Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
- 2024 őszi fórum peca
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bundli #166403 üzenetére
Ha valaha cserélem a mostani gravelbringám, szempont lesz, hogy menjen bele 42-esnél szélesebb külső :) Most ez a max, elöl talán neccesen a 47 még belemenne. Van 37es, és 40-es gumim ks, most épp a 40-esnek adtam egy esélyt megint, persze nem a 2 mm különbség miatt, csak más a minta. Nemrég még úgy gondoltam, ki kéne próbálnom egy 32 körüli külsőt, hadd suhanjon, de most inkább úgy látom, hogy gravelre is az igazán fasza az a 2.0 lenne . A 42-es WTB az egyedüli tubeless nekem, és azt olyan 2.5 bar körül szoktam használni.
Mi is volt még... ja, a koskormány. Szerintem nem a sebesség a lényege, bár talán a légellenállással is összefügg,hogy monoton aszfaltozáshoz sokkal kényelmesebb nekem az a felső fogás. kormányszarv nem adja ezt, mert az is inkább 60 centi minimum (kivéve ha markolaton belül teszi fel az ember..). amúgy annó volt nekem gumírozott szarvam, hozzá való markolattal, de azért az sem tudja teljesen a fékváltókar kényelmességét (nekem mindenesetre).
Ha nem koskormány, akkor én is a fitnesst javaslom, csak nézd meg, nehogy 30as guminál megálljon a tudomány, mert ott még nem kezdődik el az élet ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen