Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m20.gif)
sebgutkopf
őstag
Pontosan. Sportosabb helyzetben akkor leszel, ha az eleje valóban lejjebb van, illetve ha hosszabb a reach, amiben a kormányszáron kívül az eleve hosszabb váz is a segít.
Azt az elvárást érdemes kicsit kitisztáznod, hogy a sportosabb testtartás a cél, vagy a jobb fordulékonyság, mert egy hosszabb bringa sportosabb lesz, de a nagyobb tengelytáv kevésbé fordulékony, amit részben lehet kompenzálni a rövid láncvillával egy pontig.
Illetve érdemes lenne még pózokat próbálgatni, nehogy öngól rúgjál egy nagyon előredőlt pózzal, amitől esetleg fájhat a derekad, csuklód (több súly kerül előre) stb... lehet, hogy gyorsabb leszel felfelé (lefelé viszont biztosan lassabb), de az élmény és élvezeti érték is csökkenhet a teljesítmény orientáció fokozásával. Mi a fontosabb?