztve ]

(#279779) Speedy007 válasza Hasaggymeg (#279777) üzenetére


Speedy007
őstag

Nálam pont a 2 ujjas segített megfogni egy nagyobb bukást, aszfalt száraz helyenként enyhe vizes résszel, viszont mikor lendületből kissé be dőlve estem be a bolt előtti kocsi feljáróra amin olyan jeges latyak volt amit nem lehetet volna időben sem észre venni az első kerék egyből elvesztette a tapadást és csúszott a hátsó még viszont a szárazon így tapadt egyből húztam a féket mind a kettőt és sikerült meg fogni az esést ha három ujjas lett volna nagy eséllyel nem bírtam volna megfogni

(#279780) Hasaggymeg válasza Speedy007 (#279779) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Biztos olyant szoksz meg amilyen éppen van, de terepen, necces, meredek szakaszokon ahol kiállva döccensz át minden akadályon, lassan csurogva keresve a nyomvonalat és végig fékezve, nem mindegy hány ujjal markolod a kormányt a kezeden terhelve...legalábbis nekem nem.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#279781) Kro válasza Hasaggymeg (#279780) üzenetére


Kro
tag

Bizony-bizony, nagyon nem mindegy. 1x merészkedtem az mt-200-al komolyabb terepre (mondjuk annak a fékereje is kevéske volt), hát azt kell mondjam nem élveztem. Utána jött is a Cube-on az slx szett.

(#279782) velizare


velizare
nagyúr

holnap rövidgatya, rövidujjú. :DDD

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#279783) Speedy007 válasza Hasaggymeg (#279780) üzenetére


Speedy007
őstag

Múltkor mellékeltem hogy hol szoktam "gyors talpalóban" koptatni össze a féket ott elég szépen meg fogott a BL-MT401 és a BR-MT410-s az utólsó szakasz vissza felé murvás jellegű össze vissza tört aszfalttal és baba ököl nagyságú kövekkel ha esős nedves idő van akkor saras is ott a gumi volt a szűk keresztmetszet ami soha nem éreztem eddig mert a CST CT1313 hasonló helyen V--Fékkel szépen megfogott és felfelé sem kapart el vagy éreztem volna hogy megcsúszna de még nagy lendülettel lejövetel esetén is nem koppig húzott fékkarral csak negyed állással hogy fogjon a fék valamilyen szinten éreztem hogy csúszik a kerék.Kíváncsi leszek ha holnap vagy holnap után ha befutnak a korábban linklet Contik mit fognak produkálni mert hasonló a futó felületet mint a CST-nek és ha megcsinálják a küllőket rendesen végre akkor vissza megyek oda és ki próbálom . De ezzel viszont úgy tűnik hogy mellé nyúltam sárgán bajom nem volt vele de ilyen helyen a tárcsás kerékpár esetén le esik a kezem róla györcsösen kapaszkodtam hogy ne így legyen. úgy tűnik a gyárival jobb volt.

Hát ahogy szokták modani ha nincsen meg a "kémia" akkor nem fogod tudni megszokni én ilyen vagyok ha nem bírom egyből megszokni vagy rá érezni akkor keresek olyat amivel korábban bajom nem volt vagy ahhoz hasonlót

[ Szerkesztve ]

(#279784) flash- válasza fulton (#279767) üzenetére


flash-
veterán

hát persze csak erdekelt másnak milyen az eredmény.egyébkent nagyon bejott ez a smoove.annyiban maskepp használom mint a zerofriction leírás hogy egyszer viszem fel a láncra, így nem marad rajta vastagon a wax es nem is lesz dzsuvas kint( a zerofriction leírása szerint ketszer "kell" egyszer alul kell vegig csepegretni aztán atforgatas utan szerintük meg egyszer kell csepegretni felül. nekem ez a dupla csepegtetés soknakntünik jobb is lett az egyszeri)

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#279785) Tin válasza MPowerPH (#279719) üzenetére


Tin
veterán

Ja és Z2-ben milyet lehet már robbantani? :D

Egyenes kormányosok: NE vegyetek szarvas markolatot (bar ends)!!!! Nekem sikerült jól beállítani, és nem akarom levenni. Ezerféleképpen lehet fogni, és baromi jó kiállva mászni vele. Meg pihentetni a kezet. Meg minden mást. Azon kívül, hogy hülyén néz ki, baromi jó. De nem kapkodom el, majd egy hónap után lesz végleges ítélet.

[ Szerkesztve ]

(#279786) Tin válasza Fall-N (#279748) üzenetére


Tin
veterán

Nekem az első ment így, a hátsó sehogy. Aztán a papíros módszerrel sem. Végül szemre középre, rászorít, második próbálkozásra tökéletes lett.

(#279787) Ringman válasza Tin (#279785) üzenetére


Ringman
nagyúr

na az irány jó, csak idővel rájön az ember, hogy vállszélességben jó a bar endet fogni (van amit belülre is lehet rakni), onnan már csak egy lépés van hátra, a koskormány.

(#279788) SteveAd válasza Dark Archon (#279757) üzenetére


SteveAd
tag

11-eshez csak ezt

(#279789) Tin válasza Ringman (#279787) üzenetére


Tin
veterán

Eddig sem volt kétségem a koskormány felől, viszont leírtam már, miért ezt a bringát vettem. 660-as a kormány szélessége, de elég széles a vállam is, szóval nem érzem, hogy annyira nagyon "szétfognék" rajta. Viszont kézpozíció így sokféle lehet, és a mászást segíti, ahogy az aero pozit is. Majd lesz koskormányos bringám, de így "edzegetni" ez a 25 eurós cucc sokat dob a bringán. De mondom, nem akarok elhamarkodott következtetést levonni, mert lehet, hogy pár hét után rájövök, hogy felesleges.

(#279790) fulton válasza flash- (#279784) üzenetére


fulton
addikt

Jaja en is egyszer. Mar most kenni kellesz megint és még most kentem :DDD jan 28 an. De már 300kil..van benne. Nincs lánc hangja de.. ilyenkor meg szoktam.

(#279791) fulton válasza Fall-N (#279748) üzenetére


fulton
addikt

Még mielőtt hozzányúlok azt meg fogom nézni ha a másik irányba döntöm a bringát akkor is cinegél e :D mert ha igen akkor felesleges, majd használom csengőnek :DDD

(#279792) fulton válasza Tin (#279789) üzenetére


fulton
addikt

Engem nem lehet lelőni a cube ról mióta megvan. A koskormanyos fürge életérzés az egész ahogy van, teljesen rabul ejtett. Eddig is outis vért éreztem ereimben :D , de most h van is gép...

[ Szerkesztve ]

(#279793) Jester01 válasza Ringman (#279787) üzenetére


Jester01
veterán

Leszámítva, hogy a koskormányt hiába próbálod szélesebben markolászni például a tegnapi szélviharban vagy ha úgy szeretsz mászni.

Jester

(#279794) Fall-N válasza Speedy007 (#279773) üzenetére


Fall-N
veterán

Teljesen egyénfüggő a beállítás. Régen a "standard" az volt, hogy a fékkar volt kívül és mellette belül a váltókar. Persze nem volt még ennyi szabvány (i-Spec A, B, II, EV, MatchMaker). Most például az újabb Shimano fékkaroknál ott van az a támasztó kinyúlás, ami felfekszik a kormányra (az i-Spec EV), így sokszor csak úgy fér el mellé a bilincses váltókar, hogy az kívülre kerül (azaz a i-Spec bilincs és a bülyök közé). Akkor közelebb is kerülnek a váltó fülei a kézhez. Ellenkező esetben nem éri el az ember a váltó karjait. Na persze előfordul, hogy például kijelzős a váltókar és emiatt nem fér be a fékkar alá (lásd chubby2o6 és az SLX fék és XT váltó esetét). Legtöbb esetben lehet cserélni a bilincset a váltókaron i-specre, de egyrészt drága, másrészt sokszor nem kapni eredeti adaptert, hanem csak kínai van, ami szintén nem olcsó.

Például néztem a Deore M4100 váltókarhoz az i-Spec EV átalakító 8ezer Kinából. Ugyanannyiba kerül egy M4100 i-Spec EV kar is, amiről le lehet csavarozni és még marad tartalék váltókar is alkatrésznek.
De gondolt a Shimano erre és a Deore karnak lapos a profilja, így simán elfér az újabb fékkarok mellett a kijelzős változat is. A régi XT kifelé vastagodott a kijelzőnél, így nem fér el.

(#279795) Fall-N válasza f4lcon (#279772) üzenetére


Fall-N
veterán

Ezt jobban lehet cserélni? Ha igen akkor érdekel és megboltolhatjuk. Az nem baj, hogy nem karbon, ez az Alfine is gyárilag alu. Szerintem ebben különbözik csak az akkori XTR-től. A féknyereg hasonló a karbon és kerámia (? nem találtam leírást, miből van a dugattyú) anyaghasználaton kívül.

(#279796) Fall-N válasza Tin (#279786) üzenetére


Fall-N
veterán

Nekem elvileg elöl lenne nehezebb beállítani, mert a teló gyárilag PM160, így van egy PM180 adapter, amihez kúpos alátét is tartozik, így nem fix a felfogatás, tud mozogni oldalra is, így beállítás közben is el tud térni a sikja a tárcsa síkjától. Szerencsére így is be lehet állítani könnyen, mechanikus tárcsaféknél, már vigyázni kellett.

(#279797) Ringman válasza Jester01 (#279793) üzenetére


Ringman
nagyúr

persze, kinek mi jön be és mi hiányozna. :)
kompromisszum lehetne egy koskormány nagy terpesztéssel (flare), de az is furcsa lehet, meg el kell hozzá a fvk-t fordítani.

(#279798) chubby2o6 válasza Fall-N (#279794) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Ja, hát egy ilyet [link] vettem én is. Még nem jött meg, meg abban sem vagyok biztos, hogy jó lesz a váltókaromhoz :DDD .
Igazából nekem jó így a váltókar/fékkar felfogatás, kézre esik mindkettő, bár a váltókar pöcögtetői lehetnének egy gondolattal beljebb, de simán élhető így is, ahogy most van. Csak azért rendeltem adaptert, mert baxta a csőrömet a dolog, meg azzal majd megint el lehet bíbelődni egy órácskát, mielőtt visszacsinálom az egészet :DDD .

(#279799) ZavaBalazs válasza Ringman (#279797) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

egyezzetek ki egy döntetlenben ;]


(nem az enyém, valami helyi emberkénél láttam straván)

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#279800) Dark Archon válasza SteveAd (#279788) üzenetére


Dark Archon
addikt

10-eshez is ezt vettem, KMC-vel meg a többi sz*rral szenvedjen a fene :)

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.