Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#286051) parandroid válasza Hasaggymeg (#286047) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

"az amúgy is csak borult időben, sötétben, vagy árnyékban mérhet reális értéket, ha kicsit is süti a nap a mérés elszáll és egyik hőmérő sem mér valós hőmérsékletet."

Nem tudom, hogyan oldják meg, nekem eddig az összes autómban tökéletesen működött a külső hőmérő, az edge is kb ugyanezt a pontosságot hozza. Valószínű, hogy szoftveresen okoskodnak a mért értékkel valamit, de a fene tudja. Mindenesetre ha megnézem az appomat a telefonon, szinte mindig ugyanannyit mutat, mint az edge hőmérője az adott pontra. Jó, +/- 1 fok eltérés lehet, de az meg bármitől is lehet, meg nem is számít. De ilyen 5-10 fokokkal (de aká 2-3 fokokkal) mellémérés, meg felületi hő mutatása, ha tűző napon van, ilyen abszolút nincs.

Óránál amúgy más, de ott ugye a kezed testhője, meg a ráhúzott ruhaujj miatt mutat néha teljesen mást, mint a valós.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286052) fulton válasza parandroid (#286032) üzenetére


fulton
addikt

Én megnéztem, van olyan beállítási lehetőség most már hogy "megálláskor" vagy lehet volt régen is nem tudom- nekem arra van lőve, tehát nem sebesség limitre.
számomra az tiszta amikor állok, akkor azt ne számolja bele az átlagba, és utólag is tiszta legyen a kép hogy amikor tekerek annak mennyi az átlaga és mennyi időt álltam. Igen straván be lehet kapcsolni hogy mutassa a megállásokat is egy kattintassal és? :U mi van akkor ha mentem 100 km 31km/h atlaggal, de megalltam enni egy pizzát is, mig ettem azt miért kéne beleszámolni az átlagba? :U vagy ha megállok a pirosnál? :U az hogy megállsz is lerontja az átlagot főleg ha ut elején vagy hacsak nem gyorsfékezel(akkor talán kevésbé).

Anno ezért vettem az órát hogy ne mérjen mikor épp állok valamiért, mert számomra meg az fals információ. Amit a huawei ora csinált.

Nem tudom ki a delikvens(nem is lényeg) aki 33-as átlagot ment 100 vagy 200km en, de az autopause ha bekapcsolt is neki megálláskor... szerintem igen is szép teljesítmény és a leszólóknak csak annyit tudok mondani utána lehet csinálni meg lehet mutatni hogy te mit tudsz 100-200 kilométeren.

másként látjuk ezt.

[ Szerkesztve ]

(#286053) HEAHEA válasza Maximum1 (#286048) üzenetére


HEAHEA
tag

Boldog névnapot a Karináknak, Gáboroknak!🥂🍻 Egy kérdés... A térdes-bringás fotóknak úgy látom itt már hagyománya van. Ki volt az az itteni PH.-s bringás isten, aki megteremtette , mikortól jött be kb. ? :))

(#286054) jjeahh válasza semmiho (#286050) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Azta, nem kispályázol :Y . Ha sikerül a tervezett alkatrészeket pollírozni, ez baromi szép gép lesz.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#286055) (ex)Cat válasza Napfénysüti (#286046) üzenetére


(ex)Cat
senior tag

Nekem az 530-on nincs vele bajom, bár tény, hogy nem sokat használom, akkor is jobbára csak terepen - legutóbb a Tour de Puszta hosszútávon - de ott tök pontos volt mindig.

(#286056) (ex)Cat válasza Maximum1 (#286049) üzenetére


(ex)Cat
senior tag

A 1050 még évek múlva várható nem? Most még talán a 1040+ jön, ha jön az idén.. Bár már erről is azt olvastam, hogy talán OLED.

(#286057) parandroid válasza fulton (#286052) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Főleg azért, mert ha megállsz, pihensz, kifújod magad, leejted a pulzust, az onnét kezdve nem a valós teljesítményedet fogja mutatni a teljes távon. Biciklizésnél ritka az ilyen, hogy ezt ilyen szinten érdemes legyen figyelni, futásnál pl teljesen más a helyzet, ott minden egyes megállás, belesétálás bele _kell_, hogy számítson a végén, kivéve, ha intervallumozol, és csak a gyors szakaszokat méred. Bár engem ott is mindig érdekelt, hogy a pihenő mennyire lassul le, és hogy mennyire esett vissza a pulzus. Nyilván megfigyelhető, hogy 4-5-6 1000m után már jóval kevésbé, mint az első kettő után. ;]

De ahogy írtam, örömbiciklizésnél ez nem számít, de ha mondjuk mennél egy 50-100km felmérőt, akkor azért nagyon nem mindegy. Amikor meg valaki elkezd vagizni az átlagtempóval, akkor ez az első, amit megnézek (meg a szint, és a szélirány, illetve szélerősség). :P

Amit szoktak csinálni, és nemhogy kvázi megengedett, hanem üzemszerű, hogy a bemelegítést, illetve a levezetést vagy nem méred, vagy ezeket külön activity-ként rögzíted. De ennek is csak felmérőknél, versenyeknél van értelme.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286058) parandroid válasza HEAHEA (#286053) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

A trombitás mackó macska találta ki ezt a marhaságot, azóta mindenki úgy vesz telefont, hogy legyen rajta széleslátószög. ;]

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286059) fulton válasza parandroid (#286057) üzenetére


fulton
addikt

Ertem. Jó hat Te igy nézed. Nincs ezzel semmi :R

(#286060) parandroid válasza Napfénysüti (#286046) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nem a pontosságával van a gond, vagy az útvonal mutatásával, hanem a tervezéssel. Arra gyakorlatilag maga az eszköz képtelen. Szóval ha van egy jó útvonalad, akkor remekl működik.

Azt a funkciót kéne megtalálni, amit jjeahh írt, hogy ne tervezzen újra, csak mutassa az eredeti tervet, meg hogy én hol vagyok, onnét kezdve megoldom én, hogy visszataláljak, ezzel ki is békülnék. Ha ő próbál újratervezni, az katasztrófa, és teljes összeomlás lesz belőle.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286061) ZavaBalazs válasza fulton (#286052) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

azért, mert pizzaevéshez megállított óra = rossz, fagyievéshez megállított óra = jó. :P
ha valaki azt akarja látni, hogy a teljes időre mi lett az átlag, nagyon egyszerű, "race"-re kell állítani a straván a type of ride-ot, és akkor fixen a bruttó idővel számol. mivel nem ez az alapbeállítás, hanem a nettó idővel számolós, gondolom nem ez az általános vélekedés a témáról...
szerintem is bőven rosszabb időben még egy azonnal leállított órás piros is (de nekem úgy 5 mp-ig eltart, mire a bryton leáll, anno amikor a strava mobil appal mentem, az 10 másodpercig gondolkodott a pirosaknál), simán bukod a lassítás-gyorsítással azt a 15 másodpercnyi szusszanást.

#286057parandroid: de az egy kényszerű megállás, ha szusszanni akarok, miért ne gurulva szusszannék? ugye ebben más a futáshoz képest, úgy is tudsz haladni, hogy nem csinálsz semmit, szerintem ezért nem is érdemes a futós gondolkodásmódot behozni az időmérésbe.

[ Szerkesztve ]

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#286062) fulton válasza ZavaBalazs (#286028) üzenetére


fulton
addikt

Sracok..ne mar. :D Igen be van kapcsolva az autópózz" megállásra.
Mit vesz ez el bármiböl? :U
Van itt egy topic lakó aki azt gondolja csak azért megy az ember "30" as atlagot ( amit ha jól emlékszek megemlített hogy neki is menne egy picit több erőfeszítéssel) mert en az autopózt" 30km/h limiten tartom :U ....es így könnyű, ja meg mert hatszelben megyek

Na hát mit mondhatnék erre.. igy kell menni 30 as átlagot :DDD azé csak egy kerekpartopikban vagyunk :DDD

[ Szerkesztve ]

(#286063) arcitec válasza Hasaggymeg (#286047) üzenetére


arcitec
addikt

Ja azt nem írtam, hogy nem 1-2 fokról van szó, az nyilván bakfitty. De 30 fok és a 23-24 fok az azért nem kis eltérés. ;) példa 2023.09.08. max hőnérsékletre adott 42 fokot átlagra 31 fokot. A Tempét eddig csak futásra használtam, szóval majd az idényben fog látszani mennyire nagy eltérésekkel mutatott. ;) Nyilván egy megfelelő helyre kel felrakni, hogy ne a tűző nap érje, akár... :D

[ Szerkesztve ]

(#286064) MPowerPH válasza parandroid (#286057) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem ez relativ. En pl. a pisiszunetet nem szamolom bele, mert azzal nem tudok mit kezdeni. Futasnal sokszor 2km -enkent meg kellett allnom e miatt, mert ha reggel megyek, sok vizet iszok a dupla kv -ra, ami meg hajtja kifele a vizet. Alapbol a megallas es elindulas rontja az atlagot, es nem is kellemes mindig megallni, ami kivesz a beallt ritmusbol.
Ha Z2 -ozok, akkor is hasznalom a recovery hr -t. Nem azert mert nem birom, hanem a pulzus szinten tartasahoz.

Bicajosoknal nagy divat, hogy megallnak kv -ra, fagyira, enni-inni. En azt sem szamolnam bele... A piros lampak, keresztezodesek meg az atlagot rontjak, mikozben sokkal tobbet kivesznek az emberbol az ujboli elindulassal, tempofelvetellel, mintha csak tovasuhannal, ahogy versenyeken is teszik.

Az elozo heti 140 -es koromon megalltam eloszedni a tatyombol es meginni a iso gelt. Meg kicsit nezelodtem... Azt hiszem, soha tobbet nem allok meg, mert 5 perc pihi utan is rosszabb ujra elindulni. Nekem bealltak a labaim attol a pihenotol. Szoval az atlagra az is inkabb negativ hatassal volt. 10km kellett, hogy a megallo utan ujra visszarazodjak.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#286065) fulton válasza ZavaBalazs (#286061) üzenetére


fulton
addikt

Leszedi jah. 1 2 piros vagy megallas es nyalja. Ezt akkor szoktam figyelni leginkább mikor gyors körön megyek tesztpályámon..olyankor gyorsfekezéssel állok rendszerint meg :DDD ..de idő mig az óra lekövet. De ha már benned van 40 km akkor kevésbé látszik meg. Minél inkább az út elején vagyunk ugye annál drasztikusabb, de a végére kisimul egy 60 km-en az a két három megállás nem sok vizet zavar.

(#286066) Maximum1 válasza HEAHEA (#286053) üzenetére


Maximum1
őstag

Köszönöm! :R
jjeahh kezdte :DDD

#286056 (ex)Cat
Idén májusban jön az írás szerint.

[ Szerkesztve ]

(#286067) Hasaggymeg válasza parandroid (#286051) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hát ha tűző napon állva, kiforrósodott házzal is reális értéket mutat a computer azon nagyon csodálkoznék, mert akkor az csak valami netes időjárás infóból korrigálható. :F Autónál más, ott el lehet rejteni az érzékelőt a nap elől, ami a kormányon ugye lehetetlen. Autónál is tapasztalom a magas értéket ha napon parkol, vagy ha télen meleg motorral leállok, majd újraindulok, elején még többet mutat a felmelegedett környezet miatt.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#286068) ZavaBalazs válasza fulton (#286062) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

(veled vagyok, nem tudom feltűnt-e :P )
mondok egy példát a piros lámpákra: amikor elindulok otthonról, az első 2,8 kilométeren a városból kifelé 4 lámpán tudok fennakadni, ebből az elsőn és a harmadikon jó eséllyel, a negyediken meg garantáltan pirosat kapok. na most ha az utolsónál állok 1,5-2 percet (mert az egy gombnyomós átkelő, és ha nem nyomom az én potenciális zöldem előtt mondjuk 20 másodperccel a gombot, akkor már csak a következő körbe teszi be), akkor ott tulajdonképpen mit is pihenek ki? :D

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#286069) f_sanyee válasza fulton (#286062) üzenetére


f_sanyee
senior tag

engem is csak a "Moving time" átlaga érdekel, a szünetet ne számolja bele.

(#286070) jjeahh válasza HEAHEA (#286053) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Jelen! Én sem tudom miért terjedt el, néha töltöttem fel ide kormányos képet és a nagylátószögnek hála gyakran belógott a térdem :DD . De az esetek sacc 70%-ában nincs benne, csak a kormányt sikerül lekapni, ami már átlagos behinthebar fotónak számít :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#286071) fulton válasza ZavaBalazs (#286068) üzenetére


fulton
addikt

Ja, azt nem Neked címeztem csak Te hszedre írtam ;)
hanem azoknak akik emiatt...

[ Szerkesztve ]

(#286072) Dark Archon válasza parandroid (#286060) üzenetére


Dark Archon
addikt

Én elvileg megtaláltam: Menu > Settings > Activity Profiles > profil kiválasztása > Navigation > Routing > Recalculation: Off

De ahhoz képest, hogy a lock on road is be van kapcsolva, meg a default ride type road, meg a routing mode is road, simán beletervez a susnyásba.

Na mindegy, még kipróbálom, így mit csinál, de tényleg utolsó esélye.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#286073) Tin válasza Kiskopika (#286041) üzenetére


Tin
veterán

Köszi, ez hasonlít ahhoz, mint amit leírtam, na majd később megnézegetem, mit tud. Elsőre ránézve jónak tűnik, az ár is korrekt, ez a tipikus "95%-ra lövés", amit írtam. Köszi még egyszer, mindenképp megnézem!

(#286074) Napfénysüti válasza fulton (#286062) üzenetére

Nekem is be van kapcsolva az autopause. De háztól házig mérek mindig, azzal nem trükközöm hogy csak a város táblától tábláig (hallottam hogy van aki így mér).
Órámon futásnál viszont nincs autopause ott magam szoktam manuálisan megállítani/elindítani a mérést.

Més que un club!

(#286075) MPowerPH válasza Napfénysüti (#286074) üzenetére


MPowerPH
félisten

En pl. tekeresnel nem. Tekeres elott mindig megyek 5 perc bemelegitest, meg utana 5 perc levezetest. Azt nem monitorozom. Akkor a mozgas utani nyujtast is ugyan ugy merni kellene ezzel a felfogassal, mert az is az activity resze. :N

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#286076) Tin


Tin
veterán

Miért gáz az auto pause? Én is meg szoktam állni, sokszor nem azért, mert nem bírom, hanem mert nem akarom végigrohanni az utat, és jól esik egy kicsit körbenézni. Meg inni is könnyebb úgy, hogy nem görnyedsz. Most visszanéztem, a 2 órás meneteimen van 2-3 db 1 perces megállás, meg néha lámpa és hasonlók. Nem érzem csalásnak. Nagy hidegben mondjuk nem igazán szeretek megállni, vagy ha igen, akkor is inkább emelkedő előtt. Mellesleg elindulás előtt, de már kint elindítom az órán és a computeren is a mérést, és vagy 3 perc még, mire ténylegesen összekészülődök, addig mindkettő megtalálja a gps-t, beáll, és ez mind auto pause alatt van. Az összes ride-om elején ott van egy kb 3 perces szünet, van hogy több.

Az én Karoo2-m hőmérője amúgy annyiból jó, hogy következetesen alulmér kb 3 fokkal. Hideg szélben ez inkább 4 fok, álláskor meg inkább 2, de átlagban 3-al számolok. Eleve kell neki egy bő 10 perc, mire a pincéből felhozva beáll a kinti hőmérsékletre, de utána már relatíve jól kezeli a változásokat. Nem értem, miért nincs a beállítások között egy kalibrációs korrekciós érték, mert akkor tűpontosan tudná mutatni (és tárolni), de valamiért a Hammerhead ezt nem gondolta fontosnak. Így hát a látott értékhez mindig hozzáadok 3-at fejben.

[ Szerkesztve ]

(#286077) Lacerta


Lacerta
aktív tag

Beállítottam az "új" bicajt, kiindulópontnak a a régi vázam és a standardként alkalmazott beállítási módszerek szolgáltak.

Tekertem vele néhányat, alapvetően nem rossz. Elsőre a combom belső oldalán az izmok baromira fájtak, de azt egy pici nyeregemeléssel meg tudtam oldani ( meg igazából el is voltam punnyadva, lehet hogy csak hozzá kellett edződni ).
Viszont lefelé menetben a felkarom külső izmai ( könyöknél ), és a tenyér-csukló találkozás elég gyorsan megfájdulnak, és ezzel nem tudtam mit kezdeni.

Szerintetek, mit, milyen irányban lenne érdemes állítani?

(#286078) ZavaBalazs válasza Tin (#286076) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

nem tudom, hogy a karoo hogy működik, de tippre rögzítés nélkül is elkezdi keresni a GPS-t, ha bekapcsolod. de straván van arra is lehetőség, hogy a ride elejét-végét levágd, lehet ezeket érdemes, ha akarsz vele kicsit bajlódni (kb 20 mp).

[ Szerkesztve ]

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#286079) RexpecT válasza semmiho (#286050) üzenetére


RexpecT
addikt

:C

(#286080) fulton válasza Napfénysüti (#286074) üzenetére


fulton
addikt

Dettó.haztól indítás-házhoz erkezéskor megallit es ment.
Meg gurulok egy öt perc levezetőt ha gyorskörön voltam azt már én sem mérem. Kirandulosnál meg már úgy erkezek haza ..belefoglaltatik. meg ott am is csak ilyen 130 koruli atlag pulz megyek atlagra.

[ Szerkesztve ]

(#286081) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Miken nem problémáztok...
Elindulás előtt óra indít, hazaérés után óra leállít.
Bármi más kb 5 perccel a kigondolása után veszne a feledés homályába. Ezért szeretem az auto stopot is, mert anélkül újrainduláskor rendszeresen elfelejtem a mérést is indítani.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#286082) Maximum1 válasza -=RelakS=- (#286081) üzenetére


Maximum1
őstag

Én megérkezéskor még beszoktam állni árnyékba úgy 10 percre, hogy a hőmérő is megnyugodjon. :DDD

(#286083) fulton válasza Maximum1 (#286082) üzenetére


fulton
addikt

:DDD

(#286084) Hasaggymeg válasza Lacerta (#286077) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem terheled picit túl kezeidet? El tudod simán engedni a kormányt, vagy előre esnél? Ha igen akkor nyerget picit hátrébb csúsztatni illetve billenteni, hátha...mert gondolom a magasság az be van lőve már.

Ótópóz...nálam muszáj, van mikor Zasszonnyal órák mértéke a nettó-bruttó idők közötti delta té. :D ...a rögzítés meg mindig úgy megy, hogy felültem itthon óra indul, leszálltam a ház előtt óra leáll, mind1 mi is történik időközben.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#286085) szuszinho


szuszinho
őstag

Wattot kell nézni, nem mindenfélével trükközni ;]
Egy edzésbe pl. miért ne számítana bele a bemelegítés, levezetés :F
De kb. mindenkinek van heppje akár sebesség, akár km., átlag...

(#286086) parandroid válasza Hasaggymeg (#286067) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Itt az elhíresült, és sokszor megbánt Balaton-kröm hőmérséklet diagramja:

Sikerült a nyár legmelegebb napját választani (aug. 26.), árnyék szinte nulla, a 37 fok teljesen reális csúcs volt aznap. Jól látszik, ahogy lement a nap, és elkezdett hűlni az idő, illetve a reggeli frissebb időből ahogy kezdett melegedni a levegő, és jött a kánikula. És mindezt a tűző napon mérte a garmin fejegység.

Lehet, hogy itt-ott késik, vagy téved 1-1 fokot, de szerintem ennél pontosabbat mérjenek a meteorológiai állomások.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286087) fulton


fulton
addikt

Ti mennyire huzzátok az első kereket (akinek atütős van) ? Hány Nm. Nekem a tengelyre az van írva 12Nm. 8 Nm elég, mit gondoltok? ( azt se akarom kilazújjon)

[ Szerkesztve ]

(#286088) ReFleXx válasza fulton (#286065) üzenetére


ReFleXx
addikt

“Ezt akkor szoktam figyelni leginkább mikor gyors körön megyek tesztpályámon..olyankor gyorsfekezéssel állok rendszerint meg :DDD
Next level csalas meg az lesz hogy meg a fekezes elott benyomod a paúzt, majd visszagyorsulas utan meg ki? :DDD

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#286089) rétisün válasza fulton (#286087) üzenetére


rétisün
veterán

azt hiszem, korábban is írtam, sose húztam nyomatékra. érzésre meghúzom, sose lazult ki. ha neadj'isten defektet kapsz, az út szélén se tudod nyomatékra húzni, nem hiszem hogy vinnél magaddal nyomatékkulcsot....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#286090) fulton válasza ReFleXx (#286088) üzenetére


fulton
addikt

Oh :D mondom en, csak kerékparos topikban vagyunk, mit talaltok még ki :DDD miért Te úgy szoktál megállni mintegy nyugdíj előtt álló nagyi? :D Sportos bringához sportos megállás sportos indulás dukál ha már teszt kör :D

[ Szerkesztve ]

(#286091) parandroid


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Na, autopause téma összefoglalva:

Én is megállítom az órát tekerésnél, és én is nézem a moving time-ot is, illetve az azzal kalulált átlagot is. Valós, elapsed time alapján számolt átlagnak csak versenyen, és felmérőn van értelme. Utóbbi viszont teljesen fals eredményt ad, ha nem azzal számolsz. Illetve egy remek eszköz kiszűrni azt, hogy ki az, aki csak vagizik a 30+ -os átlaggal, és ki az, aki tényleg tudja hosszabb távon. ;]

Ugyanakkor, pont azért, mivel szabadidős biciklizésnél nincs jelentősége az átlagsebességnek, ezért én szívfájdalom nélkül nézem a teljes eltelt időt is, és cseppet nem zavar, hogy ez így lassabb.

Az egész asszem onnét indult, hogy valaki nehezményezte, hogy mennyit ment egy hosszabb szegmensen, vagy valamilyen távon best efforton, de a strava többet mutatott időben, és így nem lett meg a KOM, vagy PR, vagy valami ilyesmi. Ja, ez azért van, mert a stravát nem lehet átbaszni moving average-el, ha szegmens, vagy best effort van, akkor ott igenis mindenképpen a két végpont között eltelt idővel számol. :P

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#286092) -=RelakS=- válasza fulton (#286090) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Akinek nincs olyan nyaka az indulástól-megállástól, mint egy Forma1-es pilótának, az mugli, mi? ;]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#286093) fulton válasza -=RelakS=- (#286092) üzenetére


fulton
addikt

:DDD

(#286094) fulton válasza parandroid (#286091) üzenetére


fulton
addikt

Na akkor összefoglalva: menni kénnn tekerni :D

[ Szerkesztve ]

(#286095) ReFleXx válasza szuszinho (#286085) üzenetére


ReFleXx
addikt

mert akkor nincs meg a 33as atlag stravan ;] :DD

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#286096) -=RelakS=- válasza parandroid (#286091) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

"Ja, ez azért van, mert a stravát nem lehet átbaszni moving average-el, ha szegmens, vagy best effort van, akkor ott igenis mindenképpen a két végpont között eltelt idővel számol"

Jepp, szegmensek talán nem olyan hosszúak, tessék szépen végig tiporni neki :C
Én stravában csak azt nem szeretem, hogy ha egy szegmensben valamiért meg kell állnod, és lesz egy szuperócska időd, akkor az egy darabig rontja a diagramot, és a normál időid a diagram tetején csoportosulnak. Így meg ugye alig látszanak a különbségek az egyes tekerések között.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#286097) Ringman válasza fulton (#286087) üzenetére


Ringman
nagyúr

érzésre. egyszer húztam meg 12 Nm-re (egy nem túl jó bitfejjel), el is nyalta a kulcsnyílást, vennem kellett egy másik átütőt.

(#286098) ReFleXx válasza fulton (#286090) üzenetére


ReFleXx
addikt

En a legtobbet Bpen tekerek, par tucatszor meg kell alljak a lampak miatt, autopóz be van kapcsolva, kb 10-15perc állásido jön össze 2 ora alatt, szal megallhatok nagymama modra is, mert az mar nem oszt nem szoroz :DDD Indulaskor elinditom, erkezeskor leallitom a merest, miota van speedsensor nem kell muholdra varni, mehetek egybol.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#286099) Lacerta válasza Hasaggymeg (#286084) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Eddig én is eljutottam, az ok és a megoldás lenne a kérdéses. :D

A kormányt soha életemben nem mertem elengedni, maximum fél kézzel. Az én mozgáskoordinációs képességeim mellett ez fontos feltétele az életben maradásnak. :DDD

A nyereg magassága, úgy tapasztalom, így mezítláb tekerve sokkal rugalmasabban állítható, mint cipőben, mert nem csak bokából, hanem lábfejből is mozgok. Az átlépőből kiszámolt ( 800x1.09 ) nyeregpozihoz képest most 20mm-el van magasabban a nyereg, és még mindig lehetne feljebb húzni úgy, hogy akkor is csak lábból tekernék.
Ezt mondjuk nekem kell kitapasztalni, mert végképp nem lesz rá elfogadott módszer. :)

A nyereg most előre van tolva, úgy függőlegesen egy vonalban van a térdem a pedáltengyellyel ( vízmértékkel néztem ).

A kormány magasságával játszottam felfelé-lefelé, de nem igazán jó sehogy sem. Tekeréskor a tengelyt egy vonalban látom a kormánycsővel, kb. függetlenül a beállított magasságtól.

(#286100) fulton válasza ReFleXx (#286098) üzenetére


fulton
addikt

Teszt körről volt szó. Vagyis mikor a tempó számít :U
Am én se ugy állok/indulok el.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.