Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#207901) Khelben válasza flash- (#207896) üzenetére


Khelben
nagyúr

+1 a decás cipőre, kipróbálni meg amatőr felhasználásra teljesen jó. SPD-ből elsőre olyat vennék, ami minden irányban old (SM-SH56), azzal nehéz elesni.

(#207902) Mezga Aladár válasza jjeahh (#207900) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

+1
3000,- forint különbségért kockáztatni az ízületek épségét?! :Y

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#207903) 6030D


6030D
Ármester

Paul Lange nem csinál mostanában már ilyen Shimano cipő+pedál akciót? Még 2015-ben úgy vettem az M530+SH059-et, a pedál ingyen volt (magyar bolti áron, fel lehetett próbálni).

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#207904) f4lcon válasza flash- (#207896) üzenetére


f4lcon
őstag

országútra, hogy ne nézz ki nagyon bután valami féloldalas pedált, mint a PD-A520 (ha még van valahol) vagy egy PD-ES600 javasolnék, meg egy belépő országúti cipőt, annak a talpán van MTB stopli hely

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207905) Hasaggymeg válasza 6030D (#207903) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hja, azok a kovidelőtti szép akciós idők... :U

Közben...megcsináltam kormánycsapágyam. Nem bírtam várni a DPD-t meghozza csapágyaimat (a bikeINN 2-3.ára ígérte a csapágyakat, ezért is döntöttem mellettük mikor rendeltem 😬), elszaladtam a K2-be és vásároltam gyorsan egy alsó 1,5" csapágyat (mely 51,8-52/40 mm, 45°-45° és nem sokkal magasabb 7 mm-nél :U ) , Ritchey lett, aztán összepakoltam, többek között nejem régi, picit magasabb FSA fedőkupakjával (mert 1-1,5 mm-el magasabb az új csapágy mint a régi volt, így kevés lett a hézagoló gyűrű) és az eredeti felső csapággyal, mely még jól műxik. Holnap, 15 (!) kihagyott nap után remélem újra felnyergelhetek végre. :C Idén még ilyen hosszú kihagyás nem volt. :U A teló így szerviz után még helyben is érezhetően vajpuhán mozog (hacsak nem placebó :U ), de a One Lock kapcsolót kivételesen rajta hagytam és úgy vittem szervizre, a DR. Bike meg erre olyan csinált, hogy vagy kicserélte véletlenül, vagy rövidebbre vágta úgy, hogy immár csak jobb oldalra tudom feltenni... :O Most vagy visszaviszem (nem, olyan messze van a szutyok Csepel művek, hogy inkább kipróbálom így) vagy kicserélem én a bowdenezést rajta. :W

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207906) jjeahh válasza Hasaggymeg (#207905) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Lehet nehezebb lesz kicserélni a bovdent, mint leszervizelni az alsó lábat ;] . Nem mersz nekiállni a telószerviznek még? Mert az alsó láb az végtelenül egyszerű.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#207907) mobal


mobal
MODERÁTOR

26"-os gumi kérdés. Sima Smart Sam van helyette mi az ajánlott? Szeptemberi heti 3 defekt miatt cserélem, defekt védettre. SS Plus Green guard jó lehet?

"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."

(#207908) Hasaggymeg válasza jjeahh (#207906) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Egyelőre maradok az éves generálnál, aztán lehet egyszer megcsinálom azt is, de nincs kedvem spéci olajat, odavaló zsírt meg gyűrűket, szivacsokat vásárolni, tárolni...talán majd egyszer. Amúgy 17e forintba került. :U Ami a bowdenezést illeti van itthon maradék XTR, Jagwire XEX meg még ki tudja milyen puccos bowdenház maradékom a sok bowdencsere után, továbbá van még egy váltóbowdenszálam is, így nem különös gond ha mégis cserélnem kell...egyelőre jobb oldalon van a váltó és a telókapcsoló is, meglátom holnap milyen. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207909) Damateo


Damateo
aktív tag

Üdv!
Nemrégen váltottam vasútra munkába járáshoz.
Ezen felül van még napi 12km, lakás <->vasút <-> munkahely között.
Első gondolatom egy elektromos roller volt.
Ami jó is, csak nem bírja a vizet.
Most olyan kerékpárt keresek ami bele fér a MÁV szabályzatába és nem kell rá jegyet venni.
Kb egy átlag 20km/h kell tekernem hogy elérjem a vonatot.

(#207910) Ringman válasza Damateo (#207909) üzenetére


Ringman
nagyúr

tippre ez valami összecsukható bicikli lesz, mint a brompton (decában is van hasonló, akár rásegítéssel)

az hogy mennyire tudsz gyorsan menni az sokváltozós tényező :)

(#207911) Damateo válasza Ringman (#207910) üzenetére


Damateo
aktív tag

Max 20” lehet a kerék méret. Ezt néztem [link]
Nem ismerem a márkát. Én egy elég régi modellt hajtók:
28”
Ezzel az átlag tempóm 25km/h. 10km-es távon.

(#207912) szimpláncsak válasza Hasaggymeg (#207905) üzenetére


szimpláncsak
tag

Vegyél egy ilyen 450mm hosszú nyeregcsövet és használd a feleségedét :DDD.

Én a szombati didergés során sikeresen megfáztam. Szóval most nem kockázatok és inkább pihenek pár napot, minthogy utána többet kelljen kihagyni.

(#207913) Hasaggymeg válasza szimpláncsak (#207912) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Pedig már csak holnap lesz száraz, aztán jön a csapadék. :(

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207914) SpaceJam


SpaceJam
aktív tag

[ Canyon Roadlite 7 ] Most, hogy lecseréltem a kormányszárral integrált kormányt jöttem rá, hogy alján van 2 mount luk, aminek a segítségével a minden kiegészítőt elegánsan felfogathattam volna... Atya ég. :((( :N :DDD

Sebaj, az atommerev (és gondolom a kis méretekhez ugyanúgy mellékelt) cockpit helyett vettem egy Merida Team kormányszárat (+5 fok, 110 mm) és valami könnyű alu kormányt, így magasabb és szélesebb a fogás. Csak ilyen pszichedelikus ejszakai konyhaképeim vannak róla egyelőre:


Sokkal kényelmesebb, és végre mint egy ember, úgy ülök a bringán, nem pedig a tenyerem nyújtogatom, hogy minél jobban eltartsam magam attól az alacsony szarságtól, ami gyárilag rajta volt.

Viszont: Kissé ijesztően billeg a kormány. Szinte 2-2 ujjal meg tudom mozgani 1-1 centit a végeit a vízszinthez / vázhoz képest, mint egy gumit. Oké, hogy kabon villanyakon ül, és rohadt vékony a fala ennek a Merida Team-nek (nyilván kurva erősek az ujjaim is), de ez kicsit túlzásnak tűnik nekem az előző után. Sokkal rugalmasabb az egész, és azt hittem, hogy gáz lesz irányítani, de igazából kényelmes (ez is volt a beruházásom célja). Inkább a tartósság és a saját biztonságom aggaszt. Érdemes lenne valami masszívabbra cserélnem a kormányszárat, vagy bízzak a kis gumialkatrészekben? :D

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207915) Hasaggymeg válasza SpaceJam (#207914) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én a stucni miatt nem aggódnék, nem is tudom tört-e el az valaha valakinek :F ...továbbá szerintem nem is attól, vagy a karbon villanyaktól rugalmas a kormány vége, hanem sokkal inkább magától a kormánytól, ami ellenben tényleg elég könnyű (200gr alatt láttam valahol súlyát) így biztosan vékony és rugalmas is. Nem tudom milyen márka ez a Motion 888, de ha nem egy kici ócó kínai xar, akkor nem valószínű, hogy eltörne és így a meglepő rugalmassága csak a kényelmedre válik. ;)
Ami a "műszerfalat" illeti, nekem is ott tetszik a legjobban a brájton, ugyanakkor mégsem ott "hordom" mert ha valamiért tolom a bringát, a stucnit szoktam fogni...pont ott. :F
Szerk. milyen váltókarok azok?

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207916) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

Runner erről mit tuCC?

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207917) jjeahh válasza Hasaggymeg (#207915) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Fogd a nyerget, menőbb :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#207918) 6030D válasza SpaceJam (#207914) üzenetére


6030D
Ármester

Nekem ilyen stucni volt sokáig 90 mm-rel, nem tört el. Imbusszal húztad meg? :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#207919) Hasaggymeg válasza jjeahh (#207917) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Városnézéskor, jobbik felemmel jobb oldalamon, (gyakran) tömegben, maxra engedett Stamp3 tüskékkel nyerget fogva egyensúlyozni? :U Mert én csak akkor tolom. :o ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207920) goldnarmz


goldnarmz
aktív tag

Sziasztok!
A napokban sikerült szert tennem egy ilyenre. Szeretném a gumikat cserélni. A 40-esek túl szélesek. Korábbi bringámon 25-ös Conti Supersport Plus-okat használtam, imádtam is őket, de most nem szeretnék 32 mm alá menni.
A bringát sportolásra használnám, nem munkába / bevásárolni / stb. járnék vele.
Tehát szeretném, ha tudnék vele haladni, de nagyon fontos, hogy jó defektvédelme legyen. A Supersport ebben nagyon jó volt.
Kérdezném, hogy kinek van tapasztalata a Conti Gatorskin-nel?
Vagy a Schwalbe G one-nal jobban járnék? Itt nem tudom, hogy van-e külön defektvédett verzió, vagy annak mi a jelölése.
Esetleg ajánlanátok valami mást?
Illetve gondolkodom a kerékszett cseréjén is. Ez a Mavic Aksium Disc nagyon alja kategória?
Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

(#207921) rétisün válasza goldnarmz (#207920) üzenetére


rétisün
veterán

nekem hátul Gatorskin van, defektem nem volt vele eddig, ami tetszett benne még, hogy az augusztusi brutál
viharban, néha 10 centis vízben se éreztem bizonytalannak, vagy hogy csúszkálna. 17 mm-es felnin a 28-as Gatorskin tényleg 28 mm széles, nem úgy mint pl. a Grand Prix 4000, vagy a 4 Season, amik 2-3 mm-el szélesebbek, mint a ráírt méret.

(#207915) Hasaggymeg: gyárilag Ultegra (SL-RS700) váltókarok vannak a bringán. meg úgy általában ultegra cuccok.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#207922) Hasaggymeg válasza goldnarmz (#207920) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én a Mavicot ajánlom...amúgy miért akarod cserélni?

rétisün...a 700 nem 105?

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207923) szimpláncsak válasza Hasaggymeg (#207916) üzenetére


szimpláncsak
tag

Már kezdtem félni, hogy a sima bringavásárlást /használatot is támogatni fogják :(.

Ez a harmadik hely a bringa használatban elég érdekes. Gondolom az alföldi falvak húzzák fel, a kocsma /bolt /templomba járós biciklikkel. Azért kíváncsi lennék, hogy a városi rangú településeken mi a helyzet.

(#207924) SpaceJam válasza Hasaggymeg (#207915) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Én egy Thomson kormányszárat már elrepesztettem. :D :D Mondjuk rendszeresen szállítottam kormányon embereket (FOX telóval alatta, szivaccsal fölötte).

Megpróbálom videóra venni a mozgását a 6 ezer forintos csodakormánynak..

A kiegészítők felfüggesztésétmegint újra kell terveznem. :) De most már tudok venni olyan karocskát, amit a kormány 31,8-as részére húzok és benyúlik előre, ott még jobb lesz a Bryton.

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207925) rétisün válasza Hasaggymeg (#207922) üzenetére


rétisün
veterán

de igen, igazad van :R

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#207926) goldnarmz válasza rétisün (#207921) üzenetére


goldnarmz
aktív tag

Köszi, ez elég meggyőző. :K

Hasaggymeg: Persze, nem az a kérdés, hogy jó-e a Mavic, inkább az, hogy érdemes-e egy max. 50 Km-t hajtott Cube RA 1.9-es kerékszettet cserélni rá? :)
Hogy miért? Több oka is van. Megmondom őszintén, hogy nincs túl sok bizadalmam ezzel a kerékszettel kapcsolatban. Kevés információt találok arról, hogy valójában mi ez. Annyit látok, hogy Alexrims ( :U ) a felni, de az agyról semmi infóm nincs. :F
2017-ben a Speeder-rel elkövettem a hibát, hogy nem cseréltem le vásárlás után azonnal, amikor talán valami értelmes áron el lehetett volna adni. Utána csak húztam-halasztottam, végül nem lett belőle csere. Ha azt mondom, hogy nem volt túlzottan merev a kerék, akkor finoman fogalmazok. :(
Attól tartok, hogy ennél is hasonló problémám lesz. Azért néztem a linkelt Mavic-et, mert nem akarok 100ezreket erre költeni, de nem vagyok biztos benne, hogy érdemes rá váltani. :F
Illetve a másik ok, hogy cserélném a féket is (Tektro, istenem... :U ) Shimano-ra, azzal együtt térnék vissza centerlock-ra.
Ez a két oka a cserének. De most nem akarom elkövetni azt a hibát, amit a MTB-nál, hogy a bringa árát még egyszer ráköltöttem cserealkatrészekre. :)

[ Szerkesztve ]

(#207927) itouchfan válasza goldnarmz (#207920) üzenetére


itouchfan
senior tag

Ez a kerékszett engem is izgat így a Gravel bringára, de nekem gyorszáras kéne, írják hogy adnak adaptert a gyorszárasra alakításhoz, ezzel van valakinek tapasztalata, mik lehetnek a buktatók?

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#207928) jjeahh válasza itouchfan (#207927) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nincs buktató, montin a Crossride-ot régóta ilyen adapterrel használom, szerintem csak előnye van: később ha átütős bringára/villára váltasz, kompatibilis lesz azzal is. Vagy ha egyszer majd eladnád, valszeg könnyebben elmegy így, hogy kétféle szabvánnyal is kompatibilis.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#207929) Ringman válasza itouchfan (#207927) üzenetére


Ringman
nagyúr

gravelre nem tennék 17 mm széles felnit

(#207930) itouchfan válasza Ringman (#207929) üzenetére


itouchfan
senior tag

Ja, ez mondjuk jogos, nem figyeltem most. Bár ezen: [link] gondolkozom még régóta (vagy a Racing 6-on), és ez is csak 19 mm és gravel felninek is ajánlják. :F

jjeahh: köszi!

[ Szerkesztve ]

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#207931) padzso


padzso
tag

Én M530-at használok az outin, spd cipővel. Legalább ha járni kell benne, akkor biztosan tudok haladni vele. Ráadásul kétoldalasan dokkolható. Viszont nem különbözik a többi pedáltól: sajna ezt is hajtani kell a haladás érdekében. :DD

Fene tudja, a csajokkal lévő spinningen attól félnék, hogy nem a géptől halnék meg. ;) A 65" képernyő meg pattogatott kuki mellett jó, a görgőt nem tudom megenni. Aztán lehet, ha nem kellene mindig alapokról összekaparnom a rendszert, jobban tetszene.

Az Attain SL-en a 0.8 aero nekem is nehéznek tűnik (a másik bicajon dt swiss r460 van), szóval elkapott a viszketés a cserére, a fentebbi szettet egy srác fűzte, legutóbb r411-et árult és mérése szerint a pár 1565 grammra jön ki, a jelenlegi 1700 körül van. Nem vagyok grammbuzi, de a 0.8, lemértem, 3.9 kg menetkészen, a dt meg nem lenne 3 kg-nál több.

(#207932) Ringman válasza itouchfan (#207930) üzenetére


Ringman
nagyúr

DT Swiss C 1800 Spline-t nézd meg.

(#207933) SpaceJam válasza Hasaggymeg (#207915) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Ja igen, SHIMANO 105 SL RS700. Jó durván kattan, egész más kategória, mint a 2010 környéki klasszikus Sain-em volt. Viszont lefele is tud duplán váltani mindkét oldal (az első is a trim miatt 4 fokozatú, nem csak simán 2).

Ja, srácok... van egy kis bibi a vázon: a hátsó fék kábelének a tartókája beesett és így a váz nyírja. Ezt hogy lehet vajon rendbehozni? (Már több apróságban csalódtam a Canyon-t illetően, ez +1).

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207934) Mezga Aladár válasza goldnarmz (#207926) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Annyit látok, hogy Alexrims ( :U ) a felni

Ezt hol látod??

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#207935) Ringman válasza Mezga Aladár (#207934) üzenetére


Ringman
nagyúr

a cube kerekre fel van matricázva a felni gyártója is.

(#207936) goldnarmz válasza Mezga Aladár (#207934) üzenetére


goldnarmz
aktív tag

A fotón. :DDD Egyébként centrírozás közben megállapítottam, hogy a feleségem Canyon Roadlite-jában lévő (állítólag Mavic) kerék sokkal jobb minőség, mint ez. Nincs rajta szegecselés sem.
Az is érdekes volt, hogy arrébb kellett húznom a kereket, mert nem volt középen gyárilag. :U

[ Szerkesztve ]

(#207937) rétisün válasza SpaceJam (#207933) üzenetére


rétisün
veterán

hogyan tudott beesni? :F

akkor bent kell lennie a vázban, mert a fékvezetékről/váltóbovdenről nem eshetett le.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#207938) SpaceJam válasza rétisün (#207937) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Nem tudom, sosem volt ilyen belső kábelezésű vázam, csak azt látom, hogy nincs a fékkábelnek védelme (és mintha lett volna, illetve ezt tartom logikusnak, hogy kellene lennie). A tieden ez hogy néz ki?

És mi a jó francot csináljak?.. :(((

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207939) rétisün válasza SpaceJam (#207938) üzenetére


rétisün
veterán

ugyanúgy néz ki, mint a képeden, nem igazán értem, mit hiányolsz onnan? anno a Cube-on is hasonló volt.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#207940) jjeahh válasza SpaceJam (#207938) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Szerintem ez olyan kis bizbasz amit a levágott bovdenáz végére húznak. Ha veszel bovden szettet, ahhoz is adnak ilyent, de külön is meg lehet venni. Fékcsőre azt nem lehet felhúzni és fékcsövekhez sem adnak ilyent soha, szal gondolom nem is volt rajta eddig sem (?). Én a helyedben picit kihúznám a vázból, azt a részt körbetekerném fekete szigszalaggal, majd visszanyomnám és ennyi :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#207941) SpaceJam válasza rétisün (#207939) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Azt hittem, a fékkábelnek is volt olyan védő fityisze, mint a váltónak. Oké, hogy nem legélesebb az a fém karima, de furcsállom, hogy minden csuszkorálást a fém vesz le.

jjeahh: próbáltam kijjebb húzni, de nem nagyon jött. Ez volt a másik furaság, hogy eléggé feszülősnek tűnt így a kábel, mintha nem lenne olyan hosszú, mint kellene (nyilván az XXL méretű váz is beleszólt a dologba).

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207942) Mezga Aladár válasza goldnarmz (#207936) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Bocs félreértettem azt gondoltam a Mavic kerékre érted.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#207943) ZolkoW válasza SpaceJam (#207941) üzenetére


ZolkoW
őstag

gondolom, hogy volt azon is bowdenház-vég, ha nem jön anélkül, kösd ki a végét, és kihúzva elő kell kerülnie. Ezeket úgy szokták csinálni, hogy belül van egy "polc", ami megtámasztja a bowdenház végét, de ha kell, elvezethető mellett a teljes házba bújtatott drót is. Gondolom kimozdult a helyéről, és így tudott beljebb csúszni. Ha ez van, lehet, hogy megtörténik megint..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#207944) rétisün válasza ZolkoW (#207943) üzenetére


rétisün
veterán

hidraulikus fékcső, azon biztos nem volt bovdenházvég.....simán csak be van bújtatva, aztán annyi.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#207945) ZolkoW válasza rétisün (#207944) üzenetére


ZolkoW
őstag

ja hogy ja! Na erről beszélek, gondolom működik dróttal is, csak akkor kicsit más szögben áll, és megakad - ez esetben nem tudok mást mondani, hagyni kell ahogy van :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#207946) Hasaggymeg válasza szimpláncsak (#207923) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Igen, nálunk nem a sportszerű kerékpározás miatt van sok bringás, hanem mert a kerékpár egy népszerű közlekedési eszköz vidéken...és tényleg harmadikak vagyunk at EU-ban, valahol olvastam én is.

#207924 SpaceJam...na akkor ma is tanultam valamit, nevezetesen, hogy a stucnit is el lehet törni...legalább egy kis könnyű emberkét szállítottál a kormányon, mint jómagad is vagy. :DDD

#207926 goldnarmz...cseréld! :K (de ne olcsó Fulcrumra, nekem azzal is csak bajom volt :( )

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#207947) SpaceJam válasza Hasaggymeg (#207946) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Én eddig mindent eltörtem szerintem, amit lehet.

• kormány 3x
• kormányszár 0,5x
• váz 2x
• felni 2x
• küllők 1000x
• pedál 1x
• teljes bringa 1x (ami épen maradt, az a váltók meg a nyereg)
• teleszkóp 1x (ezt betonlépcsőn a leszedés után, annyira szerettem az RST-t)
• nyeregcső 5x (a meghajlottakat is ide számítom)
• nyeregpálcák 10x (az összes eddigi meghajlott, ami volt, a titán is)
• mindenféle csapágyak stb.

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

(#207948) vhunor válasza goldnarmz (#207920) üzenetére


vhunor
őstag

Írtam privátot.

(#207949) parandroid válasza SpaceJam (#207947) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Na jó, de ha jól rémlik, te valami ogre méretű figura vagy, nem? No offense, csak technikailag... Ilyen közel 2m, meg valami 100+ kg rémlik. Azért az úgy nagyon kevés bringának, meg alkatrésznek fér bele a megengedett össztömeg-ajánlásába. Cserealkatrészeknél meg szerintem ilyeneket nem is jelölnek.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#207950) SpaceJam válasza parandroid (#207949) üzenetére


SpaceJam
aktív tag

Igen (203 cm / ~ 115 kg). Született alkatrész stresszteszter, csak senki sem alkalmaz. :((( :DDD

2022-ben össze akarok rakni egy montit, amin végre nem kell visszafognom magam. Hunort, vagy kit említettek, aki acélvázakat épít, azzal fogom kezdeni. Ha tudtok kontaktot, akkor az már most jöhet. :)

[ Szerkesztve ]

neszetools.hu ● pc360.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.